Er zijn zoveel subfora op FOK!, dt moet compacter en dan is dit de meest voor de hand liggende oplossing.quote:Op maandag 21 november 2022 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar trekt MLN ze dan wel aan? nog geen 3000 post dit jaar en dan vnl door 40+ ers
Nou ja, dit dusquote:Op maandag 21 november 2022 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze hadden dat onz sc met puntentelling nooit moeten verwijderne.
Lul dan nietquote:Op maandag 21 november 2022 19:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet representatief voor welke statistiek dan ook .
Ja de groetjes he?quote:Op maandag 21 november 2022 19:28 schreef aloa het volgende:
Sinds DTS dicht is, is onzin een spookforum geworden
Dit is geen ONZ, dit is 40+, eh MLN, of nee nog steeds 40+quote:Op maandag 21 november 2022 19:28 schreef aloa het volgende:
Sinds DTS dicht is, is onzin een spookforum geworden
Nee.quote:Op maandag 21 november 2022 19:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stel BOO voor. Dat staat voor Boomer
Is gewoon een feit hoor.quote:
Het gaat toch om FOK?quote:Op maandag 21 november 2022 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is geen ONZ, dit is 40+, eh MLN, of nee nog steeds 40+
BOLK !!!quote:Op maandag 21 november 2022 19:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Is gewoon een feit hoor.
JAA kan blijkbaar gemod worden door weet ik veel hoeveel mods, maar het best lopende topic van FOK gaat dicht![]()
![]()
Terwijl er nog meer gedoe is in JAA, dan in DTS.
Maar goed het is niet zo natuurlijk
Omdat het op een gegeven moment alleen maar haat en nijd was, ik kan me voorstellen dat moderators daar geen zin meer in hadden.quote:Op maandag 21 november 2022 19:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Is gewoon een feit hoor.
JAA kan blijkbaar gemod worden door weet ik veel hoeveel mods, maar het best lopende topic van FOK gaat dicht![]()
![]()
Open er een topic over in FBquote:Op maandag 21 november 2022 19:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Is gewoon een feit hoor.
![]()
Ach schei uit met je gejank, je bent zelf één van de users die het om zeep heeft geholpen. Heintjequote:
Het gaat toch om het aantal posts.quote:Op maandag 21 november 2022 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat het op een gegeven moment alleen maar haat en nijd was, ik kan me voorstellen dat moderators daar geen zin meer in hadden.
Maar het gaat hier niet over DTS.
quote:
quote:Op maandag 21 november 2022 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach schei uit met je gejank, je bent zelf één van de users die het om zeep heeft geholpen. Heintje
Ik zeik niet over ONZ.quote:
Blijkbaar niet:quote:Op maandag 21 november 2022 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die hoef ik niet na te kijken, ik weet echt wel dat er in 40+ meer wordt gepost, maar zoals ik al zei schrikt de naam 40+ jongere users af en dat is nou iets wat niemand wil, jij toch ook niet?
Ja zou ik ook zeggenquote:
Zoiets, wilde even wat anders.. een hele andere nickname ( maar was/ben inspiratieloos dus dan maar deze nickname )quote:Op maandag 21 november 2022 19:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhh je wilde de verwarring wegnemen
Ik ken deze cijfers en ontken ze niet, maar hier is voor gekozen en we kunnen natuurlijk proberen om er een succes van te maken of het daar minstens net zo leuk te hebben als we het in 40+ hebben gehad.quote:Op maandag 21 november 2022 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet:
Totalen
# posts 3.750.940
# posts 40+ 131.431
% 40+ 3,50%
# posts MLN 2.965
% MLN 0,08%
40+ doet 3,5% van het aantal posts.
MLN 0,08%
Hoe kan je dan stellen dat de naam 40+ jongere users afschrikt.
De naam MLN doet dat uitgaand van dat het in de naam zit.
Giet de fles erin en je hebt echt amper last meer van je keelpijn hoorquote:Op maandag 21 november 2022 19:39 schreef Koen66 het volgende:
keelpijn
glaasje Stroh rum 80%, ff kijken of het weg te branden is
Mjah, ik vind de gevolgtrekking op zijn minst bijzonderquote:Op maandag 21 november 2022 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken deze cijfers en ontken ze niet, maar hier is voor gekozen en we kunnen natuurlijk proberen om er een succes van te maken of het daar minstens net zo leuk te hebben als we het in 40+ hebben gehad.
Gemberquote:Op maandag 21 november 2022 19:39 schreef Koen66 het volgende:
keelpijn
glaasje Stroh rum 80%, ff kijken of het weg te branden is
vermoed dat ik dan morgen niet echt aan werken toe ga komenquote:Op maandag 21 november 2022 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Giet de fles erin en je hebt echt amper last meer van je keelpijn hoor
hmmm dat heb ik welquote:
Oh, je kan vast wel werken hoor, of het nuttig gaat zijn is niet geheel zekerquote:Op maandag 21 november 2022 19:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vermoed dat ik dan morgen niet echt aan werken toe ga komen
Gember dus. Wondermiddel voor keelpijn, verkoudheid, maagklachten, hoofdpijn etc.quote:Op maandag 21 november 2022 19:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dat heb ik wel
maar ben gewoon alweer verkouden aan het worden denk ik
van wat?quote:Op maandag 21 november 2022 19:43 schreef sly-nl het volgende:
Ik vind het maar raar en zie de urgentie totaal niet. Lekker zo laten
Jesus scroll even terugquote:
\Heb je een fiets te koop die je v d week hier aanbiedt, dat je opeens zo fanatiek komt posten?quote:Op maandag 21 november 2022 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gember dus. Wondermiddel voor keelpijn, verkoudheid, maagklachten, hoofdpijn etc.
Nee.quote:Op maandag 21 november 2022 19:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
\Heb je een fiets te koop die je v d week hier aanbiedt, dat je opeens zo fanatiek komt posten?
Jo ho ho.quote:
ik begrijp je reactie wel hoor, maar ik probeer het op een positieve manier te bekijkenquote:Op maandag 21 november 2022 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, ik vind de gevolgtrekking op zijn minst bijzonder
Is die aardig?quote:
En ik zie iets dat past in het patroon bij fok,quote:Op maandag 21 november 2022 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik begrijp je reactie wel hoor, maar ik probeer het op een positieve manier te bekijken
Klexibelquote:
Ik ook. Maar goed, we gaan het zien.quote:Op maandag 21 november 2022 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, ik vind de gevolgtrekking op zijn minst bijzonder
@rubbereend is de op één na liefste mod van FOK!quote:
Begrip voor jouw positie. Maar verder wel de zoveelste keer dat 40plus soort van geslachtofferd wordt.quote:Op maandag 21 november 2022 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik begrijp je reactie wel hoor, maar ik probeer het op een positieve manier te bekijken
Wie is er liever dan?quote:Op maandag 21 november 2022 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@:rubbereend is de op één na liefste mod van FOK!
@Paulquote:
Geen aanval op jou hoorquote:Op maandag 21 november 2022 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken deze cijfers en ontken ze niet, maar hier is voor gekozen en we kunnen natuurlijk proberen om er een succes van te maken of het daar minstens net zo leuk te hebben als we het in 40+ hebben gehad.
ohhhhh die had ik nog niet gezienquote:Op maandag 21 november 2022 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
chufi in 40+ / 40+ gaat samen met MLN
Met je hartje verleden week was ze nog partijdigquote:Op maandag 21 november 2022 19:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen aanval op jou hoormaar geen mens snapt dit.
40+ is een begrip op FOK...
zonder ABO is het niet te doenquote:Op maandag 21 november 2022 19:53 schreef Soury het volgende:
Maar het gaat om users dus aan te trekken. Misschien is het een idée om de fucking reclame wat in te dammen. Het is echt de meeste kut site wat dat betreft
En dat moeten dus de users van de toekomst zijn. Nou neequote:
Mjah, hoe moet ik het zeggen .........................quote:
Ik heb het twee dagen vol gehoudenquote:Op maandag 21 november 2022 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Om in een afgedankt geschiedenisboek te moeten gaan posten ga ik mn ABO niet verlengen
Die reclames zijn ook kut, maar die inkomsten heeft FOK! wel nodig.quote:Op maandag 21 november 2022 19:53 schreef Soury het volgende:
Maar het gaat om users dus aan te trekken. Misschien is het een idée om de fucking reclame wat in te dammen. Het is echt de meeste kut site wat dat betreft
40+ / 40+ gaat samen met MLNquote:Op maandag 21 november 2022 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
Die 4 topics komen toch gewoon in 40+?
@Flory kan je even helpen?quote:Op maandag 21 november 2022 20:01 schreef chufi het volgende:
Wales heeft ook wel een mooi volkslied .. versta er alleen geen reet van
Moet ik nu mijn stem aanpassen?quote:
Daarom heeft ook weinig zin allemaal. Hier hadden ze jaren geleden mee moeten beginnen.quote:Op maandag 21 november 2022 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die reclames zijn ook kut, maar die inkomsten heeft FOK! wel nodig.
Nee hoorquote:Op maandag 21 november 2022 20:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet ik nu mijn stem aanpassen?
Ondanks dat ik prima snap dat je die reclames nodig hebt moet je wel nadenken over hoe.quote:Op maandag 21 november 2022 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe maar niet .. straks wordt je voortijdig naar MLM verbannenquote:Op maandag 21 november 2022 20:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We zullen wel zien hoe het gaat lopenquote:Op maandag 21 november 2022 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom heeft ook weinig zin allemaal. Hier hadden ze jaren geleden mee moeten beginnen.
Snap ik helemaal en dat is ook niet jou pakkie aan. Maar het is op elke website (reclame) maar het is op fok zo fucking irritant dat ik denk dat die paar euro die users betalen om het niet te zien niet op weegt om de site toegankelijk te maken voor meer users. Ik ben er al een tijdje en ik vermaak me wel. Als nieuw zou ik denkenquote:Op maandag 21 november 2022 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2022 20:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Neem het lekker zelf allemaal. Volgens mij kan je dat goed gebruiken.quote:Op maandag 21 november 2022 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed om de sfeer te verbeteren heb ik het volgende in de aanbieding:
sterke drank
jointje
biertje
wijntje
ghb
lsd
lachgas
oh en thee, chocolade en koekjes
Wat ben je opeens galant.quote:Op maandag 21 november 2022 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
sterke drank
jointje
biertje
wijntje
ghb
lsd
lachgas
Ze haat mannen dus afblijvenquote:
Ja maar...quote:
Delenquote:
Frisjesquote:
Om de titelquote:
Jajaja je lult je er niet zomaar uitquote:Op maandag 21 november 2022 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik haat de groep mannen, maar sommige mannen individuen zijn wel oke
Veel van deze dingen wel geprobeerd in mijn wilde jaren, behalve lachgas. drankje nog regelmatig, jointje soms.quote:Op maandag 21 november 2022 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
sterke drank
jointje
biertje
wijntje
ghb
lsd
lachgas
quote:Op maandag 21 november 2022 20:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Anders, namelijk:
[ afbeelding ]
Oh even teruglezenquote:
Geen kaas?quote:Op maandag 21 november 2022 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
sterke drank
jointje
biertje
wijntje
ghb
lsd
lachgas
Die vreet ik al opquote:
Helemaal vergetenquote:
Ze komen vanzelf wel hierheenquote:
Nog even oefenen, dan haal je er wel 5quote:Op maandag 21 november 2022 20:49 schreef mario390 het volgende:
bij training vandaag 3 laptops
destroyed
quote:Op maandag 21 november 2022 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Neem het lekker zelf allemaal. Volgens mij kan je dat goed gebruiken.
nee daar werken we met laptopsquote:Op maandag 21 november 2022 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog even oefenen, dan haal je er wel 5
Dit is wat voor jouquote:Op maandag 21 november 2022 20:49 schreef mario390 het volgende:
destroyed
Jij ? waarom en hoe danquote:Op maandag 21 november 2022 20:49 schreef mario390 het volgende:
destroyed
quote:
ah ontmantelen ... recyclingquote:Op maandag 21 november 2022 20:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is zo mensen bringen de laptops en
we destroyen alles met de schruivendraaier
Ik snap geen reet van je postquote:Op maandag 21 november 2022 20:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee daar werken we met laptops
kenn je zo wat niet?
maar ik was erste dag en heb gezien dat dequote:
Doe maar lekker voorzichtig ....quote:Op maandag 21 november 2022 21:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar ik was erste dag en heb gezien dat de
werkers al gewonde vingers hebben![]()
en meisje vandaag benotigte 2 keer en
pflasterstoer willt zij zijn en geen
handschuh antrekken
Heb je geen hamer ?quote:Op maandag 21 november 2022 21:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
morgen heb ik vrij, woensdag gaa ik weer
vor 5 uren destroyen
quote:Op maandag 21 november 2022 21:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
morgen heb ik vrij, woensdag gaa ik weer
vor 5 uren destroyen
Wat doen ze met die restjes ?quote:Op maandag 21 november 2022 21:05 schreef mario390 het volgende:
als we alle met de hammer daar
heromslagen worden, hadden we zeker
lachkrampjes
komt sortiert en uit platine dat zijn dequote:
In de loop van deze week.quote:Op maandag 21 november 2022 20:52 schreef pullup het volgende:
Wanneer gaat deze samenvoeging er van komen?
Zit er geen goud in?quote:Op maandag 21 november 2022 21:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
komt sortiert en uit platine dat zijn de
groene platjes in laptop, werden dinge
gebastel en dt werd verkopt
Oeh das al snelquote:
Ze kunnen de pleister er beter in één keer aftrekkenquote:
Even kennis maken met de 4 users daar.quote:
Ik zag al wat bekendenquote:Op maandag 21 november 2022 21:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even kennis maken met de 4 users daar.
Dan kan nogal als shocking worden ervaren.quote:Op maandag 21 november 2022 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Straks stroomt het vol met nieuwe users
Krijgen we die Romano gast weer terug ookquote:Op maandag 21 november 2022 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Straks stroomt het vol met nieuwe users
Die kans bestaatquote:Op maandag 21 november 2022 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Krijgen we die Romano gast weer terug ook
Mag je daar kapen?quote:Op maandag 21 november 2022 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Waar?quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee geen nieuwe mensenquote:Op maandag 21 november 2022 21:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan kan nogal als shocking worden ervaren.
EM EL EN.quote:
Oh ik vermoed dat er dezelfde policy als hier gaat zijnquote:
quote:Op maandag 21 november 2022 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat klinkt op de een of andere manier vunzigquote:
quote:Op maandag 21 november 2022 21:21 schreef mario390 het volgende:
maar dat meisje daar bij de werk
heeft teveel info gegeven , dat bij haar bij
stillen bijna niets uit de tiet gekomen is![]()
deswegen moest zij an de melkmachine
Ik hou het op voorzichtig.quote:Op maandag 21 november 2022 21:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat klinkt op de een of andere manier vunzig
Ik plemp die dingen gewoon ook daar neerquote:
Datquote:
Kolven.quote:
Binnenkort in de media, zwaar ongewenste dingen in oostenrijkquote:
nee de s zit nur meer lokkerquote:Op maandag 21 november 2022 21:27 schreef pullup het volgende:
Wel goed dat je toetsenbord weer is gemaakt mario
Hij kan gewoon een gebruikte recyclenquote:Op maandag 21 november 2022 21:27 schreef pullup het volgende:
ja ja kolven of zoiets heet dat geloof ik ...quote:Op maandag 21 november 2022 21:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
stillen doet en meisje bij zwanger zijn
Ik kan er nog steeds geen touw aan vastknopen 🤔quote:Op maandag 21 november 2022 21:27 schreef pullup het volgende:
Prima secundaire arbeidsvoorwaarden.quote:Op maandag 21 november 2022 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kan gewoon een gebruikte recyclen
Ja maar hij is nu weer normaalquote:Op maandag 21 november 2022 21:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds geen touw aan vastknopen 🤔
Iets met kolven idd. Verder kom ik niet.
je gelooft niet hoelang je bij 1 laptop zitquote:Op maandag 21 november 2022 21:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prima secundaire arbeidsvoorwaarden.
Mario sprak met een meisje op zijn werk die hem vertelde dat ze bij haar zwangerschap niet vanzelf genoeg melk produceerde om het kind eten te geven.quote:Op maandag 21 november 2022 21:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds geen touw aan vastknopen 🤔
Iets met kolven idd. Verder kom ik niet.
Tijdens de zwangerschap is dat nog niet echt nodig.quote:Op maandag 21 november 2022 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Mario sprak met een meisje op zijn werk die hem vertelde dat ze bij haar zwangerschap niet vanzelf genoeg melk produceerde om het kind eten te geven.
Ze moest zodoende inderdaad kolven zodat ze de baby haar melk in een fles kon geven
Dat maakte ik er van
nee tuurlijk niet naar me, zondern met de anderequote:Op maandag 21 november 2022 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Mario sprak met een meisje op zijn werk die hem vertelde dat ze bij haar zwangerschap niet vanzelf genoeg melk produceerde om het kind eten te geven.
Ze moest zodoende inderdaad kolven zodat ze de baby haar melk in een fles kon geven
Dat maakte ik er van
Nou ja na de zwangerschap inderdaadquote:Op maandag 21 november 2022 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tijdens de zwangerschap is dat nog niet echt nodig.
Dan was het ook voor jou bestemdquote:Op maandag 21 november 2022 21:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet naar me, zondern met de andere
2 meiden maar ik zit in selfde kamer
Dit is weer een uitdagingquote:Op maandag 21 november 2022 21:35 schreef mario390 het volgende:
de andere oudere meid vertelte dann dat
haar kind bij haar borst 2 keer angezuigt heeft
Maak morgen even wat caps.quote:Op maandag 21 november 2022 21:35 schreef mario390 het volgende:
de andere oudere meid vertelte dann dat
haar kind bij haar borst 2 keer angezuigt heeft
Mario de Deztroyer.quote:Op maandag 21 november 2022 21:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
morgen vrij,woenzdag gaa ik weer 5
uren deztroyen
Goed bezig.quote:Op maandag 21 november 2022 21:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
uren deztroyen
Ik heb ook nog een paar oude laptops liggen .... die mag je ook wel destroyenquote:Op maandag 21 november 2022 21:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
uren deztroyen
Dome meisje.Doe jij dat dan even?quote:Op maandag 21 november 2022 21:40 schreef mario390 het volgende:
elke dag doet zich jemand wonden daar
dat meisje benotigte vandaag 2 keer en pflaster
om dat somige altijd vergeten de handschuhequote:Op maandag 21 november 2022 21:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dome meisje.Doe jij dat dan even?
Maar die zitten er ook al langeerquote:Op maandag 21 november 2022 21:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat somige altijd vergeten de handschuhe
antrekken
En binnenkort verlof.quote:
denk het nietquote:Op maandag 21 november 2022 21:49 schreef mario390 het volgende:
gaat wales nog winnen? word me punt
nr.6 brengen
Ik had ze op winst met 2-1 gezetquote:Op maandag 21 november 2022 21:49 schreef mario390 het volgende:
gaat wales nog winnen? word me punt
nr.6 brengen
Ik hoorde gisteren al dat 8 minuten geen uitzondering zou gaan worden dit tournooiquote:Op maandag 21 november 2022 21:53 schreef oma-Nijn het volgende:
De hoeveelheid minuten wat wordt bijgeteld gaat echt nergens over
bij de england spel was over 10 minquote:Op maandag 21 november 2022 21:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren al dat 8 minuten geen uitzondering zou gaan worden dit tournooi
quote:Op maandag 21 november 2022 21:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij de england spel was over 10 min
en 15 min 1e helftquote:Op maandag 21 november 2022 21:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij de england spel was over 10 min
Yes, Chuf gekloptquote:Op maandag 21 november 2022 21:58 schreef Domnivoor het volgende:
Dit wil ik gepost hebben voordat 40+ in een diep gat verdwijnt:
[ afbeelding ] Top 50 van forum 40+ - the Reboot! van 01-11-2022 t/m 21-11-2022 nr / aantal posts / gebruiker 01 1049 aloa 02 0875 pullup 03 0794 chufi 04 0772 Soury 05 0680 Deisyy 06 0608 marcb1974 07 0448 oma-Nijn 08 0425 D. 09 0400 FreshFruit 10 0342 mario390 11 0309 Mazikeen 12 0264 Koen66 13 0262 Loveable 14 0255 ieniminimuis 15 0178 engine 16 0177 maily 17 0158 -Shii- 18 0139 drakin 19 0131 sly-nl 20 0114 Domnivoor 21 0107 Prisha 22 0097 Dotteke 23 0087 Sodeknetters 24 0080 BoonDockSaint 25 0074 Pearlbitch 26 0052 Paul 27 0048 puzziepie 28 0037 Treehut362 29 0034 Ebinas 30 0028 Chanel5 31 0021 Grrrrrrrr 32 0018 tonja 33 0017 Bomenverzameling 34 0015 notturna 35 0014 ChocoFan 36 0012 Bengeltje 37 0011 BasEnAad 38 0010 gebrokenglas 39 0009 Pinnenmutske 40 0008 Haags 41 0007 laforest 41 0007 tong80 41 0007 Zorro 44 0006 Aoibhin 45 0005 capuchon_jongen 45 0005 Solotovski 47 0004 mootie 48 0003 murp 48 0003 marc0871 48 0003 StevenHyde
De keeper brak zn neusquote:Op maandag 21 november 2022 21:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo? daar was ik nog niet thuis
Jemig, heftigquote:
Komt die Aloa weer om de hoek kijkenquote:Op maandag 21 november 2022 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]Eindelijk een einde aan tijdperk chufi ...
Ja ga je de 40+ tijd toch als de koning afsluitenquote:
We krijgen een ander etiketquote:
oh mannquote:
Het etiket ‘fossielen’quote:
Jij hoort hier er gewoon bij heur, je komt maar mooi meequote:Op maandag 21 november 2022 22:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik voel zolangzamerhand een sc nomaad
Maar dan echtquote:
Ja fout landquote:Op maandag 21 november 2022 22:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
oh mann
en bij anthem is en skandal geweest, iran heeft niet gezongen
en in tv hebben ze gezegd dat iranische tv heeft bij de anthem
afgedraaid en erst bij spelbegin erst weer an
Maar wat zijn ze van plan dan?quote:Op maandag 21 november 2022 22:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij hoort hier er gewoon bij heur, je komt maar mooi mee
Geen idee, maar wij hebben nu Mario the Deztroyerquote:Op maandag 21 november 2022 22:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Maar wat zijn ze van plan dan?
Ik denk dat mario nog wel een mooie Oostenrijkse voor ons weetquote:Op maandag 21 november 2022 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, wanneer is de 40+ afscheidsceremonie?
En zijn er al andere fora gevonden waar we asiel kunnen zoeken?
Duitse ofzo?
Whutquote:Op maandag 21 november 2022 22:12 schreef chufi het volgende:
MEN is al opgeheven
RLS gaat naar TV
en nog wat dingetjes , maar logica is soms "vooral in ons geval" ver te zoeken
Er is een nieuwe SC die een goeie start heeft gemaakt:quote:Op maandag 21 november 2022 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, wanneer is de 40+ afscheidsceremonie?
En zijn er al andere fora gevonden waar we asiel kunnen zoeken?
Duitse ofzo?
40+ is eigenlijk niks op deze chat naquote:Op maandag 21 november 2022 22:12 schreef chufi het volgende:
MEN is al opgeheven
RLS gaat naar TV
Genauquote:
ik ben geen hobboquote:Op maandag 21 november 2022 22:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er is een nieuwe SC die een goeie start heeft gemaakt:
HOB / [HOB SC] #1
quote:
Wel een SC Hobo beweerde je netquote:
Oh ja..quote:
geen tijd voor HOBquote:Op maandag 21 november 2022 22:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er is een nieuwe SC die een goeie start heeft gemaakt:
HOB / [HOB SC] #1
Kan prima in sport toch?quote:
Hobo = daklozequote:
quote:Op maandag 21 november 2022 22:18 schreef pullup het volgende:
Maar goed
Er komt een tijd dat ze raad nodig hebben van echte wijze oude sokken
Dan komen ze alsnog naar ons natuurlijk en wij weigeren dan elke medewerking hoogmoedig
En dan komt er een 40+ re-rebootquote:Op maandag 21 november 2022 22:18 schreef pullup het volgende:
Maar goed
Dan komen ze alsnog naar ons natuurlijk en wij weigeren dan elke medewerking hoogmoedig
Het doek valtquote:Op maandag 21 november 2022 22:18 schreef pullup het volgende:
Maar goed
quote:Op maandag 21 november 2022 22:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Het doek valt [ afbeelding ]
Dag dag Ieniequote:Op maandag 21 november 2022 22:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Anyways mensen. Het was weer gezellig. Tot ziens
MEN is helemaal niet opgeheven, dat heeft een andere naam, SPLquote:Op maandag 21 november 2022 22:12 schreef chufi het volgende:
MEN is al opgeheven
RLS gaat naar TV
quote:Op maandag 21 november 2022 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
MEN is helemaal niet opgeheven, dat heeft een andere naam, SPL
Dan blijven we gewoon in MEM zittenquote:Op maandag 21 november 2022 22:18 schreef pullup het volgende:
Maar goed
ZS niet beter?quote:Op maandag 21 november 2022 22:23 schreef pullup het volgende:
Zullen we FOK! dan HUH? noemen vanaf nu
Natuurljk wel, het blijft gewoon 40+ SC. Dramaqueenquote:Op maandag 21 november 2022 22:25 schreef notturna het volgende:
Goedenavond.
Moet nog ff snel in 40+ gepost hebben. Straks zal het niet meer bin het oude zijn.
Ze zoeken het maar lekker uit hahaatjesquote:Op maandag 21 november 2022 22:25 schreef Domnivoor het volgende:
We nemen met opgeheven hoofd afscheid van ons opgeheven 40+![]()
Wij waren gewoon de leukstequote:Op maandag 21 november 2022 22:25 schreef Domnivoor het volgende:
Hoe moet dat nou met de 40+ meet, die moet dan ook ineens een andere naam krijgen. Ik kan daar als oudje toch niet zo goed tegen. Vroeger was alles beter.quote:Op maandag 21 november 2022 22:25 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2022 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurljk wel, het blijft gewoon 40+ SC. Dramaqueen
MEM-meetquote:Op maandag 21 november 2022 22:27 schreef notturna het volgende:
[..]
Hoe moet dat nou met de 40+ meet, die moet dan ook ineens een andere naam krijgen. Ik kan daar als oudje toch niet zo goed tegen. Vroeger was alles beter.
MEM, straks gaan er users komen die denken dat we hier memmen tonen.quote:
Ik denk dat ze gaan winnenquote:Op maandag 21 november 2022 22:28 schreef mario390 het volgende:
nu de herhaling op orf van de elftal spel
Is dat niet zo dan?quote:Op maandag 21 november 2022 22:28 schreef notturna het volgende:
[..]
MEM, straks gaan er users komen die denken dat we hier memmen tonen.
Wat gebeurt er met VIV eik?quote:Op maandag 21 november 2022 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurljk wel, het blijft gewoon 40+ SC. Dramaqueen
Ik wacht al jarenquote:
Of nog erger, straks denken ze dat we Fries zijnquote:Op maandag 21 november 2022 22:28 schreef notturna het volgende:
[..]
MEM, straks gaan er users komen die denken dat we hier memmen tonen.
Die noemen we LIBquote:
Het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 21 november 2022 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of nog erger, straks denken ze dat we Fries zijn
quote:Op maandag 21 november 2022 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of nog erger, straks denken ze dat we Fries zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |