Ja hoor Martin, wat jij wilquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:33 schreef Li0nHeart het volgende:
lol .. Martin vindt ook dat het riem onder je hart is ....![]()
ik ken hem ook maar op 1 manierquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:34 schreef Li0nHeart het volgende:
https://taaladvies.net/ri(...)nder-de-riem-steken/
Wat zei ze oa?quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern klonk saai in haar woorden
Jij mag nooit meer radenquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:38 schreef greysbones het volgende:
Dus
resumee
sas maakt het gedicht voor die mannen
die zelf te lui zijn
ik kan het zo niet herhalenquote:
Gezien hun rijmniveau hebben ze ook heeeeeel veel hulp nodig.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:38 schreef greysbones het volgende:
Dus
resumee
sas maakt het gedicht voor die mannen
die zelf te lui zijn
En dat er van zijn gezicht meteen af te lezen is hoe hij zich voelt en wat hij wil gaan zeggen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan het zo niet herhalen
in ieder geval dat hij voorspelbaar is
Babette is zelf een tekenquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:39 schreef Deisyy het volgende:
Moraima was het vlaggetje van Curacao kwijt, volgens Babette is het een teken
Oke. Geen lieve woorden of wat ze leuk aan hem vind? Alleen "negatief"quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan het zo niet herhalen
in ieder geval dat hij voorspelbaar is
Daar is op zich niks mis mee. Een open boek kan ook wel fijn zijn in bepaalde opzichtenquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat er van zijn gezicht meteen af te lezen is hoe hij zich voelt en wat hij wil gaan zeggen.
niet perse negatiefquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:40 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Oke. Geen lieve woorden of wat ze leuk aan hem vind? Alleen "negatief"
Ik zeg nergens dat er iets mis mee isquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:40 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Daar is op zich niks mis mee. Een open boek kan ook wel fijn zijn in bepaalde opzichten
Matin met zijn micro pielquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
Ik verwacht stoere DGK-waardige gedichten zonder dreigementen maar met veel Kaas-In-de-Strot
Maar denk niet dat ze hem saai vind bedoel open boek en voorspelbaar hoeft in mijn ogen dat niet perse te zijnquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet perse negatief
maar wel saai
Ik hoop daar ook op, maar ik verwacht het nietquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
Ik verwacht stoere DGK-waardige gedichten zonder dreigementen maar met veel Kaas-In-de-Strot
🤭quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matin met zijn micro piel
is af een toe een grote debiel
zoiets?
dat mag je zelf invullenquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:42 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Maar denk niet dat ze hem saai vind bedoel open boek en voorspelbaar hoeft in mijn ogen dat niet perse te zijn
Ja want rijmen is niet gebonden aan regels dus je mag gewoon 'vinden' dat iets rijmtquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano en Martin vinden dat 'steken' op 'vergeten' rijmt.
Sasha : Alleen op de 'en'?
Martin : Ja, dat is rijmcheckproof.
..
Martin : Wat dacht je net Sasha toen je het hardop zei, verdomd dat rijmt wel op elkaar?
Sasha : Nee.... ik vind het nog steeds niet rijmen.
Zoiets.. mag ookquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matin met zijn micro piel
is af een toe een grote debiel
zoiets?
ga dat op school maar eens aan een leerkracht uitleggenquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja want rijmen is niet gebonden dus je mag gewoon 'vinden' dat iets rijmt
aan zelfvertrouwen geen gebrekquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:44 schreef Deisyy het volgende:
Moraima: Ik ben heel lief en heel aardig, heel grappig, een hele leuke vrouw, maar mijn lontje is ver te zoeken, ik heb een kort lontje. Heel veel mensen pikken veel dingen, ik hou van mensen die op de rem trekken als ze te dichtbij komen.
Uh oh ... wat zal Bern hiervan vinden ... Sasha weer ruzie..quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga dat op school maar eens aan een leerkracht uitleggen
Ik meende iets van spot te bespeuren in haar stemquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:45 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
aan zelfvertrouwen geen gebrek
🥰quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
Agossie zoww lievvv![]()
[ afbeelding ]
door die gele kaart?quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:08 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Ik wil echt naar huis!
Marciano : Neee... .dat gaan we niet doen.
Lekker samen naar huis...Kleuters..quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:08 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Ik wil echt naar huis!
Marciano : Neee... .dat gaan we niet doen.
Hebberig naar wijf...quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:08 schreef Aggie46 het volgende:
KimK: Imadi, mag ik een sigaret van jou?
Aha, en de nietrokers maar zeuren
Bij deze.quote:
mischien heeft ze er nu geen zin inquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:11 schreef HappyCharly het volgende:
Volgens mij gaat Sascha niks meer bespreken met Bern.. gemiste kans..
Ik vind die stoel wel genoeg 'achter gesloten deuren', je kunt moeilijk een jaar lang niks zeggen
Nahh.. dat is nog lang niet over..quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:11 schreef HappyCharly het volgende:
Volgens mij gaat Sascha niks meer bespreken met Bern.. gemiste kans..
Ik vind die stoel wel genoeg 'achter gesloten deuren', je kunt moeilijk een jaar lang niks zeggen
Het was al gezakt. Ze had honger en na het eten was haar bui veel beter.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
mischien heeft ze er nu geen zin in
dikke mik idd. Maar toch zou ik het ook leuk vinden als het tussen eens niet zo gezapig is.. ff een keertje ruzie..quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh.. dat is nog lang niet over..![]()
[ afbeelding ]
Verplicht zoentje. Het script moet natuurlijk nog wel even uitgemolken worden.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh.. dat is nog lang niet over..![]()
[ afbeelding ]
jij sfeerpons wilt ruziequote:Op zaterdag 26 november 2022 20:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dikke mik idd. Maar toch zou ik het ook leuk vinden als het tussen eens niet zo gezapig is.. ff een keertje ruzie..
quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:13 schreef Vlinder1974 het volgende:
Ik dacht dat ze vanavond surprises gingen doen....
Morgen de 27stequote:Op zaterdag 26 november 2022 20:13 schreef Vlinder1974 het volgende:
Ik dacht dat ze vanavond surprises gingen doen....
Ach een keertje knallen is goed voor de passie..quote:
Deze man weet.quote:
ik vind ze maarquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ach een keertje knallen is goed voor de passie..
Zoentje voor de Show lijkt er wel op, de scheurtjes in het glazuur beginnen op te vallen, gezien hun irritante gesprekjes over en weerquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Verplicht zoentje. Het script moet natuurlijk nog wel even uitgemolken worden.
Je moet toch iets...ik vind ze schattig maar ultiem slaapverkennend..quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat gaat een ruzie niet veranderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |