Ze gooide een doosje of iets wat op een doosje lijkt onderin de kast.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar wat deed ze dan? Het was iig iets stiekems.. misschien niet het apparaat... ben benieuwd
Misschien iets waar ze zich voor schaamt, inlegkruisjes of zo, of inderdaad die fashiontape die ze verstopt hadquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maddy was daar wel stiekem en ongemakkelijk bezig, maar het was geen scheerapparaat.
Omdat Jeff een nieuw apparaat heeft gekocht voor 160 euro, zegt ie.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:39 schreef Dotteke het volgende:
Waarom hebben ze volgende week geen eten dan?
Als soort van straf en omdat er geld is uitgegeven voor een nieuw scheerapparaat, zegt Jeffquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:39 schreef Dotteke het volgende:
Omdat Jeff nu voor 159 euro een nieuw scheerapparaat heeft gekocht en dat gaat af van het eetgeldquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:39 schreef Dotteke het volgende:
Die stop je niet meermaals in je zak, heen en weer lopen, bij verschillende kluisjes staan.., het was wel heeeeel typischquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Misschien iets waar ze zich voor schaamt, inlegkruisjes of zo, of inderdaad die fashiontape die ze verstopt had
en Kim K toch?quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oke, thanks..
Maar Mora zegt zelf dus ook niks.. teleurstellend
Ze deed veel te zenuwachtig, plekje zoekend voor inlegkruisjesquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Misschien iets waar ze zich voor schaamt, inlegkruisjes of zo, of inderdaad die fashiontape die ze verstopt had
Niet echt te zien wat het precies is..quote:
Gebittenbakje?quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar dan een minutenlange vage draaikontenshow opvoeren in die slaapkamer, en dan een snel iets verstoppen... een Showtje , ter ere van Maddie die blijkbaar gebrek aan aandacht heeftquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze gooide een doosje of iets wat op een doosje lijkt onderin de kast.
Prachtig woordquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:42 schreef mootie het volgende:
Wilt u even toegeven dat u de stangen heeft verstopt?
Bewegingheden aldus Isaac
Het is raar, misschien is het doosje ook niet pluis.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar dan een minutenlange vage draaikontenshow opvoeren in die slaapkamer, en dan een snel iets verstoppen... een Showtje , ter ere van Maddie die blijkbaar gebrek aan aandacht heeft
Ja, heel vaagquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:43 schreef Loveable het volgende:
Wel vaag dat ze Maddy steeds laten zien/volgen
preciesquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:44 schreef HappyCharly het volgende:
Hoop dat de groep er niet ff overheen stapt. Er gebeuren teveel van dit soort dingen en niemand hoeft zich ooit te verantwoorden. Zo werkt een groep niet.
MIsschien geilt Maddie ook wel op alle meedraaiende camsquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is raar, misschien is het doosje ook niet pluis.
Camera volgt de knapstequote:Op dinsdag 22 november 2022 19:43 schreef Loveable het volgende:
Wel vaag dat ze Maddy steeds laten zien/volgen
Hard aanpakken, een grapje of iets verstoppen moet kunnen.. maar als na een x aantal uur niet gevonden is, gewoon vertellen dat je iets verstopt hebtquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:44 schreef HappyCharly het volgende:
Hoop dat de groep er niet ff overheen stapt. Er gebeuren teveel van dit soort dingen en niemand hoeft zich ooit te verantwoorden. Zo werkt een groep niet.
Zoveel mis je niet, hoop blabla.. niemand die opbiecht dat hij/zij het verstopt heeftquote:
Jup. Zeker als er zo expliciet om wordt gevraagd. Als je dan nog blijft liegen graaf je je eigen graf..quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:45 schreef Loveable het volgende:
[..]
Hard aanpakken, een grapje of iets verstoppen moet kunnen.. maar als na een x aantal uur niet gevonden is, gewoon vertellen dat je iets verstopt hebt
Die kan geen geheimpje bewaren dus laat staan van haarzelf waar ze met niemand dus over kan sprekenquote:
Vind de degene die de camera bestuurd wel jaquote:
Ja die moet ook watquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:47 schreef Loveable het volgende:
[..]
Vind de degene die de camera bestuurd wel ja
Je zou toch voor eeuwig met buikpijn rondlopen daar?quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:46 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, schuldgevoel, je moet ermee kunnen leven
Wie haar billen brandt moet op de blaren zittenquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je zou toch voor eeuwig met buikpijn rondlopen daar?
Nou dan moet ze morgen maar naar Jeff even 24 uur aanvragenquote:
Ze heeft ook al een paar dagen een verpakking van Fashonptape in haar kastje, om Kim D mee te confronteren als het moment juist isquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:48 schreef Alocanda het volgende:
Ik vind het niks voor Maddy dat ze het zo voor zich kan houden. Ze flapt er altijd alles uit. Vind het meer een Eunice streek.
Dat schuldgevoel leidt er doorgaans toe dat mensen hun fouten bekennen...quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:48 schreef D. het volgende:
[..]
Wie haar billen brandt moet op de blaren zitten
Op haar smoel die tapequote:Op dinsdag 22 november 2022 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze heeft ook al een paar dagen een verpakking van Fashonptape in haar kastje, om Kim D mee te confronteren als het moment juist is
Wat Maddy ook heeft verstopt net, ze gedraagt zich iig heel abders dan normaalkquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:49 schreef Kakadylo het volgende:
Op lichaamstaal letten op dit soort momenten is zo belangrijk
Nu gaat het er wel heftiger aan toe en ik geloof niet dat Maddy dat kan.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze heeft ook al een paar dagen een verpakking van Fashonptape in haar kastje, om Kim D mee te confronteren als het moment juist is
Om boven op een kast te kijken.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:50 schreef Chanel5 het volgende:
Ze staat boven op het bankje in de keuken om ergens bovenop te kijken, een nieuwe verstopplek aan het zoeken??
mijn man zou zeggen die heeft er nog eens stuk inhangenquote:
Ze was toch met Eunice aan het zoeken?quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:50 schreef Chanel5 het volgende:
Ze staat boven op het bankje in de keuken om ergens bovenop te kijken, een nieuwe verstopplek aan het zoeken??
gisteren zei ze heel wat andersquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:50 schreef Deisyy het volgende:
Maddy zegt dat ze heel veel heimwee heeft en heel graag naar huis wil.
eigen schuldquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:51 schreef HappyCharly het volgende:
Maddy vindt er sowieso een kutsfeer hangen in de loods
O, dat kan ook ja.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze was toch met Eunice aan het zoeken?
Maddy loopt er al bij als een crackhoer maar zojuist heeft haar klant niet betaald en kreeg ze nog slaag ookquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat Maddy ook heeft verstopt net, ze gedraagt zich iig heel abders dan normaalk
Goed idee. Jeff, haal jij de koffers even>?quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:51 schreef D. het volgende:
Maddy stelt voor tegen Djedi en Ruben; zullen we met z'n 3en naar huis gaan?
Nou dat is wat raarquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:51 schreef HappyCharly het volgende:
Ze is jaloers op Ruben dat hij weggaat
Voor haar hoop ik het want je ziet dat ze helemaal op is.quote:
Het wordt Maddy een beetje te heet onder haar voetenquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
wat een muts
ik loop al dagen met heimwee
wat een lulsmoes
alle hens aan dek bij de FEBOquote:
Maddy gaat in haar plaatsquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:53 schreef D. het volgende:
Djedi heeft vanmorgen tegen meerdere mensen gezegd dat ze zou gaan als ze een boete kreeg, want ze wilde de pot geen geld kosten.
Nadat ze daadwerkelijk de boete kreeg was ze die belofte kennelijk alweer vergeten
precies datquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het wordt Maddy een beetje te heet onder haar voeten
Als ze dat apparaat heeft gaat die mooi in de tas mee naar huis. Die wil het risico op een confrontatie daar nietquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:53 schreef juul. het volgende:
Maddy vraagt haar 24 uur aan bij Jeff en wil niet naar boven met Jeff....sl
Niemand stopt jequote:
Helaas welquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:55 schreef D. het volgende:
En zo zitten we dus tot de rest van het jaar zonder eliminaties
nee, hij pakt m niet opquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:55 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff, dwing haar even mee naar kantoor voor een gesprekje
Nou ja oprotten maar dan kan ik iig de namen onthoudenquote:
Maddy en haar geheimpjes, iedereen weet het alweerquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:56 schreef Deisyy het volgende:
Maddy: Geheimpje, ik heb net ook 24 uur aangevraagd
Balen zeg, komt Maddy ineens de aandacht opeisenquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
Djedi ook aan het brullen
Maddy ik heb hem aangevraagd ik ga ook weg
Komop Febo ballen tonen nu
Wel jammer.quote:
Nou echt hé.. omdat het haar groepje isquote:
Djedi's spotlight wegquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Balen zeg, komt Maddy ineens de aandacht opeisen
Ja dat dachten wij. Maar die eerste deed het ook savonds volgens mij. Naam alweer vergeten van die knul.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:56 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Huh 24 uur aanvragen mocht toch maar tot 17.00?
Bitch eerste klas gadverdammequote:
Zal ze zelf zo behandeld zijn op school?quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:57 schreef Vlinder1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
we zitten met ONS groepje
middelbare school vibe
Precies, het zijn ook de mensen die niets toe voegen, nou ja Maddy is nog wel vermakelijkquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
schop ze er allemaal maar uit
die er niet wil zijn
Heimwee, vindt het een kutsfeer handen etcquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:58 schreef engine het volgende:
Watskebeurt dat Maddy ook ineens vertrekt?
Wat maakt het uit weg !!!!quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:58 schreef chufi het volgende:
Aanvragen kan toch alleeen tijdens kantoortijd ? Daarnaast toch max 1 exit per dag !?
nee zij was de headcheerleaderquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:58 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zal ze zelf zo behandeld zijn op school?
Ja wie weet...quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
Ik wil dat de FEBO een BB'tje doet
iedereen die weg wil
nu koffers pakken en opzouten
Hmm wel raar ineens. Jammer.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:58 schreef Loveable het volgende:
[..]
Heimwee, vindt het een kutsfeer handen etc
Heimwee, vind het niet leuk meer, kut groep.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:58 schreef engine het volgende:
Watskebeurt dat Maddy ook ineens vertrekt?
bij over de streep zei ze gepest te zijn omdat ze vroeger dik wasquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:58 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zal ze zelf zo behandeld zijn op school?
Zullen er dan nog meer gaanquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
Ik wil dat de FEBO een BB'tje doet
iedereen die weg wil
nu koffers pakken en opzouten
quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee zij was de headcheerleader
z0'n type
Jank wijfquote:
quote:
Men kan nog stemmenquote:
Zo had ze het niet verwachtquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:00 schreef HappyCharly het volgende:
Zielig voor Maddy... alle aandacht naar Djedi... en niet naar haar
dat vindt ze vast teleurstellend..
Nou er hangt natuurlijk ook al dik een week een rare sfeer in de loods.. en sommige kunnen daar prima mee handelen en andere trekken dat niet..quote:
lastig, lastigquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:00 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Men kan nog stemmen
JAA / [POLL] Wie is jouw MINST favoriete bewoner? Update: nieuwe poll 19-11
En op deze mag je ook stemmen, maar da's op Wanda niet van toepassing lijkt me
JAA / [POLL] Wie is jouw favoriete bewoner? Update: nieuwe poll op 19-11
Kan ze beter deze week gaanquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Djedi want die wil sowieso in december
belachelijkquote:
Boehoehoeoeoeoequote:Op dinsdag 22 november 2022 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
Wtf... gluiperig drama kutwijf...![]()
[ afbeelding ]
waarom?quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Djedi want die wil sowieso in december
Had al gestemdquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:00 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Men kan nog stemmen
JAA / [POLL] Wie is jouw MINST favoriete bewoner? Update: nieuwe poll 19-11
En op deze mag je ook stemmen, maar da's op Wanda niet van toepassing lijkt me
JAA / [POLL] Wie is jouw favoriete bewoner? Update: nieuwe poll op 19-11
jaquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:01 schreef Vlinder1974 het volgende:
is er ook door de Febo bevestigd dat er 10.000 van de pot af is?
maar waarom kunnen ze dan een week niet eten?quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:01 schreef Vlinder1974 het volgende:
is er ook door de Febo bevestigd dat er 10.000 van de pot af is?
Yep, scheelt weer hoop tranenquote:
oh ze deed niet mee voor t geldquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze wil daar niet met kerst zitten
Ja Kerst valt in een jaar. Best kutquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze wil daar niet met kerst zitten
quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja Kerst valt in een jaar. Best kut
Die heeft ze miet meer/. 56 jaar weet jequote:Op dinsdag 22 november 2022 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Veel SL's tijdens Maddie's gesprek met Sjeff , ze wilde een van haar eitjes kwijt blijkbaar
preciessquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:04 schreef Silves het volgende:
Tijdbom kamer 3,,rara Wanda lacht het hardst.ze wil gewoon winnen en niet meer bij de ethos werken, begrijp dit dan toch..
en de febo houdt juist alle spellen etc vastquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:05 schreef spapaars het volgende:
Was toch te verwachten dat er best veel zouden opgeven, ze zitten voor en groot deel van de dag zich rot te vervelen.
Bestel alvast maar een 8 persoon gourmetstel voor kerst! Daar moeten ze het mee redden. Kan BB het begin 2023 overnemen.quote:
Ja ik begin nu pas namen te onthoudenquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:05 schreef spapaars het volgende:
Was toch te verwachten dat er best veel zouden opgeven, ze zitten voor en groot deel van de dag zich rot te vervelen.
euhhh als jij wel stream hebt gaat er iets niet goed bij mij of jouquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:05 schreef pingu66 het volgende:
Jahaaaa Isaaac nou weten we het wel...jij bent altijd altijd scherp
quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:06 schreef D. het volgende:
Misschien kan de regie iets roepen (zoals bij BB) als: wil iedereen die twijfelt het nu zeggen, dan krijgen jullie je koffer en kunnen we verder met het programma met mensen die wel graag een jaar willen blijven
De hele dag spelletjes spelen zal op den duur ook niet helpen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
en de febo houdt juist alle spellen etc vast![]()
Gewoon te traag met posten op mijn mobielquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
euhhh als jij wel stream hebt gaat er iets niet goed bij mij of jou
Ik zie het nog gebeuren ookquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:06 schreef D. het volgende:
Misschien kan de regie iets roepen (zoals bij BB) als: wil iedereen die twijfelt het nu zeggen, dan krijgen jullie je koffer en kunnen we verder met het programma met mensen die wel graag een jaar willen blijven
bedoel meer het dartbord en het net wat ze hebben besteld en wat maar niet komtquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
De hele dag spelletjes spelen zal op den duur ook niet helpen.
quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik begin nu pas namen te onthouden
Wat variatie helpt tijdelijk.quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
bedoel meer het dartbord en het net wat ze hebben besteld en wat maar niet komt
Maak jef wat uit, die heeft al een nieuwe, en denk ook een betere gekocht.quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:09 schreef D. het volgende:
Het zou wel grappig zijn als Maddy met koffer bij de poort staat, roept "Jeff, vang", de tondeuse gooit, en zich omdraait en wegloopt
Ik dacht dat het bluf wasquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Mak jef wat uit, die heeft al een nieuwe, en denk ook een betere gekocht.
Dan rij ik er nu naartoe en smijt dat ding in de slootquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:09 schreef D. het volgende:
Het zou wel grappig zijn als Maddy met koffer bij de poort staat, roept "Jeff, vang", de tondeuse gooit, en zich omdraait en wegloopt
Aandachtquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Djedi trekt haar 24 uurs aanvraag weer in
Ja natuurlijk, ze kan nooit samen met haar "vriendje" die haar verliefd opwacht én Ruben de Poort uitquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Djedi trekt haar 24 uurs aanvraag weer in
Ik denk dat hij gaat om haar te redden. Ze willen op haar stemmen om hem ook weg te krijgen. Nu hij zelf gaat is dat niet meer nodig.quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:12 schreef Thorelf het volgende:
vind het trouwens wel vreemd dat ruben nu weg gaat...terwijl zijn vriendinnetje hem nu nodig heeft!!! hij kon toch nog even wachten tot het weer een beetje rustig is daar! door haar gedrag..
Dat gedrag was juist Ruben's afscheidsfeestjequote:Op dinsdag 22 november 2022 20:12 schreef Thorelf het volgende:
vind het trouwens wel vreemd dat ruben nu weg gaat...terwijl zijn vriendinnetje hem nu nodig heeft!!! hij kon toch nog even wachten tot het weer een beetje rustig is daar! door haar gedrag..
Waarom niet? Dzjedie blijft een dood stuk vreten , droeftoeter die gemist kan wordenquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:14 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gaat om haar te redden. Ze willen op haar stemmen om hem ook weg te krijgen. Nu hij zelf gaat is dat niet meer nodig.
Dan hij zelf dacht bedoel je?quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:15 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
dan is isaaq minder scherp dan we dachten
wie heeft um dan?quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:15 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
dan is isaaq minder scherp dan we dachten
Daarstraks hadden ze het nog over de lichaamstaal van Maddyquote:
Ze zien haar niet als bedreiging maar als een manier om Ruben weg te krijgen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waarom niet? Dzjedie blijft een dood stuk vreten , droeftoeter die gemist kan worden
ik hoorde martin ook maddy's naam noemenquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daarstraks hadden ze het nog over de lichaamstaal van Maddy
Iedereen die daar zit is een bedreigingquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:16 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze zien haar niet als bedreiging maar als een manier om Ruben weg te krijgen.
tot de mannen ZZ top zijnquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Die spellen duurde 4 weken.. hoe lang voor die tondeuse?
Ik schrijf alleen wat ik de mensen op stream heb horen zeggen waarom ze op Djedie willen stemmen. Doe ermee wat je wil.quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Iedereen die daar zit is een bedreigingDat een paar irritante mannelijke ego's daar de dagelijkse leiding willen spelen tot eind April volgend jaar zegt geen moer
Grote toneelspelerquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
isaak wordt moe van Tiano
die achter dat kutje aan loopt
stream stond de hele tijd op madeleine, er is een filmpje dat ze iets in een kluisje legtquote:
dat is ook wel zuurquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:24 schreef Deisyy het volgende:
Kim D. over Madeleine: Zij heeft het thuis niet beter dan hier, dus ik denk niet dat ze gaat
Zouden ze nog nazorg van de productie krijgen? Zij lijkt me niet bepaald stabiel..quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:24 schreef Deisyy het volgende:
Kim D. over Madeleine: Zij heeft het thuis niet beter dan hier, dus ik denk niet dat ze gaat
Geen idee, maar sommigen kunnen dat wel gebruiken, maar waarschijnlijk ook al voordat ze de loods in gingen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zouden ze nog nazorg van de productie krijgen? Zij lijkt me niet bepaald stabiel..
rubenquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, maar sommigen kunnen dat wel gebruiken, maar waarschijnlijk ook al voordat ze de loods in gingen.
Valse 24 uurs moet ook bestraft worden met gele kaarten en - ¤10.000 van de Pot af per keer dat ze het flikkenquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:27 schreef Silves het volgende:
Dus maddy wil 24 u, alleen om het gesprek..die zit meer op kamer 5 dan in de loods, makkelijk om daar iedere keer complimentjes te krijgen en haar vragen of ze wil blijven.inspector kut
Op de muur geschreven.quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:28 schreef Charmian het volgende:
Ik zit me de tandjes te zoeken maar kan het niet vinden: wat heeft djedi gedaan dat ze 10000,- kost?
Op de muur in de keuken gekrijtquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:28 schreef Charmian het volgende:
Ik zit me de tandjes te zoeken maar kan het niet vinden: wat heeft djedi gedaan dat ze 10000,- kost?
op de muur geschrevenquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:28 schreef Charmian het volgende:
ik kon het ook niet lezenquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:29 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wat heeft ze geschreven, kon het niet lezen op de cap
quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:31 schreef Sestra666 het volgende:
en als er een sl is, doet de stream het wel
Nu pas zie ik de echte jij, zonder krullend of stijl en met nat haar , wie vindt mag speculaas houdenquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:29 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wat heeft ze geschreven, kon het niet lezen op de cap
Ja opvallende opmerking die een keer niet onder een SL vielquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:32 schreef Silves het volgende:
Ze hebben ruben nog niet naar achter gevraagd..dus die hebben er ook genoeg van..zeggen de mannen.
hm aan wie gerichtquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nu pas zie ik de echte jij, zonder krullend of stijl en met nat haar , wie vindt mag speculaas houden
cap van FF :
[ afbeelding ]
"Kan je het spel spelen doe je het niet"quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:34 schreef HappyCharly het volgende:
Kim K is van slag dat Jeff Djedi uit haar hoofd heeft gekletst om de 24 uur an te vragen
geloof echt als manager dat ze mensen niet zomaar een 24 uur aan mogen laten vragenquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Kan je het spel spelen doe je het niet"
Ja en als Dj wel gaat en er is een eliminatie, dan is een kimd of een wendy aan de beurt, beter dj als lokaas aanbieden., zoals vanmiddag is besproken.quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
geloof echt als manager dat ze mensen niet zomaar een 24 uur aan mogen laten vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |