Kan ik niet en wil het ook nietquote:Op donderdag 1 december 2022 19:55 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze die wilde had ze vast wel geopend
nee Aggie opent nietquote:Op donderdag 1 december 2022 19:55 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze die wilde had ze vast wel geopend
Niks gehoord of gezien.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:55 schreef D. het volgende:
Is het al weer goed tussen Jeff en Kim?
En is er een gele kaart geweest?
tuurlijk welquote:
Als dat nu nog moet komen is het wel laat, dus verwacht er geen meerquote:
Ben benieuwd of dat weer goed komt.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:57 schreef D. het volgende:
[..]
Als dat nu nog moet komen is het wel laat, dus verwacht er geen meer
Misschien zijn ze bij stelletjes onderling wat soepeler
Nope en nope en ze zijn totaal buiten beeld en iedereen op stream doet alsof er niks aan t handje isquote:Op donderdag 1 december 2022 19:55 schreef D. het volgende:
Is het al weer goed tussen Jeff en Kim?
En is er een gele kaart geweest?
Kan ik me niet voorstellen. Misschien pas morgen omdat de opperbaas naar huis is?quote:Op donderdag 1 december 2022 19:57 schreef D. het volgende:
[..]
Als dat nu nog moet komen is het wel laat, dus verwacht er geen meer
Misschien zijn ze bij stelletjes onderling wat soepeler
Lekker op elkaar oefenenquote:Op donderdag 1 december 2022 20:02 schreef D. het volgende:
Mexx wil wel een set om te tatoeëren
Nog mee van die zinloze woordjes op haar lichaam
Geblinddoektquote:Op donderdag 1 december 2022 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Dat lijkt me best grappig
Om te zien
Misschien na de nodige drankjes
Is vandaag wel vaker in een keer het geluid wasquote:
Wilde net tikken Mexx heeft er wel zin inquote:Op donderdag 1 december 2022 20:07 schreef HappyCharly het volgende:
Waar is @:FreshFruit voor de caps?
Dan bij deze:
[ afbeelding ]
10k uit de pot. Vernielingquote:
Kreeg net niet mee waarover ergens bij zitten?quote:Op donderdag 1 december 2022 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
En Mexx moet weer eens verantwoording afleggen bij Matin.
In de uitzending lieten ze een snippet van hun wipsessie zien terwijl KimK toekeekquote:Op donderdag 1 december 2022 20:07 schreef HappyCharly het volgende:
Waar is @:FreshFruit voor de caps?
Dan bij deze:
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op donderdag 1 december 2022 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, je mag niet op de muren schrijven, en dit is duidelijke een soort braille of morsecode
Die was 'boven' geweest, en het "was maar een kort gesprekje" .. Ik vermoed dat dat om het gesprek met Jeff over de was ging, maar pin me er niet op was vast.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kreeg net niet mee waarover ergens bij zitten?
Oooh.quote:
Thnx, hoorde wel boven zeggenquote:Op donderdag 1 december 2022 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die was 'boven' geweest, en het "was maar een kort gesprekje" .. Ik vermoed dat dat om het gesprek met Jeff over de was ging, maar pin me er niet op was vast.
Klopt. Verstond het ook niet en toen ging de stream over naar de hottubquote:
nee al 23 jaar samenquote:Op donderdag 1 december 2022 20:17 schreef Dotteke het volgende:
Zoontje van Isaac is 4 jaar en hij was al twee jaar niet bij zijn verjaardag geweest en dit jaar komt het er ook niet van. `hij heeft ook een vriendin van 23
Hij is al 23 jaar samen met zijn partnerquote:Op donderdag 1 december 2022 20:17 schreef Dotteke het volgende:
Zoontje van Isaac is 4 jaar en hij was al twee jaar niet bij zijn verjaardag geweest en dit jaar komt het er ook niet van. `hij heeft ook een vriendin van 23
ook bsquote:Op donderdag 1 december 2022 20:18 schreef D. het volgende:
In de hottub gaat het over waarom Zoe niet geschikt is om in december manager te zijn.
Daar gaat hij ooit spijt van krijgenquote:Op donderdag 1 december 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
Isaak
dit is de derde verjaardag dat ik er niet bij ben
het kind wordt 4
quote:Op donderdag 1 december 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
Isaak
dit is de derde verjaardag dat ik er niet bij ben
het kind wordt 4
Jullie vergeten beiden na elke paar woorden afwisselend met links of rechts op de rand van de hottub te petsen !quote:Op donderdag 1 december 2022 20:17 schreef Dotteke het volgende:
O echt. Verstond vriendin van 23 jaarquote:
ahhh vind jij dat ook zo irritant.. fakking storend zou Wanda zeggenquote:Op donderdag 1 december 2022 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Jullie vergeten beiden na elke paar woorden afwisselend met links of rechts op de rand van de hottub te petsen !
pammetjes?quote:Op donderdag 1 december 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
soms klinkt isaak of hij echt bezopen is
Kim D nu ook trouwens
Dat had ik vanmiddag bij Kim ook alquote:Op donderdag 1 december 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
soms klinkt isaak of hij echt bezopen is
Kim D nu ook trouwens
Ja, vreselijk! Hij doet het nog steedsquote:Op donderdag 1 december 2022 20:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ahhh vind jij dat ook zo irritant.. fakking storend zou Wanda zeggen
Dat heb ik weleens gedacht ja. Zou het? Of andere medicatie? KimD heeft dacht ik ADHD. Zou wat zijn zeg dat ze die lui daar in die loods houden door ze te drogerenquote:
ik wilde het niet zeggenquote:Op donderdag 1 december 2022 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ik vanmiddag bij Kim ook al
Die man hangt aan elkaar van irritante gewoontesquote:Op donderdag 1 december 2022 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, vreselijk! Hij doet het nog steeds
Kim heeft dat ook van zichzelf al een beetjequote:Op donderdag 1 december 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wilde het niet zeggen
want dat vinden bepaalde mensen dat je het voor Jeff opneemt
maar ze slist(of hoe je het wil noemen) een beetje nu
klinkt andersquote:Op donderdag 1 december 2022 20:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kim heeft dat ook van zichzelf al een beetje
Ze praat op een manier die lijkt of ze te veel gedronken heeft of het door het slissen komt geen idee.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wilde het niet zeggen
want dat vinden bepaalde mensen dat je het voor Jeff opneemt
maar ze slist(of hoe je het wil noemen) een beetje nu
Dat vraag ik me nu dus af. Want ze kan soms wel uitstekend uit haar woorden komen en soms klinkt ze bezopen terwijl het echt niet een tijdstip is waarop ze had gedronken kan hebbenquote:Op donderdag 1 december 2022 20:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kim heeft dat ook van zichzelf al een beetje
ze slikt haar woorden inquote:Op donderdag 1 december 2022 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze praat op een manier die lijkt of ze te veel gedronken heeft of het door het slissen komt geen idee.
Blaten kan ie in iedergeval al.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:21 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac:
Je hebt schapen, wolven en wolven in schaapskleren hier
Hij is een slang, vergeten te noemen.Maar vooruit, dan issie een wolf in schaapskleren
Binnensmonds praat ze. Behalve als ze heel hard moet praten, dan articuleert ze goed.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze slikt haar woorden in
ik kon er even niet op komen
ze praat al niet al te duidelijk
maar als ze gedronken heeft wordt het erger en erger
Ik hoor het vaker bij haar, ook als ze niet heeft gedronken. Wordt wel meer als ze drinkt en/of moet is. Heb haar nu niet met drank gezien maar heb haar ook niet in beeld gezien. Misschien wel wazigheid van een oxazepammetje..quote:Op donderdag 1 december 2022 20:25 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nu dus af. Want ze kan soms wel uitstekend uit haar woorden komen en soms klinkt ze bezopen terwijl het echt niet een tijdstip is waarop ze had gedronken kan hebben
Maar hij had het bedacht, dan is het leuk, ze moesten zelf maar iets origineels verzinnenquote:Op donderdag 1 december 2022 20:25 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac legt nog even uit dat HIJ dingen had verstopt met een REDEN..
Oh, een reden??? Nee dan mag het uiteraard wel. De tondeusepersoon had uiteraard geen reden.. mafkees
Isaac en zijn achterlijke regelsquote:Op donderdag 1 december 2022 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Maar hij had het bedacht, dan is het leuk, ze moesten zelf maar iets origineels verzinnen
Wacht maar, bijna decemberquote:Op donderdag 1 december 2022 20:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Isaac en zijn achterlijke regels
M ik heb dat niet mee gekregen. Welke standen waren dat dan?quote:
Ik zie hem al helemaal in Thailand wonen en daar zitten zeuren hoe slecht Nederland is tegen een schone Thaise ( shemale) 😉quote:
Ggghh (denk Imadidin’s lachje)quote:Op donderdag 1 december 2022 20:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik zie hem al helemaal in Thailand wonen en daar zitten zeuren hoe slecht Nederland is tegen een schone Thaise ( shemale) 😉
quote:Op donderdag 1 december 2022 20:30 schreef ledn81 het volgende:
Wendy heeft gekookt vanavond, Jef geknipt/geschoren, Janet geknipt geschoren en is nu met Jappie bezig.
en die wijven maar klagen over Wendy dat ze een wasje er niet volgens 'hun' schema doet.
En wijven uit kamer drie de hele dag maar zeiken op iedereen.
Is het raar als ik je vraag niet begrijpquote:Op donderdag 1 december 2022 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
M ik heb dat niet mee gekregen. Welke standen waren dat dan?
stangenquote:Op donderdag 1 december 2022 20:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is het raar als ik je vraag niet begrijp
Ik dacht dat ze een nieuw alarm hadden daar!quote:Op donderdag 1 december 2022 20:30 schreef Kakadylo het volgende:
Die goedkope tondeuse klinkt als een koffiezetapparaat
dat jaquote:Op donderdag 1 december 2022 20:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Halters die in de tuin werden verstopt
Nee zie dat mobiel er weer een eigen verhaal van maakt.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is het raar als ik je vraag niet begrijp
Waarom hield ze de tel bij?quote:Op donderdag 1 december 2022 20:33 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx heeft het over haar ex Bram die 35x vreemdging
Dat lijken wel twee nieuwe beste vriendinnetjes hoe ze zich nu gedragenquote:Op donderdag 1 december 2022 20:34 schreef Sestra666 het volgende:
djedi en zoe gaan nu in die hottub
Het enige dat ik kan bedenken waarom ze Wendy niet moeten is dat Wendy echt ontzettend bot en direct uit de hoek kan komen. Wij weten met zijn allen dat het dan ook klaar is. Zij roddelt nauwelijks, is een aanpakker, maakt lol etc.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:30 schreef ledn81 het volgende:
Wendy heeft gekookt vanavond, Jef geknipt/geschoren, Janet geknipt geschoren en is nu met Jappie bezig.
en die wijven maar klagen over Wendy dat ze een wasje er niet volgens 'hun' schema doet.
En wijven uit kamer drie de hele dag maar zeiken op iedereen.
Ooooh dat is Zoë, dacht even dat het Leila was en vond Leila al voller dan ik dachtquote:Op donderdag 1 december 2022 20:34 schreef Sestra666 het volgende:
djedi en zoe gaan nu in die hottub
Zoe is de nieuwe Ruben.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat lijken wel twee nieuwe beste vriendinnetjes hoe ze zich nu gedragen![]()
Qua simpelheid past het wel bij mekaarquote:Op donderdag 1 december 2022 20:37 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zoe is de nieuwe Ruben.
Met deze meid heb je frikandellen als ontbijt. Daar is het begonnen denk ik.
Exact ditquote:Op donderdag 1 december 2022 20:35 schreef Seattle het volgende:
[..]
Het enige dat ik kan bedenken waarom ze Wendy niet moeten is dat Wendy echt ontzettend bot en direct uit de hoek kan komen. Wij weten met zijn allen dat het dan ook klaar is. Zij roddelt nauwelijks, is een aanpakker, maakt lol etc.
Dat weten die trutten uit kamer 3 niet. Die zijn ‘zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten’, dus denken zij dat Wendy niet alleen bot is, maar ook roddelt en kwaad spreekt en moppert en zelfs vals is.
Als dat zo zou zijn, zou het een vreselijk mens zijn.
Wij weten dat het een ontzettend leuk mens is. What you see is what you get.
quote:Op donderdag 1 december 2022 20:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Qua simpelheid past het wel bij mekaar
kkk clubquote:Op donderdag 1 december 2022 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
De heksenkliek in de hottub [ afbeelding ]
Het was een soort van verrassing die ze vooraf al wistenquote:Op donderdag 1 december 2022 20:40 schreef Dotteke het volgende:
O de dames gaan ook in de hottub toch vaag dat Marcio ze moest brengen
In Jaar van je leven gelukkig niet.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:40 schreef mario390 het volgende:
in bb hun. werden vrouwen ook op
de wc gefilmt
We zitten niet in BBquote:Op donderdag 1 december 2022 20:40 schreef mario390 het volgende:
in bb hun. werden vrouwen ook op
de wc gefilmt
Uitstekend verwoord!quote:Op donderdag 1 december 2022 20:35 schreef Seattle het volgende:
[..]
Het enige dat ik kan bedenken waarom ze Wendy niet moeten is dat Wendy echt ontzettend bot en direct uit de hoek kan komen. Wij weten met zijn allen dat het dan ook klaar is. Zij roddelt nauwelijks, is een aanpakker, maakt lol etc.
Dat weten die trutten uit kamer 3 niet. Die zijn ‘zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten’, dus denken zij dat Wendy niet alleen bot is, maar ook roddelt en kwaad spreekt en moppert en zelfs vals is.
Als dat zo zou zijn, zou het een vreselijk mens zijn.
Wij weten dat het een ontzettend leuk mens is. What you see is what you get.
Haha inderdaad, we zeggen niet wat het is maar neem je zwemspulletjes mee, je wordt thuisgebracht.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een soort van verrassing die ze vooraf al wisten
Met snoepzakjequote:Op donderdag 1 december 2022 20:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha inderdaad, we zeggen niet wat het is maar neem je zwemspulletjes mee, je wordt thuisgebracht.
Keuze tussen een kakelstream en een saaie kaartstreamquote:
Ach zo. Vandaar dat het zo raar overkomt.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een soort van verrassing die ze vooraf al wisten
Dat was omdat ze niet wist dat er een verassing in de hottube was met K,D,Z,W en M. Tiano wist dit wel.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:37 schreef Dotteke het volgende:
Beetje vaag Marcio loopt weg. Loopt terug en zegt tegen Kim je moet met mij mee. `Ze staat op en loopt mee. Marcio zegt je moet andere kleren aan.. Oke zegt ``Kim en loopt naar boven. Je begrijpt wat ik bedoe vraagt hij `Kim bevestigd dat ze weet wat hij bedoeld.\`zo vaag dit
Maar wel helemaal idolaat zijn van Sinterklaasquote:Op donderdag 1 december 2022 19:59 schreef Dotteke het volgende:
`Hollandse avond hoef ik niet hoor, zegt Mexx
Je klinkt als GJquote:Op donderdag 1 december 2022 20:48 schreef HappyCharly het volgende:
Daar ia Kim even in beeld. Maar niks samen, geen febobrief, geen uitleg. Doofpot.
Nee "gewoon" meiden avondjequote:Op donderdag 1 december 2022 20:46 schreef Moeraskat het volgende:
Wat hebben ze nou weer voor letters op de grond gelegd en waarom gillen ze in de hottub? Is er iemand jarig of zo
Dat is het enige goede aan de streams op dit momentquote:Op donderdag 1 december 2022 20:48 schreef pingu66 het volgende:
Waar zijn Jeff en Esther? Die zie of hoor ik al een tijdje niet.
Niet dat je erbij wil horen maar toch wel ergens kut als je KimD bent en daar zo buiten valtquote:
Oh ik mis ze wel nu kan ik me niet ergerenquote:Op donderdag 1 december 2022 20:49 schreef Pindaaatje het volgende:
[..]
Dat is het enige goede aan de streams op dit moment
Er is altijd nog de regie waar je je aan kunt irriteren.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:52 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh ik mis ze wel nu kan ik me niet ergeren
Dat gekakel is toch niet te volgen. Is de rest alleen maar spellen aan het doen?quote:Op donderdag 1 december 2022 20:53 schreef Pindaaatje het volgende:
Dus de keuze is overdreven gekakel van de “BFF’s 4 Life” of kaartende mensen.. heftig dit programma
Ja je kunt kijken naar een potje kaarten..quote:Op donderdag 1 december 2022 20:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat gekakel is toch niet te volgen. Is de rest alleen maar spellen aan het doen?
KimD is er voor Zoe maar Zoe is er niet voor KimDquote:Op donderdag 1 december 2022 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
De heksenkliek in de hottub [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
quote:Op donderdag 1 december 2022 20:56 schreef Pindaaatje het volgende:
[..]
Ja je kunt kijken naar een potje kaarten..
die gaat daar niet mee stoppenquote:Op donderdag 1 december 2022 20:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zolang ze daar niet mee stopt blijft ze onbetrouwbaar
Kamer drie en je gaat vanzelf al roddelen dus ja dat is de kat op het spek bindenquote:Op donderdag 1 december 2022 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat daar niet mee stoppen
quote:Op donderdag 1 december 2022 21:00 schreef Pindaaatje het volgende:
Dus de keuze is nu kaartende mensen of JW en Esther. Ik ga mn 24 uur aanvragen.
het is wel wat je ziet gebeuren jaquote:Op donderdag 1 december 2022 21:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kamer drie en je gaat vanzelf al roddelen
Er is zover ik weet geen SL geweest.quote:Op donderdag 1 december 2022 21:00 schreef woxxel het volgende:
Ik vind dat er wel een raar sfeertje hangt. Ik denk dat ze allemaal wat te horen hebben gekregen
The Roast! Wie doen er niet mee? Kamer drie!quote:Op donderdag 1 december 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is wel wat je ziet gebeuren ja
zodra zoe daar in de buurt komt wordt ze een nasty person
quote:Op donderdag 1 december 2022 21:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
The Roast! Wie doen er niet mee? Kamer drie!![]()
Precies m'n punt!quote:Op donderdag 1 december 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
die doen de hele dag al niet anders
Of Myrtequote:Op donderdag 1 december 2022 20:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niet dat je erbij wil horen maar toch wel ergens kut als je KimD bent en daar zo buiten valt
Die stond wel naast de hottubquote:Op donderdag 1 december 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zeurt alleen maar
die heeft pech
Kenzi er niet bij?quote:
Niet gezienquote:Op donderdag 1 december 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kenzi er niet bij?
valt er weer een beetje buiten nu
quote:Op donderdag 1 december 2022 21:06 schreef Sestra666 het volgende:
Mag wendy die zooi van mexx wel gebruiken
wanneer doet ze dat nu nietquote:Op donderdag 1 december 2022 21:07 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda maakt weer iemand belachelijk
Ging over KimD en Zoe gaat er vrolijk in meequote:Op donderdag 1 december 2022 21:07 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda maakt weer iemand belachelijk
Ibiza is een eiland boven Nederland en Obama de president van Afrikaquote:Op donderdag 1 december 2022 21:10 schreef Pindaaatje het volgende:
Wanda over Kim D toen ze dronken was
“Ik denk dat een kind van drie met down intelligenter is dan Kim”
ik heb zin om haar tanden uit haar bek te slaan om haarzelf even te quotenquote:Op donderdag 1 december 2022 21:12 schreef pingu66 het volgende:
Wanda is echt een loeder,roddebitch en een achterbaks fakking wijf
Ik zei het gisteren nog: tijd voor een meidenorgiequote:Op donderdag 1 december 2022 21:11 schreef Deisyy het volgende:
Babs denkt dat er weleens iets moois op kan bloeien tussen Leila en Kenzy
Meidengangbang tochquote:Op donderdag 1 december 2022 21:13 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik zei het gisteren nog: tijd voor een meidenorgie![]()
![]()
Heel graag jaquote:Op donderdag 1 december 2022 21:09 schreef Pindaaatje het volgende:
Lelijk hoor die dames in de hottub. Mogen er van mij allemaal uit.
ze is niet heel intelligentquote:
Ja dat zag ik ookquote:Op donderdag 1 december 2022 21:15 schreef Deisyy het volgende:
Jeff regelt drankjes voor iedereen aan de tafel, maar slaat hij Kim D nou over?
Nou dat dacht ik ook inderdaadquote:Op donderdag 1 december 2022 21:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik wou het net typen. Volgens mij vroeg hij haar niksquote:Op donderdag 1 december 2022 21:15 schreef Deisyy het volgende:
Klopt maar ook niet zo als ze omschreef.quote:Op donderdag 1 december 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is niet heel intelligent
maar om iemand zo door het slijk te halen![]()
Mexx en Zoe zitten er ook
die hebben ook niet vooraan gestaan bij het uitdelen van het IQ
KimD heeft in ieder geval flink wat kwaliteiten en vaardigheden. Daar kun je wel een oorlog mee winnen. Dat kun je van de meeste daar in die hottub niet zeggenquote:Op donderdag 1 december 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij laat zich zo kennen.quote:Op donderdag 1 december 2022 21:15 schreef Deisyy het volgende:
Dat mag je gerust ook wel van de rest zeggen hoorquote:Op donderdag 1 december 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
wordt ook een beetje een propje
Is Babs jaloers?😉quote:Op donderdag 1 december 2022 21:13 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik zei het gisteren nog: tijd voor een meidenorgie![]()
![]()
nee ik hou er sowieso niet van iemand dom te noemenquote:Op donderdag 1 december 2022 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt maar ook niet zo als ze omschreef.
Daar moet ze gewoon luisteren en een beetje netjes inpakken graag dus die leeft zichzelf nu lekker uit met die grote smoelquote:Op donderdag 1 december 2022 21:10 schreef IkFok het volgende:
Zou die wanda in de etos winkel ook zo roddelen over de verschillende klanten
Echt misselijk, zelf zijn ze ook niet het scherpste mesje in de keukenla.quote:Op donderdag 1 december 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie weet gaat Babs nog een gezellig avondje met Wendy hebben.quote:
Exact, er is meer dan alleen intelligentie. Bizar dat die meiden haar zo intens afkraken. En Zoë hobbelt weer gewoon mee.. terwijl ze met Kim sport..quote:Op donderdag 1 december 2022 21:16 schreef Seattle het volgende:
[..]
KimD heeft in ieder geval flink wat kwaliteiten en vaardigheden. Daar kun je wel een oorlog mee winnen. Dat kun je van de meeste daar in die hottub niet zeggen
hahahaha, heerlijk. Is dat een variatie op sharpest tool in the shed?quote:Op donderdag 1 december 2022 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt misselijk, zelf zijn ze ook niet het scherpste mesje in de keukenla.
Eens!quote:Op donderdag 1 december 2022 21:16 schreef Seattle het volgende:
[..]
KimD heeft in ieder geval flink wat kwaliteiten en vaardigheden. Daar kun je wel een oorlog mee winnen. Dat kun je van de meeste daar in die hottub niet zeggen
Dat sowieso!quote:Op donderdag 1 december 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ik hou er sowieso niet van iemand dom te noemen
iedereen heeft zijn eigen kwaliteiten
en mensen iemand alleen maar beoordelen op zijn of haar intelligentie
zegt dat heel veel over hen
quote:Op donderdag 1 december 2022 21:21 schreef Sestra666 het volgende:
Heeft janet uit nood een haarband om?
dat is dan ook weer wat overdrevenquote:Op donderdag 1 december 2022 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Babette: Laten we hier lekker ¤ 40.000 kapot slaan om fakking leuke dingen te doen die we thuis niet doen.
That’s the spirit!!quote:Op donderdag 1 december 2022 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Babette: Laten we hier lekker ¤ 40.000 kapot slaan om fakking leuke dingen te doen die we thuis niet doen.
Zoiets jaquote:Op donderdag 1 december 2022 21:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hahahaha, heerlijk. Is dat een variatie op sharpest tool in the shed?
Doen!quote:Op donderdag 1 december 2022 21:22 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2022 21:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Doen!
En meer graag.. ik gun daar bijna niemand het geld..
Daar zitten ze niet voor, ze zitten er om een spel te spelen en de pot te spekken zodat ze niet aan dat miljoen hoeven te komenquote:Op donderdag 1 december 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is dan ook weer wat overdreven
als ze leuke dingen willen doen snap ik het
die heeft ook wel wat uitspraakjes gedaan, waar ik niet achter stond, maar voor nu gun ik het haar ookquote:
Nee.. dat schijnt dan weer een gele kaart te zijn.quote:Op donderdag 1 december 2022 21:25 schreef Seattle het volgende:
Mag ik zeggen dat ik hoop dat ze gaan bungy jumpen en dat dan bij sommigen het elastiekje iets te lang blijkt te zijn?
quote:Op donderdag 1 december 2022 21:25 schreef Seattle het volgende:
Mag ik zeggen dat ik hoop dat ze gaan bungy jumpen en dat dan bij sommigen het elastiekje iets te lang blijkt te zijn?
kimk volgens mijquote:Op donderdag 1 december 2022 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo.. wie liet daar die ontzettend onbeschofte boer.
Wendy of Janet ofzo.. maar verder bijna niemandquote:
boeit ook niet.. dat ze maar in een leeg huis thuiskomtquote:Op donderdag 1 december 2022 21:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik ben heel lang heel boos op Ivor geweest ..
Geen idee van context.
Wie is er nu domquote:Op donderdag 1 december 2022 21:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda denkt dat er meer chocola in de S-letter zit dan in de Z...
In iedere letter zit evenveel domme kut!quote:Op donderdag 1 december 2022 21:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda denkt dat er meer chocola in de S-letter zit dan in de Z...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Zou daarom wel leuk zijn als Berend gewoon een uur blijft staanquote:Op donderdag 1 december 2022 21:33 schreef Seattle het volgende:
Berend weer bij de hottub… ik weet niet. Krijg er toch een beetje een raar gevoel bij. Hij gaat verder niet echt met die dames om toch?
Zoiets heet ervaring hèquote:Op donderdag 1 december 2022 21:34 schreef KinKiJan het volgende:
Damn, dat gezicht ging wel erg snel van 'roddelende bad bitch'-face naar 'kijk mij een schattig lief meisje zijn'-face toen Berend er plotseling bij kwam.
Janet is daar wel zo'n type voor maar doe maar gewoon loodsjes trekkenquote:Op donderdag 1 december 2022 21:32 schreef Sestra666 het volgende:
Janet laat haar haar eraf halen op 1 jan
ik zou even naar de andere stream switchen als ik jou wasquote:Op donderdag 1 december 2022 21:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : GJ, nu kunnen we wel verkering nemen he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |