quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik begin nu pas namen te onthouden
Wat variatie helpt tijdelijk.quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
bedoel meer het dartbord en het net wat ze hebben besteld en wat maar niet komt
Maak jef wat uit, die heeft al een nieuwe, en denk ook een betere gekocht.quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:09 schreef D. het volgende:
Het zou wel grappig zijn als Maddy met koffer bij de poort staat, roept "Jeff, vang", de tondeuse gooit, en zich omdraait en wegloopt
Ik dacht dat het bluf wasquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Mak jef wat uit, die heeft al een nieuwe, en denk ook een betere gekocht.
Dan rij ik er nu naartoe en smijt dat ding in de slootquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:09 schreef D. het volgende:
Het zou wel grappig zijn als Maddy met koffer bij de poort staat, roept "Jeff, vang", de tondeuse gooit, en zich omdraait en wegloopt
Aandachtquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Djedi trekt haar 24 uurs aanvraag weer in
Ja natuurlijk, ze kan nooit samen met haar "vriendje" die haar verliefd opwacht én Ruben de Poort uitquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Djedi trekt haar 24 uurs aanvraag weer in
Ik denk dat hij gaat om haar te redden. Ze willen op haar stemmen om hem ook weg te krijgen. Nu hij zelf gaat is dat niet meer nodig.quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:12 schreef Thorelf het volgende:
vind het trouwens wel vreemd dat ruben nu weg gaat...terwijl zijn vriendinnetje hem nu nodig heeft!!! hij kon toch nog even wachten tot het weer een beetje rustig is daar! door haar gedrag..
Dat gedrag was juist Ruben's afscheidsfeestjequote:Op dinsdag 22 november 2022 20:12 schreef Thorelf het volgende:
vind het trouwens wel vreemd dat ruben nu weg gaat...terwijl zijn vriendinnetje hem nu nodig heeft!!! hij kon toch nog even wachten tot het weer een beetje rustig is daar! door haar gedrag..
Waarom niet? Dzjedie blijft een dood stuk vreten , droeftoeter die gemist kan wordenquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:14 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gaat om haar te redden. Ze willen op haar stemmen om hem ook weg te krijgen. Nu hij zelf gaat is dat niet meer nodig.
Dan hij zelf dacht bedoel je?quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:15 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
dan is isaaq minder scherp dan we dachten
wie heeft um dan?quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:15 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
dan is isaaq minder scherp dan we dachten
Daarstraks hadden ze het nog over de lichaamstaal van Maddyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |