Ik ken heel veel users die hier heel gelukkig van zouden worden.quote:Op maandag 28 november 2022 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Idk met Karsdorp dan moet je Pedersen al verkopen.
Welke Italiaanse club heeft Stevie Wonder als TD dan?quote:Op maandag 28 november 2022 17:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ken heel veel users die hier heel gelukkig van zouden worden.
Ik denk ook echt dat je Pedersen voor 6 millie moet kunnen verpatsen aan een Italiaanse ploegje ofzo.
Atalanta, Bologna of Sampdoria ofzo.quote:Op maandag 28 november 2022 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke Italiaanse club heeft Stevie Wonder als TD dan?
Atalanta is normaal wel wat slimmer dan datquote:Op maandag 28 november 2022 17:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Atalanta, Bologna of Sampdoria ofzo.
Als je van De Roon, Hateboer en Koopmeiners belangrijke voetballers kan maken zien ze ongetwijfeld ook potentie in Pedersen.quote:Op maandag 28 november 2022 17:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Atalanta is normaal wel wat slimmer dan dat
Daar zit wat inquote:Op maandag 28 november 2022 17:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je van De Roon, Hateboer en Koopmeiners belangrijke voetballers kan maken zien ze ongetwijfeld ook potentie in Pedersen.
Maar worden die users ook blij van Karsdorp?quote:Op maandag 28 november 2022 17:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ken heel veel users die hier heel gelukkig van zouden worden.
Ik denk ook echt dat je Pedersen voor 6 millie moet kunnen verpatsen aan een Italiaanse ploegje ofzo.
Hij is niet transfervrij ofzo.quote:Op maandag 5 december 2022 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gelijk contract aanbieden en een van die andere twee weg doen.
Naja, op basis van n seizoen waarin hij wel leuk keepte?quote:Op maandag 5 december 2022 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gelijk contract aanbieden en een van die andere twee weg doen.
quote:Op maandag 5 december 2022 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, op basis van n seizoen waarin hij wel leuk keepte?
Het is niet alsof we Frans Hoek als keeperstrainer hebben.
Gisteren Slory, Milambo, Dermane, Hokke en Groen al. Mooiquote:Op dinsdag 6 december 2022 10:59 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ]Die Sauer scoort de laatste tijd wel vaak bij U21. Geen idee hoe die verder speelt, maar dat valt wel op
Was erg prettig hem weer ergens op tv te zien praten over voetbal.quote:Op maandag 5 december 2022 19:24 schreef bbuddybb het volgende:
Arne (Oh Arne) is inmiddels aangeschoven bij NOS Studio WK.
Arne Slot hoort zichzelf ook erg graag praten over voetbalquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was erg prettig hem weer ergens op tv te zien praten over voetbal.
Die kans was sowieso wel erg klein.quote:Op donderdag 8 december 2022 09:07 schreef ZKA het volgende:
Nieuwe 6 en/of nieuwe buitenspeler gaan we in de Galgenwaard in ieder geval niet in de basis zien staan.
Het is wel storend, de transferwindow van de zomer kwam al zo ontzettend traag op gang, nu dit weer. Dat gedoe met Arnesen en het proces om hem te vervangen is wat dat betreft een frustrerende onderneming, zo krijg je het transferbeleid nooit gestroomlijnd.quote:Op donderdag 8 december 2022 09:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die kans was sowieso wel erg klein.
Geen idee, ik hou niet zo van die conclusies op basis van wel heel erg weinig. Ja, er had volgens mij al een technisch iemand moeten zijn, maar de conclusie 'dan moeten complete processen nog in gang gezet worden' is wel erg voorbarig.quote:Op donderdag 8 december 2022 10:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel storend, de transferwindow van de zomer kwam al zo ontzettend traag op gang, nu dit weer. Dat gedoe met Arnesen en het proces om hem te vervangen is wat dat betreft een frustrerende onderneming, zo krijg je het transferbeleid nooit gestroomlijnd.
Ik hoop wel bij ZKA dat het iets minder gelul in de rondte is. Het was fijn geweest als de positie niet meer vacant was in ieder geval en ronduit slecht dat er nog onduidelijkheid over is. Alhoewel ik meekreeg dat Sjaak Troost het uit liefde voor de club wel weer tijdelijk wil oppakken.quote:Op donderdag 8 december 2022 10:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee, ik hou niet zo van die conclusies op basis van wel heel erg weinig. Ja, er had volgens mij al een technisch iemand moeten zijn, maar de conclusie 'dan moeten complete processen nog in gang gezet worden' is wel erg voorbarig.
Hoe dan ook, 3 januari gaat de markt open, 6 januari Utrecht uit. Al waren 'de complete processen' al weken terug gestart had er nog steeds geen nieuwe speler in de basis gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |