Ze zien haar niet als bedreiging maar als een manier om Ruben weg te krijgen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waarom niet? Dzjedie blijft een dood stuk vreten , droeftoeter die gemist kan worden
ik hoorde martin ook maddy's naam noemenquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daarstraks hadden ze het nog over de lichaamstaal van Maddy
Iedereen die daar zit is een bedreigingquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:16 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze zien haar niet als bedreiging maar als een manier om Ruben weg te krijgen.
tot de mannen ZZ top zijnquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Die spellen duurde 4 weken.. hoe lang voor die tondeuse?
Ik schrijf alleen wat ik de mensen op stream heb horen zeggen waarom ze op Djedie willen stemmen. Doe ermee wat je wil.quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Iedereen die daar zit is een bedreigingDat een paar irritante mannelijke ego's daar de dagelijkse leiding willen spelen tot eind April volgend jaar zegt geen moer
Grote toneelspelerquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
isaak wordt moe van Tiano
die achter dat kutje aan loopt
stream stond de hele tijd op madeleine, er is een filmpje dat ze iets in een kluisje legtquote:
geloof dat hij dit wel meentquote:
dat is ook wel zuurquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:24 schreef Deisyy het volgende:
Kim D. over Madeleine: Zij heeft het thuis niet beter dan hier, dus ik denk niet dat ze gaat
Zouden ze nog nazorg van de productie krijgen? Zij lijkt me niet bepaald stabiel..quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:24 schreef Deisyy het volgende:
Kim D. over Madeleine: Zij heeft het thuis niet beter dan hier, dus ik denk niet dat ze gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |