Ik zie martin?quote:Op donderdag 1 december 2022 23:27 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Zeer interessant gesprek / gametalk met JW, Bern, Berend en Esther.
ik denk ik welquote:Op donderdag 1 december 2022 23:29 schreef engine het volgende:
"hierbuiten ben ik altijd blij als ik een ander met de eer kan laten strijken"
Geloof ik ook al niet
Ik ik ik ik ik is wat ik hoorquote:
100% akkoordquote:Op donderdag 1 december 2022 23:30 schreef HappyCharly het volgende:
Martin soort van halve liefdesverklaring naar Mexx
geen zin meer in.
Vind het een rotdag op de streams![]()
quote:Op donderdag 1 december 2022 23:32 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik hoor het anders.....ik snap jou,maar ik kijk er anders naar
Blijft een apart iets terwijl je ook gewoon blij kunt zijnquote:Op donderdag 1 december 2022 23:34 schreef IkFok het volgende:
Mexx alles wat Martin zei weer doorlullen aan het hottub groepje
true ,maar ik zou het ook zeggen denk ik met die egoisten daarquote:Op donderdag 1 december 2022 23:33 schreef engine het volgende:
Vind het ook jammer dat Babette nu steeds fucking tussendoor gaat zeggen. Siert haar ook niet.
Dan haak ik afquote:Op donderdag 1 december 2022 23:38 schreef Kakadylo het volgende:
Zometeen ontstaat er nog een romance tussen Jeffrey en Sasha want met haar kan ie wel goede gesprekken voeren
En die verheft haar stem niet tijdens het gesprekquote:Op donderdag 1 december 2022 23:38 schreef Kakadylo het volgende:
Zometeen ontstaat er nog een romance tussen Jeff en Sasha want met haar kan ie wel goede gesprekken voeren
denk het niet, maar kim is toch te tokkie voor hem denk ikquote:Op donderdag 1 december 2022 23:38 schreef Kakadylo het volgende:
Zometeen ontstaat er nog een romance tussen Jeff en Sasha want met haar kan ie wel goede gesprekken voeren
quote:Op donderdag 1 december 2022 23:39 schreef IkFok het volgende:
[..]
En die verheft haar stem niet tijdens het gesprek
Dan kan ie weer nieuwe bestellenquote:Op donderdag 1 december 2022 23:40 schreef engine het volgende:
Misschien moet Jeff ook eens met een koekenpan geslagen worden.
voor de groepquote:Op donderdag 1 december 2022 23:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan kan ie weer nieuwe bestellen![]()
en ik weet dat dit kut klinktquote:Op donderdag 1 december 2022 23:42 schreef engine het volgende:
"en ik weet op lange termijn heb ik altijd gelijk"
Die zit echt niet te wachten op een braniemaker.quote:Op donderdag 1 december 2022 23:38 schreef Kakadylo het volgende:
Zometeen ontstaat er nog een romance tussen Jeffrey en Sasha want met haar kan ie wel goede gesprekken voeren
Altijd alles voor de groep!!!quote:
quote:Op donderdag 1 december 2022 23:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Altijd alles voor de groep!!!
(terwijl ie z'n wijntje inschenkt...)
Behoorlijk jaquote:
Ze is geen heilige. Ze weet dat er gezeik van komt.quote:Op donderdag 1 december 2022 23:45 schreef engine het volgende:
Iemand wil binnenkomen en Sasha zet snel haar glaasje weg waar de cola in zat. Absoluut niet stiekem want ze deelt zo graag.
truequote:Op donderdag 1 december 2022 23:49 schreef HappyCharly het volgende:
Er hangt een hele rare sfeer overal![]()
iedereen zit vol met frustratiesquote:Op donderdag 1 december 2022 23:49 schreef HappyCharly het volgende:
Er hangt een hele rare sfeer overal![]()
Maar waarom is dat gezellig maken exclusief voor de manager en zijn genodigden?quote:Op donderdag 1 december 2022 23:48 schreef Thorelf het volgende:
[..]
je moet het een beetje gezellig maken daar ....genoeg zeikerds
iedereen kan het gezellig maken,maar zeuren lieverquote:Op donderdag 1 december 2022 23:50 schreef engine het volgende:
[..]
Maar waarom is dat gezellig maken exclusief voor de manager en zijn genodigden?
Maar niet iedereen kan onbeperkt aan de wijn.quote:Op donderdag 1 december 2022 23:51 schreef Thorelf het volgende:
[..]
iedereen kan het gezellig maken,maar zeuren liever
weet je niet....en willen dat mss ook niet.... mijn grootste irritatie is marciano....maar ook dat is voor iedereen andersquote:Op donderdag 1 december 2022 23:51 schreef engine het volgende:
[..]
Maar niet iedereen kan onbeperkt aan de wijn.
Dat weet ik wel. De wijn staat in kantoor en niet iedereen kan erbij. Zo simpel is het wel.quote:Op donderdag 1 december 2022 23:54 schreef Thorelf het volgende:
[..]
weet je niet....en willen dat mss ook niet.... mijn grootste irritatie is marciano....maar ook dat is voor iedereen anders
Op dag 2 van Isaac gaat KimD de eliminatie spelen en stuurt Jeffrey weg waarna ze door de groep zal worden omarmtquote:Op donderdag 1 december 2022 23:49 schreef engine het volgende:
Berend over Jeff: "Hij krijgt zijn rekening heus nog wel".
Weet niet precies waar het over gaat maar opmerkelijke uitspraak. JW gaat er wel tegenin.
klopt over het egoisme en ik ikquote:Op donderdag 1 december 2022 23:52 schreef engine het volgende:
En op kantoor hadden ze het gezellig maar waren ze ook aan het zeiken over anderen in de loods.
Berend doet al maanden niets anderen zijn wel actief in bouwen games verzinnen huishouden kokenquote:Op donderdag 1 december 2022 23:51 schreef engine het volgende:
Berend vindt dat de verhouding zoek is. Het is niet af en toe een sigaretje zegt hij.
Ik geloof dat we best van mening verschillenquote:
Berend helpt ook met het huishouden. En met het boksgala heeft hij het leuk gedaan.quote:Op donderdag 1 december 2022 23:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Berend doet al maanden niets anderen zijn wel actief in bouwen games verzinnen huishouden koken
dat denk ik ook,maar is okequote:Op donderdag 1 december 2022 23:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof dat we best van mening verschillenDat kan.
ik voor wendy jeff en jasperquote:Op donderdag 1 december 2022 23:59 schreef Kakadylo het volgende:
Blijf een zwak houden voor Berend hoor
Ik ook want hij kan het ook anders "gewoon" hahahahaquote:Op donderdag 1 december 2022 23:56 schreef Moeraskat het volgende:
Ik blijf die lach van Imadiddin irritant vinden
ik vind jouw plaatje doodengquote:Op donderdag 1 december 2022 23:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Berend helpt ook met het huishouden. En met het boksgala heeft hij het leuk gedaan.
Hij doet niet echt veel minder dan een Mirthe, Moraima of Leila etc.
quote:Op donderdag 1 december 2022 23:56 schreef Moeraskat het volgende:
Ik blijf die lach van Imadiddin irritant vinden
oeps..ik bedoel maarquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:00 schreef engine het volgende:
Ik voor Wanda, Jappie, Eunice en Mirthe
Babs had zomaar ook het zusje van Gordon kunnen zijnquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ik heb dat met de lach van Babette, 1 a 2 keer is nog grappig, vaker komt me hysterisch en gemaakt voor
quote:Op vrijdag 2 december 2022 00:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs had zomaar ook het zusje van Gordon kunnen zijn
Als haar bed beweegt dan weet je genoegquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:05 schreef chufi het volgende:
Kenzi is vannacht stream2 meisje van de nacht ....
Ja of ze krijgt nog bezoek ....quote:Op vrijdag 2 december 2022 00:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als haar bed beweegt dan weet je genoeg
Dát kan hij heel goed!quote:Op donderdag 1 december 2022 23:43 schreef engine het volgende:
Het is wel een kontenkruiperclubje op kantoor. En Jeff alleen complimentjes aan zichzelf geven
maar was niet zo...dus zoeken!quote:Op vrijdag 2 december 2022 00:09 schreef pingu66 het volgende:
Benieuwd of JW het ook ok had gevonden als Jeff in zijn eentje wijn dronk en JW helemaal niets had gekregen toen ze samen op kantoor zaten.
berend hangt liever de hele dag...wil niets doen en dan het geld opstrijkenquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:12 schreef Harry het volgende:
JW en Berend praten over de Caribische Avond.
JW: en dat Kamer 5 daar aan mee betaald......
Berend: maar, dat betalen wij..... !!
SL
Dat kan. Dat mag.quote:Op vrijdag 2 december 2022 00:14 schreef Thorelf het volgende:
[..]
berend hangt liever de hele dag...wil niets doen en dan het geld opstrijken
Aan Willemquote:
nee dat is niet hoor (zegt ze zelf)quote:Op vrijdag 2 december 2022 00:29 schreef engine het volgende:
Esther is zo verschrikkelijk verliefd dat het ongemakkelijk is om naar te kijken.
Nu nog een biljarttafelquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:30 schreef Thorelf het volgende:
bijwijze van.. esther gaat een pingpong tafel maken en een sauna
En ze lult zo ongelooflijk simpel.quote:Op vrijdag 2 december 2022 00:29 schreef engine het volgende:
Esther is zo verschrikkelijk verliefd dat het ongemakkelijk is om naar te kijken.
Eerst Djediquote:
En op een toon waar je haren van overeind gaan staan. En toch wil ik haar er nog niet uit.quote:
Brandhaard is juist goed. Actie in de tent. Maar Isaac heeft teveel invloed op de groep. Dat hebben ze niet nodig.quote:Op vrijdag 2 december 2022 00:32 schreef Thorelf het volgende:
[..]
die wordt niet serieus genomen. liever wanda of isaac die zijn een brandhaard
hee ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:33 schreef engine het volgende:
[..]
En op een toon waar je haren van overeind gaan staan. En toch wil ik haar er nog niet uit.
Da iznie hoorquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nee dat is niet hoor (zegt ze zelf)![]()
ik noemde geen volgorde,,, inmiddels mag van mij de driekwart weg en de helft met voorrangquote:
quote:
En dat is zo.quote:Op vrijdag 2 december 2022 00:09 schreef Harry het volgende:
[..]
Dát kan hij heel goed!
Niemand beter dan Jeff......
En Jeff?quote:
Jeff moet nog even blijven. Ik heb nog helemaal geen gesprek of consequentie gezien. Zo is het niet af.quote:
sinds Martin het over 10 secoinden heeft gehad heb ik eerder medelijdenquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:38 schreef Kakadylo het volgende:
Iedere keer als Mexx van kamer drie naar de badkamer loopt ga je toch bepaalde dingen denken
Daar is ze toch echt zelf bij en als je ex dertig keer vreemdgaat dan ligt het niet alleen aan het vallen op verkeerde mannenquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
sinds Martin het over 10 secoinden heeft gehad heb ik eerder medelijden
Als je voor dat scherm staat dan kun je je gewoon niet bedwingen en moet je voor de grap wel op Zoe stemmenquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:41 schreef freaky40 het volgende:
Zoe heeft nog tot woensdag, er kan nog veel gebeuren...
okquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar is ze toch echt zelf bij en als je ex dertig keer vreemdgaat dan ligt het niet alleen aan het vallen op verkeerde mannen
Lekker slapenquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:43 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ga maar eens slapen, ben er down van
maar zoe wordt een spreekbuis van wandaquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je voor dat scherm staat dan kun je je gewoon niet bedwingen en moet je voor de grap wel op Zoe stemmen
Wanda kan zeggen wat ze wil maar Zoe moet het allemaal doen en dat is nou juist het leukequote:Op vrijdag 2 december 2022 00:46 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar zoe wordt een spreekbuis van wanda
true,maar zij waait met alle winden mee... en dan wordt het echt een zooitje...wil ik ook wel eens zienquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wanda kan zeggen wat ze wil maar Zoe moet het allemaal doen en dat is nou juist het leuke
KimK gaat er dan achteraan en Ciano is sneaky zonder op lijsten te staan vanwege kamer drie en Isaac/Martinquote:
Ik niet. Dat hebben we bij Maddy gezien en dat gun ik Zoë niet. Het is een lieve meid en zou er van balen als iedereen misbruik van haar gaat proberen te maken.quote:Op vrijdag 2 december 2022 00:50 schreef Thorelf het volgende:
[..]
true,maar zij waait met alle winden mee... en dan wordt het echt een zooitje...wil ik ook wel eens zien
En als KimK gaat, wacht ze op hem, dus ze weet dat hij dan niet meegaat.quote:Op vrijdag 2 december 2022 00:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimK gaat er dan achteraan en Ciano is sneaky zonder op lijsten te staan vanwege kamer drie en Isaac/Martin
Denk dat ze samen gaat spelen dan met iemandquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik niet. Dat hebben we bij Maddy gezien en dat gun ik Zoë niet. Het is een lieve meid en zou er van balen als iedereen misbruik van haar gaat proberen te maken.
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ze samen gaat spelen dan met iemand
Ik zit niet voor Jan Doedel te typenquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:56 schreef Thorelf het volgende:
over wie hebben hebben ze het nou...isaac enz
sorry ga even terug lezenquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zit niet voor Jan Doedel te typen
maar ziet zoe dat ookquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee joh dat zijn lafaards en nu gezien de situatie met KimD en Jeff een uitgelezen oportunity
Estherquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:56 schreef Thorelf het volgende:
over wie hebben hebben ze het nou...isaac enz
Ja samen met Jeff op kantoor. Toen klonk ze al aangeschoten.quote:
Die lach… mijn oren bloeden weer.quote:Op vrijdag 2 december 2022 01:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja samen met Jeff op kantoor. Toen klonk ze al aangeschoten.
Isaac, jongen, zij heeft de tondeuse, 300%, echt waar!quote:
Ik vind haar totaal niet dronken klinken.quote:Op vrijdag 2 december 2022 01:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac, jongen, zij heeft de tondeuse, 300%, echt waar!
komt door haar stemquote:Op vrijdag 2 december 2022 01:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind haar totaal niet dronken klinken.
zij moet straal bezopen zijn ..dan geeft ze mss eindelijk toequote:Op vrijdag 2 december 2022 01:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou het niet weten want soms ga ik op jullie af omdat ik niet kijkquote:Op vrijdag 2 december 2022 01:11 schreef mootie het volgende:
[..]
niet dronken genoeg om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 2 december 2022 01:15 schreef pingu66 het volgende:
Maddy schreeuwt iets over wat ze van Erik vindt(hij zit een paar meter verder)
Ze vindt hem sneu en super saai o.dat hij het in de loods leuk vindt.
Jasper zegt het enige goede tja wat doen wij hier dan.
De tondeuse stelende dronken lor reageert niet.
Dit is Cossenquote:Op vrijdag 2 december 2022 01:20 schreef Harry het volgende:
Sasha wordt, behoorlijk aangeschoten (van een avondje bij Jeffrey op kantoor) door Jasper naar de slaapkamer begeleid. Bij Kamer 4 staat Bern haar in alleen zijn boxer aan op te wachten.
Alle andere lachen zich slap om deze situatie.
Ik was in de veronderstelling dat je keek ...quote:Op vrijdag 2 december 2022 01:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, ik mag geen vragen stellen?
En alleen posten ‘omg Bern, daar heeft niemand iets aan.
Het is toch sowieso kansloos die 2 met dat verplichte nummertje al 3 maanden. Lachwekkend.quote:Op vrijdag 2 december 2022 01:20 schreef Harry het volgende:
Sasha wordt, behoorlijk aangeschoten (van een avondje bij Jeffrey op kantoor) door Jasper naar de slaapkamer begeleid. Bij Kamer 4 staat Bern boven aan de trap haar in alleen zijn boxer aan op te wachten.
Alle andere lachen zich slap om deze situatie.
ik mag toch reageren op de streamsquote:Op vrijdag 2 december 2022 01:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, ik mag geen vragen stellen?
En alleen posten ‘omg Bern, daar heeft niemand iets aan.
Maar als ik dan vraag wat je bedoelt is het wel zo vriendelijk om antwoord te geven.quote:Op vrijdag 2 december 2022 01:23 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik mag toch reageren op de streams
ik zei het tochquote:Op vrijdag 2 december 2022 01:27 schreef mootie het volgende:
Bep heeft 3 glazen wijn op.
Maddy 5 biertjes.
Fake news dus. En doorquote:Op vrijdag 2 december 2022 01:27 schreef Harry het volgende:
Sasha en Bern sluiten na een lachsalvo van Sasha af met een kus, en gaan beiden naar bed.
(Hierboven wordt anders gesuggereerd. En er was al helemaal geen penis te zien!!)
Nee Sasha wou niet zoenen... Bern sloot af met een wangkusjequote:Op vrijdag 2 december 2022 01:27 schreef Harry het volgende:
Sasha en Bern sluiten na een lachsalvo van Sasha af met een kus, en gaan beiden naar bed.
(Hierboven wordt anders gesuggereerd. En er was al helemaal geen penis te zien!!)
Kusje op de mond leek mijquote:Op vrijdag 2 december 2022 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Sasha wou niet zoenen... Bern sloot af met een wangkusje
Waarom schrijf je dat dan... ??quote:
misschien moet ze pissen ...quote:Op vrijdag 2 december 2022 01:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zal niet bezopen zijn van 5 biertjes.
Zou hij zich toch een beetje rot voelen over wat hij Kim D allemaal naar haar hoofd heeft gegooid?quote:
Of gefrustreerd dat ze zich niet wil onderwerpen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 01:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou hij zich toch een beetje rot voelen over wat hij Kim D allemaal naar haar hoofd heeft gegooid?
ja en nee denk ik...kim is een tokkie en hij gaat mee.. hij voelt al zal hij het niet zo snel toegeven toch iets van kut situatiequote:Op vrijdag 2 december 2022 01:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou hij zich toch een beetje rot voelen over wat hij Kim D allemaal naar haar hoofd heeft gegooid?
dat denk ik nietquote:Op vrijdag 2 december 2022 01:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Of gefrustreerd dat ze zich niet wil onderwerpen.
En straks weer smelten als ze het goedmaken... maar dit is geen incident. Ze passen niet bij elkaar. Of je moet regelmatig heftige ruzies leuk vinden.quote:Op vrijdag 2 december 2022 01:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze geven zo lief kusjesquote:Op vrijdag 2 december 2022 01:39 schreef engine het volgende:
[..]
En straks weer smelten als ze het goedmaken... maar dit is geen incident. Ze passen niet bij elkaar. Of je moet regelmatig heftige ruzies leuk vinden.
ze passen denk ik niet bij elkaar....maar leven momenteel in een kleine wereldquote:Op vrijdag 2 december 2022 01:39 schreef engine het volgende:
[..]
En straks weer smelten als ze het goedmaken... maar dit is geen incident. Ze passen niet bij elkaar. Of je moet regelmatig heftige ruzies leuk vinden.
Niemand past bij hem met z'n grillige en nogal overspannen buien.quote:Op vrijdag 2 december 2022 01:39 schreef engine het volgende:
[..]
jawel,maar zeker niet zo iemand als kim denk ikquote:Op vrijdag 2 december 2022 01:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niemand past bij hem met z'n grillige en nogal overspannen buien.
Een onberekenbare malloot is het.
'Kan erom gieren en op naar plan B'quote:Op vrijdag 2 december 2022 01:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als de ruzie met Kim plan A was, dan ben ik klaar met deze soapquote:Op vrijdag 2 december 2022 01:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Kan erom gieren en op naar plan B'
Dit zei Jeffrey zojuist tegen Rupert
Ik zou een petitie starten als ik jou was.quote:Op vrijdag 2 december 2022 01:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En het is dat ik zo fokking ver van Lelystad woon (wanda's taal) Met behulp van een tennisbal, zou ik echt wat zeggen van haar smerige taalgebruik en walgelijke benamingen over KimD. Ze was in mijn ogen al laag, maar die meid moet eens geconfronteerd worden met haar eigen beelden en dan in de loods aan iedereen laten zien wat zij over iedereen zegt.
Lager dan laag!
Met je petitie naar de politiequote:Op vrijdag 2 december 2022 01:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou een petitie starten als ik jou was.
Waar slaat dat nou op, heb jij gehoord wat ze allemaal heeft gezegd in die hottub?? Dat past beter bij jou waarschijnlijkquote:Op vrijdag 2 december 2022 01:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou een petitie starten als ik jou was.
Zal zoiets zijn, het is de meest gecensureerde rls ooit.quote:Op vrijdag 2 december 2022 01:51 schreef woxxel het volgende:
Zou jeff er niet over mogen praten wat er is gebeurd?
kim is ook niet vies van een discussie dat zag ik in al eerder... het is niet alleen jeffquote:Op vrijdag 2 december 2022 01:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gekrenkt ego niemand wijst hem terecht ook niet in de buitenwereld ( uitspraak van hemzelf)
Toch is haar karakter stabieler dan die lopende spijker met een alcohol probleem.quote:Op vrijdag 2 december 2022 02:04 schreef Thorelf het volgende:
[..]
kim is ook niet vies van een discussie dat zag ik in al eerder... het is niet alleen jeff
kan ,maar zij heeft een andere kijk met haar macho"s en nep wereld..quote:Op vrijdag 2 december 2022 02:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Toch is haar karakter stabieler dan die lopende spijker met een alcohol probleem.
Misschien een febomannetje in de loods.quote:Op vrijdag 2 december 2022 02:07 schreef Flory het volgende:
Op beide streams soundlock![]()
Normaal hoor je toch in elk geval slaapgeluiden?
Dat ze voor de foute mannen gaat heeft ze al bewezen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 02:08 schreef Thorelf het volgende:
[..]
kan ,maar zij heeft een andere kijk met haar macho"s en nep wereld..
Huh?quote:Op vrijdag 2 december 2022 02:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien een febomannetje in de loods.
Was JW dronken of zo muhaaaaa lullig voor verliefde Esther ditquote:Op donderdag 1 december 2022 23:42 schreef pingu66 het volgende:
JW : Esther die is al tevreden als ze met haar campertje door Nederland kan touren. Esther trekt aan zijn arm en zegt zij heet Janet!![]()
Sasha Cola in kantoor??? Geen rode wijn? Denk wijnnnn.quote:Op donderdag 1 december 2022 23:45 schreef engine het volgende:
Iemand wil binnenkomen en Sasha zet snel haar glaasje weg waar de cola in zat. Absoluut niet stiekem want ze deelt zo graag.
Als de meerderheid voor roken is dan heeft berend niets te zeggenquote:Op donderdag 1 december 2022 23:54 schreef engine het volgende:
Bij Berend als manager wordt er helemaal niet gerooktBest een leuke discussie. Ik vind het ook wel leuk dat JW het voor Jeff op neemt (ook al ben ik het er totaal niet mee eens)...maar het is wel een eigen mening.
Jeffrey en Kim zijn nu waarschijnlijk in gesprek in de hangstoel en wij mogen het niet zien. Rond 01.45 liep hij naar haar slaapkamer om haar wakker te maken en ging daarna in de hangstoel zitten om op haar wachten. Toen kwam er een streamwissel.quote:
Ik kwam idd alleen teruglezen voor gesprek isaac jasper en nog meer om 00.50 bij de schommelstoel, isaac weet 95 procent zeker dat ZIJ het was. Maar wie wilde ik hier dus lezen hahahaquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:53 schreef mootie het volgende:
‘Zij kan het niet schuilen.’
Kom er niet achter wie Isaac 95% verdenkt van de tondeuse.
Ik vermoed Eunice.
Ohhh Esther denkt hij haha mispoesquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Haha 95% zeker weet Izeik dat Esther de tondeuse heeft. Hij moest eens weten.
Nee hoor prima kijk, straatwijs. Jeff staat grandioos voor schut, niet kim cherum die nu waarschijnlijk door m gedumpt wordt ook nog vermoed ikquote:Op vrijdag 2 december 2022 02:08 schreef Thorelf het volgende:
[..]
kan ,maar zij heeft een andere kijk met haar macho"s en nep wereld..
Ja idd! Kim is te afhankelijk van die zak hooiquote:Op vrijdag 2 december 2022 03:02 schreef Poesjuh het volgende:
Jeffrey en Kim zijn nu waarschijnlijk in gesprek in de hangstoel en wij mogen het niet zien. Rond 01.45 liep hij naar haar slaapkamer om haar wakker te maken en ging daarna in de hangstoel zitten om op haar wachten. Toen kwam er een streamwissel.
Als ik kim was zou ik hem laten wachten en verder slapen.jef wilzn geweten schoon praten, heeft kim niks aan dus lekker laten gaarkoken die waus is mijn advies
Goedemorgen,even aan het terug kijken.Eunice krijgt er flink van langs met haar pseudo psych gedoe.quote:Op vrijdag 2 december 2022 05:50 schreef Dotteke het volgende:
Geen nachtelijk tafrelen, alles nog in diepe rust.
Ben wel benieuwd of Kim en Jeff samen liggen
Morguhquote:Op vrijdag 2 december 2022 06:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,even aan het terug kijken.Eunice krijgt er flink van langs met haar pseudo psych gedoe.
Babette weet het haarfijn uit te leggen,en Sascha ook.quote:Op vrijdag 2 december 2022 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
O echt, heb het niet gezien. Maar kan mij er wel iets bij voorstellen.
Ja wijnquote:Op vrijdag 2 december 2022 02:24 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Sasha Cola in kantoor??? Geen rode wijn? Denk wijnnnn.
Verstopt jeff ook steeds overal, onder bureau, in de kast, of zet n plank voor de fles etc
Maakt niet uit,Sas kan wel goed praten zonder Bern.quote:Op vrijdag 2 december 2022 06:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wijn![]()
Het leek cola maar heb Sasha later ook dronken gezien.
Meh niet het type mens dat ik leuk vind.quote:Op vrijdag 2 december 2022 06:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maakt niet uit,Sas kan wel goed praten zonder Bern.
Ze heeft haar momenten.quote:Op vrijdag 2 december 2022 06:31 schreef engine het volgende:
[..]
Meh niet het type mens dat ik leuk vind.
Kan geen hoogte van haar krijgen. Heb haar trouwen nog niet in een heel gesprek gehoord.quote:Op vrijdag 2 december 2022 06:31 schreef engine het volgende:
[..]
Meh niet het type mens dat ik leuk vind.
Dan moet je dit echt even kijken.quote:Op vrijdag 2 december 2022 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan geen hoogte van haar krijgen. Heb haar trouwen nog niet in een heel gesprek gehoord.
ZIjn Jef en Kim samen gaan slapen?quote:Op vrijdag 2 december 2022 06:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan moet je dit echt even kijken.
Zover ben ik nog niet,flinke ruzie gisteren.quote:Op vrijdag 2 december 2022 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn Jef en Kim samen gaan slapen?
Heb je bij Jeff ooit 1 stemming gezien? Manager beslist.quote:Op vrijdag 2 december 2022 02:28 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Als de meerderheid voor roken is dan heeft berend niets te zeggen
Ja ik heb dat duw werk gezien, daarna nog ruzie geweest?quote:Op vrijdag 2 december 2022 06:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet,flinke ruzie gisteren.
Heb ik geen filmpje van.quote:Op vrijdag 2 december 2022 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb dat duw werk gezien, daarna nog ruzie geweest?
Nadat hij haar had wakker gemaakt en Jeffrey naar de hangstoel ging om op haar te wachten zijn ze niet meer in beeld gekomen. Er kwam meteen een streamwissel met soundlock naar een slaapkamer. Om 04.45 kwam het geluid wel weer terug op de slaapstream. Misschien zijn ze toen naar bed gegaan. Of ze samen hebben geslapen zullen we zo wel zien, of misschien mogen we zelfs dat niet zien.quote:Op vrijdag 2 december 2022 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn Jef en Kim samen gaan slapen?
Beetje vaag dus allemaal weer. We gaan het zien vandaagquote:Op vrijdag 2 december 2022 07:01 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Nadat hij haar had wakker gemaakt en Jeffrey naar de hangstoel ging om op haar te wachten zijn ze niet meer in beeld gekomen. Er kwam meteen een streamwissel met soundlock naar een slaapkamer. Om 04.45 kwam het geluid wel weer terug op de slaapstream. Misschien zijn ze toen naar bed gegaan. Of ze samen hebben geslapen zullen we zo wel zien, of misschien mogen we zelfs dat niet zien.
Thanks voor de update.quote:Op vrijdag 2 december 2022 07:01 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Nadat hij haar had wakker gemaakt en Jeffrey naar de hangstoel ging om op haar te wachten zijn ze niet meer in beeld gekomen. Er kwam meteen een streamwissel met soundlock naar een slaapkamer. Om 04.45 kwam het geluid wel weer terug op de slaapstream. Misschien zijn ze toen naar bed gegaan. Of ze samen hebben geslapen zullen we zo wel zien, of misschien mogen we zelfs dat niet zien.
Praat je nu met jezelf? Goedemorgenquote:Op vrijdag 2 december 2022 07:23 schreef FreshFruit het volgende:
Dat haal je je in je hoofd.
Nee,dat is mijn mening.
Ja, dat zeg ik.
Goedemorgen stad in Amerika.quote:Op vrijdag 2 december 2022 07:44 schreef Seattle het volgende:
[..]
Praat je nu met jezelf? Goedemorgen
Ahaaaa zo. Ja @Versfruit, er is nog veel terug te kijken. Dat red ik trouwens allemaal niet. Maar het was een enerverende dag gisteren. Misschien dat de FEBO wel even tegen een paar mensen gezegd heeft dat ze het wat spannender moeten makenquote:Op vrijdag 2 december 2022 07:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen stad in Amerika.
Dit was een quote uit een gesprek tussen Bern en Sas.
Gisteren hadden ze een heftig dagje idd... erg gespannen sfeer.quote:Op vrijdag 2 december 2022 07:57 schreef engine het volgende:
Ben erg benieuwd naar de tv uitzending over gisteren
quote:
Na het gesprek met Jeff zeker.quote:Op vrijdag 2 december 2022 08:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik begin Sasha steeds leuker te vinden
Ze hebben je post gelezen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 08:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb het idee dat de lampen in de loods ook steeds later aangaan
Eet Erik vast wel op.quote:Op vrijdag 2 december 2022 08:22 schreef Dotteke het volgende:
Sascha heeft brood laten vallen en gelijk opgeraapt, ze vraagt wat ze er mee moet doen
Op een boordje leggen en tegen de mensen zeggen dat dit gevallen is weggooien is zonde
Thuis zou ik het ook wel op eten, maar daar in die loods nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |