Verklaar me maar voor gek, ik hoor jullie wel weer over een aantal maanden dan.quote:
Ik verklaar je niet voor gek, ik vind de reactie gewoon behoorlijk overdreven. Net als dit 'dit stinkt naar misdaad'. Alsof Te Kloese alles zelf doet, waar de club waar hij voor werkte verantwoordelijk voor is. Die club daar krijgt een straf voor iets wat in die periode is voorgevallen is, en Te Kloese mag zich verantwoorden mocht hij ooit weer daar naar toe gaan, meer is het volgens mij niet.quote:Op donderdag 8 december 2022 16:38 schreef ZKA het volgende:
[..]
Verklaar me maar voor gek, ik hoor jullie wel weer over een aantal maanden dan.
Dit stinkt naar de misdaad.
[ twitter ]
Van dít zo'n groot dingetje te maken als spectaculaire scoop en termen als misdaad.. ik zou het bijna een misdaad willen noemen. Maar goed, we zien het over een paar maanden inderdaad welquote:Volgens de regels van de MLS moeten betalingen voor een transfer en het daarbij behorende salaris worden gemeld bij de bond en voldoen aan de regels van het geldende salarisplafond. In het geval van Pavón is dat niet correct gebeurd, waardoor het salarisplafond werd overtreden.
quote:Op donderdag 8 december 2022 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wie gaat Te Kloese opvolgen denken jullie? Ik hoop op Eenhoorn, die wil vast wel komen nu Arnesen weg is.
De hoeveelheid dubieuze types bij Feyenoord is ook net ff te hoog hè?quote:Op donderdag 8 december 2022 16:30 schreef ZKA het volgende:
BAM! zei de bom in het Maasgebouw..
Serieus: Lees dat over Pavon en Feyenoord. Bij mij gaan alle alarmbellen nu af.
[ twitter ]
Wat vindt jij van zijn spreiding van berichten over alle social media om maar volgers te verkrijgen voor zijn kinderlijke ego?quote:Op donderdag 8 december 2022 18:52 schreef Pistolero het volgende:
Doe dan op zijn minst een klein beetje moeite om je overduidelijke anti-Te Kloese en Pro-Arnesen agenda en stemmingsmakerij te verbergen. Het is al vanaf het begin zo opzichtig dat het een beetje treurig aan het worden is.
0 personen hebben je een like gegevenquote:Op donderdag 8 december 2022 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat vindt jij van zijn spreiding van berichten over alle social media om maar volgers te verkrijgen voor zijn kinderlijke ego?
vindt jijquote:Op donderdag 8 december 2022 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat vindt jij van zijn spreiding van berichten over alle social media om maar volgers te verkrijgen voor zijn kinderlijke ego?
Geen like gegeven vanwege "vindt jij".quote:Op donderdag 8 december 2022 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
BAM! Zei de bom in het Feyenoord-topic.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen like gegeven vanwege "vindt jij".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |