I.t.t. het andere Valencia.quote:
Dit was echt never nooit buitenspel. Die kan toch niet johquote:
Oh ja, het WK is ook nog een ding dit jaar.quote:Op zondag 20 november 2022 17:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ecuador speelt tegen Qatar de openingswedstrijd van het WK nu.
Er was nog wat geld over nu de arbeidskosten mee bleken te vallenquote:Op zondag 20 november 2022 17:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit was echt never nooit buitenspel. Die kan toch niet joh
Ze laten niet eens de lijnen zien zoals het hoort. Zodat we dan nog weten waar het buitenspel was.quote:Op zondag 20 november 2022 17:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er was nog wat geld over nu de arbeidskosten mee bleken te vallen
Blijkbaar hebben ze net niet genoeg geld neergelegd om spelers gewoon bij de benen te mogen grijpen.quote:
Hier zit een koolgrapje in, maar dat doen we niet.quote:Op zondag 20 november 2022 17:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou goed, ik ga koken.
Ik weet dat daarmee mijn kansen om goals te zien wel aanzienlijk afnemen, maar dat is dan maar niet anders.
quote:Op zondag 20 november 2022 17:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier zit een koolgrapje in, maar dat doen we niet.
Dus je voelt je wel beter?quote:Op zondag 20 november 2022 09:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
nog niet, maar duurt niet lang meer. Diëtist wil dat ik genoeg eet en ik ben geen grote eter
als er tegen dat schijtland wordt gescoord is het best een reden voor een klein juichje vind ik.quote:Op zondag 20 november 2022 17:29 schreef GeorgeM het volgende:
Oh mogen we wel voetbalcommentaar hier geven en juichen?![]()
Ik dacht dat het not done was
Ik had verwacht dat ze de boel achterin wel redelijk dicht zouden kunnen houden tegen Ecuador, dat er ook niet zo veel van kan, en dan misschien een goedkope penalty mee zouden krijgen ofzo.quote:Op zondag 20 november 2022 17:33 schreef Redefine het volgende:
Die Qatari kunnen er zoals verwacht helemaal niks van.
Hattrick mun sigra.quote:Op zondag 20 november 2022 17:33 schreef Redefine het volgende:
Die Qatari kunnen er zoals verwacht helemaal niks van.
Ik ben alleen om die reden gaan kijken toen Fred zei dat er een penalty tegen ze kwamquote:Op zondag 20 november 2022 17:34 schreef Cee het volgende:
[..]
als er tegen dat schijtland wordt gescoord is het best een reden voor een klein juichje vind ik.
Dat dacht ik eerst ook wel. Het aparte is vooral dat je nergens terug ziet dat ze zo op elkaar ingespeeld zijn. Het is nu eerder los zand. Al is dat ook niet zo gek daar.quote:Op zondag 20 november 2022 17:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat ze de boel achterin wel redelijk dicht zouden kunnen houden tegen Ecuador, dat er ook niet zo veel van kan, en dan misschien een goedkope penalty mee zouden krijgen ofzo.
Dat sowiesoquote:Op zondag 20 november 2022 17:34 schreef Cee het volgende:
[..]
als er tegen dat schijtland wordt gescoord is het best een reden voor een klein juichje vind ik.
Ja, ik denk oprecht dat een team als Luxemburg nog een representatievere indruk zou maken.quote:Op zondag 20 november 2022 17:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook wel. Het aparte is vooral dat je nergens terug ziet dat ze zo op elkaar ingespeeld zijn. Het is nu eerder los zand. Al is dat ook niet zo gek daar.
Ik 1-1 maar ik geloof niet dat het dat nog wordt.quote:Op zondag 20 november 2022 18:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb 0-3 voorspeld in mijn voetbalpoule.
Ik hoop op meer sorry.quote:Op zondag 20 november 2022 18:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb 0-3 voorspeld in mijn voetbalpoule.
Ik begrijp niet zo goed waarom Ecuador nu inhoudt. Als Nederland alles wint (haha) en Qatar alles verliest is de kans groot dat het op doelsaldo beslist gaat worden in deze poule.quote:
Niet?quote:Op zondag 20 november 2022 18:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik 1-1 maar ik geloof niet dat het dat nog wordt.
4-0 is genoeg.quote:Op zondag 20 november 2022 18:20 schreef GeorgeM het volgende:
Hoop dat Engeland er morgen ook een stuk of tien inplempt.
Dit veranderde al snel in: "Het sneeuwt wel erg hard, dit is hagel. Auwquote:
Muh, gelukkig nu thuis waar het warm en droog isquote:
Dat geldt voor elke wedstrijd.quote:Op zondag 20 november 2022 19:12 schreef Em31 het volgende:
Wat een vreselijke wedstrijd was dat, leek wel uren te duren.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |