Sasha Cola in kantoor??? Geen rode wijn? Denk wijnnnn.quote:Op donderdag 1 december 2022 23:45 schreef engine het volgende:
Iemand wil binnenkomen en Sasha zet snel haar glaasje weg waar de cola in zat. Absoluut niet stiekem want ze deelt zo graag.
Als de meerderheid voor roken is dan heeft berend niets te zeggenquote:Op donderdag 1 december 2022 23:54 schreef engine het volgende:
Bij Berend als manager wordt er helemaal niet gerooktBest een leuke discussie. Ik vind het ook wel leuk dat JW het voor Jeff op neemt (ook al ben ik het er totaal niet mee eens)...maar het is wel een eigen mening.
Jeffrey en Kim zijn nu waarschijnlijk in gesprek in de hangstoel en wij mogen het niet zien. Rond 01.45 liep hij naar haar slaapkamer om haar wakker te maken en ging daarna in de hangstoel zitten om op haar wachten. Toen kwam er een streamwissel.quote:
Ik kwam idd alleen teruglezen voor gesprek isaac jasper en nog meer om 00.50 bij de schommelstoel, isaac weet 95 procent zeker dat ZIJ het was. Maar wie wilde ik hier dus lezen hahahaquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:53 schreef mootie het volgende:
‘Zij kan het niet schuilen.’
Kom er niet achter wie Isaac 95% verdenkt van de tondeuse.
Ik vermoed Eunice.
Ohhh Esther denkt hij haha mispoesquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Haha 95% zeker weet Izeik dat Esther de tondeuse heeft. Hij moest eens weten.
Nee hoor prima kijk, straatwijs. Jeff staat grandioos voor schut, niet kim cherum die nu waarschijnlijk door m gedumpt wordt ook nog vermoed ikquote:Op vrijdag 2 december 2022 02:08 schreef Thorelf het volgende:
[..]
kan ,maar zij heeft een andere kijk met haar macho"s en nep wereld..
Ja idd! Kim is te afhankelijk van die zak hooiquote:Op vrijdag 2 december 2022 03:02 schreef Poesjuh het volgende:
Jeffrey en Kim zijn nu waarschijnlijk in gesprek in de hangstoel en wij mogen het niet zien. Rond 01.45 liep hij naar haar slaapkamer om haar wakker te maken en ging daarna in de hangstoel zitten om op haar wachten. Toen kwam er een streamwissel.
Als ik kim was zou ik hem laten wachten en verder slapen.jef wilzn geweten schoon praten, heeft kim niks aan dus lekker laten gaarkoken die waus is mijn advies
Goedemorgen,even aan het terug kijken.Eunice krijgt er flink van langs met haar pseudo psych gedoe.quote:Op vrijdag 2 december 2022 05:50 schreef Dotteke het volgende:
Geen nachtelijk tafrelen, alles nog in diepe rust.
Ben wel benieuwd of Kim en Jeff samen liggen
Morguhquote:Op vrijdag 2 december 2022 06:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,even aan het terug kijken.Eunice krijgt er flink van langs met haar pseudo psych gedoe.
Babette weet het haarfijn uit te leggen,en Sascha ook.quote:Op vrijdag 2 december 2022 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
O echt, heb het niet gezien. Maar kan mij er wel iets bij voorstellen.
Ja wijnquote:Op vrijdag 2 december 2022 02:24 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Sasha Cola in kantoor??? Geen rode wijn? Denk wijnnnn.
Verstopt jeff ook steeds overal, onder bureau, in de kast, of zet n plank voor de fles etc
Maakt niet uit,Sas kan wel goed praten zonder Bern.quote:Op vrijdag 2 december 2022 06:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wijn![]()
Het leek cola maar heb Sasha later ook dronken gezien.
Meh niet het type mens dat ik leuk vind.quote:Op vrijdag 2 december 2022 06:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maakt niet uit,Sas kan wel goed praten zonder Bern.
Ze heeft haar momenten.quote:Op vrijdag 2 december 2022 06:31 schreef engine het volgende:
[..]
Meh niet het type mens dat ik leuk vind.
Kan geen hoogte van haar krijgen. Heb haar trouwen nog niet in een heel gesprek gehoord.quote:Op vrijdag 2 december 2022 06:31 schreef engine het volgende:
[..]
Meh niet het type mens dat ik leuk vind.
Dan moet je dit echt even kijken.quote:Op vrijdag 2 december 2022 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan geen hoogte van haar krijgen. Heb haar trouwen nog niet in een heel gesprek gehoord.
ZIjn Jef en Kim samen gaan slapen?quote:Op vrijdag 2 december 2022 06:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan moet je dit echt even kijken.
Zover ben ik nog niet,flinke ruzie gisteren.quote:Op vrijdag 2 december 2022 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn Jef en Kim samen gaan slapen?
Heb je bij Jeff ooit 1 stemming gezien? Manager beslist.quote:Op vrijdag 2 december 2022 02:28 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Als de meerderheid voor roken is dan heeft berend niets te zeggen
Ja ik heb dat duw werk gezien, daarna nog ruzie geweest?quote:Op vrijdag 2 december 2022 06:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet,flinke ruzie gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |