Hij reed zichzelf van de baan vandaag.quote:Op zondag 20 november 2022 15:56 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Die had weer eens moeite met het concept racen, reed andere van de baan en besloot dat je ook buiten de baan mocht inhalen
Eehhmm...quote:Op zondag 20 november 2022 15:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Benieuwd hoe lang ik nog gratis weet te lurken van anderen, anders online een bronnetje zoeken
ik kijk veel below deckquote:Op zondag 20 november 2022 15:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik weiger om te betalen dus dit was het makkelijkste
ow ja... nee beter zeggenquote:
De domste actie was toch echt de bandenwissel hier waar niemand anders dat deed, en ook nog eens naar hard.quote:Op zondag 20 november 2022 15:57 schreef gbm het volgende:
Perez heeft wel laten zien dat ie de tweede plek niet verdiende... Paar domme acties waardoor hij teveel tijd verloor...
Huh?quote:
Check dmquote:Op zondag 20 november 2022 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja... nee beter zeggen
anders kijk ik natuurlijk gewoon niet
berichten over hoe groen het voorspelt was door viaplay en ze toch roder uit blijken te komenquote:Op zondag 20 november 2022 15:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Huh?
De rechten zijn niet voor 1 jaar overgegaan.
Daarbij heeft Ziggo net een flink bedrag betaald voor het Europese voetbal.
Ik denk wel wat Ziggo veel klanten heeft verloren na vorig jaar. Dus als ViaPlay de rechten wil voorverkopen Ziggo daar zeker een bod op wil doen.quote:Op zondag 20 november 2022 15:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Huh?
De rechten zijn niet voor 1 jaar overgegaan.
Daarbij heeft Ziggo net een flink bedrag betaald voor het Europese voetbal.
Leclerc had em dan gewoon op de reguliere manier ingehaald... Leclerc zat binnen 1 sec toen Perez naar binnen ging.... Perez z'n 'magische bandenmanagement' bleek wederom overdreven.quote:Op zondag 20 november 2022 15:58 schreef PS. het volgende:
[..]
De domste actie was toch echt de bandenwissel hier waar niemand anders dat deed, en ook nog eens naar hard.
Leclerc was gewoon snel.quote:Op zondag 20 november 2022 16:01 schreef gbm het volgende:
[..]
Leclerc had em dan gewoon op de reguliere manier ingehaald... Leclerc zat binnen 1 sec toen Perez naar binnen ging.... Perez z'n 'magische bandenmanagement' bleek wederom overdreven.
Als je op dat moment wisselt heb je geen andere keuze dan naar hard, want op mediums haal je het einde dan niet.quote:Op zondag 20 november 2022 15:58 schreef PS. het volgende:
[..]
De domste actie was toch echt de bandenwissel hier waar niemand anders dat deed, en ook nog eens naar hard.
Kunnen ze niet betalen, zeker nu ziggo heeft laten zien dat er geen reclame nodig is tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 20 november 2022 16:00 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik denk wel wat Ziggo veel klanten heeft verloren na vorig jaar. Dus als ViaPlay de rechten wil voorverkopen Ziggo daar zeker een bod op wil doen.
Anders is het inderdaad wachten op 2024, maar als Max het zo blijft doen denk ik dat ook een Talpa of RTL wel interesse gaat tonen.
Moet de bandenfluisteraar dan naar LEC?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |