Wel als hij z'n pacemaker overclockt.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is Blind sneller dan Messi?
Krachtstroom eropquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:43 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wel als hij z'n pacemaker overclockt.
Nou dat mag je best weten. Ik heb daar ooit een keer een grietje vandaan gehaald toen ik al samen was met een vriendinnetje. Lang verhaal kort, het was erg ongemakkelijk en ik mocht niet eens aan haar kut likken. Achteraf maar beter ook.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heb jij wel ervaring mee geloof ik
Aan de kut van een hoer willen likken, dat kan echt niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nou dat mag je best weten. Ik heb daar ooit een keer een grietje vandaan gehaald toen ik al samen was met een vriendinnetje. Lang verhaal kort, het was erg ongemakkelijk en ik mocht niet eens aan haar kut likken. Achteraf maar beter ook.
Kom je ook dan?quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We schakelen in op de livestream van @:lonaa
quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nou dat mag je best weten. Ik heb daar ooit een keer een grietje vandaan gehaald toen ik al samen was met een vriendinnetje. Lang verhaal kort, het was erg ongemakkelijk en ik mocht niet eens aan haar kut likken. Achteraf maar beter ook.
Tja na 24 bier doe je rare dingen. Ik stel me open, waardeer datquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Aan de kut van een hoer willen likken, dat kan echt niet.
Ik voorzie daarin geen teleurstellingen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:45 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk een beetje van het materiaal af.
Avatar (2022) duurt ook 3 uur. Daar gaat @Poepz0r straks heen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:45 schreef Lonaa het volgende:
Het is nog steeds geen rust. Voelt echt alsof dit al 3 uur duurt.
Als je dit soort dingen wil doen na 24 bier moet je minder bier drinken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Tja na 24 bier doe je rare dingen. Ik stel me open, waardeer dat
Na 24 bier ga ik dit niet veroordelenquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk wel boeiender.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Avatar (2022) duurt ook 3 uur. Daar gaat @:Poepz0r straks heen.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Aan de kut van een hoer willen likken, dat kan echt niet.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Geen herhalingsgevaar.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat waardeer ik ook, Wuppie is een leuke userquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat mooi dat user Neef_Wuppie zich hier kwetsbaar opstelt.
Warm bad
Als Australië Messi uit de wedstrijd schopt is Argentinië vrijdag kansloosquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:48 schreef Maver24 het volgende:
Argentinie mag messi bedanken. Het is niet veel
Het bad voelt wat ijzig ineens.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:49 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik heb ook leukere posts.
Nooitquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:50 schreef Zipportal het volgende:
Mooie like heb je achtergelaten. @:neef_wuppie
Op het laatst heb je een hele krat op, voel je je lekker.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zodra ze tegen een land van formaat moeten haken ze af net als België @capuchon_jongenquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het blijft voetbal, verwacht het onverwachte
beetje steeln, beetje zuipn.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Op het laatst heb je een hele krat op, voel je je lekker.
Poepie is druk met zangers in een pak. Niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ook broer, ben best trots.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:51 schreef De_Kraam het volgende:
Likes in ontvangst genomen.
Ter info.
Kan die weer schoon terug.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Op het laatst heb je een hele krat op, voel je je lekker.
Dit snap ik best.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
De Belgen hebben geen hoge pet op van Argentinië
Dit kan niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Poepie is druk met zangers in een pak. Niet serieus nemen.
Je bent ook een hete jongen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:54 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik krijg daar gewoon warme gevoelens van.
Je bent pure middelmaat!quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
Mag niet van de Fok policy allen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
Guus zegt donkere jongen. Durft Guus niet te zeggen er loopt een zwarte?
Ik bedoel van mij. Ik vind je niet zo'n leuke user. Laten we het gezellig maken.quote:
Hoort nog wel een persoon van kleur bij. Ik nomineer Jandinoquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:55 schreef Duiveltja het volgende:
Guus Hiddink
Vd Vaart
Van Basten
En dan perse een vrouw aan tafel die niks toevoegt
Stukje hoog tandvleesquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoort nog wel een persoon van kleur bij. Ik nomineer Jandino
Liever niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is absoluut een like waard.quote:
Met dit soort gedragingen en uitingen ga je zeker geen likes meer pakken.quote:
Guus wil niet gecanceld worden.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
Guus zegt donkere jongen. Durft Guus niet te zeggen er loopt een zwarte?
Geen probleem jongen. We moeten elkaar een beetje helpen in deze tijden.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:55 schreef Zorro het volgende:
User @:PS. wil ik danken voor de bijzonder aardige like die hij heeft uitgedeeld
Zo'n donkere jongen?quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
🤣🤣quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:57 schreef Maver24 het volgende:
Die oplossing van iemand. Toen was greuter amber geboren 😂😂😂
De Vlamingen maar niet de walloniersquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb het idee dat de Belgen de Nederlanders supporten omdat ze er zelf uit liggen
amber alert?quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:57 schreef Maver24 het volgende:
Die oplossing van iemand. Toen was greuter amber geboren 😂😂😂
Lekker snugger ook
@Poepz0r wil een hennepkwekerij opzetten, kan hij bij jou terecht dan in deze tijden?quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:57 schreef PS. het volgende:
[..]
Geen probleem jongen. We moeten elkaar een beetje helpen in deze tijden.
Normaal zijn ze dan voor Duitsland maar dat gaat ook al niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb het idee dat de Belgen de Nederlanders supporten omdat ze er zelf uit liggen
Dat zou vriendelijk van ze zijnquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
Tja, de Belgen hebben alleen een hoge pet op van de Belgen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
Weet ik niet, die gaan Frankrijk sowieso niet supportenquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De Vlamingen maar niet de walloniers
Wat schattig, dat deden wij vier jaar geleden ook.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
Het is soms net het songfestival.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wat schattig, dat deden wij vier jaar geleden ook.
Nou fijne avond eequote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga allen. Het bezoek is er.
Ter info.
Nee, dat deed ik nietquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wat schattig, dat deden wij vier jaar geleden ook.
Het was leuk dat je er was. Tot snel weer. Groetjes van onsquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef Lonaa het volgende:
Ter info.
Politiehelikopters volgenquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wel weer zin in een Amber Alert. NWS onderpoepen.
Fijne avond!quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef Lonaa het volgende:
Ter info.
Frankrijk supporten kan alleen als je uit zo'n ebolaland komtquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Weet ik niet, die gaan Frankrijk sowieso niet supporten
@nosquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waar kan je de inzending doen voor dat moment van grueter?
quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef Lonaa het volgende:
Ter info.
Klopt, dat gaat echt nergens meer overquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Frankrijk supporten kan alleen als je uit zo'n ebolaland komt
Privéontvangst, lekker man.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef Lonaa het volgende:
Ter info.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef Lonaa het volgende:
Ter info.
Engeland laat het vaak afweten in de finalerondes, dat kan nog wel eens leuk worden.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel wat behoorlijk wat saaie achtste finales op papier. Van Frankrijk-Polen en Engeland-Senegal morgen verwacht ik ook niet veel.
Engeland is wel het chokeland bij uitstek.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel wat behoorlijk wat saaie achtste finales op papier. Van Frankrijk-Polen en Engeland-Senegal morgen verwacht ik ook niet veel.
Doe de groetjes aan user @Taglianoquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef Lonaa het volgende:
Ter info.
Ben je iets op het spoor?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:03 schreef Maver24 het volgende:
Frankrijk bestaat voor 90% met spelers die uit een frans kolonie land komen. Alleen Griezmann en Giroud en Rabiot
Da's hun eigen schuld.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:03 schreef Maver24 het volgende:
Frankrijk bestaat voor 90% met spelers die uit een frans kolonie land komen. Alleen Griezmann en Giroud en Rabiot
Klopt, weinig echt aantrekkelijke affiches.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
MDMA levert meer op Josquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Poepz0r wil een hennepkwekerij opzetten, kan hij bij jou terecht dan in deze tijden?
Hij doet ook Nikequote:Op zaterdag 3 december 2022 21:05 schreef Netsplitter het volgende:
Impossible is nothing
Yoda werkt bij Adidas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gasten zijn allemaal in Frankrijk geboren. Jij dreigt nu gecanceld te worden.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:03 schreef Maver24 het volgende:
Marokko-Spanje en Portugal-Zwitserland verwacht ik nog wel wat van. En eventueel Japan-Kroatië als die 2 teams een beetje willen voetballen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:05 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Klopt, weinig echt aantrekkelijke affiches.
Ed.quote:
Lidlquote:
Daarna met een beetje mazzel alleen maar aantrekkelijke affichesquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:05 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Klopt, weinig echt aantrekkelijke affiches.
Gigolo genotquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef Lonaa het volgende:
Ter info.
De autochtone Fransoos is bepaald geen voetballiefhebber.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:03 schreef Maver24 het volgende:
Dat zou mooi zijn. Ik heb nog wel een leuk gifje.quote:
quote:
Al besproken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |