Wat schattig, dat deden wij vier jaar geleden ook.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb het idee dat de Belgen de Nederlanders supporten omdat ze er zelf uit liggen
Het is soms net het songfestival.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wat schattig, dat deden wij vier jaar geleden ook.
Nou fijne avond eequote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga allen. Het bezoek is er.
Ter info.
Nee, dat deed ik nietquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wat schattig, dat deden wij vier jaar geleden ook.
Het was leuk dat je er was. Tot snel weer. Groetjes van onsquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef Lonaa het volgende:
Ter info.
Politiehelikopters volgenquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wel weer zin in een Amber Alert. NWS onderpoepen.
Fijne avond!quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef Lonaa het volgende:
Ter info.
Frankrijk supporten kan alleen als je uit zo'n ebolaland komtquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Weet ik niet, die gaan Frankrijk sowieso niet supporten
@nosquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waar kan je de inzending doen voor dat moment van grueter?
quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef Lonaa het volgende:
Ter info.
Klopt, dat gaat echt nergens meer overquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Frankrijk supporten kan alleen als je uit zo'n ebolaland komt
Privéontvangst, lekker man.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef Lonaa het volgende:
Ter info.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef Lonaa het volgende:
Ter info.
Engeland laat het vaak afweten in de finalerondes, dat kan nog wel eens leuk worden.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel wat behoorlijk wat saaie achtste finales op papier. Van Frankrijk-Polen en Engeland-Senegal morgen verwacht ik ook niet veel.
Engeland is wel het chokeland bij uitstek.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel wat behoorlijk wat saaie achtste finales op papier. Van Frankrijk-Polen en Engeland-Senegal morgen verwacht ik ook niet veel.
Doe de groetjes aan user @Taglianoquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:00 schreef Lonaa het volgende:
Ter info.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |