Zou het niet weten want soms ga ik op jullie af omdat ik niet kijkquote:Op vrijdag 2 december 2022 01:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind haar totaal niet dronken klinken.
niet dronken genoeg om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 2 december 2022 01:15 schreef pingu66 het volgende:
Maddy schreeuwt iets over wat ze van Erik vindt(hij zit een paar meter verder)
Ze vindt hem sneu en super saai o.dat hij het in de loods leuk vindt.
Jasper zegt het enige goede tja wat doen wij hier dan.
De tondeuse stelende dronken lor reageert niet.
Dit is Cossenquote:Op vrijdag 2 december 2022 01:20 schreef Harry het volgende:
Sasha wordt, behoorlijk aangeschoten (van een avondje bij Jeffrey op kantoor) door Jasper naar de slaapkamer begeleid. Bij Kamer 4 staat Bern haar in alleen zijn boxer aan op te wachten.
Alle andere lachen zich slap om deze situatie.
Ik was in de veronderstelling dat je keek ...quote:Op vrijdag 2 december 2022 01:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, ik mag geen vragen stellen?
En alleen posten ‘omg Bern, daar heeft niemand iets aan.
Het is toch sowieso kansloos die 2 met dat verplichte nummertje al 3 maanden. Lachwekkend.quote:Op vrijdag 2 december 2022 01:20 schreef Harry het volgende:
Sasha wordt, behoorlijk aangeschoten (van een avondje bij Jeffrey op kantoor) door Jasper naar de slaapkamer begeleid. Bij Kamer 4 staat Bern boven aan de trap haar in alleen zijn boxer aan op te wachten.
Alle andere lachen zich slap om deze situatie.
ik mag toch reageren op de streamsquote:Op vrijdag 2 december 2022 01:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, ik mag geen vragen stellen?
En alleen posten ‘omg Bern, daar heeft niemand iets aan.
Maar als ik dan vraag wat je bedoelt is het wel zo vriendelijk om antwoord te geven.quote:Op vrijdag 2 december 2022 01:23 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik mag toch reageren op de streams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |