Anders hadden we al iets gehoord.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat de tracklimits in die bocht iets verder liggen dan wij en F1TV denken.
Hij doet over het algemeen maar 1 run in Q1 en als het kan ook 1 run in Q2quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:13 schreef Netsplitter het volgende:
Max blijft binnen voor de rest n Q1 vermoed ik.
Denk dat tweede.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:14 schreef Questular het volgende:
Het commentaar van Viaplay vind ik wel steeds beter worden. Of ik heb gewoon geen verstand van F1 dat kan ook.
Die hebben alleen Leclerc geanalyseerd.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Anders hadden we al iets gehoord.
Palmer en Edwards komen er ook niet op terug, alsof het niet gezegd is.
Maxi Max!quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:14 schreef Peterselieman het volgende:
oh, Max toch nog weer naar buiten
Ik steeds meerquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:16 schreef pmponer het volgende:
Ik vind zelf de Viaplay goden inmiddels minder irritant dan Olav
Plan D.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:17 schreef Zorro het volgende:
Ferrari blijft binnen. Geen idee ook waarom Red Bull wel gaat.
Zhou dan.quote:
Moet jij niet even gaan kakken ofzo want er zit iets dwars denk ik?quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Lekker uithangbordje voor Nederland, de familie Verstappen man man man
Zullen we hem terug geven aan België?quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hier heb je de aandacht waar je naar op zoek bent kleine man.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dat wat in het verleden al vaak zonder straf door Mercedes gedaan is, dat rijden?quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:23 schreef heywoodu het volgende:
Tegen dat rijden wat je hier van onder meer Verstappen ziet (en wat vast anderen ook deden, maar Verstappen was even in beeld) mag echt wel hard opgetreden worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |