Heb ik geen filmpje van.quote:Op vrijdag 2 december 2022 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb dat duw werk gezien, daarna nog ruzie geweest?
Nadat hij haar had wakker gemaakt en Jeffrey naar de hangstoel ging om op haar te wachten zijn ze niet meer in beeld gekomen. Er kwam meteen een streamwissel met soundlock naar een slaapkamer. Om 04.45 kwam het geluid wel weer terug op de slaapstream. Misschien zijn ze toen naar bed gegaan. Of ze samen hebben geslapen zullen we zo wel zien, of misschien mogen we zelfs dat niet zien.quote:Op vrijdag 2 december 2022 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn Jef en Kim samen gaan slapen?
Beetje vaag dus allemaal weer. We gaan het zien vandaagquote:Op vrijdag 2 december 2022 07:01 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Nadat hij haar had wakker gemaakt en Jeffrey naar de hangstoel ging om op haar te wachten zijn ze niet meer in beeld gekomen. Er kwam meteen een streamwissel met soundlock naar een slaapkamer. Om 04.45 kwam het geluid wel weer terug op de slaapstream. Misschien zijn ze toen naar bed gegaan. Of ze samen hebben geslapen zullen we zo wel zien, of misschien mogen we zelfs dat niet zien.
Thanks voor de update.quote:Op vrijdag 2 december 2022 07:01 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Nadat hij haar had wakker gemaakt en Jeffrey naar de hangstoel ging om op haar te wachten zijn ze niet meer in beeld gekomen. Er kwam meteen een streamwissel met soundlock naar een slaapkamer. Om 04.45 kwam het geluid wel weer terug op de slaapstream. Misschien zijn ze toen naar bed gegaan. Of ze samen hebben geslapen zullen we zo wel zien, of misschien mogen we zelfs dat niet zien.
Praat je nu met jezelf? Goedemorgenquote:Op vrijdag 2 december 2022 07:23 schreef FreshFruit het volgende:
Dat haal je je in je hoofd.
Nee,dat is mijn mening.
Ja, dat zeg ik.
Goedemorgen stad in Amerika.quote:Op vrijdag 2 december 2022 07:44 schreef Seattle het volgende:
[..]
Praat je nu met jezelf? Goedemorgen
Ahaaaa zo. Ja @Versfruit, er is nog veel terug te kijken. Dat red ik trouwens allemaal niet. Maar het was een enerverende dag gisteren. Misschien dat de FEBO wel even tegen een paar mensen gezegd heeft dat ze het wat spannender moeten makenquote:Op vrijdag 2 december 2022 07:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen stad in Amerika.
Dit was een quote uit een gesprek tussen Bern en Sas.
Gisteren hadden ze een heftig dagje idd... erg gespannen sfeer.quote:Op vrijdag 2 december 2022 07:57 schreef engine het volgende:
Ben erg benieuwd naar de tv uitzending over gisteren
quote:
Na het gesprek met Jeff zeker.quote:Op vrijdag 2 december 2022 08:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik begin Sasha steeds leuker te vinden
Ze hebben je post gelezen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 08:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb het idee dat de lampen in de loods ook steeds later aangaan
Eet Erik vast wel op.quote:Op vrijdag 2 december 2022 08:22 schreef Dotteke het volgende:
Sascha heeft brood laten vallen en gelijk opgeraapt, ze vraagt wat ze er mee moet doen
Op een boordje leggen en tegen de mensen zeggen dat dit gevallen is weggooien is zonde
Thuis zou ik het ook wel op eten, maar daar in die loods nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |