quote:Op zondag 20 november 2022 15:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]BeterschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
Er is meer dan alleen P1.quote:Op zondag 20 november 2022 15:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat daar de spanning van moest komen bevestigt voor mij het punt wel.
[..]Zou mooi zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd onderweg naar het avontuur
Vooral tegen alles wat in de weg staat aan waar ze om onduidelijke redenen recht op denken te hebben, namelijk de beste zijn.quote:Op zondag 20 november 2022 15:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Precies dit, zit in de Britse cultuur die extreme laster campagnes voor de clicks en de views.
quote:Op zondag 20 november 2022 15:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat heeft dat met haat te maken? Hij kan er niet zo veel van en dat heeft hem een soort cultstatus gegeven. Maar haat?
Doodsbedreigingen en haat ontving hij een jaar geleden, maar dat kwam niet van Nederlands supporters.
Precies, hij is een cult held, niemand die hem echt haat hoor, in ieder geval niet in Nederland. De Britten daarentegenquote:Op zondag 20 november 2022 15:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat heeft dat met haat te maken? Hij kan er niet zo veel van en dat heeft hem een soort cultstatus gegeven. Maar haat?
Doodsbedreigingen en haat ontving hij een jaar geleden, maar dat kwam niet van Nederlands supporters.
zonder de beuk van HAM en de vage beslissingen door de FIA was max allang kampioen geweest voor die laatste race.quote:Op zondag 20 november 2022 15:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zonder latifis crash was er niks gebeurd, had HAM vrolijk de 8ste titel gepakt.
Max is wel een sympathieke coureur. Fans van specifieke coureurs op social media en de pers van een bepaald land bepalen niet of iemand sympathiek is of niet.quote:Op zondag 20 november 2022 15:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat Max geen sympathieke coureur is.
En daar is ook opgebaarde slachtoffer van zo te zien.quote:Op zondag 20 november 2022 15:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er is al meer dan een jaar een Britse lastercampagne tegen Verstappen aan de gang. Mensen zijn beinvloedbaar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
[..]Nog beterschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd onderweg naar het avontuur
en jij dan nietquote:Op zondag 20 november 2022 15:53 schreef PS. het volgende:
[..]
Knap dat jij dat allemaal weer hebt uitgezocht tot het bot, en alles gewoon weer weet
Kom volgend jaar alsjeblieft terug.
quote:Op zondag 20 november 2022 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan jou. Viaplay gaat echt niet beter werken als je internet en/of tv het niet aan kan.
Mijn internet/tv heeft geen invloed op het huidige gebufferquote:Op zondag 20 november 2022 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan jou. Viaplay gaat echt niet beter werken als je internet en/of tv het niet aan kan.
Als mensen online regelmatig graag praten over hoe slecht een andere coureur is, dan kan dat oprechte interesse zijn of zoals ik het dan kwalificeer 'haat'quote:Op zondag 20 november 2022 15:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Verrekquote:Op zondag 20 november 2022 15:53 schreef LTVDK het volgende:
Wel bijzonder dat het podium ook precies de einduitslag in het kampioenschap is
Jos heeft toen kritiek op RB geuit, sindsdien niet meer gezien of ziek.quote:Op zondag 20 november 2022 15:53 schreef SiGNe het volgende:
Heeft Jos een verbod om F1 races te bezoeken? Heb 'm al een tijdje niet meer bij de races gezien en Max z'n moeder en zus zijn wel aanwezig.
Z'n schoonvader (Nelson Piquet) heeft wel een verbod in elk geval, had racistische uitspraken gedaan.
Nee en nog eens neequote:
Jos is druk met rally.quote:Op zondag 20 november 2022 15:53 schreef SiGNe het volgende:
Heeft Jos een verbod om F1 races te bezoeken? Heb 'm al een tijdje niet meer bij de races gezien en Max z'n moeder en zus zijn wel aanwezig.
Z'n schoonvader (Nelson Piquet) heeft wel een verbod in elk geval, had racistische uitspraken gedaan.
Al besproken.quote:Op zondag 20 november 2022 15:53 schreef Zorro het volgende:
Kom laten we madailles introduceren in de laatste race van het seizoen ipv aan het begin van volgend seizoen. Vindt iedereen vast geweldig
spijtigquote:
Over 2 jaar pas.quote:
quote:Op zondag 20 november 2022 15:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Logisch. Het eigen huis is een stuk beter dan een ziekenhuisbedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Dus als heel veel mensen benoemen dat iemand ergens niet zo goed in is dan staat dat gelijk aan haat?quote:Op zondag 20 november 2022 15:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als mensen online regelmatig graag praten over hoe slecht een andere coureur is, dan kan dat oprechte interesse zijn of zoals ik het dan kwalificeer 'haat'
Maar ik zie het al. Het is nog nooit iemand opgevallen en een verzinsel in mijn hoofd
Als het meezitquote:
2025quote:
Benieuwd hoe lang ik nog gratis weet te lurken van anderen, anders online een bronnetje zoekenquote:
ik heb viaplayquote:Op zondag 20 november 2022 15:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Benieuwd hoe lang ik nog gratis weet te lurken van anderen, anders online een bronnetje zoeken
Zou kunnen. Ik ga ook opzeggen.quote:Op zondag 20 november 2022 15:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
of viaplay verkoopt het terug, nu veel mensen opzeggen
Die had weer eens moeite met het concept racen, reed andere van de baan en besloot dat je ook buiten de baan mocht inhalenquote:Op zondag 20 november 2022 15:33 schreef Scorpie het volgende: Watskeburt met Hamilton eigenlijk, heb het begin van de race niet gezien
ik weiger om te betalen dus dit was het makkelijkstequote:Op zondag 20 november 2022 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb viaplay
maar weiger dat gelul van hen aan te horen
Hij reed zichzelf van de baan vandaag.quote:Op zondag 20 november 2022 15:56 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Die had weer eens moeite met het concept racen, reed andere van de baan en besloot dat je ook buiten de baan mocht inhalen
Eehhmm...quote:Op zondag 20 november 2022 15:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Benieuwd hoe lang ik nog gratis weet te lurken van anderen, anders online een bronnetje zoeken
ik kijk veel below deckquote:Op zondag 20 november 2022 15:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik weiger om te betalen dus dit was het makkelijkste
ow ja... nee beter zeggenquote:
De domste actie was toch echt de bandenwissel hier waar niemand anders dat deed, en ook nog eens naar hard.quote:Op zondag 20 november 2022 15:57 schreef gbm het volgende:
Perez heeft wel laten zien dat ie de tweede plek niet verdiende... Paar domme acties waardoor hij teveel tijd verloor...
Huh?quote:
Check dmquote:Op zondag 20 november 2022 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja... nee beter zeggen
anders kijk ik natuurlijk gewoon niet
berichten over hoe groen het voorspelt was door viaplay en ze toch roder uit blijken te komenquote:Op zondag 20 november 2022 15:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Huh?
De rechten zijn niet voor 1 jaar overgegaan.
Daarbij heeft Ziggo net een flink bedrag betaald voor het Europese voetbal.
Ik denk wel wat Ziggo veel klanten heeft verloren na vorig jaar. Dus als ViaPlay de rechten wil voorverkopen Ziggo daar zeker een bod op wil doen.quote:Op zondag 20 november 2022 15:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Huh?
De rechten zijn niet voor 1 jaar overgegaan.
Daarbij heeft Ziggo net een flink bedrag betaald voor het Europese voetbal.
Leclerc had em dan gewoon op de reguliere manier ingehaald... Leclerc zat binnen 1 sec toen Perez naar binnen ging.... Perez z'n 'magische bandenmanagement' bleek wederom overdreven.quote:Op zondag 20 november 2022 15:58 schreef PS. het volgende:
[..]
De domste actie was toch echt de bandenwissel hier waar niemand anders dat deed, en ook nog eens naar hard.
Leclerc was gewoon snel.quote:Op zondag 20 november 2022 16:01 schreef gbm het volgende:
[..]
Leclerc had em dan gewoon op de reguliere manier ingehaald... Leclerc zat binnen 1 sec toen Perez naar binnen ging.... Perez z'n 'magische bandenmanagement' bleek wederom overdreven.
Als je op dat moment wisselt heb je geen andere keuze dan naar hard, want op mediums haal je het einde dan niet.quote:Op zondag 20 november 2022 15:58 schreef PS. het volgende:
[..]
De domste actie was toch echt de bandenwissel hier waar niemand anders dat deed, en ook nog eens naar hard.
Kunnen ze niet betalen, zeker nu ziggo heeft laten zien dat er geen reclame nodig is tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 20 november 2022 16:00 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik denk wel wat Ziggo veel klanten heeft verloren na vorig jaar. Dus als ViaPlay de rechten wil voorverkopen Ziggo daar zeker een bod op wil doen.
Anders is het inderdaad wachten op 2024, maar als Max het zo blijft doen denk ik dat ook een Talpa of RTL wel interesse gaat tonen.
Moet de bandenfluisteraar dan naar LEC?quote:
Ferrari zat er sowieso wel lekker bij deze race in vergelijk met de afgelopen racesquote:
Toch denk ik als Perez op mediums was gezet, en misschien een paar ronden later hij Leclerc nog wel had kunnen hebben.quote:Op zondag 20 november 2022 16:01 schreef gbm het volgende:
[..]
Leclerc had em dan gewoon op de reguliere manier ingehaald... Leclerc zat binnen 1 sec toen Perez naar binnen ging.... Perez z'n 'magische bandenmanagement' bleek wederom overdreven.
quote:Op zondag 20 november 2022 15:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat kan hier niet krijgenMisschien kan je om Ketamine vragen, kreeg m'n "buurvrouw" ook toen ik begin van het jaar zelf in het ziekenhuis lag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En lachgas hebben ze er ook genoeg![]()
(Beterschap trouwens, hopelijk kom je er net als ik ook een stuk beter het ziekenhuis uit dan je er in ging)
Dit wel hoor. Gewoon een hele goede race van LEC en geen foutjes onder druk dus dat is wel positief, ook naar volgend jaar toe.quote:
zo oud ben ik nog niet hoorquote:Op zondag 20 november 2022 16:02 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Kunnen ze niet betalen, zeker nu ziggo heeft laten zien dat er geen reclame nodig is tijdens de wedstrijd.
Ouderen kunnen zich de ellende bij sbs en rtl nog wel herrineren.
Niet als ie dezelfde soort acties had uitgehaald... was allemaal te wanhopig... Perez heeft zelf z'n 2e plek verspeeld.quote:Op zondag 20 november 2022 16:02 schreef PS. het volgende:
[..]
Toch denk ik als Perez op mediums was gezet, en misschien een paar ronden later hij Leclerc nog wel had kunnen hebben.
Ik denk dat Perez voor een 1-stopper ging en dat Ferrari RB heeft geduwd naar een 2-stopper.quote:Op zondag 20 november 2022 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
Moet de bandenfluisteraar dan naar LEC?
Zat alleen wel ook te klagen over z'n banden en was ook bang dat ie had moeten pitten.quote:
Zal me ook niet verbazen als iemand als Talpa dan met een betaalde dienst komt, geld is daar wel genoeg, en ook om zoiets te kunnen ontwikkelen.quote:Op zondag 20 november 2022 16:02 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Kunnen ze niet betalen, zeker nu ziggo heeft laten zien dat er geen reclame nodig is tijdens de wedstrijd.
Ouderen kunnen zich de ellende bij sbs en rtl nog wel herrineren.
Talpa is min of meer verkocht aan rtl, die gaan niet meer investeren.quote:Op zondag 20 november 2022 16:07 schreef PS. het volgende:
[..]
Zal me ook niet verbazen als iemand als Talpa dan met een betaalde dienst komt, geld is daar wel genoeg, en ook om zoiets te kunnen ontwikkelen.
Talpa heeft sowieso wel zoiets nodig om overeind te blijven. Afgelopen jaren is daar nogal wat drama geweest met The voice, Johnny de Mol, Peter Gillis, Linda de Mol, VI.
Als hun zelf een streamingdienst beginnen zijn ze wel aardig zeker van de inkomsten, want F1 wordt nog steeds met de dag populairder hier.
Dat is al 20 jaar gaande, maar John zit er tot op heden nog steeds vuistdiep in.quote:Op zondag 20 november 2022 16:08 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Talpa is min of meer verkocht aan rtl, die gaan niet meer investeren.
Het is verkocht maar wacht nog op toestemming van de ACM, volgens ingewijden krijgen ze die op voorwaarde dat er zenders worden afgestoten.quote:Op zondag 20 november 2022 16:09 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat is al 20 jaar gaande, maar John zit er tot op heden nog steeds vuistdiep in.
Dan nog blijft John de Mol grootaandeelhouder, en die heeft geld zat om de boel over te kopen.quote:Op zondag 20 november 2022 16:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het is verkocht maar wacht nog op toestemming van de ACM, volgens ingewijden krijgen ze die op voorwaarde dat er zenders worden afgestoten.
Een van O. Mol.quote:Op zondag 20 november 2022 15:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De enige "haat" die Latifi heeft ontvangen kwam van Engelse fans omdat hij een muur raakte vorig jaar.
Ik hoop toch dat 't niet door mag gaan, nog meer Talpaquote:Op zondag 20 november 2022 16:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het is verkocht maar wacht nog op toestemming van de ACM, volgens ingewijden krijgen ze die op voorwaarde dat er zenders worden afgestoten.
Als iemand wederom een anonieme race achteraan rijdt en mensen willen alweer heel graag praten over hoe ongelofelijk waardeloos hij is. Hoe zou jij dat willen noemen?quote:Op zondag 20 november 2022 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dus als heel veel mensen benoemen dat iemand ergens niet zo goed in is dan staat dat gelijk aan haat?
Euh ja.
Nee dat sowieso nietquote:Op zondag 20 november 2022 16:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat 't niet door mag gaan, nog meer Talpacrap op TV zit eigenlijk niemand op te wachten.
Nu heb je nog heel makkelijk een hele zender die je gewoon over kan slaan.
Mol haat Latifi niet, vindt alleen dat Latifi niet thuis hoort in de F1 en daar heeft ie gelijk in.quote:
Ouders, familieleden, vrienden die zich met dit soort zaken bemoeien moeten echt even opzouten hoor. Dat is gewoon nooit handig.quote:Op zondag 20 november 2022 15:57 schreef TjjWester het volgende:
Moeder verstappen beschuldigd perez van vreemdgaan.
Wat is daar nu weer gebeurd?? Gevalletje moederliefde??
Je bent een gezegend mens als je zo slecht snapt wat 'haat' inhoudt.quote:Op zondag 20 november 2022 16:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als iemand wederom een anonieme race achteraan rijdt en mensen willen alweer heel graag praten over hoe ongelofelijk waardeloos hij is. Hoe zou jij dat willen noemen?
Dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |