Had ik ook in het begin. Blijven oefenen, het heeft bij mij ook even geduurd. Maar nu "dans" ik er aardig omheen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 23:35 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ik heb wel veel moeite met het zien van de attack om te ontwijken. Moeilijk spel.
Schijnt wat mis te zijn gegaan met de day-one patch las ik op Twitter.quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:44 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren maar even kunnen spelen omdat mijn handen het niet goed deden
Wel jammer dat je niet vrijelijk kunt switchen tussen quality mode en performance mode.
Eerst begonnen op Quality Mode, maar dat is te sluggish.
Toen wou ik voor de Performance Mode gaan, maar daar moest ik een nieuwe game voor starten.
Was gelukkig nog in het begin.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:00 schreef StateOfMind het volgende:
Sfeertje hoor, in Callisto Protocol
Lekker bloederig ook
SPOILER: introOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wil ik ook halen, maar deze zat bij m'n bundel maar werkt dus maar half.quote:Op maandag 5 december 2022 09:37 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb de originele van Sony zelf (met eigen adapter) en die werkt perfect.
Heb zelf deze voor m'n PS4 games er aan hangen, werkt prima. Als je gesleep met je ps5 games wil voorkomen zou ik er gewoon een SSD in prikken trouwensquote:Op maandag 5 december 2022 10:36 schreef Cod_player het volgende:
Wie heeft er een externe harde schijf voor de ps5 aangesloten. Werkt dat een beetje? M'n geheugen zit nu al vrij vol en nog niet alles wat ik wil staat erop maar wil een externe schijf, niet inbouwen. Iemand linkjes of tips?
Voor PS4 games heb ik een Western Digital 4TB HDD schijfje er aan hangen en dat werkt prima.quote:Op maandag 5 december 2022 10:36 schreef Cod_player het volgende:
Wie heeft er een externe harde schijf voor de ps5 aangesloten. Werkt dat een beetje? M'n geheugen zit nu al vrij vol en nog niet alles wat ik wil staat erop maar wil een externe schijf, niet inbouwen. Iemand linkjes of tips?
Dus niet het enige goede, het is allemaal crap.quote:Op maandag 5 december 2022 10:58 schreef Divje het volgende:
Het enige goede uit die Qware set is trouwens die 3m kabel. Al moet ik daar ook op terug komen nadat het stekkertje krom trok nadat ik 1x een te wilde beweging maakte
Nouja, ik heb ondertussen wel dezelfde kabel gekocht. Moet gewoon niet zo spastisch doen tijdens FIFAquote:Op maandag 5 december 2022 11:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dus niet het enige goede, het is allemaal crap.
Heb een 4tb externe hdd van seagate. Gebruik die voor ps4 games en ps5 cold storage. Werkt subliem.quote:Op maandag 5 december 2022 10:36 schreef Cod_player het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |