Epiales, ik kon hem nog net tegenhouden voordat hij de OP ook uit elkaar trok.quote:Op zondag 4 december 2022 12:31 schreef Cyan9 het volgende:
Ok, wie heeft de SC nu weer gedeconstructueerd?
Het was vooral lastig parkerenquote:Op zondag 4 december 2022 13:15 schreef Fred_B het volgende:
Zo’n zaterdag met eerst Nederland op het WK en daarna Sinterklaasavond is toch wel een unieke ervaring.
Leuke avond gehad?quote:Op zondag 4 december 2022 13:15 schreef Fred_B het volgende:
Zo’n zaterdag met eerst Nederland op het WK en daarna Sinterklaasavond is toch wel een unieke ervaring.
Ja, hij was gelukkig ons huis niet stilletjes voorbijgeredenquote:
Was het geen cyberaanval?quote:Op zondag 4 december 2022 13:33 schreef AgnesGru het volgende:
Dacht even dat onze wasmachine kapot was, ging niet meer aannadat we de stop uit en aan hadden gezet deed ie het wel weer gelukkig. Apart is het wel
Bij het vrouwenteam hebben we ook een Marten de Roon: Sherida Spitse. Wat dat betreft zijn er wel gelijkenissen.quote:Op zondag 4 december 2022 15:13 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Tof
En in Nieuw-Zeeland gaan wij gewoon revanche nemen voor 2019 natuurlijk.
Zonder surprises is altijd beter. Nooit leuk gevondenquote:Op zondag 4 december 2022 13:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, hij was gelukkig ons huis niet stilletjes voorbijgereden![]()
En met kinderen (en zonder surprises) is het altijd leuker natuurlijk.
Vast mijn (verlopen) 5G chip die stoort..quote:
Ja, die lol is mij ook altijd ontgaan. Gedichten kunnen best iets geinigs hebben. Maar dat Ome Henk die zo van appels houdt van Sinterklaas een appel van papier-maché krijgt, gevuld met krantenknipsels en dan middenin een fles scheerschuim, daar is toch weinig leuks aan?quote:Op zondag 4 december 2022 16:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Zonder surprises is altijd beter. Nooit leuk gevonden
Ja, wij moesten er even uit, dus we waren in het bos. Maar na anderhalf uur ben je aardig afgekoeld buiten, dus ik ben blij weer thuis te zijn.quote:Op zondag 4 december 2022 16:25 schreef NailQueen het volgende:
Het is echt koud buiten. Je hebt gewoon een sjaal nodig hier
Niet leuk om te maken en niet leuk om te krijgen. En meestal moet de surprise stuk om bij het cadeau te komen. Dus zelfs al krijg je een keer wat moois, dan is dat van korte duurquote:Op zondag 4 december 2022 17:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, die lol is mij ook altijd ontgaan. Gedichten kunnen best iets geinigs hebben. Maar dat Ome Henk die zo van appels houdt van Sinterklaas een appel van papier-maché krijgt, gevuld met krantenknipsels en dan middenin een fles scheerschuim, daar is toch weinig leuks aan?
En vroeger op school had je er kinderen bij die elk jaar weer een variant op een grabbelton/doos hadden gemaakt. Had je zelf wel echt wat bedacht en zag je diverse klasgenoten mooi gemaakt dingen krijgen. Kreeg je van zelf weer een doos met een paar uitgeknipte plaatjes erop waardoor het dan nog wat moest voorstellenquote:Op zondag 4 december 2022 17:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet leuk om te maken en niet leuk om te krijgen. En meestal moet de surprise stuk om bij het cadeau te komen. Dus zelfs al krijg je een keer wat moois, dan is dat van korte duur
Ook dat inderdaad. Het hoeft niet mooi te zijn, maar enige moeite om het er niet te inspiratieloos uit te laten zien is wel welkom.quote:Op zondag 4 december 2022 17:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
En vroeger op school had je er kinderen bij die elk jaar weer een variant op een grabbelton/doos hadden gemaakt. Had je zelf wel echt wat bedacht en zag je diverse klasgenoten mooi gemaakt dingen krijgen. Kreeg je van zelf weer een doos met een paar uitgeknipte plaatjes erop waardoor het dan nog wat moest voorstellen
Als kind ben je niets gewend, dus dan lijkt het al snel heel wat. En dan denk je ook die dingen jaren te bewaren enzo, een ambitie die drie weken later meestal weer verdwenen isquote:Op zondag 4 december 2022 17:21 schreef Redefine het volgende:
Maar als kind was het alsnog wel leuk. Maar als volwassene vind ik surprises ook wel meh.
Gebrek aan knutselkunsten onder de surprisemakers maakt het er vaak niet beter opquote:Op zondag 4 december 2022 17:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, die lol is mij ook altijd ontgaan. Gedichten kunnen best iets geinigs hebben. Maar dat Ome Henk die zo van appels houdt van Sinterklaas een appel van papier-maché krijgt, gevuld met krantenknipsels en dan middenin een fles scheerschuim, daar is toch weinig leuks aan?
Net als gebrek aan zin/interesse. Het zal vast leuk kunnen zijn, mits je met een groep bent die het allemaal leuk vindt en die elkaar ook goed kentquote:Op zondag 4 december 2022 18:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Gebrek aan knutselkunsten onder de surprisemakers maakt het er vaak niet beter op
Ja ik heb weleens surprises gehad waarin glitterpennen en stickers zaten. Joepiequote:Op zondag 4 december 2022 18:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Net als gebrek aan zin/interesse. Het zal vast leuk kunnen zijn, mits je met een groep bent die het allemaal leuk vindt en die elkaar ook goed kent
Gelukkig zijn we al een tijdje af van de surprises maken voor schoolquote:Op zondag 4 december 2022 19:00 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja ik heb weleens surprises gehad waarin glitterpennen en stickers zaten. Joepie
Bløf heeft wel meer dan 28 platen toch?quote:Op zondag 4 december 2022 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben mijn stemlijstje aan het invullen. Nog 7 te gaan.
Ja, maar daar stem ik niet op.quote:Op zondag 4 december 2022 20:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bløf heeft wel meer dan 28 platen toch?
Zelfgemaakte kalender?quote:Op zondag 4 december 2022 20:00 schreef Cyan9 het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik voor kerstcadeaus moet kopen.
Dat zullen je provinciegenoten niet op prijs stellen.quote:Op zondag 4 december 2022 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar daar stem ik niet op.
Racoon is nog mogelijk.quote:Op zondag 4 december 2022 20:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zullen je provinciegenoten niet op prijs stellen.
Hij wil de schijn ophouden. Dus daarom wat opvulling van zeven anderen.quote:Op zondag 4 december 2022 20:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bløf heeft wel meer dan 28 platen toch?
Wat is het budget? Voor man en/of vrouw en/of kind?quote:Op zondag 4 december 2022 20:00 schreef Cyan9 het volgende:
Jaquote:
Een mooi opbergbakje/doosje voor kadobonnenquote:Op zondag 4 december 2022 20:00 schreef Cyan9 het volgende:
Danny Vera ook nog. Maar meer Zeeuwse artiesten kan ik niet opnoemen.quote:
quote:Op zondag 4 december 2022 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stemlijst top2000
Gerry & The Pacemakers - You'll Never Walk Alone (1963)
Emma Heesters.quote:Op zondag 4 december 2022 20:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Danny Vera ook nog. Maar meer Zeeuwse artiesten kan ik niet opnoemen.
Muzikaal gezien toch best wel een ellendige provinciequote:Op zondag 4 december 2022 20:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Emma Heesters.
Saskia & Serge zongen Zomer In Zeeland.
Nouja zegquote:Op zondag 4 december 2022 20:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Muzikaal gezien toch best wel een ellendige provincieRaccoon prima, Blof ook wel met een paar nummers. Maar Saskia & Serge en Danny Vera
Vast niet veel slechter dan de meeste anderen.quote:Op zondag 4 december 2022 20:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Muzikaal gezien toch best wel een ellendige provincieRaccoon prima, Blof ook wel met een paar nummers. Maar Saskia & Serge en Danny Vera
Dit boek?quote:Op zondag 4 december 2022 20:00 schreef Cyan9 het volgende:
M'n ouders, geen vastgelegd budget. Maar vanzelfsprekend ga ik geen vermogen uitgeven.quote:Op zondag 4 december 2022 20:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat is het budget? Voor man en/of vrouw en/of kind?
Saskia & Serge horen bij Noord-Holland hoor.quote:Op zondag 4 december 2022 20:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is dit Gerry?quote:
Gelukkig hebben ze ook de Familie Blind nodige geweldige wielrenners voortgebracht.quote:Op zondag 4 december 2022 20:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Boeken zijn verboden, die raken ze kwijt.quote:
Die zongen alleen maar over Zeeland hè. Volgens mij kwamen ze zelf uit het oosten van het land.quote:
Ik kom uit een provincie met o.a. Golden Earring, Anouk, Shocking Blue, Di-Rect en nu dan Goldbandquote:Op zondag 4 december 2022 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vast niet veel slechter dan de meeste anderen.
Dat waren de bonnen, boeken zijn cliché en hebben daarom niet de voorkeur.quote:Op zondag 4 december 2022 20:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Boeken zijn verboden, die raken ze kwijt.
Anouk en Di-Rectquote:Op zondag 4 december 2022 20:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kom uit een provincie met o.a. Golden Earring, Anouk, Shocking Blue, Di-Rect en nu dan Goldband
Den Haag is wel een prima muzikale stad voor Nederlandse begrippenquote:Op zondag 4 december 2022 20:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kom uit een provincie met o.a. Golden Earring, Anouk, Shocking Blue, Di-Rect en nu dan Goldband
Ik kom uit de stad van Jan van Est, Willie Batenburg, Mikey 2 Much en OG3NE.quote:Op zondag 4 december 2022 20:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik geef ze met liefde door aan Gelderlandquote:Op zondag 4 december 2022 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Saskia & Serge horen bij Noord-Holland hoor.
quote:Ze brachten 43 jaar in de villa in Spijk door, zaten er 16 maanden in zelfopgelegde corona-isolatie en ze hebben er heel wat mooie herinneringen aan. Maar toch gaan Saskia en Serge, ook bekend als Trudy en Ruud Schaap verhuizen.
https://www.nouveau.nl/pe(...)an-hun-geliefde-huis
Nou ja de Blinds en Ducrotquote:Op zondag 4 december 2022 20:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze ook de Familie Blind nodige geweldige wielrenners voortgebracht.
Wij nemen allen voorzichtig afstand van Fredquote:Op zondag 4 december 2022 20:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kom uit de stad van Jan van Est, Willie Batenburg, Mikey 2 Much en OG3NE.
Anouk haar eerste nummers wel. Daarna loop ik ook niet echt meer warm ervoor. Maar ik weet dat veel users fan van Anouk en Di-Rect zijn.quote:Op zondag 4 december 2022 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Anouk en Di-Rect![]()
![]()
Nou, daar word ik ook niet vrolijk van.
Toen ik nog in Haarlem woonde, was ik stadsgenoot van een monument (Mart Smeets).quote:Op zondag 4 december 2022 20:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja de Blinds en Ducrot![]()
Ik ben gewoon stadsgenoot van een winnaar van een monument dit jaar
Mikey who?quote:Op zondag 4 december 2022 20:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kom uit de stad van Jan van Est, Willie Batenburg, Mikey 2 Much en OG3NE.
Dat is dan wel eenquote:Op zondag 4 december 2022 20:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toen ik nog in Haarlem woonde, was ik stadsgenoot van een monument (Mart Smeets).
Ik ook nietquote:Op zondag 4 december 2022 20:00 schreef Cyan9 het volgende:
Gewoon elk idee dat ook maar bij me opkomt vind ik vijf minuten later al geen leuk idee meer.quote:
Dan moet je het binnen vijf minuten kopen en verder niet meer aan denken.quote:Op zondag 4 december 2022 20:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gewoon elk idee dat ook maar bij me opkomt vind ik vijf minuten later al geen leuk idee meer.
Groningen is toch de provincie van Bert?quote:Op zondag 4 december 2022 20:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik woon in de provincie van Bert Visscher, Arjen Lubach en nu Andries Noppert
Oeps. Ranomi Kromowidjojo vergeten. Daar zijn we ook trots opquote:Op zondag 4 december 2022 20:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik woon in de provincie van Bert Visscher, Arjen Lubach en nu Andries Noppert
Ja nee, we doen niet aan impulsaankopen.quote:Op zondag 4 december 2022 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet je het binnen vijf minuten kopen en verder niet meer aan denken.
Koop een fleecedeken! Met deze gasprijzen voor iedereen een goed cadeau!quote:Op zondag 4 december 2022 20:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gewoon elk idee dat ook maar bij me opkomt vind ik vijf minuten later al geen leuk idee meer.
Hopelijk gaan niet al die achtste finales via hetzelfde protocol. Dat het ‘kleine’ land leuk meedoet, maar uiteindelijk toch vrij kansloos is.quote:
Heb je niet nog ergens iets in huis staan wat eigenlijk in de weg staat en wat je toch al een tijdje kwijt wil?quote:Op zondag 4 december 2022 20:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja nee, we doen niet aan impulsaankopen.
20 tankjes Campingaz.quote:Op zondag 4 december 2022 20:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Koop een fleecedeken! Met deze gasprijzen voor iedereen een goed cadeau!
Adopteer een stukje Slochteren!quote:
Ik kreeg onder andere (ongeveer) dit: https://www.hetoldejagthu(...)en-amber-geurblokje/quote:Op zondag 4 december 2022 20:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
M'n ouders, geen vastgelegd budget. Maar vanzelfsprekend ga ik geen vermogen uitgeven.
Daar worden we niet zo vrolijk van.quote:Op zondag 4 december 2022 20:42 schreef ijs_beer het volgende:
Klaas Dijkhoff, Guido Weijers en Albert Verlinde. Nee, wij brabanders hebben de crème de la crème in onze provicie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |