Voor mij ook, maar bij HP ben ik vooral bang voor de hype.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:41 schreef StateOfMind het volgende:
De sfeer in een game is sowieso altijd zeer belangrijk.
Althans voor mij.
Ik ben echt extreem casual gamer.quote:Op donderdag 8 december 2022 15:22 schreef over_hedge het volgende:
keihard in de pan wordt gehakt. op de makkelijkste stand? Speel je met 1 hand?
haha ja dat kan ook natuurlijk. Kan je wel de saaie stukken skippen. scheelt weerquote:Op donderdag 8 december 2022 15:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben echt extreem casual gamer.
Heb geen zeeën van tijd om te verkloten om de juiste tactiek te zoeken en ben ook gewoon sowieso geen tactisch wonder. ben er gewoon klaar mee en kijk het verhaal op youtube wel af
Hmm, mixed feelings.quote:
Het is wel erg duister ja, maar dat trekt mij ook wel.quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm, mixed feelings.
Bijna een beetje DMC vibe of zo? Zo duister?
Maar gaat er sowieso komen
Eigenlijk vond ik elk deel van FF wat ik tot nu toe gespeeld heb zeker vermakelijk in z'n eigen soort of op z'n eigen manier (op 9 na, I know, heiligschennis). Zelfs 15Dus ik ga me hier ook vast en zeker mee vermaken.
Oeh, is die er?quote:
als t goed is sinds gister avondquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh, is die er?
Ga hem meteen installeren dan.
Ik ben blij dat hier een demo van is uitgekomen. Had er naar uitgekeken, maar nu weer ik tenminste dat ik er geen kloot aan vind.quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:53 schreef StateOfMind het volgende:
Forspoken (de demo althans) heeft ook 120Hz ondersteuning, en daarmee VRR
De Quality Mode draait standaard op 4k en 30fps.
Zet ik 120Hz aan, dan speelt ie een stuk soepeler, dat is nice.
Ja idd. Om de zoveel tijd een berg op en een zombie tegenkomen. Mooie magie effecten, maar die heb je na 20x schieten ook wel gezien.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:03 schreef StateOfMind het volgende:
Wereld is veel te leeg.
Wordt een budget bakkie.
Nee de demo heeft er bij mij juist voor gezorgd dat ik hem aan de kant leg voor de budget inderdaad. En das best een pijnlijke conclusie van een demo, want t had me enthousiaster moeten maken. Keek er best naar uit nav de trailers!quote:Op zondag 11 december 2022 12:08 schreef StateOfMind het volgende:
Beter had die demo een stuk eerder in het verhaal geweest, zodat je wat meet van het verhaal mee kreeg.
Nu wordt je ergens midden in de game gedropt.
Mijn ervaring is dat dat soort demo's niet het beste zijn.
Game lijkt me nog steeds wel tof, maar op basis van deze demo zeker geen day one aankoop.
De echte GOTY van 2022quote:Op zondag 11 december 2022 12:33 schreef StateOfMind het volgende:
Nog nog even een paar dagen knallen met Modern Warfare 2
En dan is het, eindelijk, tijd voor de upgrade van The Witcher 3
Prima verhaal heeft deze game IMO. Ik vind wel dat er best vaak "filler" gevechten in zitten om maar gewoon weer even te moeten vechtenquote:Op maandag 12 december 2022 10:42 schreef over_hedge het volgende:
ik vind Ragnarök best saaiTof verhaal en leuke gevechten. Maar de rest vind ik maar mwaa. Waardoor het ook nog niet echt op schiet. Zit op 17 uur geloof ik.
7/10 oid door het verhaal
haha jij was het toch ook die assassins creed zo goed vond? Wij zitten gewoon niet zo op 1 lijn qua gamesquote:
https://www.playstation.com/nl-nl/games/god-of-war/ 15 euroquote:Op maandag 12 december 2022 12:09 schreef DrMarten het volgende:
Ik debk dat ik voor de kerstvakantie maar eens ga kijken of ik voor een knaak en een bos wortels de vorige Gof of War kan vinden. Zien of ik het wat vind. Ben bang dat het niet helemaal mijn kopje thee is. 70 euro neerleggen voor ragnarok is dan een beetje zonde.
@wolfrolf wou knokkenquote:Op maandag 12 december 2022 12:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
haha jij was het toch ook die assassins creed zo goed vond? Wij zitten gewoon niet zo op 1 lijn qua games![]()
Wat natuurlijk helemaal prima is.
Enige game waar ik nu echt niet op kan wachten is hades 2
*doet een ander nagellakje op zodat ie mega buff krijgt en wisselt heel onhandig tussen vuur magie en planten magie*'quote:
Stiekem hoop ik weleens op een FF game met wat meer fantasie karakters/setting, beetje zoals ix, of ff7.quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het is wel erg duister ja, maar dat trekt mij ook wel.
Ik heb veel vertrouwen in Yoshi-P en iedereen die vanuit FF14 team aan FF16 werkt (Fox, Soken etc.) dus dat moet wel goedkomen. Die summon battles zien er wel ziekelijk uit.
Ook ik heb mij vermaakt met alle FFs tot nu toe. Alleen bij 15 had ik nooit de urgentie om het verder te spelen nadat ik klaar was met het verhaal. Alle andere FF's heb ik kapot gespeeld, maar bij FF15 was ik ook meteen klaar en had geen zin meer om verder te spelen.
Deze doet mij denken aan FF12 qua setting met een vleugje DMC "duisternis".
Ik al 2 jaarquote:
Ja, hetzelfde hier, geloof dat ik net bij Emhyr op bezoek ben geweest, dus nog vrij in het beginquote:Op dinsdag 13 december 2022 12:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik al 2 jaar
Was net aan een nieuwe playthrough begonnen vlak voor ik in november 2020 mijn PS5 kocht.
Toen was al vrij snel bekend dat er een gratis next gen upgrade zou komen.
Dus toen gestopt.
Maar nu na alle delays in het eindelijk bijna zover
Grote blij, tüt tüt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |