Wat schattig, dat deden wij vier jaar geleden ook.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb het idee dat de Belgen de Nederlanders supporten omdat ze er zelf uit liggen
Het is soms net het songfestival.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wat schattig, dat deden wij vier jaar geleden ook.
Nou fijne avond eequote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga allen. Het bezoek is er.
Ter info.
Nee, dat deed ik nietquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wat schattig, dat deden wij vier jaar geleden ook.
Het was leuk dat je er was. Tot snel weer. Groetjes van onsquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef Lonaa het volgende:
Ter info.
Politiehelikopters volgenquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wel weer zin in een Amber Alert. NWS onderpoepen.
Fijne avond!quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef Lonaa het volgende:
Ter info.
Frankrijk supporten kan alleen als je uit zo'n ebolaland komtquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Weet ik niet, die gaan Frankrijk sowieso niet supporten
@nosquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waar kan je de inzending doen voor dat moment van grueter?
quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef Lonaa het volgende:
Ter info.
Klopt, dat gaat echt nergens meer overquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Frankrijk supporten kan alleen als je uit zo'n ebolaland komt
Privéontvangst, lekker man.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef Lonaa het volgende:
Ter info.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef Lonaa het volgende:
Ter info.
Engeland laat het vaak afweten in de finalerondes, dat kan nog wel eens leuk worden.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel wat behoorlijk wat saaie achtste finales op papier. Van Frankrijk-Polen en Engeland-Senegal morgen verwacht ik ook niet veel.
Engeland is wel het chokeland bij uitstek.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel wat behoorlijk wat saaie achtste finales op papier. Van Frankrijk-Polen en Engeland-Senegal morgen verwacht ik ook niet veel.
Doe de groetjes aan user @Taglianoquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef Lonaa het volgende:
Ter info.
Ben je iets op het spoor?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:03 schreef Maver24 het volgende:
Frankrijk bestaat voor 90% met spelers die uit een frans kolonie land komen. Alleen Griezmann en Giroud en Rabiot
Da's hun eigen schuld.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:03 schreef Maver24 het volgende:
Frankrijk bestaat voor 90% met spelers die uit een frans kolonie land komen. Alleen Griezmann en Giroud en Rabiot
Klopt, weinig echt aantrekkelijke affiches.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
MDMA levert meer op Josquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Poepz0r wil een hennepkwekerij opzetten, kan hij bij jou terecht dan in deze tijden?
Hij doet ook Nikequote:Op zaterdag 3 december 2022 21:05 schreef Netsplitter het volgende:
Impossible is nothing
Yoda werkt bij Adidas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gasten zijn allemaal in Frankrijk geboren. Jij dreigt nu gecanceld te worden.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:03 schreef Maver24 het volgende:
Marokko-Spanje en Portugal-Zwitserland verwacht ik nog wel wat van. En eventueel Japan-Kroatië als die 2 teams een beetje willen voetballen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:05 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Klopt, weinig echt aantrekkelijke affiches.
Ed.quote:
Lidlquote:
Daarna met een beetje mazzel alleen maar aantrekkelijke affichesquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:05 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Klopt, weinig echt aantrekkelijke affiches.
Gigolo genotquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef Lonaa het volgende:
Ter info.
De autochtone Fransoos is bepaald geen voetballiefhebber.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:03 schreef Maver24 het volgende:
Dat zou mooi zijn. Ik heb nog wel een leuk gifje.quote:
quote:
Al besproken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |