En ik kan het nog begrijpen ookquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:30 schreef HappyCharly het volgende:
Mexx heeft goed door dat Martin haar behandelt als een klein kind. Zo praat hij ook tegen haar, alsof hij de wijsheid in pacht heeft.
Als hij de wijze volwassen man kon ik het snappen. Zij is gewoon 21 en hij een kleuter.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
En ik kan het nog begrijpen ookhet is toch ook een kind.
kan ook morgen zijnquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:27 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ach dan moet ik dus wel opblijven tot 12 uur
Vergeleken bij Mexx vind ik Martin ook een wijze volwassen manquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als hij de wijze volwassen man kon ik het snappen. Zij is gewoon 21 en hij een kleuter.
Jeetje.. heftig..quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Vergeleken bij Mexx vind ik Martin ook een wijze volwassen man
Wie heeft er wel zin in Esther..quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:39 schreef greysbones het volgende:
JW heeft een dipje
Esther wil rondjes lopen en is tegen JW aan het zeuren dat hij mee moet lopen
Muts knutsel’n en peepernoot’n bakk’nquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
JW doet niks meer vandaag
hij is natuurlijk ook rete druk geweest
er zijn van die dagen zoals vanavondquote:
Ahaaaaaa hij aast op Babettequote:Op zaterdag 26 november 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
JW gaat planken
toevallig net waar Babbel, Wendy en Sasha zitten
DGKquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond eindelijk uitgewerkt, loop achter met uploaden, tot 2400 uur van gisteren staat online ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |