Poepie is druk met zangers in een pak. Niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Avatar (2022) duurt ook 3 uur. Daar gaat @:Poepz0r straks heen.
Ik ook broer, ben best trots.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:51 schreef De_Kraam het volgende:
Likes in ontvangst genomen.
Ter info.
Kan die weer schoon terug.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Op het laatst heb je een hele krat op, voel je je lekker.
Dit snap ik best.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
De Belgen hebben geen hoge pet op van Argentinië
Dit kan niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Poepie is druk met zangers in een pak. Niet serieus nemen.
Je bent ook een hete jongen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:54 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik krijg daar gewoon warme gevoelens van.
Je bent pure middelmaat!quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
Mag niet van de Fok policy allen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
Guus zegt donkere jongen. Durft Guus niet te zeggen er loopt een zwarte?
Ik bedoel van mij. Ik vind je niet zo'n leuke user. Laten we het gezellig maken.quote:
Hoort nog wel een persoon van kleur bij. Ik nomineer Jandinoquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:55 schreef Duiveltja het volgende:
Guus Hiddink
Vd Vaart
Van Basten
En dan perse een vrouw aan tafel die niks toevoegt
Stukje hoog tandvleesquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoort nog wel een persoon van kleur bij. Ik nomineer Jandino
Liever niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is absoluut een like waard.quote:
Met dit soort gedragingen en uitingen ga je zeker geen likes meer pakken.quote:
Guus wil niet gecanceld worden.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
Guus zegt donkere jongen. Durft Guus niet te zeggen er loopt een zwarte?
Geen probleem jongen. We moeten elkaar een beetje helpen in deze tijden.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:55 schreef Zorro het volgende:
User @:PS. wil ik danken voor de bijzonder aardige like die hij heeft uitgedeeld
Zo'n donkere jongen?quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
🤣🤣quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:57 schreef Maver24 het volgende:
Die oplossing van iemand. Toen was greuter amber geboren 😂😂😂
De Vlamingen maar niet de walloniersquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb het idee dat de Belgen de Nederlanders supporten omdat ze er zelf uit liggen
amber alert?quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:57 schreef Maver24 het volgende:
Die oplossing van iemand. Toen was greuter amber geboren 😂😂😂
Lekker snugger ook
@Poepz0r wil een hennepkwekerij opzetten, kan hij bij jou terecht dan in deze tijden?quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:57 schreef PS. het volgende:
[..]
Geen probleem jongen. We moeten elkaar een beetje helpen in deze tijden.
Normaal zijn ze dan voor Duitsland maar dat gaat ook al niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb het idee dat de Belgen de Nederlanders supporten omdat ze er zelf uit liggen
Dat zou vriendelijk van ze zijnquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
Tja, de Belgen hebben alleen een hoge pet op van de Belgen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
Weet ik niet, die gaan Frankrijk sowieso niet supportenquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De Vlamingen maar niet de walloniers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |