Klopt. Verstond het ook niet en toen ging de stream over naar de hottubquote:
nee al 23 jaar samenquote:Op donderdag 1 december 2022 20:17 schreef Dotteke het volgende:
Zoontje van Isaac is 4 jaar en hij was al twee jaar niet bij zijn verjaardag geweest en dit jaar komt het er ook niet van. `hij heeft ook een vriendin van 23
Hij is al 23 jaar samen met zijn partnerquote:Op donderdag 1 december 2022 20:17 schreef Dotteke het volgende:
Zoontje van Isaac is 4 jaar en hij was al twee jaar niet bij zijn verjaardag geweest en dit jaar komt het er ook niet van. `hij heeft ook een vriendin van 23
ook bsquote:Op donderdag 1 december 2022 20:18 schreef D. het volgende:
In de hottub gaat het over waarom Zoe niet geschikt is om in december manager te zijn.
Daar gaat hij ooit spijt van krijgenquote:Op donderdag 1 december 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
Isaak
dit is de derde verjaardag dat ik er niet bij ben
het kind wordt 4
quote:Op donderdag 1 december 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
Isaak
dit is de derde verjaardag dat ik er niet bij ben
het kind wordt 4
Jullie vergeten beiden na elke paar woorden afwisselend met links of rechts op de rand van de hottub te petsen !quote:Op donderdag 1 december 2022 20:17 schreef Dotteke het volgende:
O echt. Verstond vriendin van 23 jaarquote:
ahhh vind jij dat ook zo irritant.. fakking storend zou Wanda zeggenquote:Op donderdag 1 december 2022 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Jullie vergeten beiden na elke paar woorden afwisselend met links of rechts op de rand van de hottub te petsen !
pammetjes?quote:Op donderdag 1 december 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
soms klinkt isaak of hij echt bezopen is
Kim D nu ook trouwens
Dat had ik vanmiddag bij Kim ook alquote:Op donderdag 1 december 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
soms klinkt isaak of hij echt bezopen is
Kim D nu ook trouwens
Ja, vreselijk! Hij doet het nog steedsquote:Op donderdag 1 december 2022 20:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ahhh vind jij dat ook zo irritant.. fakking storend zou Wanda zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |