je kunt toch stream kijken nuquote:
Bern is poeslief.. maar SasjeSeikstraal allang niet meerquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
geen idee wat het is
maar Bern irriteert me mateloos
het is dat ik,.. bescherm het kleine zielige vogeltje sasha vibe-je wat hij heeftquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bern is poeslief.. maar SasjeSeikstraal allang niet meer
Haar timide verlegen schoolmeisje act voor de Stoere Gymleraar loopt hard wegquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is dat ik,.. bescherm het kleine zielige vogeltje sasha vibe-je wat hij heeft
had ze het gisteren over met Wandaquote:
Ze oogt oprecht verdrietig, ze deelt iets van vroeger. Heb gemist wat. Maar het is geen aandachttrekkerijquote:
En gisteren nog die ordinaire slabek. . neequote:Op zaterdag 26 november 2022 20:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze oogt oprecht verdrietig, ze deelt iets van vroeger. Heb gemist wat. Maar het is geen aandachttrekkerij
Mensen hebben verschillende emoties, die zich afwisselen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En gisteren nog die ordinaire slabek. . nee
Ik heb geen medelijden met die valse Tokkiequote:Op zaterdag 26 november 2022 20:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mensen hebben verschillende emoties, die zich afwisselen.
Als ze zo'n goede actrice was kreeg ze een oscar van mij
Vanavond schoen zettenquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:30 schreef Vlinder1974 het volgende:
De 1 zegt hier wel sinterklaas vanavond. De ander morgen. Wat is het nou? 🙊
Vanavond schoenzetten.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:30 schreef Vlinder1974 het volgende:
awwquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden met die valse Tokkie
Vanavond schoen zetten met zingen en morgen de surprisesquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:30 schreef Vlinder1974 het volgende:
dat zeg ik netquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vanavond schoenzetten.
morgen surprises.
Volgens mij zit het wel weer goed tussen die tweequote:Op zaterdag 26 november 2022 20:21 schreef HappyCharly het volgende:
Sascha zegt dat ze weer gaat.
Bern: oke, gonna miss you
Sascha:...
'crickets'
quote:
In d'r bekquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:32 schreef Kakadylo het volgende:
Djedi kwam KimK even een speculaasje brengen
Tot ze stikt?quote:
Doen ze de laatste dagen steeds.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:35 schreef chufi het volgende:
Wissel dan gewoon stream FEBO ipv geluid uit
Mis er niets aan als ze vertrektquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:34 schreef Aggie46 het volgende:
Gisteren zei KimK dat ze in jaaaaaren niet zo'n uitbarsting gehad.
Nu vertelt ze dat het haar regelmatig overkomt.
Ik heb geen medelijden met de jankjuffrouw, tis bijna elke dag wel raak met Kimmetje K.
Het zit haar ook nog dwars van gisteren.
ze luisteren welquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doen ze de laatste dagen steeds.
DMquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze oogt oprecht verdrietig, ze deelt iets van vroeger. Heb gemist wat. Maar het is geen aandachttrekkerij
Aww ik heb wel medelijden met haar. Ze is oprecht verdrietig en heeft duidelijk nog wat issues met emoties en ervaringen uit het verleden.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:34 schreef Aggie46 het volgende:
Ik heb geen medelijden met de jankjuffrouw, tis bijna elke dag wel raak met Kimmetje K.
quote:
Van alles, blij, trots, opschepperig, enz, enz.quote:
Ik vond het even zielig, maar boos worden op Esther omdat ze zegt dat KimK er mooi uit ziet? En dar Esther zou moeten weten dat ze dat niet leuk vindt om te horen en het dus wel expres zal doen om haar een rotgevoel te geven? Ik weet niet hoor, maar dat klinkt wel erg paranoïdequote:Op zaterdag 26 november 2022 20:34 schreef Aggie46 het volgende:
is nu ineens verandert inquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van alles, blij, trots, opschepperig, enz, enz.
misschien wil esther deze look behouden? staat goedquote:
Als er morgen maar geen schoenen "gestolen" zijn.. Sinterklaas houdt ook wel van grappequote:
Eerst een liedje zingen.quote:
Sjeff wordt toch al gepijpt?quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:44 schreef Seattle het volgende:
Gaat Jeff morgen Sinterklaas spelen? Jiskefet achtige scène lijkt me hilarisch!
quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeff wordt toch al gepijpt?
Rupert is de horny sexy sint.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:44 schreef Seattle het volgende:
Gaat Jeff morgen Sinterklaas spelen? Jiskefet achtige scène lijkt me hilarisch!
Het is niet alleen grappig maar nog waar ookquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeff wordt toch al gepijpt?
Piter Wilkens.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:46 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hiest in bloeske mei knoopkes, 15 knoopkes lyts en blau
Ik vind het wel grappig, wanneer doe je dit nou nog als volwassenen.. de meesten hebben er best lol inquote:
Ester zit al een tijd vervelend irritant te wiebelen met dat idiote rooie kruis voor haar smoelwerk.. niemand wil reagerenquote:
Hoelaat wijnenquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:54 schreef Aggie46 het volgende:
Wat gaat er door dat koppie heen?
[ afbeelding ]
Bijna niet in beeld. Jeff vertelde wel tegen JW vanmiddag dat ze elke dag haar 24 uur aanvraagt en opzegt..quote:
vreemd dat dat magquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bijna niet in beeld. Jeff vertelde wel tegen JW vanmiddag dat ze elke dag haar 24 uur aanvraagt en opzegt..
Tjongejongu wat een kutgroep,....quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:54 schreef Aggie46 het volgende:
Wat gaat er door dat koppie heen?
[ afbeelding ]
Nee, hij geniet samen met Isaac.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
Tjongejongu wat een kutgroep,....
Jaja.. eerst meedoen en later in een hoekje de rest afzeiken.. steevast datzelfde scenarioquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:58 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee, hij geniet samen met Isaac.
Heb jij geen streams?quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja.. eerst meedoen en later in een hoekje de rest afzeiken.. steevast datzelfde scenario
In de schoenquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Morgen krijgt er iemand een tondeuse
Het woord tondeuze is al vele maken gevallen, ergens zal er wel iets mee gedaan wordenquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Exact. Vind er weinig leuks aan.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja.. eerst meedoen en later in een hoekje de rest afzeiken.. steevast datzelfde scenario
ok danquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jawel, en uitstekend geluid ook
nu nog uitstekende orenquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jawel, en uitstekend geluid ook
Flaporen?quote:
dat zijn uit stekende orenquote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:04 schreef Seattle het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren of was dit het alweer? Iemand op de hoogte van het programma?
Vanavond was alleen schoen zetten en liedjes zingenquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:04 schreef Seattle het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren of was dit het alweer? Iemand op de hoogte van het programma?
ben bang van niet Aggiequote:Op zaterdag 26 november 2022 21:05 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Geen idee.
Vanmiddag hoorde ik om 21.00 uur dus misschien gaat er nog iets gebeuren.
Metooquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben bang van niet Aggie
gelukkig de TV erbij aan [ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze zijn weer aan het keezen
wat een wereld idee al die spelletjes in de loodsAls je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
Hij wil zich morgen verkiesbaar stellen..quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:08 schreef mangalie het volgende:
Als Isaac manager gaat worden dan haak ik af...
Hij gaat het wel worden vrees ikquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:08 schreef mangalie het volgende:
Als Isaac manager gaat worden dan haak ik af...
ik hoop dat hij zo hard op zijn wafje gaatquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:09 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hij gaat het wel worden vrees ik
quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:09 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hij gaat het wel worden vrees ik
Hoop dat hij compleet ontmaskerd wordtquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat hij zo hard op zijn wafje gaat
huilend naar huisquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:10 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hoop dat hij compleet ontmaskerd wordt
ik ookquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee ik tel er 29quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:12 schreef Sestra666 het volgende:
hoe kan het zo saai zijn met 30 mensen
Manager 1.. een chaotische motorisch gestoordequote:Op zaterdag 26 november 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
grapje SeSquote:
kun je als FEBO een FEBO medewerker(naar mijn mening) voortrekkenquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Manager 1.. een chaotische motorisch gestoorde
Manager 2.. een depressieve droeftoeter
Manager 3.. een Hippie met teveel geld gekregen van Febo
Manager 4 .. Isaac een gluiperige stoker.. alles hangt af of Febo hém ook leuk vind
die zal wel weer van kamer 5 allerlei voorrechten krijgen omdat ze zielig isquote:
Dat zal snel duidelijk worden hier..quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
kun je als FEBO een FEBO medewerker(naar mijn mening) voortrekken
Als we mazzel hebben, hebben we tot 11 uur 2 streamsquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:16 schreef Flow3r het volgende:
wel zo makkelijk voor de regie, die grote groepen bij elkaar, hoef je niet op te letten
Van elke stream raak ik verveeldquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:17 schreef Seattle het volgende:
KimK in kamer 3 met haar gejank
De hangouderen met zijn allen op de bank
quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Van elke stream raak ik verveeld
Want Kim K is niet in beeld
ik zou meer gek worden van die eentonigheidquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:18 schreef Kakadylo het volgende:
Geen muziek zou mij helemaal gek maken daar
Bedoel je nou KimK of Kimmetje Dquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Van elke stream raak ik verveeld
Want Kim K is niet in beeld
ik denk na 12 uurquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:21 schreef Sestra666 het volgende:
hebben ze al drank? kan het nog even escaleren ofzoooooooo
Alleen Jeff denk ikquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:21 schreef Sestra666 het volgende:
hebben ze al drank? kan het nog even escaleren ofzoooooooo
Ik dacht Kim 28 november? Tenminste zo heb ik het op onze kalender staan hierquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk na 12 uur
Ima en Kim jarig
De kim die je niet zietquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:20 schreef Seattle het volgende:
[..]
Bedoel je nou KimK of Kimmetje D
Want KimK ben ik wel klaar mee
ik weet het nu niet meer dacht dat Jeff dat net zeiquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:23 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik dacht Kim 28 november? Tenminste zo heb ik het op onze kalender staan hier
Ach dan moet ik dus wel opblijven tot 12 uurquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet het nu niet meer dacht dat Jeff dat net zei
Dan moet ze even tegen KimK zeggen dat ze zo mooi isquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:27 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh... Estertje heeft zin om iemand te klieren...
KimKraak die 2e gele kaart aansmeren is top priority nuquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:27 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dan moet ze even tegen KimK zeggen dat ze zo mooi is
en 10Kquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
KimKraak die 2e gele kaart aansmeren is top priority nu
Exact.. beter betekent een gele kaart 100.000. Wat is nou 10k op 1 miljoen?quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
is nix.. ¤960.000 daar kan makkelijk 3 ton vanaf
1%quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Exact.. beter betekent een gele kaart 100.000. Wat is nou 10k op 1 miljoen?
Precies.. ze doen allemaal alsof er niets meer overblijft ..quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Exact.. beter betekent een gele kaart 100.000. Wat is nou 10k op 1 miljoen?
En ik kan het nog begrijpen ook het is toch ook een kind.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:30 schreef HappyCharly het volgende:
Mexx heeft goed door dat Martin haar behandelt als een klein kind. Zo praat hij ook tegen haar, alsof hij de wijsheid in pacht heeft.
Als hij de wijze volwassen man kon ik het snappen. Zij is gewoon 21 en hij een kleuter.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
En ik kan het nog begrijpen ook het is toch ook een kind.
kan ook morgen zijnquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:27 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ach dan moet ik dus wel opblijven tot 12 uur
Vergeleken bij Mexx vind ik Martin ook een wijze volwassen manquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als hij de wijze volwassen man kon ik het snappen. Zij is gewoon 21 en hij een kleuter.
Jeetje.. heftig..quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Vergeleken bij Mexx vind ik Martin ook een wijze volwassen man
Rekenen en spaans, het kan niet opquote:
Wie heeft er wel zin in Esther..quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:39 schreef greysbones het volgende:
JW heeft een dipje
Esther wil rondjes lopen en is tegen JW aan het zeuren dat hij mee moet lopen
Muts knutsel’n en peepernoot’n bakk’nquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
JW doet niks meer vandaag
hij is natuurlijk ook rete druk geweest
er zijn van die dagen zoals vanavondquote:
Ahaaaaaa hij aast op Babettequote:Op zaterdag 26 november 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
JW gaat planken
toevallig net waar Babbel, Wendy en Sasha zitten
DGKquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond eindelijk uitgewerkt, loop achter met uploaden, tot 2400 uur van gisteren staat online ...
dat was wel opvallend dit hequote:
Daarom riep Esther nog even extra: ze is net je dochter hequote:
mooiquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Daarom riep Esther nog even extra: ze is net je dochter he
stikjaloers..
Teveel bier gezopen met Jeff😉quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
JW doet niks meer vandaag
hij is natuurlijk ook rete druk geweest
aan zijn hoofd te zien lust hij er wel 1quote:
hij heeft toch geen kinderen?quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Daarom riep Esther nog even extra: ze is net je dochter he
stikjaloers..
Zolang er drank en sigaretten in overvloed zijn... Aldus Isaak , hij claimt dus wat hem denkt toe te komenquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:46 schreef Seattle het volgende:
Huh zitten ze een eitje te eten in kamer 4. Ze doen net alsof ze een fles drank achterover hebben gedrukt
Gewoon om aan te geven hoe hij haar moest zien, niet als leuke jonge vrouw maar als 'het had je dochter kunnen zijn'quote:
naar wijf, hij heeft helemaal geen zin in haar (wie wel)quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gewoon om aan te geven hoe hij haar moest zien, niet als leuke jonge vrouw maar als 'het had je dochter kunnen zijn'
Als het Achter niet bevalt, krijgt Isaak geen moer als Managerquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:52 schreef HappyCharly het volgende:
Ik hoop dat iedereen gaat rellen als hij manager is, dat ze geen geld verdienen en hij een keer door de mand valt. Wat een slang.
jammer dat ie febo isquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als het Achter niet bevalt, krijgt Isaak geen moer als Manager
Martin baalt dat ie het zelf niet verzon en Isaac zal het moeten voortzetten want anders krijgt ie scheve gezichtenquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:
Isaak en Tiano zitten te zeiken
dat Jeff cadeautjes heeft gekocht voor Ima en Kim
want een ander heeft dat niet gehad
Isaak is bang dat het hem straks te veel geld kost
Kim k misschien?quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:56 schreef Seattle het volgende:
Kan iemand even 10 eieren in de bek douwen van Martin
jij snapt hetquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin baalt dat ie het zelf niet verzon en Isaac zal het moeten voortzetten want anders krijgt ie scheve gezichten
Die is toch meer van de kaas?quote:
Die heeft bij Martin ook al een paar keer op het punt gestaan om iets dergelijks te schreeuwenquote:
IK twijfel daar aan, Isaak bespeelt het volk voor eigen gewin, als 'ie Manager wordt valt 'ie vanzelf door de mand vanwege de tijd die dat kost wat 'ie niet kan besteden aan rondstokenquote:
Als hij geen manager is maar gewoon een slecht mens (wat zeker een optie kan zijn), dan denk ik dat hij juist al zijn tijd gaat besteden aan stoken en bespelen, nog meer dan nu. En wat mannetjes naar voren schuift om dingen te regelen zoals de keuken. Waardoor hij zich daar steeds achter kan verschuilen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
IK twijfel daar aan, Isaak bespeelt het volk voor eigen gewin, als 'ie Manager wordt valt 'ie vanzelf door de mand vanwege de tijd die dat kost wat 'ie niet kan besteden aan rondstoken
Hij heeft maar 4 "mannetjes " die hem zouden kunnen dekken.. en een meer dan ½Loods vol zeikwijven die het tegendeel denkenquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als hij geen manager is maar gewoon een slecht mens (wat zeker een optie kan zijn), dan denk ik dat hij juist al zijn tijd gaat besteden aan stoken en bespelen, nog meer dan nu. En wat mannetjes naar voren schuift om dingen te regelen zoals de keuken. Waardoor hij zich daar steeds achter kan verschuilen.
Iedereen wordt helemaal blij van een taak/ promotie zoals hoofd keuken, hoofd huishouding. En Isaac bespeelt de groep.quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij heeft maar 4 "mannetjes " die hem zouden kunnen dekken.. en een meer dan ½Loods vol zeikwijven die het tegendeel denken
Beetje onzekere loner maar..quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:09 schreef Harry het volgende:
Klopt het dat Zoe al een tijdje niet in de spotlights staat?
Zoë is altijd zo met seks bezig..quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:18 schreef greysbones het volgende:
ZOe
Kim mag ik in het midden
ik wil ook wel tegen jouw tietjes aanliggen
AANDACHTTTTTquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zoë is altijd zo met seks bezig..
Hint wat? Tip toch?quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:12 schreef HappyCharly het volgende:
Mexx tegen Jeff:
doe het vooral veilig, 1 hint
'Je mag er met niemand over praten nie he'quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:13 schreef greysbones het volgende:
na halloween had Mexx ongesteld moeten worden
of 2 weken na halloween
Haar chantagemiddel zou fenomenaal zijnquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:20 schreef HappyCharly het volgende:
Mexx denkt dat Martin gewoon blij is als ze zwanger is..
ehhh...
quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Je mag er met niemand over praten'
Vervolgens ligt ze de hele kamer cq loods in
Deels nature en deels zodat ze gehoord wordt ofzoquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:10 schreef greysbones het volgende:
Zoe is echt weer aan het tetteren en domme opmerkingen aan het maken
Mexx heeft het er zelf telkens over dus groot gelijk JW doe maar lekker plagenquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:13 schreef HappyCharly het volgende:
Mexx had 2 weken na halloween ongesteld moeten worden maar ze wil er niet over praten
JW: ik zag ook wel iets van een buikje bij je
Het was ook grsppigquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx heeft het er zelf telkens over dus groot gelijk JW doe maar lekker plagen
Dat gelebber met Nadir smaakte blijkbaar naar meerquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zoë is altijd zo met seks bezig..
quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx is niet te verstaan. Is niet perse erg .. meer een observatie.
500 vrouwen *kuch* en dan kom je uit bij Mexxquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:20 schreef HappyCharly het volgende:
Mexx denkt dat Martin gewoon blij is als ze zwanger is..
ehhh...
Niks mis met Mexx. Maar lijkt me niet dat Martin zit te wachten op een per ongeluk babyquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
500 vrouwen *kuch* en dan kom je uit bij Mexx
Ik dacht dat Jeff zei dat ze maandag zouden komen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:30 schreef Hoempah het volgende:
Morgen de zwangerschapstest van Mexx
Zou de rest ook zwakzinnig zijn?quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
500 vrouwen *kuch* en dan kom je uit bij Mexx
Betaald.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |