Ik ken heel veel users die hier heel gelukkig van zouden worden.quote:Op maandag 28 november 2022 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Idk met Karsdorp dan moet je Pedersen al verkopen.
Welke Italiaanse club heeft Stevie Wonder als TD dan?quote:Op maandag 28 november 2022 17:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ken heel veel users die hier heel gelukkig van zouden worden.
Ik denk ook echt dat je Pedersen voor 6 millie moet kunnen verpatsen aan een Italiaanse ploegje ofzo.
Atalanta, Bologna of Sampdoria ofzo.quote:Op maandag 28 november 2022 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke Italiaanse club heeft Stevie Wonder als TD dan?
Atalanta is normaal wel wat slimmer dan datquote:Op maandag 28 november 2022 17:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Atalanta, Bologna of Sampdoria ofzo.
Als je van De Roon, Hateboer en Koopmeiners belangrijke voetballers kan maken zien ze ongetwijfeld ook potentie in Pedersen.quote:Op maandag 28 november 2022 17:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Atalanta is normaal wel wat slimmer dan dat
Daar zit wat inquote:Op maandag 28 november 2022 17:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je van De Roon, Hateboer en Koopmeiners belangrijke voetballers kan maken zien ze ongetwijfeld ook potentie in Pedersen.
Maar worden die users ook blij van Karsdorp?quote:Op maandag 28 november 2022 17:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ken heel veel users die hier heel gelukkig van zouden worden.
Ik denk ook echt dat je Pedersen voor 6 millie moet kunnen verpatsen aan een Italiaanse ploegje ofzo.
Hij is niet transfervrij ofzo.quote:Op maandag 5 december 2022 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gelijk contract aanbieden en een van die andere twee weg doen.
Naja, op basis van n seizoen waarin hij wel leuk keepte?quote:Op maandag 5 december 2022 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gelijk contract aanbieden en een van die andere twee weg doen.
quote:Op maandag 5 december 2022 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, op basis van n seizoen waarin hij wel leuk keepte?
Het is niet alsof we Frans Hoek als keeperstrainer hebben.
Gisteren Slory, Milambo, Dermane, Hokke en Groen al. Mooiquote:Op dinsdag 6 december 2022 10:59 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ]Die Sauer scoort de laatste tijd wel vaak bij U21. Geen idee hoe die verder speelt, maar dat valt wel op
Was erg prettig hem weer ergens op tv te zien praten over voetbal.quote:Op maandag 5 december 2022 19:24 schreef bbuddybb het volgende:
Arne (Oh Arne) is inmiddels aangeschoven bij NOS Studio WK.
Arne Slot hoort zichzelf ook erg graag praten over voetbalquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was erg prettig hem weer ergens op tv te zien praten over voetbal.
Die kans was sowieso wel erg klein.quote:Op donderdag 8 december 2022 09:07 schreef ZKA het volgende:
Nieuwe 6 en/of nieuwe buitenspeler gaan we in de Galgenwaard in ieder geval niet in de basis zien staan.
Het is wel storend, de transferwindow van de zomer kwam al zo ontzettend traag op gang, nu dit weer. Dat gedoe met Arnesen en het proces om hem te vervangen is wat dat betreft een frustrerende onderneming, zo krijg je het transferbeleid nooit gestroomlijnd.quote:Op donderdag 8 december 2022 09:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die kans was sowieso wel erg klein.
Geen idee, ik hou niet zo van die conclusies op basis van wel heel erg weinig. Ja, er had volgens mij al een technisch iemand moeten zijn, maar de conclusie 'dan moeten complete processen nog in gang gezet worden' is wel erg voorbarig.quote:Op donderdag 8 december 2022 10:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel storend, de transferwindow van de zomer kwam al zo ontzettend traag op gang, nu dit weer. Dat gedoe met Arnesen en het proces om hem te vervangen is wat dat betreft een frustrerende onderneming, zo krijg je het transferbeleid nooit gestroomlijnd.
Ik hoop wel bij ZKA dat het iets minder gelul in de rondte is. Het was fijn geweest als de positie niet meer vacant was in ieder geval en ronduit slecht dat er nog onduidelijkheid over is. Alhoewel ik meekreeg dat Sjaak Troost het uit liefde voor de club wel weer tijdelijk wil oppakken.quote:Op donderdag 8 december 2022 10:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee, ik hou niet zo van die conclusies op basis van wel heel erg weinig. Ja, er had volgens mij al een technisch iemand moeten zijn, maar de conclusie 'dan moeten complete processen nog in gang gezet worden' is wel erg voorbarig.
Hoe dan ook, 3 januari gaat de markt open, 6 januari Utrecht uit. Al waren 'de complete processen' al weken terug gestart had er nog steeds geen nieuwe speler in de basis gestaan.
Verklaar me maar voor gek, ik hoor jullie wel weer over een aantal maanden dan.quote:
Ik verklaar je niet voor gek, ik vind de reactie gewoon behoorlijk overdreven. Net als dit 'dit stinkt naar misdaad'. Alsof Te Kloese alles zelf doet, waar de club waar hij voor werkte verantwoordelijk voor is. Die club daar krijgt een straf voor iets wat in die periode is voorgevallen is, en Te Kloese mag zich verantwoorden mocht hij ooit weer daar naar toe gaan, meer is het volgens mij niet.quote:Op donderdag 8 december 2022 16:38 schreef ZKA het volgende:
[..]
Verklaar me maar voor gek, ik hoor jullie wel weer over een aantal maanden dan.
Dit stinkt naar de misdaad.
[ twitter ]
Van dt zo'n groot dingetje te maken als spectaculaire scoop en termen als misdaad.. ik zou het bijna een misdaad willen noemen. Maar goed, we zien het over een paar maanden inderdaad welquote:Volgens de regels van de MLS moeten betalingen voor een transfer en het daarbij behorende salaris worden gemeld bij de bond en voldoen aan de regels van het geldende salarisplafond. In het geval van Pavn is dat niet correct gebeurd, waardoor het salarisplafond werd overtreden.
quote:Op donderdag 8 december 2022 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wie gaat Te Kloese opvolgen denken jullie? Ik hoop op Eenhoorn, die wil vast wel komen nu Arnesen weg is.
De hoeveelheid dubieuze types bij Feyenoord is ook net ff te hoog h?quote:Op donderdag 8 december 2022 16:30 schreef ZKA het volgende:
BAM! zei de bom in het Maasgebouw..
Serieus: Lees dat over Pavon en Feyenoord. Bij mij gaan alle alarmbellen nu af.
[ twitter ]
Wat vindt jij van zijn spreiding van berichten over alle social media om maar volgers te verkrijgen voor zijn kinderlijke ego?quote:Op donderdag 8 december 2022 18:52 schreef Pistolero het volgende:
Doe dan op zijn minst een klein beetje moeite om je overduidelijke anti-Te Kloese en Pro-Arnesen agenda en stemmingsmakerij te verbergen. Het is al vanaf het begin zo opzichtig dat het een beetje treurig aan het worden is.
0 personen hebben je een like gegevenquote:Op donderdag 8 december 2022 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat vindt jij van zijn spreiding van berichten over alle social media om maar volgers te verkrijgen voor zijn kinderlijke ego?
vindt jijquote:Op donderdag 8 december 2022 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat vindt jij van zijn spreiding van berichten over alle social media om maar volgers te verkrijgen voor zijn kinderlijke ego?
Geen like gegeven vanwege "vindt jij".quote:Op donderdag 8 december 2022 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
BAM! Zei de bom in het Feyenoord-topic.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen like gegeven vanwege "vindt jij".
Dit is dus precies zo'n beetje wat je van te voren kon verwachten.quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:49 schreef Scrummie het volgende:
Paixao goed, Walemark redelijk, Danilo drama, Dilrosun drama, Kokcu onopvallend, Timber redelijk, Pedersen drama, Geertruida redelijk, Hancko solide, Hartman redelijk, Wellenreuter redelijk.
Milambo, Berger, Slory, Groen en Dermanegod ook mee. Zou leuk zijn als ze door kunnen brekenquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:11 schreef Scrummie het volgende:
Sauer gaat ook mee naar Portugal. Leuk voor die jongen, op z'n 16e.
Ziyech ookquote:Op zondag 11 december 2022 09:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die kokcu had op het wk gewoon gespeeld naast de jong als hij voor Nederland had gekozen.
Ja op 10 en Amrabat er achter op zes.quote:
2 vingers in de neus wereldkampioenquote:Op zondag 11 december 2022 10:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja op 10 en Amrabat er achter op zes.
Ziek eigenlijk
Had je Ziyech
Kokcu De Jong
Amrabat gehad
Morgenmiddag om 17:00 dus een oefenwedstrijd tegen RC Strasbourg. Maar toch even mooi gaan meepikken. Mag wel hopen dat Arne ook Santi zijn kansen gaat geven in deze wedstrijden. En het zou ook wel lekker zijn als een van die jeugdspelers zijn kans pakt bij de aanvallers, kan Alireza nog even lekker wat bijverdienen in dat prachtige Griekenland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 december 2022 10:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mooie tegenstander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgenmiddag om 17:00 dus een oefenwedstrijd tegen RC Strasbourg. Maar toch even mooi gaan meepikken. Mag wel hopen dat Arne ook Santi zijn kansen gaat geven in deze wedstrijden. En het zou ook wel lekker zijn als een van die jeugdspelers zijn kans pakt bij de aanvallers, kan Alireza nog even lekker wat bijverdienen in dat prachtige Griekenland.
Hebben we nou weer een nieuwe beste jeugdkeeper? Afgelopen jaar zijn het er al 4 geweest (Troost, Remie, Berger en Jansen), waarvan die laatste nu verhuurd is. Zou mooi zijn als er eindelijk een keer 1 echt aan kan sluiten bij het eerste elftal.
Toch grappig dat Gio Amrabat hooguit als rechtsback ofzo liet spelen. Hij wist totaal niet wat ie ermee moest.quote:Op zondag 11 december 2022 10:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja op 10 en Amrabat er achter op zes.
Ziek eigenlijk
Had je Ziyech
Kokcu De Jong
Amrabat gehad
Ik denk eigenlijk dat Paixao blijft staan.quote:Op maandag 12 december 2022 16:39 schreef bbuddybb het volgende:
Hebben we eindelijk weer een degelijke linkerflank. Er is veel op hem gezeken, maar Idrissi is op dit moment toch wel de beste linksbuiten die we hebben. Paixao komt er ook aan; dan kan hij vanaf volgend seizoen vast in de basis staan.
Het betekent iig dat we Dilrosun niet meer hoeven te zien aan de linkerkant.
Gelukkig maar.
Waar is de 6? @:ZKA
Bakte er op het middenveld toen ook niks van, en bij de Belgen was het ook niks. Pas in Itali begon hij goed te voetballen.quote:Op maandag 12 december 2022 16:43 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Toch grappig dat Gio Amrabat hooguit als rechtsback ofzo liet spelen. Hij wist totaal niet wat ie ermee moest.
En nu staat ie (waarschijnlijk) op het punt wederom een grote transfer te maken. Tja.
Gio is voor altijd een held, ook omdat ie ons kampioen heeft gemaakt, maar als trainert vond ik er maar weinig aan.
Zijn nog nooit clickbait titels op 1908.nl geplaatst dus ik denk dat je ons door de war haalt met een andere voetbalsitequote:Op maandag 12 december 2022 17:34 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Nog geen post over de DESASTREUZE gebeurtenis die vanmiddag heeft plaatsgevonden?
De clickbait en dramatitels mogen wel een paar tikkeltjes minder. @:ZKA
Jij denkt dat Feyenoord/Stadion de Kuip geen enkele verzekering heeft en het een week duurt om te repareren of wat?quote:Op maandag 12 december 2022 17:38 schreef ZKA het volgende:
[..]
Zijn nog nooit clickbait titels op 1908.nl geplaatst dus ik denk dat je ons door de war haalt met een andere voetbalsite
Of zijn de gevolgen niet desastreus? Wederom tienduizenden euro’s schade. Wederenom tientallen afspraken die in het Maasgebouw niet door kunnen gaan. Kom, laten we doen alsof er niets gebeurd is.
Ik weet wel meer dan ik schrijfquote:Op maandag 12 december 2022 17:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij denkt dat Feyenoord/Stadion de Kuip geen enkele verzekering heeft en het een week duurt om te repareren of wat?
Een gesprongen waterleiding. Poe poe, het is me allemaal wat zeg.
Hij begon het seizoen wel goed, het was jammer dat hij vaak op rechtsback moest omdat hij met Vilhena+Ahmadi eigenlijk onmogelijke concurrentie had. Ik ben benieuwd hoe hij het had gedaan als hij in een ritme was gekomen in plaats van slechts af en toe een potje. Aan de andere kant had hij ook iets onvolwassen destijds wat ie nu wel uitstraalt.quote:Op maandag 12 december 2022 17:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bakte er op het middenveld toen ook niks van, en bij de Belgen was het ook niks. Pas in Itali begon hij goed te voetballen.
Wel een beest nu.
Hij kwam toch als opvolger van Vilhena die vervolgens helemaal niet vertrok?quote:Op maandag 12 december 2022 19:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij begon het seizoen wel goed, het was jammer dat hij vaak op rechtsback moest omdat hij met Vilhena+Ahmadi eigenlijk onmogelijke concurrentie had. Ik ben benieuwd hoe hij het had gedaan als hij in een ritme was gekomen in plaats van slechts af en toe een potje. Aan de andere kant had hij ook iets onvolwassen destijds wat ie nu wel uitstraalt.
En vergeet ook niet dat Amrabat het afgelopen seizoenen ook niet makkelijk had. Is pas sinds een paar maanden weer basisspeler in Itali.
Ja. Net als Tapia en Ayoubquote:Op maandag 12 december 2022 19:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij kwam toch als opvolger van Vilhena die vervolgens helemaal niet vertrok?
Nog geen besluiten genomen. Na deze week pas. Niet raar opkijken als er gewoon helemaal niets gebeurt deze zomer. Zoals aangegeven is de structuur to-taal zoek. En ik ben geen pro-Arnesen of pro-Te Kloese, ik zeg gewoon wat er speelt en hoe de vork in de steel zit. Er gebeurt geen donder. Er wordt weinig gecommuniceerd. We lijken terug bij af.quote:Op maandag 12 december 2022 16:39 schreef bbuddybb het volgende:
Hebben we eindelijk weer een degelijke linkerflank. Er is veel op hem gezeken, maar Idrissi is op dit moment toch wel de beste linksbuiten die we hebben. Paixao komt er ook aan; dan kan hij vanaf volgend seizoen vast in de basis staan.
Het betekent iig dat we Dilrosun niet meer hoeven te zien aan de linkerkant.
Gelukkig maar.
Waar is de 6? @:ZKA
Mjah, een speler die niet opgesteld wordt die klaagt over het niveau van de trainingen, dat is niet nieuw. Over de trainingen van Gio hoor je zelden een negatieve noot. Alhoewel de klacht dat hij spelers niet beter maakte op zich wel gegrond was.quote:Op maandag 12 december 2022 22:58 schreef Haringkop het volgende:
Amrabat heeft off-the-record toch ook wel eens aangeven dat het verschil tussen Erik ten Hag en Van Bronckhorst groot was kwa trainingen e.d.
Ergens zag Gio het ook wel in Amrabat zitten, want hij speelde alle wedstrijden in de CL, volgens mij daarin zelfs de meeste minuten gemaakt. Maar hij kon gewoon niet lekker ingepast worden, zonde inderdaad.
Het heeft ook allemaal met ruimtes te maken, bij Feyenoord zijn die groter omdat je 9 van de 10 keer de bovenliggende partij bent, dat hij nu zo geweldig is in dat catenaccio van Marokko moet je dan ook met een korrel zout nemen, hij is vast beter en sterker geworden maar wordt wat teveel gehypet.quote:Op dinsdag 13 december 2022 10:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mjah, een speler die niet opgesteld wordt die klaagt over het niveau van de trainingen, dat is niet nieuw. Over de trainingen van Gio hoor je zelden een negatieve noot. Alhoewel de klacht dat hij spelers niet beter maakte op zich wel gegrond was.
Verder was de mentaliteit van Amrabat gewoon niet goed destijds. Zat te zeuren over een basisplek om vervolgens geen meter te veel te willen lopen als hij dan opgesteld werd. Tegen Trencin destijds was hij de slechtste op het veld. Feyenoord had hem niet moeten halen zonder concreet plan, maar uiteindelijk kwam hij zelf gewoon tekort.
Vooral zijn uitstraling is beter, bij Feyenoord was het een kind nu bij Marokko is het een vent, etcetera. Verder eens maar juist door zijn uitstraling komt die hype ook. Er is nooit een moment geweest waarop Amrabat een logische basisspeler was geweest bij ons.quote:Op dinsdag 13 december 2022 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het heeft ook allemaal met ruimtes te maken, bij Feyenoord zijn die groter omdat je 9 van de 10 keer de bovenliggende partij bent, dat hij nu zo geweldig is in dat catenaccio van Marokko moet je dan ook met een korrel zout nemen, hij is vast beter en sterker geworden maar wordt wat teveel gehypet.
Benieuwdquote:Feyenoord: Marciano; Benita, Wieffer, Hancko, Hartman, Karim, Bullaude, Kkc, Dilrosun, Walemark, Sauer.
Dermane doet ook wel aardige dingen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hancko is weer ongekend goed.
Leuk aan de bal ja. Draait lekker weg. Verder is het aanvallend niet om aan te gluren, maar goed wat wil je met deze namen. Kun je die arme Sauer ook niet aandoen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Dermane doet ook wel aardige dingen.
Nee het is aanvallend helemaal niks eigenlijk. Strasbourg had al op 0-1 moeten staan. Die kregen een gigantische 1op1 cadeau.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leuk aan de bal ja. Draait lekker weg. Verder is het aanvallend niet om aan te gluren, maar goed wat wil je met deze namen. Kun je die arme Sauer ook niet aandoen.
Arne iedereen vol aan te moedigen om druk te zetten en dat ging gigantisch mis haha.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee het is aanvallend helemaal niks eigenlijk. Strasbourg had al op 0-1 moeten staan. Die kregen een gigantische 1op1 cadeau.
Lopez als centrale verdediger?quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tweede helft: Marciano; Pedersen, Rasmussen, Lopez, Kleijn; Timber, Taabouni, Milambo; Slory, Gimenez, Paixo.
Wel de goal.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:53 schreef fetX het volgende:
Kolere wat een overtredingen van die gasten joh
Beste van het veld de tweede helft.quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Speelt nu weer heel leuk moet ik zeggen. Zoals elke keer zo'n beetje dat ik hem gezien heb.
Had ook nog een schot op de lat, maar die laatste mocht wel hangen ja.quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:21 schreef fetX het volgende:
Aanvallend was het echt heel slecht. De enige echte grote kans die je krijgt in de laatste seconde schiet Gimenez recht op de keeper
Waar leest Arne (of Mikos van het AD) dat nou dan? Altijd als zoiets voorbij komt is die Gouka er bij betrokken, die vent is echt compleet gestoord geloof ik.quote:Feyenoord begint als koploper van de Eredivisie aan de tweede seizoenshelft. De verwachtingen in Rotterdam zijn daardoor iets hoger dan gebruikelijk. Trainer Arne Slot lacht wanneer hij sommige reacties van Feyenoord-supporters leest.
''Wij moeten kampioen worden, de Europa League winnen en de beker'', vertelt Slot in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Of je nu twee of zestien nieuwe spelers hebt. Wij moeten er in de tweede seizoenshelft staan. Dat is klip en klaar. De tijd krijgen we er alvast voor.''
Ja, tweede helft zaterdag ging Rasmussen rechts centraal staan, Lopez dus links centraal. Geertruida stond op Trauner zijn plek eerste helft. Dus als je zoals nu elke helft met een ander elftal gaat spelen moet je wat meer wisselen, en Geertruida is eigenlijk de rechtsback natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2022 00:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hmm verrassend. Trauner is ziek ofzo toch?
Direct bij de keel grijpen die gasten.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb wel vertrouwen in dat eerste potje na de winterstop bij Utrecht.
Kreeg gekrulde mondhoeken na het lezen van deze post, bedankt.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Direct bij de keel grijpen die gasten.
Ach, Gouka. Altijd met zijn zogenaamde onrealistische verwachtingen van de supporters. Vermoeiende man.quote:Op woensdag 14 december 2022 00:15 schreef Scrummie het volgende:
Heb wedstrijdje verder niet gezien, maar weinig gemist zo te lezen.
Ik las op FR12 dit:
[..]
Waar leest Arne (of Mikos van het AD) dat nou dan? Altijd als zoiets voorbij komt is die Gouka er bij betrokken, die vent is echt compleet gestoord geloof ik.
Als Slot vertrouwen heeft in Wieffer of Dermane dan hoop ik dat er aanvallend wat bij komt.quote:Op woensdag 14 december 2022 00:28 schreef hhh38 het volgende:
Dat laatste zou best kunnen. Als dat ook meer speeltijd voor Wieffer of Dermane oplevert vind ik het prima.
In zo'n winterse transferperiode willen clubs hun goeie spelers natuurlijk niet laten gaan, behalve in Scandinavi misschien.
Als Danilo ze zo gaat inkoppen kan het telraam erbij.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Direct bij de keel grijpen die gasten.
Iemand zou Gouka ook eens een keer bij de keel moeten gaan grijpen.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, Gouka. Altijd met zijn zogenaamde onrealistische verwachtingen van de supporters. Vermoeiende man.
Kazim was het toch?quote:Op woensdag 14 december 2022 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Iemand zou Gouka ook eens een keer bij de keel moeten gaan grijpen.
O, wacht.
Welk deel vind je exact desastreus?quote:Op donderdag 15 december 2022 10:37 schreef Scrummie het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)BSHhU12oA-G5bwXVBBhM
Misdadig desastreus interview met Te Kloese.
Volgens mij is het een grapje van @Scrummie verwijzend naar alle superlatieven waarmee ZKA laatst berichtte (over wat voor een CRIMINEEL te Kloese is en dat het stadion door lekkage VERWOEST was).quote:Op donderdag 15 december 2022 11:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Welk deel vind je exact desastreus?
Dat stadionverhaal kan hij weinig aan doen. De relatie met de supporters vind ik vooral holle woorden. Ik stoor me het meest aan het slechte verhaal wat betreft de TD/technisch manager. Ik heb het idee dat DTK het heel moeilijk vindt om macht/zeggenschap uit handen te geven op dat vlak.
Oh tuurlijk, hoe kon ik dat vergetenquote:Op donderdag 15 december 2022 11:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij is het een grapje van @:scrummie verwijzend naar alle superlatieven waarmee ZKA laatst berichtte (over wat voor een CRIMINEEL te Kloese is en dat het stadion door lekkage VERWOEST was).
Maar over TD of technisch manager ben ik wel een beetje met je eens, het is natuurlijk een cowboywereld die voetbalmakelaardij dus begrijpelijk dat je als directeur een vinger aan de pols wil houden maar een goeie TD heeft ook een groot netwerk en dat ontbreekt nu.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh tuurlijk, hoe kon ik dat vergeten
Uiteindelijk is het vooral krom dat Arnesen zo gauw weg moest omdat het onduidelijk was wanneer hij aan de slag kon, maar vervolgens wordt er nks gedaan om zijn opvolging klaar te krijgen. Dan is het toch wel doorzichtig dat het een politiek spelletje was.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar over TD of technisch manager ben ik wel een beetje met je eens, het is natuurlijk een cowboywereld die voetbalmakelaardij dus begrijpelijk dat je als directeur een vinger aan de pols wil houden maar een goeie TD heeft ook een groot netwerk en dat ontbreekt nu.
Het zal ook niet meevallen om een goeie TD te vinden die ook nog eens integer is tov de club, lijkt me geen toeval dat alle 3 topclubs in NL nog geen vervanger hebben voor hun vertrokken TD.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het vooral krom dat Arnesen zo gauw weg moest omdat het onduidelijk was wanneer hij aan de slag kon, maar vervolgens wordt er nks gedaan om zijn opvolging klaar te krijgen. Dan is het toch wel doorzichtig dat het een politiek spelletje was.
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij is het een grapje van @:scrummie verwijzend naar alle superlatieven waarmee ZKA laatst berichtte (over wat voor een CRIMINEEL te Kloese is en dat het stadion door lekkage VERWOEST was).
Ja ik tag hem bewust niet, aangezien hij vervolgens weer als een gebeten hond ruzie gaat zoeken omdat er een grapje ten koste van hem wordt gemaakt.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld.
@:ZKA
Dat weet ik makker. Daarom ben ik niet te beroerd het vuurtje op te stoken waar het kan. doe ik het zodat er een vruchtbare discussie kan ontstaanquote:Op donderdag 15 december 2022 12:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja ik tag hem bewust niet, aangezien hij vervolgens weer als een gebeten hond ruzie gaat zoeken omdat er een grapje ten koste van hem wordt gemaakt.
Laten we nou eens het badwater warm houden. Dit wordt het kampioensjaar.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat weet ik makker. Daarom ben ik niet te beroerd het vuurtje op te stoken waar het kan. doe ik het zodat er een vruchtbare discussie kan ontstaan
nee dat kan niet meerquote:Op donderdag 15 december 2022 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we nou eens het badwater warm houden. Dit wordt het kampioensjaar.
ik denk dat ze gewoon gaan tekenen bij het kruisjequote:Op donderdag 15 december 2022 21:15 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Jaaaa meer centen.
T-Mobile staat toch ook wel ietsje beter dan godbetert EuroParcs. Hopelijk doen ze dan wel de shirts in Bayern-stijl en niet met zo'n mokergrote T zoals bij Utrecht.
Zka vs woertsquote:
#teamZKAquote:
te kloese heeft wat van Machiavelli gelezenquote:Op vrijdag 16 december 2022 10:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord heeft in de zoektocht naar het lek even wat verschillende balletjes opgegooid binnen de organisatie.
Ik weet na al deze tegenstrijdige berichtgeving eigenlijk ook niet meer of ik moet geloven dat Te Kloese een bloeddorstige crimineel zou zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
te kloese heeft wat van Machiavelli gelezen
als ie arnegod nog een jaar aan zijn contract weet te houden mag hij van mij wel een paar petjes doorknippenquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet na al deze tegenstrijdige berichtgeving eigenlijk ook niet meer of ik moet geloven dat Te Kloese een bloeddorstige crimineel zou zijn.
Het is Feyenoord, de algemeen directeur is altijd de gebeten hond om wat voor reden dan ook. Het is in ieder geval geen lichtgewicht, das voor de verandering ook eens fijn.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als ie arnegod nog een jaar aan zijn contract weet te houden mag hij van mij wel een paar petjes doorknippen
ik heb soms het idee dat de boosheid bij te kloese terecht is gekomen, terwijl veel van de reorganisatie helemaal niet door hem is opgezet
die gozer is er nu een jaartje (?)
als hij maar niet teveel in zichzelf gaat gelovenquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is Feyenoord, de algemeen directeur is altijd de gebeten hond om wat voor reden dan ook. Het is in ieder geval geen lichtgewicht, das voor de verandering ook eens fijn.
Ga je T-Mobile ook in de nieuwe OP verwerken? #dtvquote:Op vrijdag 16 december 2022 10:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
T Mobile gaat binnenkort aankondigen dat ze de Olympische ploeg gaan sponsoren @:ZKA
Thanksquote:
Hmmmmmmmmmmmquote:Het ligt aan mij om te laten zien wat ik kan. Als ik het na de winterstop ook goed doe, dan maak ik vanzelf kans.'
Als Koeman terugvalt op 4-3-3 heeft ie sowieso een goede kans om geselecteerd te worden gezien de alternatieven op de flanken. Op Gakpo na zijn er gewoon nauwelijks fatsoenlijke buitenspelers beschikbaar (en zo’n beetje alle alternatieven zijn rechtspoten).quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:38 schreef viagraap het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)er-bondscoach-koeman
[..]
Hmmmmmmmmmmm
Echt besloten was het sowieso niet. Er was een plukje supporters die vrij fanatiek aan het zingen waren.quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:26 schreef Caland het volgende:
Wat is eigenlijk het idee achter besloten wedstrijden als men op youtube een livestream laat zien
Klopt, ken n van die lui. Die staan dan met 7 man in bosjes, laat ze dan gewoon lekker naar binnen zou ik zeggenquote:Op vrijdag 16 december 2022 18:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Echt besloten was het sowieso niet. Er was een plukje supporters die vrij fanatiek aan het zingen waren.
Kost minder gedoe.quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:26 schreef Caland het volgende:
Wat is eigenlijk het idee achter besloten wedstrijden als men op youtube een livestream laat zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |