bijna niet te verstaanquote:
Klopt. Verstond het ook niet en toen ging de stream over naar de hottubquote:
nee al 23 jaar samenquote:Op donderdag 1 december 2022 20:17 schreef Dotteke het volgende:
Zoontje van Isaac is 4 jaar en hij was al twee jaar niet bij zijn verjaardag geweest en dit jaar komt het er ook niet van. `hij heeft ook een vriendin van 23
Hij is al 23 jaar samen met zijn partnerquote:Op donderdag 1 december 2022 20:17 schreef Dotteke het volgende:
Zoontje van Isaac is 4 jaar en hij was al twee jaar niet bij zijn verjaardag geweest en dit jaar komt het er ook niet van. `hij heeft ook een vriendin van 23
ook bsquote:Op donderdag 1 december 2022 20:18 schreef D. het volgende:
In de hottub gaat het over waarom Zoe niet geschikt is om in december manager te zijn.
Daar gaat hij ooit spijt van krijgenquote:Op donderdag 1 december 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
Isaak
dit is de derde verjaardag dat ik er niet bij ben
het kind wordt 4
quote:Op donderdag 1 december 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
Isaak
dit is de derde verjaardag dat ik er niet bij ben
het kind wordt 4
Jullie vergeten beiden na elke paar woorden afwisselend met links of rechts op de rand van de hottub te petsen !quote:Op donderdag 1 december 2022 20:17 schreef Dotteke het volgende:
O echt. Verstond vriendin van 23 jaarquote:
ahhh vind jij dat ook zo irritant.. fakking storend zou Wanda zeggenquote:Op donderdag 1 december 2022 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Jullie vergeten beiden na elke paar woorden afwisselend met links of rechts op de rand van de hottub te petsen !
pammetjes?quote:Op donderdag 1 december 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
soms klinkt isaak of hij echt bezopen is
Kim D nu ook trouwens
dat kan ook in het geval van Kim jaquote:
Dat had ik vanmiddag bij Kim ook alquote:Op donderdag 1 december 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
soms klinkt isaak of hij echt bezopen is
Kim D nu ook trouwens
Ja, vreselijk! Hij doet het nog steedsquote:Op donderdag 1 december 2022 20:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ahhh vind jij dat ook zo irritant.. fakking storend zou Wanda zeggen
Dat heb ik weleens gedacht ja. Zou het? Of andere medicatie? KimD heeft dacht ik ADHD. Zou wat zijn zeg dat ze die lui daar in die loods houden door ze te drogerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |