Voor mij ook, maar bij HP ben ik vooral bang voor de hype.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:41 schreef StateOfMind het volgende:
De sfeer in een game is sowieso altijd zeer belangrijk.
Althans voor mij.
Ik ben echt extreem casual gamer.quote:Op donderdag 8 december 2022 15:22 schreef over_hedge het volgende:
keihard in de pan wordt gehakt. op de makkelijkste stand? Speel je met 1 hand?
haha ja dat kan ook natuurlijk. Kan je wel de saaie stukken skippen. scheelt weerquote:Op donderdag 8 december 2022 15:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben echt extreem casual gamer.
Heb geen zeeën van tijd om te verkloten om de juiste tactiek te zoeken en ben ook gewoon sowieso geen tactisch wonder. ben er gewoon klaar mee en kijk het verhaal op youtube wel af
Hmm, mixed feelings.quote:
Het is wel erg duister ja, maar dat trekt mij ook wel.quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm, mixed feelings.
Bijna een beetje DMC vibe of zo? Zo duister?
Maar gaat er sowieso komen
Eigenlijk vond ik elk deel van FF wat ik tot nu toe gespeeld heb zeker vermakelijk in z'n eigen soort of op z'n eigen manier (op 9 na, I know, heiligschennis). Zelfs 15Dus ik ga me hier ook vast en zeker mee vermaken.
Oeh, is die er?quote:
als t goed is sinds gister avondquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh, is die er?
Ga hem meteen installeren dan.
Ik ben blij dat hier een demo van is uitgekomen. Had er naar uitgekeken, maar nu weer ik tenminste dat ik er geen kloot aan vind.quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:53 schreef StateOfMind het volgende:
Forspoken (de demo althans) heeft ook 120Hz ondersteuning, en daarmee VRR
De Quality Mode draait standaard op 4k en 30fps.
Zet ik 120Hz aan, dan speelt ie een stuk soepeler, dat is nice.
Ja idd. Om de zoveel tijd een berg op en een zombie tegenkomen. Mooie magie effecten, maar die heb je na 20x schieten ook wel gezien.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:03 schreef StateOfMind het volgende:
Wereld is veel te leeg.
Wordt een budget bakkie.
Nee de demo heeft er bij mij juist voor gezorgd dat ik hem aan de kant leg voor de budget inderdaad. En das best een pijnlijke conclusie van een demo, want t had me enthousiaster moeten maken. Keek er best naar uit nav de trailers!quote:Op zondag 11 december 2022 12:08 schreef StateOfMind het volgende:
Beter had die demo een stuk eerder in het verhaal geweest, zodat je wat meet van het verhaal mee kreeg.
Nu wordt je ergens midden in de game gedropt.
Mijn ervaring is dat dat soort demo's niet het beste zijn.
Game lijkt me nog steeds wel tof, maar op basis van deze demo zeker geen day one aankoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |