"I told you I wouldn't let him through"quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:58 schreef Perox het volgende:
Scenario: PER op pole Max P2. Morgen allebei eraf in bocht 1...![]()
![]()
Hij is er vrij regelmatig volgens mij.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:01 schreef Peterselieman het volgende:
Pa Vettel is volgens mij niet vaak in de paddock geweest?
hoe zie je dat, omdat ie de weg niet wist?quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:01 schreef Peterselieman het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:58 schreef El_Thijs het volgende:
Hoorde ik nu net echt Q3, Q2, Q1? Is toch andersom?
Volgens mij wel hoor. Ik weet zelfs zijn voornaam meen ikquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:01 schreef Peterselieman het volgende:
Helpen als dat kan is niet hetzelfde als laten winnenquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:04 schreef HiDiHo het volgende:
Eens kijken of Verstappen Perez laat winnen dit weekend
Ik zie hem liever winnen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:04 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom zou ie?quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:04 schreef HiDiHo het volgende:
Doodsbedreigingen en zulksquote:
Had niet anders verwacht van die egoist.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:09 schreef SiGNe het volgende:
Verstappen geeft het tot nu toe niet kado zo te zien
quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht van die egoist.
Het is zo vreselijk, altijd maar willen winnen, wat is er mis met die vent?!quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nou nou nou.. het is pas Q1 en evt kan het ook morgen in de wedstrijd nog.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als Verstappen een kadootje geeft moet er ook een dikke strik omheen, zodat het wel even duidelijk dat een mooi kado is dat Perez aangeboden krijgt van iemand in de positie om dat te doen. Laat hem maar met brilliante snelheid in een positie komen dat hij een andere rijder ophoudt voor Perez.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:09 schreef SiGNe het volgende:
Verstappen geeft het tot nu toe niet kado zo te zien
Precies. 't minste dat Perez kan verwachten van zijn teammaat is toch wel hulp om de snelste auto op de grid binnen de top 15 te krijgen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Anders hadden we al iets gehoord.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat de tracklimits in die bocht iets verder liggen dan wij en F1TV denken.
Hij doet over het algemeen maar 1 run in Q1 en als het kan ook 1 run in Q2quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:13 schreef Netsplitter het volgende:
Max blijft binnen voor de rest n Q1 vermoed ik.
Denk dat tweede.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:14 schreef Questular het volgende:
Het commentaar van Viaplay vind ik wel steeds beter worden. Of ik heb gewoon geen verstand van F1 dat kan ook.
Die hebben alleen Leclerc geanalyseerd.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Anders hadden we al iets gehoord.
Palmer en Edwards komen er ook niet op terug, alsof het niet gezegd is.
Maxi Max!quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:14 schreef Peterselieman het volgende:
oh, Max toch nog weer naar buiten
Ik steeds meerquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:16 schreef pmponer het volgende:
Ik vind zelf de Viaplay goden inmiddels minder irritant dan Olav
Plan D.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:17 schreef Zorro het volgende:
Ferrari blijft binnen. Geen idee ook waarom Red Bull wel gaat.
Zhou dan.quote:
Moet jij niet even gaan kakken ofzo want er zit iets dwars denk ik?quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Lekker uithangbordje voor Nederland, de familie Verstappen man man man
Zullen we hem terug geven aan België?quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hier heb je de aandacht waar je naar op zoek bent kleine man.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dat wat in het verleden al vaak zonder straf door Mercedes gedaan is, dat rijden?quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:23 schreef heywoodu het volgende:
Tegen dat rijden wat je hier van onder meer Verstappen ziet (en wat vast anderen ook deden, maar Verstappen was even in beeld) mag echt wel hard opgetreden worden.
Lijkt mij een goed plan maatquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zullen we hem terug geven aan België?
Ja. Maakt me weinig uit wie dat doet, maar dat extreem langzame rijden is veel te gevaarlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat wat in het verleden al vaak zonder straf door Mercedes gedaan is, dat rijden?
Nice.quote:
Altijd wijzen naar anderenquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat wat in het verleden al vaak zonder straf door Mercedes gedaan is, dat rijden?
De rijders maken er zelf een bende van en dan kiezen er coureurs voor om uit de drukte te blijven en anderen halen in, terwijl volgens de ongeschreven regels ze opgelijnd zouden moeten blijven.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja. Maakt me weinig uit wie dat doet, maar dat extreem langzame rijden is veel te gevaarlijk.
Dit. En hij moet nog een keer VIEZE TIETE VIEZE TIETE roepen bij de finishquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:21 schreef SiGNe het volgende:
Yes, Vettel door.
Die wordt sowieso ook DOTD als eerbetoon.
O jee, is het alweer niet gelukt om onze Britse overlords te behagen?quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ongeschreven regels kun je je reet mee afvegen, want niet belangrijk. Als ze dat wel waren dan waren het immers geschreven regels geweest.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De rijders maken er zelf een bende van en dan kiezen er coureurs voor om uit de drukte te blijven en anderen halen in, terwijl volgens de ongeschreven regels ze opgelijnd zouden moeten blijven.
Bij geschreven regels heb je wel papier...das wel handig om je reet mee te vegenquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Ongeschreven regels kun je je reet mee afvegen, want niet belangrijk. Als ze dat wel waren dan waren het immers geschreven regels geweest.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:31 schreef Gehrman het volgende:
Toto zag er wat pips uit. Slecht geslapen zeker wegens trauma's van vorig jaar.
En morgenavond weer klaplam in de disco.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:31 schreef Gehrman het volgende:
De zon is onder daar. Straatpoeper legt wat cadeautjes her en der neer.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:31 schreef Gehrman het volgende:
Echt?quote:
Ze spelen een spelletjequote:
Die ziet zijn laatste kans om dit seizoen een GP te winnen aan zich voorbij gaan.quote:
Ik denk om Massa te narrenquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:38 schreef Zorro het volgende:
Hamilmans doet nog een zinloos rondje.
Dat is toch alleen maar om in de weg te rijden
quote:
Mentale boost dat hij Red Bull mascotte wordt.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:41 schreef Peterselieman het volgende:
Verrassend dat Ricciardo naar Q3 gaat
Schumacherquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:43 schreef TjjWester het volgende:
Wie heeft mercedes klaar staan om een toekomstig vertrek van HAM op te vangen??
Ricquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:43 schreef TjjWester het volgende:
het is een race, geen giro 555 actiequote:Op zaterdag 19 november 2022 15:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die Red Bulls denken ook alleen maar aan hunzelf.
Walgelijk.
Kopen LEC opquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:43 schreef TjjWester het volgende:
Dit is een race?quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is een race, geen giro 555 actie
Bij zijn best ever crowd speech in Brazilie zei hij dat hij er zo graag kwam voor vakantie. Was dat een hint die niemand oppikte?quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:43 schreef TjjWester het volgende:
Mick verward het World Drivers Championship met de World Destructors Championship en laat MB failliet gaanquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:43 schreef TjjWester het volgende:
Russell.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:43 schreef TjjWester het volgende:
?quote:
Wk pijltjes gooienquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:46 schreef HiDiHo het volgende:
Help me even herinneren Viaplay op te zeggen morgen
een race tegen de klokquote:
Binnen nu en twee jaar is het gedaan, dit kan echt niet meer.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Bij zijn best ever crowd speech in Brazilie zei hij dat hij er zo graag kwam voor vakantie. Was dat een hint die niemand oppikte?
los in de tesquote:
ze moeten die voetbal eerst raken met die darts hequote:
Er is nog dartsquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:46 schreef HiDiHo het volgende:
Help me even herinneren Viaplay op te zeggen morgen
Russel is HAM al voorbij, wat mij betreft onbetwist de eerste rijder.quote:
Dat is geen sportquote:
Het ging er dit jaar bij Mercedes al om zijn legacy als potentiele goat te beschermen. Dat kun je niet te lang volhouden, of het zou moeten zijn dat hij plotseling oud is geworden maar daarvoor echt héél goed was.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:47 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Binnen nu en twee jaar is het gedaan, dit kan echt niet meer.
Persoonlijk geloof ik niet dat de 2023 wagen kampioenwaardig zal zijn, mocht dat wel zo zijn dan is het in het voordeel van Russel.
Wat een lulquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:51 schreef Drekkoning het volgende:
Verstappen blijft gewoon expres kutten om die tow niet te hoeven geven.
Waarschijnlijk is het hem verboden.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:49 schreef Maanvis het volgende:
ik heb er ene hard hoofd in of VER wel op de 1e rij komt
gewoon snel rijdenquote:
door geen tow te hoeven gevenquote:
Die zal zo wel komenquote:
In Q4quote:
ja spreek dat dan niet af als je het niet van plan bent...quote:
Wij twijfelen ook wel eens over Skyquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:56 schreef TjjWester het volgende:
Sky twijfelt over tracklimits.......
Dat was ook mijn eerste reactie eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:56 schreef TjjWester het volgende:
Zoals Max al zei....."je weet wat ik gezegd heb"quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja spreek dat dan niet af als je het niet van plan bent...
Was ook een twijfelgeval. Net wel/nietquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:56 schreef TjjWester het volgende:
daarom heb ik m op engels commentaar staan bij F1tvpro, ik kan die gast niet uitstaan.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:56 schreef Predator40 het volgende:
melroy moeten ze gewoon echt skippen.....wat fucking irritant is die gast
vooral na abu dhabi 2021quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wij twijfelen ook wel eens over Sky
Max moest zijn huid redden vorige week maar heeft daar helemaal geen zin in.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja spreek dat dan niet af als je het niet van plan bent...
en weer trappen beide engineers er inquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zoals Max al zei....."je weet wat ik gezegd heb"
ook even naar de voorwielen kijkenquote:
Wedstrijdleiding is niet met je eensquote:
Leken erover, maar miss waren ze even los van de grond idd.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:58 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ook even naar de voorwielen kijken
question?quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:58 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom geeft sainz geen tow aan leclerc?
Lijkt me dat dit tegenwoordig wel geautomatiseerd wordt uitgelezen en niet op basis van tv beelden wordt gedaan?quote:
Voorband zit er hier nog net op idd.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Voor F1TV is het duidelijk op basis van de herhaling; tijd Verstappen moet afgepakt worden.
Saintz dan ookquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Voor F1TV is het duidelijk op basis van de herhaling; tijd Verstappen moet afgepakt worden.
Alleen als alle banden tegelijkertijd over de lijn zijn, dat was niet het geval.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
op de lijn.....quote:
Sam Collins is weer bezig?quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Of gewoon meteen wegrijden, 20 seconden pakken tot de laatste ronde en dan vrijwel stil gaan staan.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:01 schreef SiGNe het volgende:
Perez 2.. hoeft Verstappen 'm er alleen nog na de start voorbij te laten en daarna Leclerc lang genoeg blokkeren.
Dit is goed voor Red Bull
Prima, de laatste ronde had Max z'n tijd verbeterd en gong toen niet over de lijn.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Schijnt dat Jos het hotel al kort en klein aan het slaan is.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:02 schreef Maanvis het volgende:
Max niet enthausiast, zal wel de P in hebben dat ie een tow moest geven?
Als Perez gewoon Leclerc voor blijft, is dat allemaal niet nodig. Kan Max gewoon winnen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Of gewoon meteen wegrijden, 20 seconden pakken tot de laatste ronde en dan vrijwel stil gaan staan.
Dan is het ook voor iedereen duidelijk.
heb Jos al een tijd niet gezien in de box van RBquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Schijnt dat Jos het hotel al kort en klein aan het slaan is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |