Geen herhalingsgevaar.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nou dat mag je best weten. Ik heb daar ooit een keer een grietje vandaan gehaald toen ik al samen was met een vriendinnetje. Lang verhaal kort, het was erg ongemakkelijk en ik mocht niet eens aan haar kut likken. Achteraf maar beter ook.
Dat waardeer ik ook, Wuppie is een leuke userquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat mooi dat user Neef_Wuppie zich hier kwetsbaar opstelt.
Warm bad
Als Australië Messi uit de wedstrijd schopt is Argentinië vrijdag kansloosquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:48 schreef Maver24 het volgende:
Argentinie mag messi bedanken. Het is niet veel
Het bad voelt wat ijzig ineens.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:49 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik heb ook leukere posts.
Nooitquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Avatar (2022) duurt ook 3 uur. Daar gaat @:Poepz0r straks heen.
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:50 schreef Zipportal het volgende:
Mooie like heb je achtergelaten. @:neef_wuppie
Op het laatst heb je een hele krat op, voel je je lekker.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Tja na 24 bier doe je rare dingen. Ik stel me open, waardeer dat
Zodra ze tegen een land van formaat moeten haken ze af net als België @capuchon_jongenquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het blijft voetbal, verwacht het onverwachte
beetje steeln, beetje zuipn.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Op het laatst heb je een hele krat op, voel je je lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |