Hamilton komt in de buurtquote:Op zondag 20 november 2022 15:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wie van de huidige racers wel om naast Max te rijden?
gewoon online binnen de miujnziggo omgevingquote:Op zondag 20 november 2022 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het volgens mij via ziggo, moet ik die dan gewoon bellen?
Ook een record.quote:
Heb geen viaplayquote:Op zondag 20 november 2022 15:33 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] VERGEET NIET OM VIAPLAY OP TE ZEGGEN. [ afbeelding ]
Dan had Perez mogelijk nog wel een kans gehad om er voorbij te gaan.quote:Op zondag 20 november 2022 15:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
En dan? Leclerc gaat niet aan de kant hoor.
En dan je teamgenoot de schuld gaan geven*quote:Op zondag 20 november 2022 15:35 schreef heywoodu het volgende:
Een punt of 140 achter je teamgenoot eindigen![]()
Hmm, zo maar eens even kijken danquote:Op zondag 20 november 2022 15:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon online binnen de miujnziggo omgeving
De Weight Watchers politiequote:Op zondag 20 november 2022 15:36 schreef Nizno het volgende:
Dat er nog geen politie op de baan is met al die donuts
In dit geval is het een combinatie door Perez ook deze race nog eens te laten pitten (dat is dan de schuld van RB) en op harde banden te zetten.quote:Op zondag 20 november 2022 15:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, Perez had die twee punten goed kunnen gebruiken om maar één punt achter Leclerc te eindigen
dat gaat hij doenquote:Op zondag 20 november 2022 15:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
En dan je teamgenoot de schuld gaan geven*
*als hij dat gaat doen, natuurlijk
jij snapt er niet echt veel van of welquote:Op zondag 20 november 2022 15:37 schreef PS. het volgende:
[..]
In dit geval is het een combinatie door Perez ook deze race nog eens te laten pitten (dat is dan de schuld van RB) en op harde banden te zetten.
Dat levert te veel schade opquote:Op zondag 20 november 2022 15:37 schreef SiGNe het volgende:
Waar is Latifgoat met z'n donut?
En Ricciardo? En Mick?
Als Latifi dat probeert staat hij meteen in de muur.quote:Op zondag 20 november 2022 15:37 schreef SiGNe het volgende:
En Ricciardo? En Mick?
ctrl ignorequote:Op zondag 20 november 2022 15:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij snapt er niet echt veel van of wel
Die stoppen niet officieelquote:Op zondag 20 november 2022 15:37 schreef SiGNe het volgende:
En Ricciardo? En Mick?
Oh jij wel gelukkig, want dit pakte echt goed uit ja terwijl hij 2e stond!quote:Op zondag 20 november 2022 15:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij snapt er niet echt veel van of wel
je snapt het echt nietquote:Op zondag 20 november 2022 15:38 schreef PS. het volgende:
[..]
Oh jij wel gelukkig, want dit pakte echt goed uit ja terwijl hij 2e stond!
WK voetbal in het mooie Qatarquote:
Als de sjeik het prima vindt, mag je zelfs een journalist vierendelen. Dus een donut draaien zal vast geen probleem zijnquote:
NIet op reageren, zit hele tijd al te trollen of snapt het gewoon niet, beide niet je tijd waard.quote:
Ik vraag mij af hoe Lando het zal doen in een Merc of RBquote:
Juist nu naar Dohaquote:
Je bent een vrouwquote:Op zondag 20 november 2022 15:38 schreef PS. het volgende:
Vrouwen kunnen zich beter met kookprogramma's bezig houden ipv denken dat ze verstand hebben van autosport
quote:Op zondag 20 november 2022 15:38 schreef PS. het volgende:
Vrouwen kunnen zich beter met kookprogramma's bezig houden ipv denken dat ze verstand hebben van autosport
quote:Op zondag 20 november 2022 15:33 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] VERGEET NIET OM VIAPLAY OP TE ZEGGEN. [ afbeelding ]
13 euro voor een biertje genot en dan is dat niet eens voor de gewone fans op de tribune die het met frisdrank moeten doenquote:
Gewoon nee.quote:Op zondag 20 november 2022 15:37 schreef PS. het volgende:
[..]
In dit geval is het een combinatie door Perez ook deze race nog eens te laten pitten (dat is dan de schuld van RB) en op harde banden te zetten.
Ik ook. Denk dat die ook niet slecht is, maar ongeveer even goed, geen idee,quote:Op zondag 20 november 2022 15:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe Lando het zal doen in een Merc of RB
Welkom bij de F1tv clubquote:Op zondag 20 november 2022 15:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgend jaar maar F1 TV proberen.
Nja de meeste, jij bent hier tenminste nog elk topic ipv alleen wanneer er succes voor Max te behalen valt.quote:
erg gegundquote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef El_Thijs het volgende:
Lewis geen overwinning in het hele seizoen.
Mijn grote wens was Russell wel en hij niet. Gebeurdquote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef El_Thijs het volgende:
Einde tijdperk.
Rozenwater toch?quote:Op zondag 20 november 2022 15:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
13 euro voor een biertje genot en dan is dat niet eens voor de gewone fans op de tribune die het met frisdrank moeten doen
Alle docu’s missen over Maxquote:Op zondag 20 november 2022 15:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgend jaar maar F1 TV proberen.
Kleine kans dat we Latifi nog terug gaan zien, de teams hebben tegenwoordig allemaal goede sponsors dus het geld van z'n vader is ook niet echt meer nodig.quote:
Mooi dat er een einde aan is gekomenquote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef El_Thijs het volgende:
Einde tijdperk.
Denk een grid penalty volgende race.quote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef TjjWester het volgende:
Seb mag hier eigenlijk niet komen, vraag me af of ze daar nog moeilijk over gaan doen.......
Vettels meest dominante start to finish overwinningen worden integraal achter mekaar uitgezonden.quote:
domme mexicanenquote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef Ireth het volgende:
Oke, ik ben de newbee maar waarom werd Max nu uitgejouwd?
Das lullig aangezien ze hem willen interviewenquote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef TjjWester het volgende:
Seb mag hier eigenlijk niet komen, vraag me af of ze daar nog moeilijk over gaan doen.......
dat is de vervanger van champagne. Daar mogen de gewone fans al helemaal niet aan komenquote:
Was vorige week niet zo vriendelijk richting Perez, en er zitten heel veel Perez fans op die tribune.quote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef Ireth het volgende:
Zijn toch meer van hetzelfdequote:
Als dat net zo goed was als die eerste docuquote:
Mensen hebben moeite met zijn dominantie.quote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef Ireth het volgende:
'Social' media.quote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef Ireth het volgende:
Max likt niet genoeg kontjes.quote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef Ireth het volgende:
iquote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef TjjWester het volgende:
Die heeft daar echt wel toestemming voor gekregen.quote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef TjjWester het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |