"I told you I wouldn't let him through"quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:58 schreef Perox het volgende:
Scenario: PER op pole Max P2. Morgen allebei eraf in bocht 1...![]()
![]()
Hij is er vrij regelmatig volgens mij.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:01 schreef Peterselieman het volgende:
Pa Vettel is volgens mij niet vaak in de paddock geweest?
hoe zie je dat, omdat ie de weg niet wist?quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:01 schreef Peterselieman het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:58 schreef El_Thijs het volgende:
Hoorde ik nu net echt Q3, Q2, Q1? Is toch andersom?
Volgens mij wel hoor. Ik weet zelfs zijn voornaam meen ikquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:01 schreef Peterselieman het volgende:
Helpen als dat kan is niet hetzelfde als laten winnenquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:04 schreef HiDiHo het volgende:
Eens kijken of Verstappen Perez laat winnen dit weekend
Ik zie hem liever winnen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:04 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom zou ie?quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:04 schreef HiDiHo het volgende:
Doodsbedreigingen en zulksquote:
Had niet anders verwacht van die egoist.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:09 schreef SiGNe het volgende:
Verstappen geeft het tot nu toe niet kado zo te zien
quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht van die egoist.
Het is zo vreselijk, altijd maar willen winnen, wat is er mis met die vent?!quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nou nou nou.. het is pas Q1 en evt kan het ook morgen in de wedstrijd nog.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als Verstappen een kadootje geeft moet er ook een dikke strik omheen, zodat het wel even duidelijk dat een mooi kado is dat Perez aangeboden krijgt van iemand in de positie om dat te doen. Laat hem maar met brilliante snelheid in een positie komen dat hij een andere rijder ophoudt voor Perez.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:09 schreef SiGNe het volgende:
Verstappen geeft het tot nu toe niet kado zo te zien
Precies. 't minste dat Perez kan verwachten van zijn teammaat is toch wel hulp om de snelste auto op de grid binnen de top 15 te krijgen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Anders hadden we al iets gehoord.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat de tracklimits in die bocht iets verder liggen dan wij en F1TV denken.
Hij doet over het algemeen maar 1 run in Q1 en als het kan ook 1 run in Q2quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:13 schreef Netsplitter het volgende:
Max blijft binnen voor de rest n Q1 vermoed ik.
Denk dat tweede.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:14 schreef Questular het volgende:
Het commentaar van Viaplay vind ik wel steeds beter worden. Of ik heb gewoon geen verstand van F1 dat kan ook.
Die hebben alleen Leclerc geanalyseerd.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Anders hadden we al iets gehoord.
Palmer en Edwards komen er ook niet op terug, alsof het niet gezegd is.
Maxi Max!quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:14 schreef Peterselieman het volgende:
oh, Max toch nog weer naar buiten
Ik steeds meerquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:16 schreef pmponer het volgende:
Ik vind zelf de Viaplay goden inmiddels minder irritant dan Olav
Plan D.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:17 schreef Zorro het volgende:
Ferrari blijft binnen. Geen idee ook waarom Red Bull wel gaat.
Zhou dan.quote:
Moet jij niet even gaan kakken ofzo want er zit iets dwars denk ik?quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Lekker uithangbordje voor Nederland, de familie Verstappen man man man
Zullen we hem terug geven aan België?quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hier heb je de aandacht waar je naar op zoek bent kleine man.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dat wat in het verleden al vaak zonder straf door Mercedes gedaan is, dat rijden?quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:23 schreef heywoodu het volgende:
Tegen dat rijden wat je hier van onder meer Verstappen ziet (en wat vast anderen ook deden, maar Verstappen was even in beeld) mag echt wel hard opgetreden worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |