Er zijn zoveel subfora op FOK!, dt moet compacter en dan is dit de meest voor de hand liggende oplossing.quote:Op maandag 21 november 2022 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar trekt MLN ze dan wel aan? nog geen 3000 post dit jaar en dan vnl door 40+ ers
Nou ja, dit dusquote:Op maandag 21 november 2022 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze hadden dat onz sc met puntentelling nooit moeten verwijderne.
Lul dan nietquote:Op maandag 21 november 2022 19:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet representatief voor welke statistiek dan ook .
Ja de groetjes he?quote:Op maandag 21 november 2022 19:28 schreef aloa het volgende:
Sinds DTS dicht is, is onzin een spookforum geworden
Dit is geen ONZ, dit is 40+, eh MLN, of nee nog steeds 40+quote:Op maandag 21 november 2022 19:28 schreef aloa het volgende:
Sinds DTS dicht is, is onzin een spookforum geworden
Nee.quote:Op maandag 21 november 2022 19:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stel BOO voor. Dat staat voor Boomer
Is gewoon een feit hoor.quote:
Het gaat toch om FOK?quote:Op maandag 21 november 2022 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is geen ONZ, dit is 40+, eh MLN, of nee nog steeds 40+
BOLK !!!quote:Op maandag 21 november 2022 19:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Is gewoon een feit hoor.
JAA kan blijkbaar gemod worden door weet ik veel hoeveel mods, maar het best lopende topic van FOK gaat dicht![]()
![]()
Terwijl er nog meer gedoe is in JAA, dan in DTS.
Maar goed het is niet zo natuurlijk
Omdat het op een gegeven moment alleen maar haat en nijd was, ik kan me voorstellen dat moderators daar geen zin meer in hadden.quote:Op maandag 21 november 2022 19:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Is gewoon een feit hoor.
JAA kan blijkbaar gemod worden door weet ik veel hoeveel mods, maar het best lopende topic van FOK gaat dicht![]()
![]()
Open er een topic over in FBquote:Op maandag 21 november 2022 19:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Is gewoon een feit hoor.
![]()
Ach schei uit met je gejank, je bent zelf één van de users die het om zeep heeft geholpen. Heintjequote:
Het gaat toch om het aantal posts.quote:Op maandag 21 november 2022 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat het op een gegeven moment alleen maar haat en nijd was, ik kan me voorstellen dat moderators daar geen zin meer in hadden.
Maar het gaat hier niet over DTS.
quote:
quote:Op maandag 21 november 2022 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach schei uit met je gejank, je bent zelf één van de users die het om zeep heeft geholpen. Heintje
Ik zeik niet over ONZ.quote:
Blijkbaar niet:quote:Op maandag 21 november 2022 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die hoef ik niet na te kijken, ik weet echt wel dat er in 40+ meer wordt gepost, maar zoals ik al zei schrikt de naam 40+ jongere users af en dat is nou iets wat niemand wil, jij toch ook niet?
Ja zou ik ook zeggenquote:
Zoiets, wilde even wat anders.. een hele andere nickname ( maar was/ben inspiratieloos dus dan maar deze nickname )quote:Op maandag 21 november 2022 19:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhh je wilde de verwarring wegnemen
Ik ken deze cijfers en ontken ze niet, maar hier is voor gekozen en we kunnen natuurlijk proberen om er een succes van te maken of het daar minstens net zo leuk te hebben als we het in 40+ hebben gehad.quote:Op maandag 21 november 2022 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet:
Totalen
# posts 3.750.940
# posts 40+ 131.431
% 40+ 3,50%
# posts MLN 2.965
% MLN 0,08%
40+ doet 3,5% van het aantal posts.
MLN 0,08%
Hoe kan je dan stellen dat de naam 40+ jongere users afschrikt.
De naam MLN doet dat uitgaand van dat het in de naam zit.
Giet de fles erin en je hebt echt amper last meer van je keelpijn hoorquote:Op maandag 21 november 2022 19:39 schreef Koen66 het volgende:
keelpijn
glaasje Stroh rum 80%, ff kijken of het weg te branden is
Mjah, ik vind de gevolgtrekking op zijn minst bijzonderquote:Op maandag 21 november 2022 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken deze cijfers en ontken ze niet, maar hier is voor gekozen en we kunnen natuurlijk proberen om er een succes van te maken of het daar minstens net zo leuk te hebben als we het in 40+ hebben gehad.
Gemberquote:Op maandag 21 november 2022 19:39 schreef Koen66 het volgende:
keelpijn
glaasje Stroh rum 80%, ff kijken of het weg te branden is
vermoed dat ik dan morgen niet echt aan werken toe ga komenquote:Op maandag 21 november 2022 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Giet de fles erin en je hebt echt amper last meer van je keelpijn hoor
hmmm dat heb ik welquote:
Oh, je kan vast wel werken hoor, of het nuttig gaat zijn is niet geheel zekerquote:Op maandag 21 november 2022 19:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vermoed dat ik dan morgen niet echt aan werken toe ga komen
Gember dus. Wondermiddel voor keelpijn, verkoudheid, maagklachten, hoofdpijn etc.quote:Op maandag 21 november 2022 19:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dat heb ik wel
maar ben gewoon alweer verkouden aan het worden denk ik
van wat?quote:Op maandag 21 november 2022 19:43 schreef sly-nl het volgende:
Ik vind het maar raar en zie de urgentie totaal niet. Lekker zo laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |