Ik verklaar je niet voor gek, ik vind de reactie gewoon behoorlijk overdreven. Net als dit 'dit stinkt naar misdaad'. Alsof Te Kloese alles zelf doet, waar de club waar hij voor werkte verantwoordelijk voor is. Die club daar krijgt een straf voor iets wat in die periode is voorgevallen is, en Te Kloese mag zich verantwoorden mocht hij ooit weer daar naar toe gaan, meer is het volgens mij niet.quote:Op donderdag 8 december 2022 16:38 schreef ZKA het volgende:
[..]
Verklaar me maar voor gek, ik hoor jullie wel weer over een aantal maanden dan.
Dit stinkt naar de misdaad.
[ twitter ]
Van dít zo'n groot dingetje te maken als spectaculaire scoop en termen als misdaad.. ik zou het bijna een misdaad willen noemen. Maar goed, we zien het over een paar maanden inderdaad welquote:Volgens de regels van de MLS moeten betalingen voor een transfer en het daarbij behorende salaris worden gemeld bij de bond en voldoen aan de regels van het geldende salarisplafond. In het geval van Pavón is dat niet correct gebeurd, waardoor het salarisplafond werd overtreden.
quote:Op donderdag 8 december 2022 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wie gaat Te Kloese opvolgen denken jullie? Ik hoop op Eenhoorn, die wil vast wel komen nu Arnesen weg is.
De hoeveelheid dubieuze types bij Feyenoord is ook net ff te hoog hè?quote:Op donderdag 8 december 2022 16:30 schreef ZKA het volgende:
BAM! zei de bom in het Maasgebouw..
Serieus: Lees dat over Pavon en Feyenoord. Bij mij gaan alle alarmbellen nu af.
[ twitter ]
Wat vindt jij van zijn spreiding van berichten over alle social media om maar volgers te verkrijgen voor zijn kinderlijke ego?quote:Op donderdag 8 december 2022 18:52 schreef Pistolero het volgende:
Doe dan op zijn minst een klein beetje moeite om je overduidelijke anti-Te Kloese en Pro-Arnesen agenda en stemmingsmakerij te verbergen. Het is al vanaf het begin zo opzichtig dat het een beetje treurig aan het worden is.
0 personen hebben je een like gegevenquote:Op donderdag 8 december 2022 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat vindt jij van zijn spreiding van berichten over alle social media om maar volgers te verkrijgen voor zijn kinderlijke ego?
vindt jijquote:Op donderdag 8 december 2022 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat vindt jij van zijn spreiding van berichten over alle social media om maar volgers te verkrijgen voor zijn kinderlijke ego?
Geen like gegeven vanwege "vindt jij".quote:Op donderdag 8 december 2022 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
BAM! Zei de bom in het Feyenoord-topic.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen like gegeven vanwege "vindt jij".
Dit is dus precies zo'n beetje wat je van te voren kon verwachten.quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:49 schreef Scrummie het volgende:
Paixao goed, Walemark redelijk, Danilo drama, Dilrosun drama, Kokcu onopvallend, Timber redelijk, Pedersen drama, Geertruida redelijk, Hancko solide, Hartman redelijk, Wellenreuter redelijk.
Milambo, Berger, Slory, Groen en Dermanegod ook mee. Zou leuk zijn als ze door kunnen brekenquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:11 schreef Scrummie het volgende:
Sauer gaat ook mee naar Portugal. Leuk voor die jongen, op z'n 16e.
Ziyech ookquote:Op zondag 11 december 2022 09:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die kokcu had op het wk gewoon gespeeld naast de jong als hij voor Nederland had gekozen.
Ja op 10 en Amrabat er achter op zes.quote:
2 vingers in de neus wereldkampioenquote:Op zondag 11 december 2022 10:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja op 10 en Amrabat er achter op zes.
Ziek eigenlijk
Had je Ziyech
Kokcu De Jong
Amrabat gehad
Morgenmiddag om 17:00 dus een oefenwedstrijd tegen RC Strasbourg. Maar toch even mooi gaan meepikken. Mag wel hopen dat Arne ook Santi zijn kansen gaat geven in deze wedstrijden. En het zou ook wel lekker zijn als een van die jeugdspelers zijn kans pakt bij de aanvallers, kan Alireza nog even lekker wat bijverdienen in dat prachtige Griekenland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 december 2022 10:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mooie tegenstander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgenmiddag om 17:00 dus een oefenwedstrijd tegen RC Strasbourg. Maar toch even mooi gaan meepikken. Mag wel hopen dat Arne ook Santi zijn kansen gaat geven in deze wedstrijden. En het zou ook wel lekker zijn als een van die jeugdspelers zijn kans pakt bij de aanvallers, kan Alireza nog even lekker wat bijverdienen in dat prachtige Griekenland.
Hebben we nou weer een nieuwe beste jeugdkeeper? Afgelopen jaar zijn het er al 4 geweest (Troost, Remie, Berger en Jansen), waarvan die laatste nu verhuurd is. Zou mooi zijn als er eindelijk een keer 1 echt aan kan sluiten bij het eerste elftal.
Toch grappig dat Gio Amrabat hooguit als rechtsback ofzo liet spelen. Hij wist totaal niet wat ie ermee moest.quote:Op zondag 11 december 2022 10:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja op 10 en Amrabat er achter op zes.
Ziek eigenlijk
Had je Ziyech
Kokcu De Jong
Amrabat gehad
Ik denk eigenlijk dat Paixao blijft staan.quote:Op maandag 12 december 2022 16:39 schreef bbuddybb het volgende:
Hebben we eindelijk weer een degelijke linkerflank. Er is veel op hem gezeken, maar Idrissi is op dit moment toch wel de beste linksbuiten die we hebben. Paixao komt er ook aan; dan kan hij vanaf volgend seizoen vast in de basis staan.
Het betekent iig dat we Dilrosun niet meer hoeven te zien aan de linkerkant.
Gelukkig maar.
Waar is de 6? @:ZKA
Bakte er op het middenveld toen ook niks van, en bij de Belgen was het ook niks. Pas in Italië begon hij goed te voetballen.quote:Op maandag 12 december 2022 16:43 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Toch grappig dat Gio Amrabat hooguit als rechtsback ofzo liet spelen. Hij wist totaal niet wat ie ermee moest.
En nu staat ie (waarschijnlijk) op het punt wederom een grote transfer te maken. Tja.
Gio is voor altijd een held, ook omdat ie ons kampioen heeft gemaakt, maar als trainert vond ik er maar weinig aan.
Zijn nog nooit clickbait titels op 1908.nl geplaatst dus ik denk dat je ons door de war haalt met een andere voetbalsitequote:Op maandag 12 december 2022 17:34 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Nog geen post over de DESASTREUZE gebeurtenis die vanmiddag heeft plaatsgevonden?
De clickbait en dramatitels mogen wel een paar tikkeltjes minder. @:ZKA
Jij denkt dat Feyenoord/Stadion de Kuip geen enkele verzekering heeft en het een week duurt om te repareren of wat?quote:Op maandag 12 december 2022 17:38 schreef ZKA het volgende:
[..]
Zijn nog nooit clickbait titels op 1908.nl geplaatst dus ik denk dat je ons door de war haalt met een andere voetbalsite
Of zijn de gevolgen niet desastreus? Wederom tienduizenden euro’s schade. Wederenom tientallen afspraken die in het Maasgebouw niet door kunnen gaan. Kom, laten we doen alsof er niets gebeurd is.
Ik weet wel meer dan ik schrijfquote:Op maandag 12 december 2022 17:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij denkt dat Feyenoord/Stadion de Kuip geen enkele verzekering heeft en het een week duurt om te repareren of wat?
Een gesprongen waterleiding. Poe poe, het is me allemaal wat zeg.
Hij begon het seizoen wel goed, het was jammer dat hij vaak op rechtsback moest omdat hij met Vilhena+Ahmadi eigenlijk onmogelijke concurrentie had. Ik ben benieuwd hoe hij het had gedaan als hij in een ritme was gekomen in plaats van slechts af en toe een potje. Aan de andere kant had hij ook iets onvolwassen destijds wat ie nu wel uitstraalt.quote:Op maandag 12 december 2022 17:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bakte er op het middenveld toen ook niks van, en bij de Belgen was het ook niks. Pas in Italië begon hij goed te voetballen.
Wel een beest nu.
Hij kwam toch als opvolger van Vilhena die vervolgens helemaal niet vertrok?quote:Op maandag 12 december 2022 19:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij begon het seizoen wel goed, het was jammer dat hij vaak op rechtsback moest omdat hij met Vilhena+Ahmadi eigenlijk onmogelijke concurrentie had. Ik ben benieuwd hoe hij het had gedaan als hij in een ritme was gekomen in plaats van slechts af en toe een potje. Aan de andere kant had hij ook iets onvolwassen destijds wat ie nu wel uitstraalt.
En vergeet ook niet dat Amrabat het afgelopen seizoenen ook niet makkelijk had. Is pas sinds een paar maanden weer basisspeler in Italië.
Ja. Net als Tapia en Ayoubquote:Op maandag 12 december 2022 19:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij kwam toch als opvolger van Vilhena die vervolgens helemaal niet vertrok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |