Vervelend is dat ze amper te verstaan is in 1 op 1 gesprekken en nooit een ZC krijgtquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:18 schreef HappyCharly het volgende:
Benieuwd naar de rest van het gesprek van Sascha.
Als een kind zo bljj hahaquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:21 schreef HappyCharly het volgende:
Ohh dit was heel schattig.
Bern gaat naar zijn kamer, haalt pepernoten. Komt aan bij de stoel beneden, ziet mensen enthousiast doen en hij zegt hardop: oh er is een toetje!
En als een kind zo blij gaat hij zijn pepernoten weer terugleggen.
dat was mijn commentaar op de streamsquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:21 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Als een kind zo bljj haha
vind je dat schattigquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:21 schreef HappyCharly het volgende:
Ohh dit was heel schattig.
Bern gaat naar zijn kamer, haalt pepernoten. Komt aan bij de stoel beneden, ziet mensen enthousiast doen en hij zegt hardop: oh er is een toetje!
En als een kind zo blij gaat hij zijn pepernoten weer terugleggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:22 schreef KinKiJan het volgende:
De camera volgt Bern nu, hoe mooi zou het zijn als hij ineens dat scheerapparaat nonchalant uit zijn kast zou halen. Totaal niet de persoon waar je het van zou verwachtenRaar eigenlijk daar hoor je niks meer over...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:22 schreef KinKiJan het volgende:
De camera volgt Bern nu, hoe mooi zou het zijn als hij ineens dat scheerapparaat nonchalant uit zijn kast zou halen. Totaal niet de persoon waar je het van zou verwachtenKan niet, ligt bij MaddySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be kind, but most people are just shitty
quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:23 schreef Sestra666 het volgende:
esther hou je bek of prop er kaas in tot je stikt
"NIET PRATEN TIJDENS HET ROKEN"quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:24 schreef greysbones het volgende:
Moraima wil niet bij de kachel zitten
van de rook moet ze hoesten
ehhhh
tis niet te hopen dat de kachel rookt in de loods
dan gaat er iets niet goed
Is niet zeker.quote:
Gofferquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
PRAAT NEDERLANDS TIJDENS HET ROKEN![]()
Sas gaat met Tiano en Matin pratenquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
I know, de werkelijkheid is me te saai afgelopen
Ik gok er gewoon op... living on the edgequote:Op zaterdag 26 november 2022 19:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Is niet zeker.
Er was te zien dat Maddy iets in haar kast legde, maar het was niet te zien wat dat was. Het had net zo goed die rol tape kunnen zijn die ze had gevonden.
aangezien de FEBO maddy meer dan een uur heeft gevolgd op streamquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik gok er gewoon op... living on the edge
Snap alleen niet dat het als een nachtkaars uit lijkt te gaan. Je hoort er niks meer over.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
aangezien de FEBO maddy meer dan een uur heeft gevolgd op stream
is de kans vrij groot
bla blaquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Ik denk dat ik Sasha beter ken, dan dat zij denkt dat ik haar ken.
En haar mental breakdown na de zoekactiequote:Op zaterdag 26 november 2022 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
aangezien de FEBO maddy meer dan een uur heeft gevolgd op stream
is de kans vrij groot
heeft toch geen nut meerquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:28 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Snap alleen niet dat het als een nachtkaars uit lijkt te gaan. Je hoort er niks meer over.
En dan gaat hij onzin uitkramenquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij kan niet tegen stiltes .. moet alles volpraten.
Dat Martin in veel opzichten hetzelfde is als Marcie.. alleen Marcie meer zweverig is..quote:
Maar dat doet ze nu toch ook, door met anderen over hem te praten?quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:30 schreef HappyCharly het volgende:
Sascha heeft eten in haar maag en is minder chagrijnig daardoor.
Marciano vraagt of ze dominant is. Sascha denkt van wel. Pas 1 op 1 als er niemand bij is.
Ze zal hem niet en plein publique afvallen, pas achter gesloten deuren aanspreken.
Ze maken gedichten dus.. Martin duidelijk geïrriteerd dat Sas van onderwerp veranderde van roddel naar gedichtenquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:31 schreef Deisyy het volgende:
Nu dat was het alweer, ze gaan weer dichten
Cheesecake.quote:
Bern klonk saai in haar woordenquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:32 schreef HappyCharly het volgende:
Oh nu gaan ze het gedicht maken, dat vind ik saai
Ik hoopte dat sascha eens wat meer vertelde over wat ze zo leuk vindt aan Bern
Als zij wat dominanter is en hij wat softer is dat op zich natuurlijk een prima combi
Ik ook wel een beetje, ik hoopte op wat smeuïge infoquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze maken gedichten dus.. Martin duidelijk geïrriteerd dat Sas van onderwerp veranderde van roddel naar gedichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |