Je avatar iddquote:
Wel voor een miljoen of 60quote:
Oh, handig. Dan zet ik die er bij als backupquote:
Ja het kan dan wel Black Friday zijn maar aan dat soort koopjes gaan we mooi niet beginnen.quote:
Insgelijks.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:07 schreef Centenbak het volgende:
Who de fuck is Gakpo? Nog nooit van gehoord voor dit tournooi.
2x streamenquote:
Rip statistiekquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Ecuador al 7 wedstrijden de 0!!1!
Nu gewoon nog 90 minuten met die 1-0 rondtikkenquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:07 schreef MoreDakka het volgende:
Wel leuk om eens een keer geen 0-0 bij de rust te hebben
Dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:07 schreef Centenbak het volgende:
Who de fuck is Gakpo? Nog nooit van gehoord voor dit tournooi.
Klaassen is uitstekend in nuttig zijn.quote:
Doe maar nog een keer dan.quote:
Ik 'mis' de indiaanquote:
Jeroen Elshoff. Is juist een van de betere commentatoren.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Wie is deze commentator? Lijkt wel een robot.
Mwah, of gewoon net als vorige wedstrijd countertje pakkenquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu gewoon nog 90 minuten met die 1-0 rondtikken
Oh ok, welkom dan maar.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:09 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook amper voetbal, behalve bij EK/WK's
Maar ik kan hem niet herinneren.
Nee, dat kan niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Argentijnse doelman van Ecuador, want dat issie.
Kunnen wij nu ook Neuer opstellen?
Ja, zeker fijner dan de man met de continue stemverheffing Grueterquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:09 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Jeroen Elshoff. Is juist een van de betere commentatoren.
De bandbreedte van die striems zullen wel meevallen. Ik kan de pixels tellen.quote:
@Coco begint wat moe te worden van al die dagen moddererereren.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit kan enthousiaster.
Nee, want hij heeft al officiele interlands voor Duitsland gespeeld.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom zou je dat willen als jequote:Op vrijdag 25 november 2022 17:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Ligt kan er dan ook helemaal geen reet van.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Timber nu al beter dan de Ligt.
Dat heb ik met schaatsen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:09 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Dat volg ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat heb ik met schaatsen.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit kan enthousiaster.
waaromquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bijna de goal van Valencia.
Wel oneerlijk dat Ecuador 21 spelers mag opstellen.
Ik krijg altijd trek in een broodje bapao als ik zijn naam hoor. (die kleffe uit zo'n plastic zakje uit de supermarkt)quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:09 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Geweldig initiatief.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:11 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welkom dagjesvolk! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze mogen Valencia en nog 10 spelers.quote:
Denk dat we Gakpo daar niet gaan zienquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat heb ik met schaatsen.
Dat is toch die darter?quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou @:Centenbak Noppert kennen?
Sinds dinsdag uit zo'n NOS interviewtjequote:Op vrijdag 25 november 2022 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou @:Centenbak Noppert kennen?
Nog niet aan toequote:Op vrijdag 25 november 2022 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelt Memphis niet vanaf het begin?
Breekijzer in het vuur gereed houden? (hij kon toch maar 45min? )quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelt Memphis niet vanaf het begin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |