Daar is ze toch echt zelf bij en als je ex dertig keer vreemdgaat dan ligt het niet alleen aan het vallen op verkeerde mannenquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
sinds Martin het over 10 secoinden heeft gehad heb ik eerder medelijden
Als je voor dat scherm staat dan kun je je gewoon niet bedwingen en moet je voor de grap wel op Zoe stemmenquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:41 schreef freaky40 het volgende:
Zoe heeft nog tot woensdag, er kan nog veel gebeuren...
okquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar is ze toch echt zelf bij en als je ex dertig keer vreemdgaat dan ligt het niet alleen aan het vallen op verkeerde mannen
Lekker slapenquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:43 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ga maar eens slapen, ben er down van
maar zoe wordt een spreekbuis van wandaquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je voor dat scherm staat dan kun je je gewoon niet bedwingen en moet je voor de grap wel op Zoe stemmen
Wanda kan zeggen wat ze wil maar Zoe moet het allemaal doen en dat is nou juist het leukequote:Op vrijdag 2 december 2022 00:46 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar zoe wordt een spreekbuis van wanda
true,maar zij waait met alle winden mee... en dan wordt het echt een zooitje...wil ik ook wel eens zienquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wanda kan zeggen wat ze wil maar Zoe moet het allemaal doen en dat is nou juist het leuke
KimK gaat er dan achteraan en Ciano is sneaky zonder op lijsten te staan vanwege kamer drie en Isaac/Martinquote:
Ik niet. Dat hebben we bij Maddy gezien en dat gun ik Zoë niet. Het is een lieve meid en zou er van balen als iedereen misbruik van haar gaat proberen te maken.quote:Op vrijdag 2 december 2022 00:50 schreef Thorelf het volgende:
[..]
true,maar zij waait met alle winden mee... en dan wordt het echt een zooitje...wil ik ook wel eens zien
En als KimK gaat, wacht ze op hem, dus ze weet dat hij dan niet meegaat.quote:Op vrijdag 2 december 2022 00:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimK gaat er dan achteraan en Ciano is sneaky zonder op lijsten te staan vanwege kamer drie en Isaac/Martin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |