Niet dat je erbij wil horen maar toch wel ergens kut als je KimD bent en daar zo buiten valtquote:
Oh ik mis ze wel nu kan ik me niet ergerenquote:Op donderdag 1 december 2022 20:49 schreef Pindaaatje het volgende:
[..]
Dat is het enige goede aan de streams op dit moment
Er is altijd nog de regie waar je je aan kunt irriteren.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:52 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh ik mis ze wel nu kan ik me niet ergeren
Dat gekakel is toch niet te volgen. Is de rest alleen maar spellen aan het doen?quote:Op donderdag 1 december 2022 20:53 schreef Pindaaatje het volgende:
Dus de keuze is overdreven gekakel van de “BFF’s 4 Life” of kaartende mensen.. heftig dit programma
Ja je kunt kijken naar een potje kaarten..quote:Op donderdag 1 december 2022 20:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat gekakel is toch niet te volgen. Is de rest alleen maar spellen aan het doen?
KimD is er voor Zoe maar Zoe is er niet voor KimDquote:Op donderdag 1 december 2022 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
De heksenkliek in de hottub [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
quote:Op donderdag 1 december 2022 20:56 schreef Pindaaatje het volgende:
[..]
Ja je kunt kijken naar een potje kaarten..
die gaat daar niet mee stoppenquote:Op donderdag 1 december 2022 20:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zolang ze daar niet mee stopt blijft ze onbetrouwbaar
Kamer drie en je gaat vanzelf al roddelen dus ja dat is de kat op het spek bindenquote:Op donderdag 1 december 2022 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat daar niet mee stoppen
quote:Op donderdag 1 december 2022 21:00 schreef Pindaaatje het volgende:
Dus de keuze is nu kaartende mensen of JW en Esther. Ik ga mn 24 uur aanvragen.
het is wel wat je ziet gebeuren jaquote:Op donderdag 1 december 2022 21:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kamer drie en je gaat vanzelf al roddelen
Er is zover ik weet geen SL geweest.quote:Op donderdag 1 december 2022 21:00 schreef woxxel het volgende:
Ik vind dat er wel een raar sfeertje hangt. Ik denk dat ze allemaal wat te horen hebben gekregen
The Roast! Wie doen er niet mee? Kamer drie!quote:Op donderdag 1 december 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is wel wat je ziet gebeuren ja
zodra zoe daar in de buurt komt wordt ze een nasty person
quote:Op donderdag 1 december 2022 21:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
The Roast! Wie doen er niet mee? Kamer drie!![]()
Precies m'n punt!quote:Op donderdag 1 december 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
die doen de hele dag al niet anders
Of Myrtequote:Op donderdag 1 december 2022 20:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niet dat je erbij wil horen maar toch wel ergens kut als je KimD bent en daar zo buiten valt
Die stond wel naast de hottubquote:Op donderdag 1 december 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zeurt alleen maar
die heeft pech
Kenzi er niet bij?quote:
Niet gezienquote:Op donderdag 1 december 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kenzi er niet bij?
valt er weer een beetje buiten nu
quote:Op donderdag 1 december 2022 21:06 schreef Sestra666 het volgende:
Mag wendy die zooi van mexx wel gebruiken
wanneer doet ze dat nu nietquote:Op donderdag 1 december 2022 21:07 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda maakt weer iemand belachelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |