Heel graag jaquote:Op donderdag 1 december 2022 21:09 schreef Pindaaatje het volgende:
Lelijk hoor die dames in de hottub. Mogen er van mij allemaal uit.
ze is niet heel intelligentquote:
Ja dat zag ik ookquote:Op donderdag 1 december 2022 21:15 schreef Deisyy het volgende:
Jeff regelt drankjes voor iedereen aan de tafel, maar slaat hij Kim D nou over?
Nou dat dacht ik ook inderdaadquote:Op donderdag 1 december 2022 21:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik wou het net typen. Volgens mij vroeg hij haar niksquote:Op donderdag 1 december 2022 21:15 schreef Deisyy het volgende:
Klopt maar ook niet zo als ze omschreef.quote:Op donderdag 1 december 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is niet heel intelligent
maar om iemand zo door het slijk te halen
Mexx en Zoe zitten er ook
die hebben ook niet vooraan gestaan bij het uitdelen van het IQ
KimD heeft in ieder geval flink wat kwaliteiten en vaardigheden. Daar kun je wel een oorlog mee winnen. Dat kun je van de meeste daar in die hottub niet zeggenquote:Op donderdag 1 december 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij laat zich zo kennen.quote:Op donderdag 1 december 2022 21:15 schreef Deisyy het volgende:
Dat mag je gerust ook wel van de rest zeggen hoorquote:Op donderdag 1 december 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
wordt ook een beetje een propje
Is Babs jaloers?😉quote:Op donderdag 1 december 2022 21:13 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik zei het gisteren nog: tijd voor een meidenorgie
nee ik hou er sowieso niet van iemand dom te noemenquote:Op donderdag 1 december 2022 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt maar ook niet zo als ze omschreef.
Daar moet ze gewoon luisteren en een beetje netjes inpakken graag dus die leeft zichzelf nu lekker uit met die grote smoelquote:Op donderdag 1 december 2022 21:10 schreef IkFok het volgende:
Zou die wanda in de etos winkel ook zo roddelen over de verschillende klanten
Echt misselijk, zelf zijn ze ook niet het scherpste mesje in de keukenla.quote:Op donderdag 1 december 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie weet gaat Babs nog een gezellig avondje met Wendy hebben.quote:
Exact, er is meer dan alleen intelligentie. Bizar dat die meiden haar zo intens afkraken. En Zoë hobbelt weer gewoon mee.. terwijl ze met Kim sport..quote:Op donderdag 1 december 2022 21:16 schreef Seattle het volgende:
[..]
KimD heeft in ieder geval flink wat kwaliteiten en vaardigheden. Daar kun je wel een oorlog mee winnen. Dat kun je van de meeste daar in die hottub niet zeggen
hahahaha, heerlijk. Is dat een variatie op sharpest tool in the shed?quote:Op donderdag 1 december 2022 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt misselijk, zelf zijn ze ook niet het scherpste mesje in de keukenla.
Eens!quote:Op donderdag 1 december 2022 21:16 schreef Seattle het volgende:
[..]
KimD heeft in ieder geval flink wat kwaliteiten en vaardigheden. Daar kun je wel een oorlog mee winnen. Dat kun je van de meeste daar in die hottub niet zeggen
Dat sowieso!quote:Op donderdag 1 december 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ik hou er sowieso niet van iemand dom te noemen
iedereen heeft zijn eigen kwaliteiten
en mensen iemand alleen maar beoordelen op zijn of haar intelligentie
zegt dat heel veel over hen
Anders zie je de rand van het haarstukjequote:Op donderdag 1 december 2022 21:21 schreef Sestra666 het volgende:
Heeft janet uit nood een haarband om?
dat is dan ook weer wat overdrevenquote:Op donderdag 1 december 2022 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Babette: Laten we hier lekker ¤ 40.000 kapot slaan om fakking leuke dingen te doen die we thuis niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |