Wel de goal.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:53 schreef fetX het volgende:
Kolere wat een overtredingen van die gasten joh
Beste van het veld de tweede helft.quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Speelt nu weer heel leuk moet ik zeggen. Zoals elke keer zo'n beetje dat ik hem gezien heb.
Had ook nog een schot op de lat, maar die laatste mocht wel hangen ja.quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:21 schreef fetX het volgende:
Aanvallend was het echt heel slecht. De enige echte grote kans die je krijgt in de laatste seconde schiet Gimenez recht op de keeper
Waar leest Arne (of Mikos van het AD) dat nou dan? Altijd als zoiets voorbij komt is die Gouka er bij betrokken, die vent is echt compleet gestoord geloof ik.quote:Feyenoord begint als koploper van de Eredivisie aan de tweede seizoenshelft. De verwachtingen in Rotterdam zijn daardoor iets hoger dan gebruikelijk. Trainer Arne Slot lacht wanneer hij sommige reacties van Feyenoord-supporters leest.
''Wij moeten kampioen worden, de Europa League winnen en de beker'', vertelt Slot in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Of je nu twee of zestien nieuwe spelers hebt. Wij moeten er in de tweede seizoenshelft staan. Dat is klip en klaar. De tijd krijgen we er alvast voor.''
Ja, tweede helft zaterdag ging Rasmussen rechts centraal staan, Lopez dus links centraal. Geertruida stond op Trauner zijn plek eerste helft. Dus als je zoals nu elke helft met een ander elftal gaat spelen moet je wat meer wisselen, en Geertruida is eigenlijk de rechtsback natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2022 00:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hmm verrassend. Trauner is ziek ofzo toch?
Direct bij de keel grijpen die gasten.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb wel vertrouwen in dat eerste potje na de winterstop bij Utrecht.
Kreeg gekrulde mondhoeken na het lezen van deze post, bedankt.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Direct bij de keel grijpen die gasten.
Ach, Gouka. Altijd met zijn zogenaamde onrealistische verwachtingen van de supporters. Vermoeiende man.quote:Op woensdag 14 december 2022 00:15 schreef Scrummie het volgende:
Heb wedstrijdje verder niet gezien, maar weinig gemist zo te lezen.
Ik las op FR12 dit:
[..]
Waar leest Arne (of Mikos van het AD) dat nou dan? Altijd als zoiets voorbij komt is die Gouka er bij betrokken, die vent is echt compleet gestoord geloof ik.
Als Slot vertrouwen heeft in Wieffer of Dermane dan hoop ik dat er aanvallend wat bij komt.quote:Op woensdag 14 december 2022 00:28 schreef hhh38 het volgende:
Dat laatste zou best kunnen. Als dat ook meer speeltijd voor Wieffer of Dermane oplevert vind ik het prima.
In zo'n winterse transferperiode willen clubs hun goeie spelers natuurlijk niet laten gaan, behalve in Scandinavië misschien.
Als Danilo ze zo gaat inkoppen kan het telraam erbij.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Direct bij de keel grijpen die gasten.
Iemand zou Gouka ook eens een keer bij de keel moeten gaan grijpen.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, Gouka. Altijd met zijn zogenaamde onrealistische verwachtingen van de supporters. Vermoeiende man.
Kazim was het toch?quote:Op woensdag 14 december 2022 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Iemand zou Gouka ook eens een keer bij de keel moeten gaan grijpen.
O, wacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |