Rip statistiekquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Ecuador al 7 wedstrijden de 0!!1!
Nu gewoon nog 90 minuten met die 1-0 rondtikkenquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:07 schreef MoreDakka het volgende:
Wel leuk om eens een keer geen 0-0 bij de rust te hebben
Dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:07 schreef Centenbak het volgende:
Who de fuck is Gakpo? Nog nooit van gehoord voor dit tournooi.
Klaassen is uitstekend in nuttig zijn.quote:
Doe maar nog een keer dan.quote:
Ik 'mis' de indiaanquote:
Jeroen Elshoff. Is juist een van de betere commentatoren.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Wie is deze commentator? Lijkt wel een robot.
Mwah, of gewoon net als vorige wedstrijd countertje pakkenquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu gewoon nog 90 minuten met die 1-0 rondtikken
Oh ok, welkom dan maar.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:09 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook amper voetbal, behalve bij EK/WK's
Maar ik kan hem niet herinneren.
Nee, dat kan niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Argentijnse doelman van Ecuador, want dat issie.
Kunnen wij nu ook Neuer opstellen?
Ja, zeker fijner dan de man met de continue stemverheffing Grueterquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:09 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Jeroen Elshoff. Is juist een van de betere commentatoren.
De bandbreedte van die striems zullen wel meevallen. Ik kan de pixels tellen.quote:
@Coco begint wat moe te worden van al die dagen moddererereren.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit kan enthousiaster.
Nee, want hij heeft al officiele interlands voor Duitsland gespeeld.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Argentijnse doelman van Ecuador, want dat issie.
Kunnen wij nu ook Neuer opstellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |