Hamilton komt in de buurtquote:Op zondag 20 november 2022 15:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wie van de huidige racers wel om naast Max te rijden?
gewoon online binnen de miujnziggo omgevingquote:Op zondag 20 november 2022 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het volgens mij via ziggo, moet ik die dan gewoon bellen?
Ook een record.quote:
Heb geen viaplayquote:Op zondag 20 november 2022 15:33 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] VERGEET NIET OM VIAPLAY OP TE ZEGGEN. [ afbeelding ]
Dan had Perez mogelijk nog wel een kans gehad om er voorbij te gaan.quote:Op zondag 20 november 2022 15:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
En dan? Leclerc gaat niet aan de kant hoor.
En dan je teamgenoot de schuld gaan geven*quote:Op zondag 20 november 2022 15:35 schreef heywoodu het volgende:
Een punt of 140 achter je teamgenoot eindigen![]()
Hmm, zo maar eens even kijken danquote:Op zondag 20 november 2022 15:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon online binnen de miujnziggo omgeving
De Weight Watchers politiequote:Op zondag 20 november 2022 15:36 schreef Nizno het volgende:
Dat er nog geen politie op de baan is met al die donuts
In dit geval is het een combinatie door Perez ook deze race nog eens te laten pitten (dat is dan de schuld van RB) en op harde banden te zetten.quote:Op zondag 20 november 2022 15:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, Perez had die twee punten goed kunnen gebruiken om maar één punt achter Leclerc te eindigen
dat gaat hij doenquote:Op zondag 20 november 2022 15:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
En dan je teamgenoot de schuld gaan geven*
*als hij dat gaat doen, natuurlijk
jij snapt er niet echt veel van of welquote:Op zondag 20 november 2022 15:37 schreef PS. het volgende:
[..]
In dit geval is het een combinatie door Perez ook deze race nog eens te laten pitten (dat is dan de schuld van RB) en op harde banden te zetten.
Dat levert te veel schade opquote:Op zondag 20 november 2022 15:37 schreef SiGNe het volgende:
Waar is Latifgoat met z'n donut?
En Ricciardo? En Mick?
Als Latifi dat probeert staat hij meteen in de muur.quote:Op zondag 20 november 2022 15:37 schreef SiGNe het volgende:
En Ricciardo? En Mick?
ctrl ignorequote:Op zondag 20 november 2022 15:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij snapt er niet echt veel van of wel
Die stoppen niet officieelquote:Op zondag 20 november 2022 15:37 schreef SiGNe het volgende:
En Ricciardo? En Mick?
Oh jij wel gelukkig, want dit pakte echt goed uit ja terwijl hij 2e stond!quote:Op zondag 20 november 2022 15:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij snapt er niet echt veel van of wel
je snapt het echt nietquote:Op zondag 20 november 2022 15:38 schreef PS. het volgende:
[..]
Oh jij wel gelukkig, want dit pakte echt goed uit ja terwijl hij 2e stond!
WK voetbal in het mooie Qatarquote:
Als de sjeik het prima vindt, mag je zelfs een journalist vierendelen. Dus een donut draaien zal vast geen probleem zijnquote:
NIet op reageren, zit hele tijd al te trollen of snapt het gewoon niet, beide niet je tijd waard.quote:
Ik vraag mij af hoe Lando het zal doen in een Merc of RBquote:
Juist nu naar Dohaquote:
Je bent een vrouwquote:Op zondag 20 november 2022 15:38 schreef PS. het volgende:
Vrouwen kunnen zich beter met kookprogramma's bezig houden ipv denken dat ze verstand hebben van autosport
quote:Op zondag 20 november 2022 15:38 schreef PS. het volgende:
Vrouwen kunnen zich beter met kookprogramma's bezig houden ipv denken dat ze verstand hebben van autosport
quote:Op zondag 20 november 2022 15:33 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] VERGEET NIET OM VIAPLAY OP TE ZEGGEN. [ afbeelding ]
13 euro voor een biertje genot en dan is dat niet eens voor de gewone fans op de tribune die het met frisdrank moeten doenquote:
Gewoon nee.quote:Op zondag 20 november 2022 15:37 schreef PS. het volgende:
[..]
In dit geval is het een combinatie door Perez ook deze race nog eens te laten pitten (dat is dan de schuld van RB) en op harde banden te zetten.
Ik ook. Denk dat die ook niet slecht is, maar ongeveer even goed, geen idee,quote:Op zondag 20 november 2022 15:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe Lando het zal doen in een Merc of RB
Welkom bij de F1tv clubquote:Op zondag 20 november 2022 15:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgend jaar maar F1 TV proberen.
Nja de meeste, jij bent hier tenminste nog elk topic ipv alleen wanneer er succes voor Max te behalen valt.quote:
erg gegundquote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef El_Thijs het volgende:
Lewis geen overwinning in het hele seizoen.
Mijn grote wens was Russell wel en hij niet. Gebeurdquote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef El_Thijs het volgende:
Einde tijdperk.
Rozenwater toch?quote:Op zondag 20 november 2022 15:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
13 euro voor een biertje genot en dan is dat niet eens voor de gewone fans op de tribune die het met frisdrank moeten doen
Alle docu’s missen over Maxquote:Op zondag 20 november 2022 15:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgend jaar maar F1 TV proberen.
Kleine kans dat we Latifi nog terug gaan zien, de teams hebben tegenwoordig allemaal goede sponsors dus het geld van z'n vader is ook niet echt meer nodig.quote:
Mooi dat er een einde aan is gekomenquote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef El_Thijs het volgende:
Einde tijdperk.
Denk een grid penalty volgende race.quote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef TjjWester het volgende:
Seb mag hier eigenlijk niet komen, vraag me af of ze daar nog moeilijk over gaan doen.......
Vettels meest dominante start to finish overwinningen worden integraal achter mekaar uitgezonden.quote:
domme mexicanenquote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef Ireth het volgende:
Oke, ik ben de newbee maar waarom werd Max nu uitgejouwd?
Das lullig aangezien ze hem willen interviewenquote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef TjjWester het volgende:
Seb mag hier eigenlijk niet komen, vraag me af of ze daar nog moeilijk over gaan doen.......
dat is de vervanger van champagne. Daar mogen de gewone fans al helemaal niet aan komenquote:
Was vorige week niet zo vriendelijk richting Perez, en er zitten heel veel Perez fans op die tribune.quote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef Ireth het volgende:
Zijn toch meer van hetzelfdequote:
Als dat net zo goed was als die eerste docuquote:
Mensen hebben moeite met zijn dominantie.quote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef Ireth het volgende:
'Social' media.quote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef Ireth het volgende:
Max likt niet genoeg kontjes.quote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef Ireth het volgende:
iquote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef TjjWester het volgende:
Die heeft daar echt wel toestemming voor gekregen.quote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef TjjWester het volgende:
quote:Je Viaplay-abonnement stopt aan het einde van je Viaplay-factuurperiode!
op je iq test?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Omdat Max schuldig is dat PER geen P2 in het kampioenschap heeft behaald. Dat lag niet aan PER zelf maar aan Max vindt men...quote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef Ireth het volgende:
Alleen voor Usher die daar aanwezig isquote:Op zondag 20 november 2022 15:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat is de vervanger van champagne. Daar mogen de gewone fans al helemaal niet aan komen
Zoiets had ik wel gelezen van vorige keer, moest toen werken dus niets gezien. Maar vandaar dus.quote:Op zondag 20 november 2022 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was vorige week niet zo vriendelijk richting Perez, en er zitten heel veel Perez fans op die tribune.
Beste nieuws ooit.quote:
WK darts missenquote:
missen?quote:
Russell wel pole, overwinning en meeste punten. Auwquote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef El_Thijs het volgende:
Einde tijdperk.
quote:Op zondag 20 november 2022 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
op je iq test?Hou ook van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
2 strafpunten op z'n licentie.quote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef TjjWester het volgende:
Ja ik ben wereldkampioen darts missen.quote:
Max hield dan ook heel flauw perez opquote:Op zondag 20 november 2022 15:42 schreef Perox het volgende:
[..]
Omdat Max schuldig is dat PER geen P2 in het kampioenschap heeft behaald. Dat lag niet aan PER zelf maar aan Max vindt men...
![]()
![]()
Ja echt waardeloos. Perez heeft het op zoveel momenten laten liggen afgelopen seizoen. Maar mensen onthouden enkel wat er op het einde gebeurt.quote:Op zondag 20 november 2022 15:42 schreef Perox het volgende:
[..]
Omdat Max schuldig is dat PER geen P2 in het kampioenschap heeft behaald. Dat lag niet aan PER zelf maar aan Max vindt men...
![]()
![]()
wiequote:Op zondag 20 november 2022 15:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen voor Usher die daar aanwezig is
Mqar het ligt echt aan de auto dat Hamilton niet presteert!quote:Op zondag 20 november 2022 15:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Russell wel pole, overwinning en meeste punten. Auw
"Ophouden" met 2 seconden verschilquote:Op zondag 20 november 2022 15:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Max hield dan ook heel flauw perez op
In the club with my homiesquote:
ouwe zak die je bentquote:
Omdat Max geen sympathieke coureur is.quote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef Ireth het volgende:
22 * 5 is al 110 punten,quote:Op zondag 20 november 2022 15:44 schreef Predator40 het volgende:
als je 140 punten achter je team maat eindigt betekend het dat je zelf gewoon consistent het hele seizoen te langzaam bent geweest, tevens had het niks uitgemaakt als max de vorige race de plek aan perez had gegeven.
Ik heb nu al medelijden met jequote:Op zondag 20 november 2022 15:45 schreef Ireth het volgende:
Volgend seizoen ga ik ook op viaplay, mijn streams bufferen af en toe zo extreem dat ik gewoon 2 Laps achter lig als ik niet refresh
Dat is niet eens gelogen, wat een wrak is die merc.quote:Op zondag 20 november 2022 15:44 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Mqar het ligt echt aan de auto dat Hamilton niet presteert!
haat??quote:Op zondag 20 november 2022 15:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat Max geen sympathieke coureur is.
In Nederland wordt bijvoorbeeld Latifi massaal gehaat terwijl hij over het algemeen anoniem achteraan rijdt en geen vlieg kwaad doet. Vinden we heel normaal, alleen dat niet-Nededlanders het niet zo op Max (meer) hebben vinden veel Nederlanders ingewikkeld.
Dat kan hier niet krijgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Dat ligt toch echt aan jou. Viaplay gaat echt niet beter werken als je internet en/of tv het niet aan kan.quote:Op zondag 20 november 2022 15:45 schreef Ireth het volgende:
Volgend seizoen ga ik ook op viaplay, mijn streams bufferen af en toe zo extreem dat ik gewoon 2 Laps achter lig als ik niet refresh
nooit gebeurd dat iemand 15 races wint iddquote:Op zondag 20 november 2022 15:47 schreef SiGNe het volgende:
Maar wat een seizoen! Max 15 race gewonnen, zelden gebeurt het dat 1 rijder zóveel races wint in een seizoen.
Dat momentje vind ik ook iets te geforceerd, iedereen zit nog vol adrenaline en je moet maar reageren op de beelden die je voor je neus krijgt.quote:
Misschien mag hij nog een keer invallen voor Alonso.quote:Op zondag 20 november 2022 15:45 schreef SiGNe het volgende:
Wel jammer dat Vettel nét geen 300 races gereden heeft (299)
Bushman.quote:Op zondag 20 november 2022 15:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ah.. Seb, de laatste jaren ziet ie eruit alsof ze 'm voor ieder weekend nog snel ergens uit de bosjes hebben getrokken.
De enige "haat" die Latifi heeft ontvangen kwam van Engelse fans omdat hij een muur raakte vorig jaar.quote:Op zondag 20 november 2022 15:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
In Nederland wordt bijvoorbeeld Latifi massaal gehaat terwijl hij over het algemeen anoniem achteraan rijdt en geen vlieg kwaad doet. Vinden we heel normaal, alleen dat niet-Nededlanders het niet zo op Max (meer) hebben vinden veel Nederlanders ingewikkeld.
gaan spa en oostenrijk beiden niet door?quote:Op zondag 20 november 2022 15:47 schreef MagicIsland1 het volgende:
Max kan zich klaar maken voor een seizoen vol gefluit (excl. Zandvoort)
Komt volgend jaar welquote:Op zondag 20 november 2022 15:45 schreef SiGNe het volgende:
Wel jammer dat Vettel nét geen 300 races gereden heeft (299)
quote:
Latifi gehaat?? Hij heeft Max het wk cadeau gedaan......quote:Op zondag 20 november 2022 15:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er is al meer dan een jaar een Britse lastercampagne tegen Verstappen aan de gang. Mensen zijn beinvloedbaar.quote:Op zondag 20 november 2022 15:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Raar he? Hoe zou dat toch komen?quote:Op zondag 20 november 2022 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
nooit gebeurd dat iemand 15 races wint idd
Ja hoor, tuurlijkquote:Op zondag 20 november 2022 15:47 schreef MagicIsland1 het volgende:
Max kan zich klaar maken voor een seizoen vol gefluit (excl. Zandvoort)
mercedes heeft max het wk cadeau gedaanquote:Op zondag 20 november 2022 15:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Latifi gehaat?? Hij heeft Max het wk cadeau gedaan......
Zie je ook waar ik op reageer of ga je echt alleen maar lopen zuigen met je posts?quote:
Latifi heeft Max zijn eerste kampioenschap bezorgd, die wordt hier eerder een standbeeld gegundquote:Op zondag 20 november 2022 15:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is afgelopen jaren regelmatig trending topic in Nederland geweest. Zo ver Twitter natuurlijk iets zegtquote:Op zondag 20 november 2022 15:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De enige "haat" die Latifi heeft ontvangen kwam van Engelse fans omdat hij een muur raakte vorig jaar.
Precies dit, zit in de Britse cultuur die extreme laster campagnes voor de clicks en de views.quote:Op zondag 20 november 2022 15:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er is al meer dan een jaar een Britse lastercampagne tegen Verstappen aan de gang. Mensen zijn beinvloedbaar.
Was een spannend gevecht om P2.quote:Op zondag 20 november 2022 15:50 schreef heywoodu het volgende:
Na een leuk begin in de eerste paar races uiteindelijk maar een matig seizoen
2 keer niet pitten door mercedes gaf max het WK.....quote:Op zondag 20 november 2022 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Latifi heeft Max zijn eerste kampioenschap bezorgd, die wordt hier eerder een standbeeld gegund
Dat was het voordeel met Finse coureurs, die snappen het concept ongemakkelijke stilte niet.quote:
Vooral heel erg saai door de overmacht van Maxquote:Op zondag 20 november 2022 15:50 schreef heywoodu het volgende:
Na een leuk begin in de eerste paar races uiteindelijk maar een matig seizoen
Neem vooral nog een slok azijn.quote:Op zondag 20 november 2022 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zie je ook waar ik op reageer of ga je echt alleen maar lopen zuigen met je posts?
Zonder latifis crash was er niks gebeurd, had HAM vrolijk de 8ste titel gepakt.quote:Op zondag 20 november 2022 15:49 schreef Predator40 het volgende:
[..]
mercedes heeft max het wk cadeau gedaan
NEEquote:
quote:Op zondag 20 november 2022 15:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat kan hier niet krijgenhč bah. Wanneer mag je weer naar huis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
als die SC niet was gekomen had HAM het echt wel gered zonder die pitsquote:Op zondag 20 november 2022 15:50 schreef Predator40 het volgende:
[..]
2 keer niet pitten door mercedes gaf max het WK.....
Op twee na beste auto van de grid, Russell heeft meerdere podiums en een overwinning behaalt ermee, zo'n wrak is het niet...quote:Op zondag 20 november 2022 15:46 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat is niet eens gelogen, wat een wrak is die merc.
Dat daar de spanning van moest komen bevestigt voor mij het punt wel.quote:
quote:Op zondag 20 november 2022 15:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hč bah. Wanneer mag je weer naar huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Wat heeft dat met haat te maken? Hij kan er niet zo veel van en dat heeft hem een soort cultstatus gegeven. Maar haat?quote:Op zondag 20 november 2022 15:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is afgelopen jaren regelmatig trending topic in Nederland geweest. Zo ver Twitter natuurlijk iets zegt
Papa Perez heeft Jos weggejaagdquote:
quote:Op zondag 20 november 2022 15:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]BeterschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Er is meer dan alleen P1.quote:Op zondag 20 november 2022 15:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat daar de spanning van moest komen bevestigt voor mij het punt wel.
[..]Zou mooi zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd onderweg naar het avontuur
Vooral tegen alles wat in de weg staat aan waar ze om onduidelijke redenen recht op denken te hebben, namelijk de beste zijn.quote:Op zondag 20 november 2022 15:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Precies dit, zit in de Britse cultuur die extreme laster campagnes voor de clicks en de views.
quote:Op zondag 20 november 2022 15:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat heeft dat met haat te maken? Hij kan er niet zo veel van en dat heeft hem een soort cultstatus gegeven. Maar haat?
Doodsbedreigingen en haat ontving hij een jaar geleden, maar dat kwam niet van Nederlands supporters.
Precies, hij is een cult held, niemand die hem echt haat hoor, in ieder geval niet in Nederland. De Britten daarentegenquote:Op zondag 20 november 2022 15:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat heeft dat met haat te maken? Hij kan er niet zo veel van en dat heeft hem een soort cultstatus gegeven. Maar haat?
Doodsbedreigingen en haat ontving hij een jaar geleden, maar dat kwam niet van Nederlands supporters.
zonder de beuk van HAM en de vage beslissingen door de FIA was max allang kampioen geweest voor die laatste race.quote:Op zondag 20 november 2022 15:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zonder latifis crash was er niks gebeurd, had HAM vrolijk de 8ste titel gepakt.
Max is wel een sympathieke coureur. Fans van specifieke coureurs op social media en de pers van een bepaald land bepalen niet of iemand sympathiek is of niet.quote:Op zondag 20 november 2022 15:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En daar is ook opgebaarde slachtoffer van zo te zien.quote:Op zondag 20 november 2022 15:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er is al meer dan een jaar een Britse lastercampagne tegen Verstappen aan de gang. Mensen zijn beinvloedbaar.
quote:
Fuck FIA
Pakaak
[..]Nog beterschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd onderweg naar het avontuur
en jij dan nietquote:Op zondag 20 november 2022 15:53 schreef PS. het volgende:
[..]
Knap dat jij dat allemaal weer hebt uitgezocht tot het bot, en alles gewoon weer weet
Kom volgend jaar alsjeblieft terug.
quote:Op zondag 20 november 2022 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan jou. Viaplay gaat echt niet beter werken als je internet en/of tv het niet aan kan.
Mijn internet/tv heeft geen invloed op het huidige gebufferquote:Op zondag 20 november 2022 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan jou. Viaplay gaat echt niet beter werken als je internet en/of tv het niet aan kan.
Als mensen online regelmatig graag praten over hoe slecht een andere coureur is, dan kan dat oprechte interesse zijn of zoals ik het dan kwalificeer 'haat'quote:Op zondag 20 november 2022 15:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Verrekquote:Op zondag 20 november 2022 15:53 schreef LTVDK het volgende:
Wel bijzonder dat het podium ook precies de einduitslag in het kampioenschap is
Jos heeft toen kritiek op RB geuit, sindsdien niet meer gezien of ziek.quote:Op zondag 20 november 2022 15:53 schreef SiGNe het volgende:
Heeft Jos een verbod om F1 races te bezoeken? Heb 'm al een tijdje niet meer bij de races gezien en Max z'n moeder en zus zijn wel aanwezig.
Z'n schoonvader (Nelson Piquet) heeft wel een verbod in elk geval, had racistische uitspraken gedaan.
Nee en nog eens neequote:
Jos is druk met rally.quote:Op zondag 20 november 2022 15:53 schreef SiGNe het volgende:
Heeft Jos een verbod om F1 races te bezoeken? Heb 'm al een tijdje niet meer bij de races gezien en Max z'n moeder en zus zijn wel aanwezig.
Z'n schoonvader (Nelson Piquet) heeft wel een verbod in elk geval, had racistische uitspraken gedaan.
Al besproken.quote:Op zondag 20 november 2022 15:53 schreef Zorro het volgende:
Kom laten we madailles introduceren in de laatste race van het seizoen ipv aan het begin van volgend seizoen. Vindt iedereen vast geweldig
spijtigquote:
Over 2 jaar pas.quote:
quote:Op zondag 20 november 2022 15:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Logisch. Het eigen huis is een stuk beter dan een ziekenhuisbedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Dus als heel veel mensen benoemen dat iemand ergens niet zo goed in is dan staat dat gelijk aan haat?quote:Op zondag 20 november 2022 15:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als mensen online regelmatig graag praten over hoe slecht een andere coureur is, dan kan dat oprechte interesse zijn of zoals ik het dan kwalificeer 'haat'
Maar ik zie het al. Het is nog nooit iemand opgevallen en een verzinsel in mijn hoofd
Als het meezitquote:
2025quote:
Benieuwd hoe lang ik nog gratis weet te lurken van anderen, anders online een bronnetje zoekenquote:
ik heb viaplayquote:Op zondag 20 november 2022 15:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Benieuwd hoe lang ik nog gratis weet te lurken van anderen, anders online een bronnetje zoeken
Zou kunnen. Ik ga ook opzeggen.quote:Op zondag 20 november 2022 15:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
of viaplay verkoopt het terug, nu veel mensen opzeggen
Die had weer eens moeite met het concept racen, reed andere van de baan en besloot dat je ook buiten de baan mocht inhalenquote:Op zondag 20 november 2022 15:33 schreef Scorpie het volgende: Watskeburt met Hamilton eigenlijk, heb het begin van de race niet gezien
ik weiger om te betalen dus dit was het makkelijkstequote:Op zondag 20 november 2022 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb viaplay
maar weiger dat gelul van hen aan te horen
Hij reed zichzelf van de baan vandaag.quote:Op zondag 20 november 2022 15:56 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Die had weer eens moeite met het concept racen, reed andere van de baan en besloot dat je ook buiten de baan mocht inhalen
Eehhmm...quote:Op zondag 20 november 2022 15:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Benieuwd hoe lang ik nog gratis weet te lurken van anderen, anders online een bronnetje zoeken
ik kijk veel below deckquote:Op zondag 20 november 2022 15:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik weiger om te betalen dus dit was het makkelijkste
ow ja... nee beter zeggenquote:
De domste actie was toch echt de bandenwissel hier waar niemand anders dat deed, en ook nog eens naar hard.quote:Op zondag 20 november 2022 15:57 schreef gbm het volgende:
Perez heeft wel laten zien dat ie de tweede plek niet verdiende... Paar domme acties waardoor hij teveel tijd verloor...
Huh?quote:
Check dmquote:Op zondag 20 november 2022 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja... nee beter zeggen
anders kijk ik natuurlijk gewoon niet
berichten over hoe groen het voorspelt was door viaplay en ze toch roder uit blijken te komenquote:Op zondag 20 november 2022 15:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Huh?
De rechten zijn niet voor 1 jaar overgegaan.
Daarbij heeft Ziggo net een flink bedrag betaald voor het Europese voetbal.
Ik denk wel wat Ziggo veel klanten heeft verloren na vorig jaar. Dus als ViaPlay de rechten wil voorverkopen Ziggo daar zeker een bod op wil doen.quote:Op zondag 20 november 2022 15:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Huh?
De rechten zijn niet voor 1 jaar overgegaan.
Daarbij heeft Ziggo net een flink bedrag betaald voor het Europese voetbal.
Leclerc had em dan gewoon op de reguliere manier ingehaald... Leclerc zat binnen 1 sec toen Perez naar binnen ging.... Perez z'n 'magische bandenmanagement' bleek wederom overdreven.quote:Op zondag 20 november 2022 15:58 schreef PS. het volgende:
[..]
De domste actie was toch echt de bandenwissel hier waar niemand anders dat deed, en ook nog eens naar hard.
Leclerc was gewoon snel.quote:Op zondag 20 november 2022 16:01 schreef gbm het volgende:
[..]
Leclerc had em dan gewoon op de reguliere manier ingehaald... Leclerc zat binnen 1 sec toen Perez naar binnen ging.... Perez z'n 'magische bandenmanagement' bleek wederom overdreven.
Als je op dat moment wisselt heb je geen andere keuze dan naar hard, want op mediums haal je het einde dan niet.quote:Op zondag 20 november 2022 15:58 schreef PS. het volgende:
[..]
De domste actie was toch echt de bandenwissel hier waar niemand anders dat deed, en ook nog eens naar hard.
Kunnen ze niet betalen, zeker nu ziggo heeft laten zien dat er geen reclame nodig is tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 20 november 2022 16:00 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik denk wel wat Ziggo veel klanten heeft verloren na vorig jaar. Dus als ViaPlay de rechten wil voorverkopen Ziggo daar zeker een bod op wil doen.
Anders is het inderdaad wachten op 2024, maar als Max het zo blijft doen denk ik dat ook een Talpa of RTL wel interesse gaat tonen.
Moet de bandenfluisteraar dan naar LEC?quote:
Ferrari zat er sowieso wel lekker bij deze race in vergelijk met de afgelopen racesquote:
Toch denk ik als Perez op mediums was gezet, en misschien een paar ronden later hij Leclerc nog wel had kunnen hebben.quote:Op zondag 20 november 2022 16:01 schreef gbm het volgende:
[..]
Leclerc had em dan gewoon op de reguliere manier ingehaald... Leclerc zat binnen 1 sec toen Perez naar binnen ging.... Perez z'n 'magische bandenmanagement' bleek wederom overdreven.
quote:Op zondag 20 november 2022 15:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat kan hier niet krijgenMisschien kan je om Ketamine vragen, kreeg m'n "buurvrouw" ook toen ik begin van het jaar zelf in het ziekenhuis lag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En lachgas hebben ze er ook genoeg![]()
(Beterschap trouwens, hopelijk kom je er net als ik ook een stuk beter het ziekenhuis uit dan je er in ging)
Dit wel hoor. Gewoon een hele goede race van LEC en geen foutjes onder druk dus dat is wel positief, ook naar volgend jaar toe.quote:
zo oud ben ik nog niet hoorquote:Op zondag 20 november 2022 16:02 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Kunnen ze niet betalen, zeker nu ziggo heeft laten zien dat er geen reclame nodig is tijdens de wedstrijd.
Ouderen kunnen zich de ellende bij sbs en rtl nog wel herrineren.
Niet als ie dezelfde soort acties had uitgehaald... was allemaal te wanhopig... Perez heeft zelf z'n 2e plek verspeeld.quote:Op zondag 20 november 2022 16:02 schreef PS. het volgende:
[..]
Toch denk ik als Perez op mediums was gezet, en misschien een paar ronden later hij Leclerc nog wel had kunnen hebben.
Ik denk dat Perez voor een 1-stopper ging en dat Ferrari RB heeft geduwd naar een 2-stopper.quote:Op zondag 20 november 2022 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
Moet de bandenfluisteraar dan naar LEC?
Zat alleen wel ook te klagen over z'n banden en was ook bang dat ie had moeten pitten.quote:
Zal me ook niet verbazen als iemand als Talpa dan met een betaalde dienst komt, geld is daar wel genoeg, en ook om zoiets te kunnen ontwikkelen.quote:Op zondag 20 november 2022 16:02 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Kunnen ze niet betalen, zeker nu ziggo heeft laten zien dat er geen reclame nodig is tijdens de wedstrijd.
Ouderen kunnen zich de ellende bij sbs en rtl nog wel herrineren.
Talpa is min of meer verkocht aan rtl, die gaan niet meer investeren.quote:Op zondag 20 november 2022 16:07 schreef PS. het volgende:
[..]
Zal me ook niet verbazen als iemand als Talpa dan met een betaalde dienst komt, geld is daar wel genoeg, en ook om zoiets te kunnen ontwikkelen.
Talpa heeft sowieso wel zoiets nodig om overeind te blijven. Afgelopen jaren is daar nogal wat drama geweest met The voice, Johnny de Mol, Peter Gillis, Linda de Mol, VI.
Als hun zelf een streamingdienst beginnen zijn ze wel aardig zeker van de inkomsten, want F1 wordt nog steeds met de dag populairder hier.
Dat is al 20 jaar gaande, maar John zit er tot op heden nog steeds vuistdiep in.quote:Op zondag 20 november 2022 16:08 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Talpa is min of meer verkocht aan rtl, die gaan niet meer investeren.
Het is verkocht maar wacht nog op toestemming van de ACM, volgens ingewijden krijgen ze die op voorwaarde dat er zenders worden afgestoten.quote:Op zondag 20 november 2022 16:09 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat is al 20 jaar gaande, maar John zit er tot op heden nog steeds vuistdiep in.
Dan nog blijft John de Mol grootaandeelhouder, en die heeft geld zat om de boel over te kopen.quote:Op zondag 20 november 2022 16:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het is verkocht maar wacht nog op toestemming van de ACM, volgens ingewijden krijgen ze die op voorwaarde dat er zenders worden afgestoten.
Een van O. Mol.quote:Op zondag 20 november 2022 15:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De enige "haat" die Latifi heeft ontvangen kwam van Engelse fans omdat hij een muur raakte vorig jaar.
Ik hoop toch dat 't niet door mag gaan, nog meer Talpaquote:Op zondag 20 november 2022 16:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het is verkocht maar wacht nog op toestemming van de ACM, volgens ingewijden krijgen ze die op voorwaarde dat er zenders worden afgestoten.
Als iemand wederom een anonieme race achteraan rijdt en mensen willen alweer heel graag praten over hoe ongelofelijk waardeloos hij is. Hoe zou jij dat willen noemen?quote:Op zondag 20 november 2022 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dus als heel veel mensen benoemen dat iemand ergens niet zo goed in is dan staat dat gelijk aan haat?
Euh ja.
Nee dat sowieso nietquote:Op zondag 20 november 2022 16:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat 't niet door mag gaan, nog meer Talpacrap op TV zit eigenlijk niemand op te wachten.
Nu heb je nog heel makkelijk een hele zender die je gewoon over kan slaan.
Mol haat Latifi niet, vindt alleen dat Latifi niet thuis hoort in de F1 en daar heeft ie gelijk in.quote:
Ouders, familieleden, vrienden die zich met dit soort zaken bemoeien moeten echt even opzouten hoor. Dat is gewoon nooit handig.quote:Op zondag 20 november 2022 15:57 schreef TjjWester het volgende:
Moeder verstappen beschuldigd perez van vreemdgaan.
Wat is daar nu weer gebeurd?? Gevalletje moederliefde??
Je bent een gezegend mens als je zo slecht snapt wat 'haat' inhoudt.quote:Op zondag 20 november 2022 16:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als iemand wederom een anonieme race achteraan rijdt en mensen willen alweer heel graag praten over hoe ongelofelijk waardeloos hij is. Hoe zou jij dat willen noemen?
Dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |