SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
De reviews waren niet lovend inderdaad.quote:
Same here. Had gehoopt dat dit de game of the year zou worden. Helaas.quote:Op vrijdag 18 november 2022 07:34 schreef wolfrolf het volgende:
ik ga de game misschien ooit ver in de toekomst wel halen voor <20 euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Friday12
Tijd voor goede aanbiedingenSOONY
quote:Op vrijdag 18 november 2022 09:59 schreef DKUp het volgende:
BLACKED FRIDAYEDJammer ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Friday12
Tijd voor goede aanbiedingen![]()
Als ze dat nou perongeluk even deden met gotham knightsquote:Op vrijdag 18 november 2022 12:08 schreef StateOfMind het volgende:
The Last of Us 2 nu een tientje in de Store.
erg mooi dankjewel heahquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:01 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb het doorgegeven.
Ze nemen het mee naar achter.
Neen, vind het echt te overpriced voor een controller. ¤ 100,- had ik er nog over nagedacht.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:42 schreef Dopekoe het volgende:
Nog meer mensen hier die toch de dualsense edge hebben gepreordered?
Ik kreeg ergens vorige week de mail van Sony en kon het niet laten![]()
Als PS-fanboy doe ik het niet voor ¤240,-quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:42 schreef Dopekoe het volgende:
Ik wil hem wel graag maar vind het toch wel duur.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:42 schreef Dopekoe het volgende:
Hell to the no.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:42 schreef Dopekoe het volgende:
No way dat ik zoveel geld voor 1 controller uit ga geven.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:42 schreef Dopekoe het volgende:
Dat was ook initieel mijn gedachte, maar had net m'n roomba j7+ geretourneerd toen ik die mail kreeg, dus had wat centen overquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
No way dat ik zoveel geld voor 1 controller uit ga geven.
Trek in ijsquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:29 schreef StateOfMind het volgende:
Exact 2 weken nog tot Callipo Protocol
Had er een met zo'n automatisch leegbak, het is daarbij net alsof je naast een vol gas gevende JSF staat...quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:12 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Ik heb liever een Roomba dan 2 extra padles.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:52 schreef StateOfMind het volgende:
Koud buiten 🥶
Het is net Fimbulwinter 😱
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verslagen, dat was een intens gevecht.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
volgens mij wel, want dat is hoe het vroeger gebeurdequote:Op maandag 21 november 2022 22:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb even een snel vraagje ik speel de kingdom hearts remake van deel 1 die nu gratis is in de ps plus second tier zeg maar.
Maar kan je echt alleen maar saven bij savepoints?
Zit nog helemaal in het begin maar dat is niet meer van deze tijd wil gewoon kunnen saven wanneer ik wil en niet van save point naar save point moeten rennen.
Kan dat of niet?
Ja klopt maar er zijn veel remakes van games waar ze dit wel gefixed hebben.quote:Op maandag 21 november 2022 22:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
volgens mij wel, want dat is hoe het vroeger gebeurde
Het is een spel uit 2002, dus ja helaas. Het is tevens geen remake maar een hd remaster. Das iegs heel anders..quote:Op maandag 21 november 2022 22:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb even een snel vraagje ik speel de kingdom hearts remake van deel 1 die nu gratis is in de ps plus second tier zeg maar.
Maar kan je echt alleen maar saven bij savepoints?
Zit nog helemaal in het begin maar dat is niet meer van deze tijd wil gewoon kunnen saven wanneer ik wil en niet van save point naar save point moeten rennen.
Kan dat of niet?
Dat verklaart ook waarom bedankt.quote:Op maandag 21 november 2022 22:47 schreef Spyrodedraak het volgende:
[..]
Het is een spel uit 2002, dus ja helaas. Het is tevens geen remake maar een hd remaster. Das iegs heel anders..
Realiseer je dat de Kingdom Hearts reeks inmiddels uit dertien spellen bestaat en een groot deel van die games ook daadwerkelijk belangrijk is voor het verhaal. Als je dus uit het niets deel 3 speelt zul je qua verhaal weinig tot niets meekrijgen.quote:Op maandag 21 november 2022 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja klopt maar er zijn veel remakes van games waar ze dit wel gefixed hebben.
Tot nu toe wel mooi spel maar als dit zo blijft skip ik hem misschien gelijk door naar deel drie wat toch wel jammer is.
Die snes/nes mini dingen kan je gewoon saven midden in een leven bij al die games ratchet and clank remake van een paar jaar geleden ook volgens mij.
hier is ie gewoon geel hoor?quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:03 schreef StateOfMind het volgende:
Moet nog steeds wennen aan die nieuwe kleur van GAM
Ik vind het ook helemaal niksquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:03 schreef StateOfMind het volgende:
Moet nog steeds wennen aan die nieuwe kleur van GAM
Ik was van plan remake 1 en 2 en daarna 3 te spelen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:19 schreef Frankii het volgende:
[..]
Realiseer je dat de Kingdom Hearts reeks inmiddels uit dertien spellen bestaat en een groot deel van die games ook daadwerkelijk belangrijk is voor het verhaal. Als je dus uit het niets deel 3 speelt zul je qua verhaal weinig tot niets meekrijgen.
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:02 schreef nattermann het volgende:
Eindelijk een PS5 besteld. Ragnarok bundel.
Disc. Heb nog een berg PS4 games liggen die ik waarschijnlijk toch nooit meer ga spelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebbon.
[ Bericht 5% gewijzigd door Jimbo op 23-11-2022 11:24:12 ]Put these foolish ambitions to rest.
In ieder gebied wel.quote:Op dinsdag 22 november 2022 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat verklaart ook waarom bedankt.
Zitten die save dingen wel een beetje bij elkaar dan?
Zit nu bij dat stukje waar je goofy en donalds steeds net mis loopt moest andere dingen doen dus maar terug naar sectie 1 gelopen.
Oke dat is wel tofquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2022 22:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Ondanks dat het een obvious iets was, wel graag dingen over Gow voorlopig in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebbon. [ afbeelding ]Houdt het leuker voor de mensen die hem nog níet uitgespeeld hebbem.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Wat?quote:Op woensdag 23 november 2022 11:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ondanks dat het een obvious iets was, wel graag dingen over Gow voorlopig in een spoilerHoudt het leuker voor de mensen die hem nog níet uitgespeeld hebbem.
je tweede filmpje die ik nu in een spoiler gezet hebquote:
Ik ben denk ik bijna op het point of no return aangekomen gisteren.quote:Op woensdag 23 november 2022 11:25 schreef Jimbo het volgende:
Tevens ben ik nu aangekomen bij de laatste 'missie' in GoW denk ik.(kreeg iig een no way back gesprek met mirmir)
Vanavond maar eens uitspelen als 't voetbal allemaal kut is op tv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest hier en daar wat collectibles gemist, naar niet gek veel.
Vanmiddag of vanavond maar eens verder gaan, WK kijk ik toch niet.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
57 uur voor 100%.quote:Op woensdag 23 november 2022 12:08 schreef over_hedge het volgende:
Hoe lang hebben jullie er over gedaan? Ik zit nu op 10 uur. En hoop eigenlijk dat ik toch wel minimaal op de helft ben
En alleen main story? Want 100% hoef ik niet. Ik heb nu 6 van de 14 gedicht dingen gevonden. Dus heb de hoop dat ik ongeveer op de helft benquote:
volgens HLTB kom je op ~20-23 uur voor storyquote:Op woensdag 23 november 2022 12:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En alleen main story? Want 100% hoef ik niet. Ik heb nu 6 van de 14 gedicht dingen gevonden. Dus heb de hoop dat ik ongeveer op de helft ben
Tnxs! Dat is wel een prima tijdquote:Op woensdag 23 november 2022 12:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
volgens HLTB kom je op ~20-23 uur voor story
Main Story
23 Hours
Main + Sides
35 Hours
Completionist
48½ Hours
All Styles
36½ Hours
Thanksquote:Op woensdag 23 november 2022 09:40 schreef Spyrodedraak het volgende:
[..]
In ieder gebied wel.
Ik zou bij dat punt naar sectie drie lopen ( door sectie 1 en eerste weggetje naar rechts). Einde van die gang is een deur en dan komt er een cutscene.
( sorry, ik ken heel kh uit mijn hoofd)
Ik heb nooit een tekort aan save points ervaren in ieder geval. De werelden zijn niet heel groot en na elke bossfight of belangrijk event heb je wel zo'n punt zitten. Je kan trouwens ook gewoon je Playstation op rustmodus zetten (resulteert wel in een duurdere elektriciteitsrekening).quote:Op dinsdag 22 november 2022 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat verklaart ook waarom bedankt.
Zitten die save dingen wel een beetje bij elkaar dan?
Zit nu bij dat stukje waar je goofy en donalds steeds net mis loopt moest andere dingen doen dus maar terug naar sectie 1 gelopen.
Via de PS Store of grote webshops moet het lukkenquote:Op donderdag 24 november 2022 21:44 schreef Erosjuhhh het volgende:
Mijn Playstation essential verloopt 8 December. Als ik via de Playstation site een extra abonnement wil, betaal ik 0.65¤ (25% korting) en over een week betaal ik 99¤ voor een jaar abonnement. Ik zie nergens de optie om 25% korting te krijgen voor het jaar abonnement, iemand een tip?
Je betaalt vandaag een bedrag van ¤0,65. Deze betaling geldt voor de resterende 8 dagen van je huidige abonnement. Volgende betaling: elke 12 maanden ¤99,99, met ingang van 2-12-2022. Zie de voorwaarden voor informatie over prijswijzigingen en de manier waarop je kunt opzeggen.quote:Op donderdag 24 november 2022 21:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Via de PS Store of grote webshops moet het lukken![]()
https://www.playstation.com/nl-nl/ps-plus/#subscriptions
Ik denk dat je eerst je essential moet verlengen. Daarna kun je denk ik upgraden naar extra tot de volgende datum dat je essential afloopt.quote:Op donderdag 24 november 2022 21:44 schreef Erosjuhhh het volgende:
Mijn Playstation essential verloopt 8 December. Als ik via de Playstation site een extra abonnement wil, betaal ik 0.65¤ (25% korting) en over een week betaal ik 99¤ voor een jaar abonnement. Ik zie nergens de optie om 25% korting te krijgen voor het jaar abonnement, iemand een tip?
Net voor een jaar verlengd door gewoon met PSN tegoed te betalenquote:Op donderdag 24 november 2022 23:03 schreef CoExist het volgende:
Vraagje!
Kun je ook verlengen met gewoon PSN tegoed of kan dat alleen met PS+ tegoed?
Mijn snode plan is als volgt:
Ik heb nu 3.410 gouden coins @ GameMania, bij aankoop van een ¤ 50,- PSN tegoed voucher ga ik ruim over de 4.000 gouden coins heen en krijg ik een GM voucher ter waarde van ¤ 7,50
Deze voucher wil ik dan verzilveren op een PSN tegoed voucher van ¤ 40,- waar ik dan ¤ 32,50 voor betaal.
Ik betaal voor al het PSN tegoed dan samen ¤ 82,50
Het PSN tegoed wil ik dan gebruiken om mijn PS+ premium te verlengen. Door het PlayStation Stars programma krijg ik dan 890 punten. Plus de 968 punten die ik al heb verdiend kan ik de PS Stars store weer ¤ 5,- PSN tegoed claimen.
Een heel karwei voor een schamele ¤ 12,50 winst, maar je bent een BudgetGamer of je bent het niet.
Ik heb nu PS+ Premium tot 25/11/2023.
Ben er niet echt tevreden over eigenlijk, en downgraden kan pas over een jaar. Wie weet of er dan aanbiedingen zijn.
En voor ¤ 77,50 een jaar verlengen kan ik op zich nog wel mee leven.
#BlackFridayFOMO
Thnx voor de bevestiging. Zojuist bovenstaande gedaan en het heeft gewerkt!quote:Op donderdag 24 november 2022 23:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Net voor een jaar verlengd door gewoon met PSN tegoed te betalen
De "levensduur" van een console is toch al jaren een jaar of 7. niks nieuws dusquote:Op zaterdag 26 november 2022 11:56 schreef Aether het volgende:
Sony doesn't expect PlayStation 6 before 2027, confidential document suggests
https://www.eurogamer.net(...)al-document-suggests
We krijgen eind 2023 of ergens in 2024 een Pro-variant.quote:Op zaterdag 26 november 2022 11:56 schreef Aether het volgende:
Sony doesn't expect PlayStation 6 before 2027, confidential document suggests
https://www.eurogamer.net(...)al-document-suggests
Jawel joh.quote:Op zaterdag 26 november 2022 13:09 schreef Elan het volgende:
De PS6 zal toch sowieso geen console meer worden.
Een pc met een snelle SSD.quote:Op zaterdag 26 november 2022 13:09 schreef Elan het volgende:
De PS6 zal toch sowieso geen console meer worden.
Over 5 (!) jaar is cloudgaming echt wel de standaard. Het zal dus eerder een tv-stick of app worden dan een console.quote:
wedje leggen van niet voor 1 centquote:Op zaterdag 26 november 2022 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Over 5 (!) jaar is cloudgaming echt wel de standaard. Het zal dus eerder een tv-stick of app worden dan een console.
Geloof ik niets van.quote:Op zaterdag 26 november 2022 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Over 5 (!) jaar is cloudgaming echt wel de standaard. Het zal dus eerder een tv-stick of app worden dan een console.
Oh, alsjeblieft niet. De dag wanneer er geen fysieke aankopen meer mogelijk zijn is de dag dat ik stop met nieuwe games.quote:Op zaterdag 26 november 2022 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Stadia is geflopt omdat het een waardeloos businessmodel was. Niet omdat cloudgaming niet de toekomst zou zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2022 14:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geloof ik niets van.
Cloudgaming is nu al prima mogelijk en Stadia is nu al prachtig geflopt.
Waarom zou je nog meer plastic te wereld in helpen als je prima digitaal uit de voeten kunt? Zelfde met mensen die nog fysieke boeken kopen, je belast er alleen maar het milieu mee.quote:Op zaterdag 26 november 2022 14:07 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Oh, alsjeblieft niet. De dag wanneer er geen fysieke aankopen meer mogelijk zijn is de dag dat ik stop met nieuwe games.
Gaming as a service.
Waarom zou je alles als abonnement vorm willen afnemen? Niks meer in bezit, alles op de pof. Zolang ik mijn verzameling heb en die ook nog weer kan verhandelen is dat geen extra belasting voor het milieu. Beter dan servers vol met vaporware die niemand speelt en alleen maar kw's verstoken.quote:Op zaterdag 26 november 2022 14:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou je nog meer plastic te wereld in helpen als je prima digitaal uit de voeten kunt? Zelfde met mensen die nog fysieke boeken kopen, je belast er alleen maar het milieu mee.
Moest je niet een bepaalde punt bereiken om coop te kunnen spelen?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Speel co-op Returnal met m'n vriendin. We zijn hooked.
Nee, je moet gewoon één keer dood gaan tegen een mob. Vanaf dat moment is de co-op orb toegankelijk.quote:Op zondag 27 november 2022 13:18 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Moest je niet een bepaalde punt bereiken om coop te kunnen spelen?
https://gamer.nl/artikelen/nieuws/gamelicensies-van-verschillende-playstation-plus-tiers-zorgen-voor-problemen/quote:Gamelicensies verschillende PlayStation Plus-tiers zorgen voor problemen
Greedfall legt een onhandig probleem bloot
Er ontstaan bij sommige spelers problemen wanneer een game die ze via PlayStation Plus Essential hebben geclaimd wordt verwijderd van PlayStation Plus Extra of Premium.
PlayStation Plus Essential - in essentie het 'oude' PlayStation Plus - levert maandelijks een paar gratis games op voor abonnees. Die games kunnen voor altijd gespeeld blijven worden, zolang men dit abonnement maar intact houdt.
Met de komst van PlayStation Plus Extra en Premium krijgen spelers die lid zijn van een van deze duurdere tiers daarnaast toegang tot honderden games - vergelijkbaar met Xbox Game Pass. Logischerwijs worden diverse games na een bepaalde tijd ook weer van deze dienst afgehaald, wanneer Sony stopt met het betalen van de uitgever in kwestie voor deze licentie.
Het probleem lijkt nu te ontstaan wanneer een game die ooit aangeboden werd via PlayStation Plus Essential, ook op PlayStation Plus Extra of Premium staat en daar vervolgens van wordt verwijderd. Dat melden gamers op Reddit. Het systeem lijkt doordat het spel van Premium of Extra verwijderd wordt in de war te raken, waardoor mensen die beide versies hebben geclaimd het niet meer kunnen spelen.
Dit is namelijk gebeurd met Greedfall, een spel dat ooit als maandelijkse game werd geschonken, maar onlangs van PS Plus Extra werd gehaald. Mensen die de game ondanks dat ze het ooit hebben geclaimd via het oude PS Plus ook via Extra hebben gedownload, hebben hiermee de oorspronkelijke licentie overschreven. Het resultaat is dat men deze game niet meer kan spelen, ook al horen games die via PS Plus Essential worden aangeboden altijd speelbaar te blijven zolang het abonnement intact is.
De helpdesk van Sony is door een gamer gecontacteerd en daar lijkt men ook niet helemaal te begrijpen hoe de vork precies in de steel steekt. Op moment van schrijven heeft Sony nog geen officieel statement naar buiten gebracht over de situatie.
Sony die iets kut heeft uitgewerkt. Je verwacht het niet.quote:Op maandag 28 november 2022 16:45 schreef CoExist het volgende:
[..]
https://gamer.nl/artikelen/nieuws/gamelicensies-van-verschillende-playstation-plus-tiers-zorgen-voor-problemen/
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Mja, dit kon je van ver zien aankomen natuurlijk…
Kan je mooi door naar Tiny tinaquote:Op dinsdag 29 november 2022 08:57 schreef Kaizen_ het volgende:
Borderlands 3 is weer een geinig tussendoortje. Over the top wapens en leuke characters. De bad-guys zijn minder cringy als ik vantevoren in de reviews had gelezen. Had 't erger verwacht.
Maar wat is het spel makkelijk zeg. De legendary weapons vliegen je om de oren en daar kan je wel een paar leveltjes mee door. Het 'overpowered' gevoel wat ik in het begin had begint nu weg te ebben. Ben halverwege de campaign, zelfs de bosses zijn geen uitdaging.
Erg jammer. Want ik ga namelijk niet voor een tweede of derde playthrough die natuurlijk wel uitdagender is.
Komt een beetje beroerd uit samen met The Callisto Protocol na Black Friday.quote:Op dinsdag 29 november 2022 15:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zijn er nog mensen die NFS Unbound spelen? Hoor toch wel leuke verhalen maar wil eigenlijk max 30 euro betalen dus wacht nog ff.
Dan liever BB2quote:
Ja true, maar ik loop sowieso achter met alle games.quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Komt een beetje beroerd uit samen met The Callisto Protocol na Black Friday.
Op 2 december (release) vervalt het embargo.quote:Op woensdag 30 november 2022 11:35 schreef Scrummie het volgende:
Wanneer reviews van Callisto Protocol?
Erg laat.quote:Op woensdag 30 november 2022 11:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Op 2 december (release) vervalt het embargo.
Hier ook zojuist besteld.quote:Op woensdag 30 november 2022 13:30 schreef StateOfMind het volgende:
Had me van de week eigenlijk voorgenomen om Callisto Protocol toch maar niet day one te kopen, omdat die naar verluidt maar een uur of 14 duurt.
Totdat ik weer een filmpje zag.
Dus ik ga hem toch halen![]()
Je hebt hem al 😱quote:Op woensdag 30 november 2022 15:04 schreef 7nightwing7 het volgende:
Zometeen maar eens The Calisto protocol checken.
Ja precies. Nou ja, NFS Unbound en TCP gaan er komen.quote:Op woensdag 30 november 2022 11:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ja true, maar ik loop sowieso achter met alle games.
Ben nu God of War aan t spelen. Ja, die vorige versie nog.
Yes. Maat van me is filiaalmanager bij lokale gamewinkel. Krijg altijd de games eerderquote:
quote:Op woensdag 30 november 2022 17:16 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Yes. Maat van me is filiaalmanager bij lokale gamewinkel. Krijg altijd de games eerder
Veel plezier! Hopelijk vanavond je eerste indrukken in dit topic.quote:Op woensdag 30 november 2022 17:16 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Yes. Maat van me is filiaalmanager bij lokale gamewinkel. Krijg altijd de games eerder
Dat was ik niet. Die haal ik wel een keer in de sale.quote:Op woensdag 30 november 2022 17:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Jij had Ragnarok ook eerder toch?
Nicequote:Op woensdag 30 november 2022 17:43 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Dat was ik niet. Die haal ik wel een keer in de sale.
Wat TCP betreft. De intro is amazeballs.
Is deze game wat? Zag dat die al was afgeprijsd naar 30,-, voor die prijs lijkt het me wel een leuk tussendoortjequote:
Leuke game, voor die prijs primaquote:Op woensdag 30 november 2022 20:23 schreef Kingside het volgende:
[..]
Is deze game wat? Zag dat die al was afgeprijsd naar 30,-, voor die prijs lijkt het me wel een leuk tussendoortje
Klinkt uitstekend.quote:Op woensdag 30 november 2022 21:13 schreef 7nightwing7 het volgende:
2 uurtjes gespeeld. (The calisto protocol ps5).
Kort impressie :
Duidelijk invloeden van dead space. Love this a lot. De atmosfeer is geweldig. Je bent steeds op je hoede. Jumpscares zitten heel goed verwerkt tot nu toe. Sound is top knotch
. De gore is duidelijk aanwezig. Heb een paar keer met open mond vol verbazing zitten kijken naar hoe goed en bruut de animaties zijn. De combat is zeer, zeer, zeer bevredigend. Dit zou wel eens een toppertje kunnen worden. (Mits je van het genre houdt natuurlijk
).
Hoe dan ook, ik geniet met volle teugen.
Is het linear, met een beetje verhaal? Heb er nog weinig over gelezen. Waar is het mee te vergelijken?quote:Op woensdag 30 november 2022 21:13 schreef 7nightwing7 het volgende:
Kort impressie :
Duidelijk invloeden van dead space. Love this a lot. De atmosfeer is geweldig. Je bent steeds op je hoede. Jumpscares zitten heel goed verwerkt tot nu toe. Sound is top knotch
. De gore is duidelijk aanwezig. Heb een paar keer met open mond vol verbazing zitten kijken naar hoe goed en bruut de animaties zijn. De combat is zeer, zeer, zeer bevredigend. Dit zou wel eens een toppertje kunnen worden. (Mits je van het genre houdt natuurlijk
).
Mooi.quote:Op woensdag 30 november 2022 21:13 schreef 7nightwing7 het volgende:
Kort impressie :
).
Speelt gewoon lekker weg (vind ik dan)quote:Op donderdag 1 december 2022 12:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Klaar met gaurdians of the galaxy, dus nu met ghost of sushi.
Het zal al aan mij liggen, maar waarom dit spel nu zo gehyped is?
Artwork is zeker mooi (hoogstens een laag detail niveau, maar he het is een ps4 titel) maar verder?
Ziet er top uit. De gevechten zijn leuk. Je voelt je echt als een legendary samurai. Verhaal is prima. Niet te lang. Side mission zijn prima en niet te veel. Toffe manier van de weg wijzen.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Klaar met gaurdians of the galaxy, dus nu met ghost of sushi.
Het zal al aan mij liggen, maar waarom dit spel nu zo gehyped is?
Artwork is zeker mooi (hoogstens een laag detail niveau, maar he het is een ps4 titel) maar verder?
Van de makers van dead space. Survival space horror.quote:Op donderdag 1 december 2022 09:42 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Is het linear, met een beetje verhaal? Heb er nog weinig over gelezen. Waar is het mee te vergelijken?
Gemixte reviews geloof ik tot nu toe. Ik las van "GOTY!!!!" tot een 5quote:
Veel plezier.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:12 schreef StateOfMind het volgende:
Ach, het is in feite een nieuwe Dead Space game, van een studio die grotendeels uit de originele makers bestaat.
En ik vond deel 1 en 2 geweldig.
Dus dit was een no-brainer voor mij.
Is nu aan het installeren
@7nightwing7 speelt hem al een paar dagenquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Launch schijnt desastreus te zijn. Crashes bij de vleet.
Ja, de reviews zijn opvallend genoeg nogal verschillend. De een heeft nergens last van en de ander zit met Cyperpunk. Geen idee of daar nog een differentiatie zit in platform.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
@:7nightwing7 speelt hem al een paar dagen
Doet me denken aan Just Cause 3 destijds.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, de reviews zijn opvallend genoeg nogal verschillend. De een heeft nergens last van en de ander zit met Cyperpunk.
Ik heb wel veel moeite met het zien van de attack om te ontwijken. Moeilijk spel.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:53 schreef 7nightwing7 het volgende:
Heerlijke game. Ik wist wat ik kon verwachten. Past helemaal in mijn straatje. De combat was even wennen. Maar als het eenmaal klikt.
Had ik ook in het begin. Blijven oefenen, het heeft bij mij ook even geduurd. Maar nu "dans" ik er aardig omheen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 23:35 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ik heb wel veel moeite met het zien van de attack om te ontwijken. Moeilijk spel.
Schijnt wat mis te zijn gegaan met de day-one patch las ik op Twitter.quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:44 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren maar even kunnen spelen omdat mijn handen het niet goed deden
Wel jammer dat je niet vrijelijk kunt switchen tussen quality mode en performance mode.
Eerst begonnen op Quality Mode, maar dat is te sluggish.
Toen wou ik voor de Performance Mode gaan, maar daar moest ik een nieuwe game voor starten.
Was gelukkig nog in het begin.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:00 schreef StateOfMind het volgende:
Sfeertje hoor, in Callisto Protocol
Lekker bloederig ook
SPOILER: introOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wil ik ook halen, maar deze zat bij m'n bundel maar werkt dus maar half.quote:Op maandag 5 december 2022 09:37 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb de originele van Sony zelf (met eigen adapter) en die werkt perfect.
Heb zelf deze voor m'n PS4 games er aan hangen, werkt prima. Als je gesleep met je ps5 games wil voorkomen zou ik er gewoon een SSD in prikken trouwensquote:Op maandag 5 december 2022 10:36 schreef Cod_player het volgende:
Wie heeft er een externe harde schijf voor de ps5 aangesloten. Werkt dat een beetje? M'n geheugen zit nu al vrij vol en nog niet alles wat ik wil staat erop maar wil een externe schijf, niet inbouwen. Iemand linkjes of tips?
Voor PS4 games heb ik een Western Digital 4TB HDD schijfje er aan hangen en dat werkt prima.quote:Op maandag 5 december 2022 10:36 schreef Cod_player het volgende:
Wie heeft er een externe harde schijf voor de ps5 aangesloten. Werkt dat een beetje? M'n geheugen zit nu al vrij vol en nog niet alles wat ik wil staat erop maar wil een externe schijf, niet inbouwen. Iemand linkjes of tips?
Dus niet het enige goede, het is allemaal crap.quote:Op maandag 5 december 2022 10:58 schreef Divje het volgende:
Het enige goede uit die Qware set is trouwens die 3m kabel. Al moet ik daar ook op terug komen nadat het stekkertje krom trok nadat ik 1x een te wilde beweging maakte
Nouja, ik heb ondertussen wel dezelfde kabel gekocht. Moet gewoon niet zo spastisch doen tijdens FIFAquote:Op maandag 5 december 2022 11:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dus niet het enige goede, het is allemaal crap.
Heb een 4tb externe hdd van seagate. Gebruik die voor ps4 games en ps5 cold storage. Werkt subliem.quote:Op maandag 5 december 2022 10:36 schreef Cod_player het volgende:
Wat bedoel je met ps5 cold storage?quote:Op maandag 5 december 2022 11:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb een 4tb externe hdd van seagate. Gebruik die voor ps4 games en ps5 cold storage. Werkt subliem.
https://www.coolblue.nl/p(...)n-portable-4-tb.html
voor 11 euro meer heb je zelfs 5tb.
Cold storage is dat je je PS5 games opslaat op een externe harde schijf maar niet speelbaar zijn. PS5 games zijn alleen te spelen vanaf de interne SSD. Scheelt je downloaden bij bijvoorbeeld digitale aankopen. terugkopieren naar de interne opslag gaat wel een poepie sneller natuurlijk dan opnieuw downloaden uit de store.quote:Op maandag 5 december 2022 14:51 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Wat bedoel je met ps5 cold storage?
Ik wil een ps plus abbo premium nemen, zodat je heel veel games kan spelen. Maar dat zal wel veel geheugen innemen, moet je elk spel downloaden da je wilt spelen naar je console daarvan?
Chris Judge is een enorme baas. Gigantisch zelfs.quote:Op maandag 5 december 2022 16:02 schreef Sabata het volgende:
op zwarte vrijdag god of war en Ragnarok gehaald. Ik moet zeggen dat Christopher Judge stem heel goed in de rol van Kratos past. Van de jongere, agressief klinkende TC Carson naar Teal'c? ik had er eerst niet veel fiducie in, maar ik ben overtuigd.
quote:Op maandag 5 december 2022 16:46 schreef StateOfMind het volgende:
Christoffer "Indeed" Judge is idd een perfecte Kratos
En hoe zit dat met de DLC's?quote:
Ik begrijp dat je deze nog nooit hebt gezien?quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je deze nog nooit hebt gezien?
Echt veel zin inquote:
Ik ben ook heel benieuwd, maar nog best wel skeptisch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ga uit van een 7 en dan valt het altijd meequote:Op woensdag 7 december 2022 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ook heel benieuwd, maar nog best wel skeptisch.
Voor mij ook, maar bij HP ben ik vooral bang voor de hype.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:41 schreef StateOfMind het volgende:
De sfeer in een game is sowieso altijd zeer belangrijk.
Althans voor mij.
Ik ben echt extreem casual gamer.quote:Op donderdag 8 december 2022 15:22 schreef over_hedge het volgende:
keihard in de pan wordt gehakt. op de makkelijkste stand? Speel je met 1 hand?
haha ja dat kan ook natuurlijk. Kan je wel de saaie stukken skippen. scheelt weerquote:Op donderdag 8 december 2022 15:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben echt extreem casual gamer.
Heb geen zeeën van tijd om te verkloten om de juiste tactiek te zoeken en ben ook gewoon sowieso geen tactisch wonder. ben er gewoon klaar mee en kijk het verhaal op youtube wel af
Hmm, mixed feelings.quote:
Het is wel erg duister ja, maar dat trekt mij ook wel.quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm, mixed feelings.
Bijna een beetje DMC vibe of zo? Zo duister?
Maar gaat er sowieso komen
Eigenlijk vond ik elk deel van FF wat ik tot nu toe gespeeld heb zeker vermakelijk in z'n eigen soort of op z'n eigen manier (op 9 na, I know, heiligschennis). Zelfs 15Dus ik ga me hier ook vast en zeker mee vermaken.
Oeh, is die er?quote:
als t goed is sinds gister avondquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh, is die er?
Ga hem meteen installeren dan.
Ik ben blij dat hier een demo van is uitgekomen. Had er naar uitgekeken, maar nu weer ik tenminste dat ik er geen kloot aan vind.quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:53 schreef StateOfMind het volgende:
Forspoken (de demo althans) heeft ook 120Hz ondersteuning, en daarmee VRR
De Quality Mode draait standaard op 4k en 30fps.
Zet ik 120Hz aan, dan speelt ie een stuk soepeler, dat is nice.
Ja idd. Om de zoveel tijd een berg op en een zombie tegenkomen. Mooie magie effecten, maar die heb je na 20x schieten ook wel gezien.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:03 schreef StateOfMind het volgende:
Wereld is veel te leeg.
Wordt een budget bakkie.
Nee de demo heeft er bij mij juist voor gezorgd dat ik hem aan de kant leg voor de budget inderdaad. En das best een pijnlijke conclusie van een demo, want t had me enthousiaster moeten maken. Keek er best naar uit nav de trailers!quote:Op zondag 11 december 2022 12:08 schreef StateOfMind het volgende:
Beter had die demo een stuk eerder in het verhaal geweest, zodat je wat meet van het verhaal mee kreeg.
Nu wordt je ergens midden in de game gedropt.
Mijn ervaring is dat dat soort demo's niet het beste zijn.
Game lijkt me nog steeds wel tof, maar op basis van deze demo zeker geen day one aankoop.
De echte GOTY van 2022quote:Op zondag 11 december 2022 12:33 schreef StateOfMind het volgende:
Nog nog even een paar dagen knallen met Modern Warfare 2
En dan is het, eindelijk, tijd voor de upgrade van The Witcher 3
Prima verhaal heeft deze game IMO. Ik vind wel dat er best vaak "filler" gevechten in zitten om maar gewoon weer even te moeten vechtenquote:Op maandag 12 december 2022 10:42 schreef over_hedge het volgende:
ik vind Ragnarök best saaiTof verhaal en leuke gevechten. Maar de rest vind ik maar mwaa. Waardoor het ook nog niet echt op schiet. Zit op 17 uur geloof ik.
7/10 oid door het verhaal
haha jij was het toch ook die assassins creed zo goed vond? Wij zitten gewoon niet zo op 1 lijn qua gamesquote:
https://www.playstation.com/nl-nl/games/god-of-war/ 15 euroquote:Op maandag 12 december 2022 12:09 schreef DrMarten het volgende:
Ik debk dat ik voor de kerstvakantie maar eens ga kijken of ik voor een knaak en een bos wortels de vorige Gof of War kan vinden. Zien of ik het wat vind. Ben bang dat het niet helemaal mijn kopje thee is. 70 euro neerleggen voor ragnarok is dan een beetje zonde.
@wolfrolf wou knokkenquote:Op maandag 12 december 2022 12:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
haha jij was het toch ook die assassins creed zo goed vond? Wij zitten gewoon niet zo op 1 lijn qua games![]()
Wat natuurlijk helemaal prima is.
Enige game waar ik nu echt niet op kan wachten is hades 2
*doet een ander nagellakje op zodat ie mega buff krijgt en wisselt heel onhandig tussen vuur magie en planten magie*'quote:
Stiekem hoop ik weleens op een FF game met wat meer fantasie karakters/setting, beetje zoals ix, of ff7.quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het is wel erg duister ja, maar dat trekt mij ook wel.
Ik heb veel vertrouwen in Yoshi-P en iedereen die vanuit FF14 team aan FF16 werkt (Fox, Soken etc.) dus dat moet wel goedkomen. Die summon battles zien er wel ziekelijk uit.
Ook ik heb mij vermaakt met alle FFs tot nu toe. Alleen bij 15 had ik nooit de urgentie om het verder te spelen nadat ik klaar was met het verhaal. Alle andere FF's heb ik kapot gespeeld, maar bij FF15 was ik ook meteen klaar en had geen zin meer om verder te spelen.
Deze doet mij denken aan FF12 qua setting met een vleugje DMC "duisternis".
Ik al 2 jaarquote:
Ja, hetzelfde hier, geloof dat ik net bij Emhyr op bezoek ben geweest, dus nog vrij in het beginquote:Op dinsdag 13 december 2022 12:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik al 2 jaar
Was net aan een nieuwe playthrough begonnen vlak voor ik in november 2020 mijn PS5 kocht.
Toen was al vrij snel bekend dat er een gratis next gen upgrade zou komen.
Dus toen gestopt.
Maar nu na alle delays in het eindelijk bijna zover
Grote blij, tüt tüt
Die zijn hopelijk bezig met games maken.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:59 schreef Jimbo het volgende:
#DTV hebben ze ook die wrapup van xbox?
Ik heb schijnbaar ook 31 game sgespeeld.... maar ik zou echt niet weten welke dan in godsnaamquote:Op woensdag 14 december 2022 09:38 schreef Questular het volgende:
228 uur gespeeld verdeeld over 39 games, nee ik weet wel precies wat ik wil spelen....
Waar kan je die update vinden?quote:Op woensdag 14 december 2022 13:04 schreef StateOfMind het volgende:
Zo, The Witcher 3 upgrade gedownloojd
Vanavond aan beginnen
Ik ging op de game staan in het dashboard (of hoe dat heet) , en toen zag ik rechts in beeld de optie Free PS5 upgrade staan.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:14 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Waar kan je die update vinden?
Ik heb net wel versie 4.0 binnen geharkt maar nog het lijkt nog alsof ik niet de current gen update heb want de grafisch modi staan er niet tussen bij de opties...
Kan alleen kiezen om motion blur of blur uit of aan te zetten...
Ik zie wel een mogelijkheid om 17,99 neer te tellen voor de ps5 en ps4 versie...quote:Op woensdag 14 december 2022 13:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ging op de game staan in het dashboard (of hoe dat heet) , en toen zag ik rechts in beeld de optie Free PS5 upgrade staan.
En via de Store?quote:Op woensdag 14 december 2022 13:20 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik zie wel een mogelijkheid om 17,99 neer te tellen voor de ps5 en ps4 versie...
Maar aangezien ik eigenaar ben van de goty edition zou ik hem toch ook gratis moeten krijgen...
Zie nergens die mogelijkheid...
En jij hebt ook de goty edition?quote:Op woensdag 14 december 2022 13:20 schreef StateOfMind het volgende:
4.001.000 is de versie die ik nu heb.
Staat ook PS5 bij als je op de game gaat staan.
Jazeker, zat net in de game...quote:Op woensdag 14 december 2022 13:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En via de Store?
Heb je de PS4 versie wel geïnstalleerd staan momenteel?
Juist versie selecteren middels de (...). Degene die je in de store ziet is de standaard versie.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:20 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik zie wel een mogelijkheid om 17,99 neer te tellen voor de ps5 en ps4 versie...
Maar aangezien ik eigenaar ben van de goty edition zou ik hem toch ook gratis moeten krijgen...
Zie nergens die mogelijkheid...
Wel fysieke gehad, mijn huidige digitale versie weet ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:23 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
En jij hebt ook de goty edition?
Nooit gespeeld?quote:Op woensdag 14 december 2022 13:37 schreef Dopekoe het volgende:
Heb hem nu binnen idd
Beetje omslachtig wel...
Dan maar eens aan m'n 1e witcher ervaring beginnen, hoop echt dat de dlc ook goed is naar wat ik heb gehoord
De upgrade is overigens 3 x groter dan de goty edition
Nope, nooit echt gespeeld, wel gestart met de tutorial maar nooit verder gegaan (dat was 6 jaar geleden)quote:
Thanks! Ben erg benieuwdquote:Op woensdag 14 december 2022 13:50 schreef StateOfMind het volgende:
Have fun
Het is persoonlijk mijn favoriete game ooit.
En ik game al sinds het Commodore 64 tijdperk
Wie zegt dat?!quote:Op woensdag 14 december 2022 13:37 schreef Dopekoe het volgende:
....., hoop echt dat de dlc ook goed is naar wat ik heb gehoord
Menquote:
Samequote:Op woensdag 14 december 2022 17:22 schreef StateOfMind het volgende:
Ik had juist een teringhekel een dat Gwent
mensen zonder smaak!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Elden ring DLC?quote:
Welquote:Op woensdag 14 december 2022 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
verdorie is witcher 3 ps5 niet eens een free uprade
Je moet wel de PS4 versie geïnstalleerd hebben.quote:Op woensdag 14 december 2022 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
verdorie is witcher 3 ps5 niet eens een free uprade
Ah je moet het via de console doen dus. dank! asap eens bekijkenquote:Op woensdag 14 december 2022 21:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je moet wel de PS4 versie geïnstalleerd hebben.
Dan op de game gaan staan (niet fysiek natuurlijk), die 3 puntjes selecteren, versie kiezen, en dan kom je bij de PS5 versie automatisch bij de free upgrade uit.
Bij mij stond die optie ook erbij als je op de game ging staan, en dan rechts in beeld boven de de trophies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |