En ze lult zo ongelooflijk simpel.quote:Op vrijdag 2 december 2022 00:29 schreef engine het volgende:
Esther is zo verschrikkelijk verliefd dat het ongemakkelijk is om naar te kijken.
Eerst Djediquote:
En op een toon waar je haren van overeind gaan staan. En toch wil ik haar er nog niet uit.quote:
Brandhaard is juist goed. Actie in de tent. Maar Isaac heeft teveel invloed op de groep. Dat hebben ze niet nodig.quote:Op vrijdag 2 december 2022 00:32 schreef Thorelf het volgende:
[..]
die wordt niet serieus genomen. liever wanda of isaac die zijn een brandhaard
hee ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:33 schreef engine het volgende:
[..]
En op een toon waar je haren van overeind gaan staan. En toch wil ik haar er nog niet uit.
Da iznie hoorquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nee dat is niet hoor (zegt ze zelf)![]()
ik noemde geen volgorde,,, inmiddels mag van mij de driekwart weg en de helft met voorrangquote:
quote:
En dat is zo.quote:Op vrijdag 2 december 2022 00:09 schreef Harry het volgende:
[..]
Dát kan hij heel goed!
Niemand beter dan Jeff......
En Jeff?quote:
Jeff moet nog even blijven. Ik heb nog helemaal geen gesprek of consequentie gezien. Zo is het niet af.quote:
sinds Martin het over 10 secoinden heeft gehad heb ik eerder medelijdenquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:38 schreef Kakadylo het volgende:
Iedere keer als Mexx van kamer drie naar de badkamer loopt ga je toch bepaalde dingen denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |