quote:Je Viaplay-abonnement stopt aan het einde van je Viaplay-factuurperiode!
op je iq test?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
Omdat Max schuldig is dat PER geen P2 in het kampioenschap heeft behaald. Dat lag niet aan PER zelf maar aan Max vindt men...quote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef Ireth het volgende:
Oke, ik ben de newbee maar waarom werd Max nu uitgejouwd?
Alleen voor Usher die daar aanwezig isquote:Op zondag 20 november 2022 15:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat is de vervanger van champagne. Daar mogen de gewone fans al helemaal niet aan komen
Zoiets had ik wel gelezen van vorige keer, moest toen werken dus niets gezien. Maar vandaar dus.quote:Op zondag 20 november 2022 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was vorige week niet zo vriendelijk richting Perez, en er zitten heel veel Perez fans op die tribune.
Beste nieuws ooit.quote:
WK darts missenquote:
missen?quote:
Russell wel pole, overwinning en meeste punten. Auwquote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef El_Thijs het volgende:
Lewis geen overwinning in het hele seizoen.
Einde tijdperk.
quote:Op zondag 20 november 2022 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
op je iq test?Hou ook van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
2 strafpunten op z'n licentie.quote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef TjjWester het volgende:
Seb mag hier eigenlijk niet komen, vraag me af of ze daar nog moeilijk over gaan doen.......
Ja ik ben wereldkampioen darts missen.quote:
Max hield dan ook heel flauw perez opquote:Op zondag 20 november 2022 15:42 schreef Perox het volgende:
[..]
Omdat Max schuldig is dat PER geen P2 in het kampioenschap heeft behaald. Dat lag niet aan PER zelf maar aan Max vindt men...
![]()
![]()
Ja echt waardeloos. Perez heeft het op zoveel momenten laten liggen afgelopen seizoen. Maar mensen onthouden enkel wat er op het einde gebeurt.quote:Op zondag 20 november 2022 15:42 schreef Perox het volgende:
[..]
Omdat Max schuldig is dat PER geen P2 in het kampioenschap heeft behaald. Dat lag niet aan PER zelf maar aan Max vindt men...
![]()
![]()
wiequote:Op zondag 20 november 2022 15:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen voor Usher die daar aanwezig is
Mqar het ligt echt aan de auto dat Hamilton niet presteert!quote:Op zondag 20 november 2022 15:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Russell wel pole, overwinning en meeste punten. Auw
"Ophouden" met 2 seconden verschilquote:Op zondag 20 november 2022 15:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Max hield dan ook heel flauw perez op
In the club with my homiesquote:
ouwe zak die je bentquote:
Omdat Max geen sympathieke coureur is.quote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef Ireth het volgende:
Oke, ik ben de newbee maar waarom werd Max nu uitgejouwd?
22 * 5 is al 110 punten,quote:Op zondag 20 november 2022 15:44 schreef Predator40 het volgende:
als je 140 punten achter je team maat eindigt betekend het dat je zelf gewoon consistent het hele seizoen te langzaam bent geweest, tevens had het niks uitgemaakt als max de vorige race de plek aan perez had gegeven.
Ik heb nu al medelijden met jequote:Op zondag 20 november 2022 15:45 schreef Ireth het volgende:
Volgend seizoen ga ik ook op viaplay, mijn streams bufferen af en toe zo extreem dat ik gewoon 2 Laps achter lig als ik niet refresh
Dat is niet eens gelogen, wat een wrak is die merc.quote:Op zondag 20 november 2022 15:44 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Mqar het ligt echt aan de auto dat Hamilton niet presteert!
haat??quote:Op zondag 20 november 2022 15:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat Max geen sympathieke coureur is.
In Nederland wordt bijvoorbeeld Latifi massaal gehaat terwijl hij over het algemeen anoniem achteraan rijdt en geen vlieg kwaad doet. Vinden we heel normaal, alleen dat niet-Nededlanders het niet zo op Max (meer) hebben vinden veel Nederlanders ingewikkeld.
Dat kan hier niet krijgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Dat ligt toch echt aan jou. Viaplay gaat echt niet beter werken als je internet en/of tv het niet aan kan.quote:Op zondag 20 november 2022 15:45 schreef Ireth het volgende:
Volgend seizoen ga ik ook op viaplay, mijn streams bufferen af en toe zo extreem dat ik gewoon 2 Laps achter lig als ik niet refresh
nooit gebeurd dat iemand 15 races wint iddquote:Op zondag 20 november 2022 15:47 schreef SiGNe het volgende:
Maar wat een seizoen! Max 15 race gewonnen, zelden gebeurt het dat 1 rijder zóveel races wint in een seizoen.
Dat momentje vind ik ook iets te geforceerd, iedereen zit nog vol adrenaline en je moet maar reageren op de beelden die je voor je neus krijgt.quote:
Misschien mag hij nog een keer invallen voor Alonso.quote:Op zondag 20 november 2022 15:45 schreef SiGNe het volgende:
Wel jammer dat Vettel nét geen 300 races gereden heeft (299)
Bushman.quote:Op zondag 20 november 2022 15:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ah.. Seb, de laatste jaren ziet ie eruit alsof ze 'm voor ieder weekend nog snel ergens uit de bosjes hebben getrokken.
De enige "haat" die Latifi heeft ontvangen kwam van Engelse fans omdat hij een muur raakte vorig jaar.quote:Op zondag 20 november 2022 15:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
In Nederland wordt bijvoorbeeld Latifi massaal gehaat terwijl hij over het algemeen anoniem achteraan rijdt en geen vlieg kwaad doet. Vinden we heel normaal, alleen dat niet-Nededlanders het niet zo op Max (meer) hebben vinden veel Nederlanders ingewikkeld.
gaan spa en oostenrijk beiden niet door?quote:Op zondag 20 november 2022 15:47 schreef MagicIsland1 het volgende:
Max kan zich klaar maken voor een seizoen vol gefluit (excl. Zandvoort)
Komt volgend jaar welquote:Op zondag 20 november 2022 15:45 schreef SiGNe het volgende:
Wel jammer dat Vettel nét geen 300 races gereden heeft (299)
quote:
Latifi gehaat?? Hij heeft Max het wk cadeau gedaan......quote:Op zondag 20 november 2022 15:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er is al meer dan een jaar een Britse lastercampagne tegen Verstappen aan de gang. Mensen zijn beinvloedbaar.quote:Op zondag 20 november 2022 15:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Raar he? Hoe zou dat toch komen?quote:Op zondag 20 november 2022 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
nooit gebeurd dat iemand 15 races wint idd
Ja hoor, tuurlijkquote:Op zondag 20 november 2022 15:47 schreef MagicIsland1 het volgende:
Max kan zich klaar maken voor een seizoen vol gefluit (excl. Zandvoort)
mercedes heeft max het wk cadeau gedaanquote:Op zondag 20 november 2022 15:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Latifi gehaat?? Hij heeft Max het wk cadeau gedaan......
Zie je ook waar ik op reageer of ga je echt alleen maar lopen zuigen met je posts?quote:
vertel met je eeuwige wijsheidquote:
Latifi heeft Max zijn eerste kampioenschap bezorgd, die wordt hier eerder een standbeeld gegundquote:Op zondag 20 november 2022 15:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is afgelopen jaren regelmatig trending topic in Nederland geweest. Zo ver Twitter natuurlijk iets zegtquote:Op zondag 20 november 2022 15:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De enige "haat" die Latifi heeft ontvangen kwam van Engelse fans omdat hij een muur raakte vorig jaar.
Precies dit, zit in de Britse cultuur die extreme laster campagnes voor de clicks en de views.quote:Op zondag 20 november 2022 15:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er is al meer dan een jaar een Britse lastercampagne tegen Verstappen aan de gang. Mensen zijn beinvloedbaar.
Was een spannend gevecht om P2.quote:Op zondag 20 november 2022 15:50 schreef heywoodu het volgende:
Na een leuk begin in de eerste paar races uiteindelijk maar een matig seizoen
2 keer niet pitten door mercedes gaf max het WK.....quote:Op zondag 20 november 2022 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Latifi heeft Max zijn eerste kampioenschap bezorgd, die wordt hier eerder een standbeeld gegund
Dat was het voordeel met Finse coureurs, die snappen het concept ongemakkelijke stilte niet.quote:
Vooral heel erg saai door de overmacht van Maxquote:Op zondag 20 november 2022 15:50 schreef heywoodu het volgende:
Na een leuk begin in de eerste paar races uiteindelijk maar een matig seizoen
Neem vooral nog een slok azijn.quote:Op zondag 20 november 2022 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zie je ook waar ik op reageer of ga je echt alleen maar lopen zuigen met je posts?
Zonder latifis crash was er niks gebeurd, had HAM vrolijk de 8ste titel gepakt.quote:Op zondag 20 november 2022 15:49 schreef Predator40 het volgende:
[..]
mercedes heeft max het wk cadeau gedaan
NEEquote:
quote:Op zondag 20 november 2022 15:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat kan hier niet krijgenhè bah. Wanneer mag je weer naar huis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
als die SC niet was gekomen had HAM het echt wel gered zonder die pitsquote:Op zondag 20 november 2022 15:50 schreef Predator40 het volgende:
[..]
2 keer niet pitten door mercedes gaf max het WK.....
Op twee na beste auto van de grid, Russell heeft meerdere podiums en een overwinning behaalt ermee, zo'n wrak is het niet...quote:Op zondag 20 november 2022 15:46 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat is niet eens gelogen, wat een wrak is die merc.
Dat daar de spanning van moest komen bevestigt voor mij het punt wel.quote:
quote:Op zondag 20 november 2022 15:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hè bah. Wanneer mag je weer naar huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Wat heeft dat met haat te maken? Hij kan er niet zo veel van en dat heeft hem een soort cultstatus gegeven. Maar haat?quote:Op zondag 20 november 2022 15:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is afgelopen jaren regelmatig trending topic in Nederland geweest. Zo ver Twitter natuurlijk iets zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |