SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebbon.
[ Bericht 5% gewijzigd door Jimbo op 23-11-2022 11:24:12 ]Put these foolish ambitions to rest.
In ieder gebied wel.quote:Op dinsdag 22 november 2022 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat verklaart ook waarom bedankt.
Zitten die save dingen wel een beetje bij elkaar dan?
Zit nu bij dat stukje waar je goofy en donalds steeds net mis loopt moest andere dingen doen dus maar terug naar sectie 1 gelopen.
Oke dat is wel tofquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2022 22:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Ondanks dat het een obvious iets was, wel graag dingen over Gow voorlopig in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebbon. [ afbeelding ]Houdt het leuker voor de mensen die hem nog níet uitgespeeld hebbem.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Wat?quote:Op woensdag 23 november 2022 11:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ondanks dat het een obvious iets was, wel graag dingen over Gow voorlopig in een spoilerHoudt het leuker voor de mensen die hem nog níet uitgespeeld hebbem.
je tweede filmpje die ik nu in een spoiler gezet hebquote:
Ik ben denk ik bijna op het point of no return aangekomen gisteren.quote:Op woensdag 23 november 2022 11:25 schreef Jimbo het volgende:
Tevens ben ik nu aangekomen bij de laatste 'missie' in GoW denk ik.(kreeg iig een no way back gesprek met mirmir)
Vanavond maar eens uitspelen als 't voetbal allemaal kut is op tv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest hier en daar wat collectibles gemist, naar niet gek veel.
Vanmiddag of vanavond maar eens verder gaan, WK kijk ik toch niet.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
57 uur voor 100%.quote:Op woensdag 23 november 2022 12:08 schreef over_hedge het volgende:
Hoe lang hebben jullie er over gedaan? Ik zit nu op 10 uur. En hoop eigenlijk dat ik toch wel minimaal op de helft ben
En alleen main story? Want 100% hoef ik niet. Ik heb nu 6 van de 14 gedicht dingen gevonden. Dus heb de hoop dat ik ongeveer op de helft benquote:
volgens HLTB kom je op ~20-23 uur voor storyquote:Op woensdag 23 november 2022 12:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En alleen main story? Want 100% hoef ik niet. Ik heb nu 6 van de 14 gedicht dingen gevonden. Dus heb de hoop dat ik ongeveer op de helft ben
Tnxs! Dat is wel een prima tijdquote:Op woensdag 23 november 2022 12:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
volgens HLTB kom je op ~20-23 uur voor story
Main Story
23 Hours
Main + Sides
35 Hours
Completionist
48½ Hours
All Styles
36½ Hours
Thanksquote:Op woensdag 23 november 2022 09:40 schreef Spyrodedraak het volgende:
[..]
In ieder gebied wel.
Ik zou bij dat punt naar sectie drie lopen ( door sectie 1 en eerste weggetje naar rechts). Einde van die gang is een deur en dan komt er een cutscene.
( sorry, ik ken heel kh uit mijn hoofd)
Ik heb nooit een tekort aan save points ervaren in ieder geval. De werelden zijn niet heel groot en na elke bossfight of belangrijk event heb je wel zo'n punt zitten. Je kan trouwens ook gewoon je Playstation op rustmodus zetten (resulteert wel in een duurdere elektriciteitsrekening).quote:Op dinsdag 22 november 2022 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat verklaart ook waarom bedankt.
Zitten die save dingen wel een beetje bij elkaar dan?
Zit nu bij dat stukje waar je goofy en donalds steeds net mis loopt moest andere dingen doen dus maar terug naar sectie 1 gelopen.
Via de PS Store of grote webshops moet het lukkenquote:Op donderdag 24 november 2022 21:44 schreef Erosjuhhh het volgende:
Mijn Playstation essential verloopt 8 December. Als ik via de Playstation site een extra abonnement wil, betaal ik 0.65¤ (25% korting) en over een week betaal ik 99¤ voor een jaar abonnement. Ik zie nergens de optie om 25% korting te krijgen voor het jaar abonnement, iemand een tip?
Je betaalt vandaag een bedrag van ¤0,65. Deze betaling geldt voor de resterende 8 dagen van je huidige abonnement. Volgende betaling: elke 12 maanden ¤99,99, met ingang van 2-12-2022. Zie de voorwaarden voor informatie over prijswijzigingen en de manier waarop je kunt opzeggen.quote:Op donderdag 24 november 2022 21:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Via de PS Store of grote webshops moet het lukken![]()
https://www.playstation.com/nl-nl/ps-plus/#subscriptions
Ik denk dat je eerst je essential moet verlengen. Daarna kun je denk ik upgraden naar extra tot de volgende datum dat je essential afloopt.quote:Op donderdag 24 november 2022 21:44 schreef Erosjuhhh het volgende:
Mijn Playstation essential verloopt 8 December. Als ik via de Playstation site een extra abonnement wil, betaal ik 0.65¤ (25% korting) en over een week betaal ik 99¤ voor een jaar abonnement. Ik zie nergens de optie om 25% korting te krijgen voor het jaar abonnement, iemand een tip?
Net voor een jaar verlengd door gewoon met PSN tegoed te betalenquote:Op donderdag 24 november 2022 23:03 schreef CoExist het volgende:
Vraagje!
Kun je ook verlengen met gewoon PSN tegoed of kan dat alleen met PS+ tegoed?
Mijn snode plan is als volgt:
Ik heb nu 3.410 gouden coins @ GameMania, bij aankoop van een ¤ 50,- PSN tegoed voucher ga ik ruim over de 4.000 gouden coins heen en krijg ik een GM voucher ter waarde van ¤ 7,50
Deze voucher wil ik dan verzilveren op een PSN tegoed voucher van ¤ 40,- waar ik dan ¤ 32,50 voor betaal.
Ik betaal voor al het PSN tegoed dan samen ¤ 82,50
Het PSN tegoed wil ik dan gebruiken om mijn PS+ premium te verlengen. Door het PlayStation Stars programma krijg ik dan 890 punten. Plus de 968 punten die ik al heb verdiend kan ik de PS Stars store weer ¤ 5,- PSN tegoed claimen.
Een heel karwei voor een schamele ¤ 12,50 winst, maar je bent een BudgetGamer of je bent het niet.
Ik heb nu PS+ Premium tot 25/11/2023.
Ben er niet echt tevreden over eigenlijk, en downgraden kan pas over een jaar. Wie weet of er dan aanbiedingen zijn.
En voor ¤ 77,50 een jaar verlengen kan ik op zich nog wel mee leven.
#BlackFridayFOMO
Thnx voor de bevestiging. Zojuist bovenstaande gedaan en het heeft gewerkt!quote:Op donderdag 24 november 2022 23:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Net voor een jaar verlengd door gewoon met PSN tegoed te betalen
De "levensduur" van een console is toch al jaren een jaar of 7. niks nieuws dusquote:Op zaterdag 26 november 2022 11:56 schreef Aether het volgende:
Sony doesn't expect PlayStation 6 before 2027, confidential document suggests
https://www.eurogamer.net(...)al-document-suggests
We krijgen eind 2023 of ergens in 2024 een Pro-variant.quote:Op zaterdag 26 november 2022 11:56 schreef Aether het volgende:
Sony doesn't expect PlayStation 6 before 2027, confidential document suggests
https://www.eurogamer.net(...)al-document-suggests
Jawel joh.quote:Op zaterdag 26 november 2022 13:09 schreef Elan het volgende:
De PS6 zal toch sowieso geen console meer worden.
Een pc met een snelle SSD.quote:Op zaterdag 26 november 2022 13:09 schreef Elan het volgende:
De PS6 zal toch sowieso geen console meer worden.
Over 5 (!) jaar is cloudgaming echt wel de standaard. Het zal dus eerder een tv-stick of app worden dan een console.quote:
wedje leggen van niet voor 1 centquote:Op zaterdag 26 november 2022 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Over 5 (!) jaar is cloudgaming echt wel de standaard. Het zal dus eerder een tv-stick of app worden dan een console.
Geloof ik niets van.quote:Op zaterdag 26 november 2022 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Over 5 (!) jaar is cloudgaming echt wel de standaard. Het zal dus eerder een tv-stick of app worden dan een console.
Oh, alsjeblieft niet. De dag wanneer er geen fysieke aankopen meer mogelijk zijn is de dag dat ik stop met nieuwe games.quote:Op zaterdag 26 november 2022 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Stadia is geflopt omdat het een waardeloos businessmodel was. Niet omdat cloudgaming niet de toekomst zou zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2022 14:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geloof ik niets van.
Cloudgaming is nu al prima mogelijk en Stadia is nu al prachtig geflopt.
Waarom zou je nog meer plastic te wereld in helpen als je prima digitaal uit de voeten kunt? Zelfde met mensen die nog fysieke boeken kopen, je belast er alleen maar het milieu mee.quote:Op zaterdag 26 november 2022 14:07 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Oh, alsjeblieft niet. De dag wanneer er geen fysieke aankopen meer mogelijk zijn is de dag dat ik stop met nieuwe games.
Gaming as a service.
Waarom zou je alles als abonnement vorm willen afnemen? Niks meer in bezit, alles op de pof. Zolang ik mijn verzameling heb en die ook nog weer kan verhandelen is dat geen extra belasting voor het milieu. Beter dan servers vol met vaporware die niemand speelt en alleen maar kw's verstoken.quote:Op zaterdag 26 november 2022 14:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou je nog meer plastic te wereld in helpen als je prima digitaal uit de voeten kunt? Zelfde met mensen die nog fysieke boeken kopen, je belast er alleen maar het milieu mee.
Moest je niet een bepaalde punt bereiken om coop te kunnen spelen?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Speel co-op Returnal met m'n vriendin. We zijn hooked.
Nee, je moet gewoon één keer dood gaan tegen een mob. Vanaf dat moment is de co-op orb toegankelijk.quote:Op zondag 27 november 2022 13:18 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Moest je niet een bepaalde punt bereiken om coop te kunnen spelen?
https://gamer.nl/artikelen/nieuws/gamelicensies-van-verschillende-playstation-plus-tiers-zorgen-voor-problemen/quote:Gamelicensies verschillende PlayStation Plus-tiers zorgen voor problemen
Greedfall legt een onhandig probleem bloot
Er ontstaan bij sommige spelers problemen wanneer een game die ze via PlayStation Plus Essential hebben geclaimd wordt verwijderd van PlayStation Plus Extra of Premium.
PlayStation Plus Essential - in essentie het 'oude' PlayStation Plus - levert maandelijks een paar gratis games op voor abonnees. Die games kunnen voor altijd gespeeld blijven worden, zolang men dit abonnement maar intact houdt.
Met de komst van PlayStation Plus Extra en Premium krijgen spelers die lid zijn van een van deze duurdere tiers daarnaast toegang tot honderden games - vergelijkbaar met Xbox Game Pass. Logischerwijs worden diverse games na een bepaalde tijd ook weer van deze dienst afgehaald, wanneer Sony stopt met het betalen van de uitgever in kwestie voor deze licentie.
Het probleem lijkt nu te ontstaan wanneer een game die ooit aangeboden werd via PlayStation Plus Essential, ook op PlayStation Plus Extra of Premium staat en daar vervolgens van wordt verwijderd. Dat melden gamers op Reddit. Het systeem lijkt doordat het spel van Premium of Extra verwijderd wordt in de war te raken, waardoor mensen die beide versies hebben geclaimd het niet meer kunnen spelen.
Dit is namelijk gebeurd met Greedfall, een spel dat ooit als maandelijkse game werd geschonken, maar onlangs van PS Plus Extra werd gehaald. Mensen die de game ondanks dat ze het ooit hebben geclaimd via het oude PS Plus ook via Extra hebben gedownload, hebben hiermee de oorspronkelijke licentie overschreven. Het resultaat is dat men deze game niet meer kan spelen, ook al horen games die via PS Plus Essential worden aangeboden altijd speelbaar te blijven zolang het abonnement intact is.
De helpdesk van Sony is door een gamer gecontacteerd en daar lijkt men ook niet helemaal te begrijpen hoe de vork precies in de steel steekt. Op moment van schrijven heeft Sony nog geen officieel statement naar buiten gebracht over de situatie.
Sony die iets kut heeft uitgewerkt. Je verwacht het niet.quote:Op maandag 28 november 2022 16:45 schreef CoExist het volgende:
[..]
https://gamer.nl/artikelen/nieuws/gamelicensies-van-verschillende-playstation-plus-tiers-zorgen-voor-problemen/
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Mja, dit kon je van ver zien aankomen natuurlijk…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |