That’s the spirit!!quote:Op donderdag 1 december 2022 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Babette: Laten we hier lekker ¤ 40.000 kapot slaan om fakking leuke dingen te doen die we thuis niet doen.
Zoiets jaquote:Op donderdag 1 december 2022 21:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hahahaha, heerlijk. Is dat een variatie op sharpest tool in the shed?
Doen!quote:Op donderdag 1 december 2022 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Babette: Laten we hier lekker ¤ 40.000 kapot slaan om fakking leuke dingen te doen die we thuis niet doen.
quote:Op donderdag 1 december 2022 21:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Doen!
En meer graag.. ik gun daar bijna niemand het geld..
Daar zitten ze niet voor, ze zitten er om een spel te spelen en de pot te spekken zodat ze niet aan dat miljoen hoeven te komenquote:Op donderdag 1 december 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is dan ook weer wat overdreven
als ze leuke dingen willen doen snap ik het
die heeft ook wel wat uitspraakjes gedaan, waar ik niet achter stond, maar voor nu gun ik het haar ookquote:
Nee.. dat schijnt dan weer een gele kaart te zijn.quote:Op donderdag 1 december 2022 21:25 schreef Seattle het volgende:
Mag ik zeggen dat ik hoop dat ze gaan bungy jumpen en dat dan bij sommigen het elastiekje iets te lang blijkt te zijn?
quote:Op donderdag 1 december 2022 21:25 schreef Seattle het volgende:
Mag ik zeggen dat ik hoop dat ze gaan bungy jumpen en dat dan bij sommigen het elastiekje iets te lang blijkt te zijn?
kimk volgens mijquote:Op donderdag 1 december 2022 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo.. wie liet daar die ontzettend onbeschofte boer.
Wendy of Janet ofzo.. maar verder bijna niemandquote:
boeit ook niet.. dat ze maar in een leeg huis thuiskomtquote:Op donderdag 1 december 2022 21:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik ben heel lang heel boos op Ivor geweest ..
Geen idee van context.
Wie is er nu domquote:Op donderdag 1 december 2022 21:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda denkt dat er meer chocola in de S-letter zit dan in de Z ...
In iedere letter zit evenveel domme kut!quote:Op donderdag 1 december 2022 21:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda denkt dat er meer chocola in de S-letter zit dan in de Z ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |