Bern is poeslief.. maar SasjeSeikstraal allang niet meerquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
geen idee wat het is
maar Bern irriteert me mateloos
het is dat ik,.. bescherm het kleine zielige vogeltje sasha vibe-je wat hij heeftquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bern is poeslief.. maar SasjeSeikstraal allang niet meer
Haar timide verlegen schoolmeisje act voor de Stoere Gymleraar loopt hard wegquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is dat ik,.. bescherm het kleine zielige vogeltje sasha vibe-je wat hij heeft
had ze het gisteren over met Wandaquote:
Ze oogt oprecht verdrietig, ze deelt iets van vroeger. Heb gemist wat. Maar het is geen aandachttrekkerijquote:
En gisteren nog die ordinaire slabek. . neequote:Op zaterdag 26 november 2022 20:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze oogt oprecht verdrietig, ze deelt iets van vroeger. Heb gemist wat. Maar het is geen aandachttrekkerij
Mensen hebben verschillende emoties, die zich afwisselen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En gisteren nog die ordinaire slabek. . nee
Ik heb geen medelijden met die valse Tokkiequote:Op zaterdag 26 november 2022 20:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mensen hebben verschillende emoties, die zich afwisselen.
Als ze zo'n goede actrice was kreeg ze een oscar van mij
Vanavond schoen zettenquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:30 schreef Vlinder1974 het volgende:
De 1 zegt hier wel sinterklaas vanavond. De ander morgen. Wat is het nou? 🙊
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |