quote:Op zondag 20 november 2022 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan jou. Viaplay gaat echt niet beter werken als je internet en/of tv het niet aan kan.
Mijn internet/tv heeft geen invloed op het huidige gebufferquote:Op zondag 20 november 2022 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan jou. Viaplay gaat echt niet beter werken als je internet en/of tv het niet aan kan.
Als mensen online regelmatig graag praten over hoe slecht een andere coureur is, dan kan dat oprechte interesse zijn of zoals ik het dan kwalificeer 'haat'quote:Op zondag 20 november 2022 15:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat heeft dat met haat te maken? Hij kan er niet zo veel van en dat heeft hem een soort cultstatus gegeven. Maar haat?
Doodsbedreigingen en haat ontving hij een jaar geleden, maar dat kwam niet van Nederlands supporters.
Verrekquote:Op zondag 20 november 2022 15:53 schreef LTVDK het volgende:
Wel bijzonder dat het podium ook precies de einduitslag in het kampioenschap is
Jos heeft toen kritiek op RB geuit, sindsdien niet meer gezien of ziek.quote:Op zondag 20 november 2022 15:53 schreef SiGNe het volgende:
Heeft Jos een verbod om F1 races te bezoeken? Heb 'm al een tijdje niet meer bij de races gezien en Max z'n moeder en zus zijn wel aanwezig.
Z'n schoonvader (Nelson Piquet) heeft wel een verbod in elk geval, had racistische uitspraken gedaan.
Nee en nog eens neequote:
Jos is druk met rally.quote:Op zondag 20 november 2022 15:53 schreef SiGNe het volgende:
Heeft Jos een verbod om F1 races te bezoeken? Heb 'm al een tijdje niet meer bij de races gezien en Max z'n moeder en zus zijn wel aanwezig.
Z'n schoonvader (Nelson Piquet) heeft wel een verbod in elk geval, had racistische uitspraken gedaan.
Al besproken.quote:Op zondag 20 november 2022 15:53 schreef Zorro het volgende:
Kom laten we madailles introduceren in de laatste race van het seizoen ipv aan het begin van volgend seizoen. Vindt iedereen vast geweldig
spijtigquote:
Over 2 jaar pas.quote:
quote:Op zondag 20 november 2022 15:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Logisch. Het eigen huis is een stuk beter dan een ziekenhuisbedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Dus als heel veel mensen benoemen dat iemand ergens niet zo goed in is dan staat dat gelijk aan haat?quote:Op zondag 20 november 2022 15:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als mensen online regelmatig graag praten over hoe slecht een andere coureur is, dan kan dat oprechte interesse zijn of zoals ik het dan kwalificeer 'haat'
Maar ik zie het al. Het is nog nooit iemand opgevallen en een verzinsel in mijn hoofd
Als het meezitquote:
2025quote:
Benieuwd hoe lang ik nog gratis weet te lurken van anderen, anders online een bronnetje zoekenquote:
ik heb viaplayquote:Op zondag 20 november 2022 15:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Benieuwd hoe lang ik nog gratis weet te lurken van anderen, anders online een bronnetje zoeken
Zou kunnen. Ik ga ook opzeggen.quote:Op zondag 20 november 2022 15:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
of viaplay verkoopt het terug, nu veel mensen opzeggen
Die had weer eens moeite met het concept racen, reed andere van de baan en besloot dat je ook buiten de baan mocht inhalenquote:Op zondag 20 november 2022 15:33 schreef Scorpie het volgende: Watskeburt met Hamilton eigenlijk, heb het begin van de race niet gezien
ik weiger om te betalen dus dit was het makkelijkstequote:Op zondag 20 november 2022 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb viaplay
maar weiger dat gelul van hen aan te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |