Die zijn hopelijk bezig met games maken.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:59 schreef Jimbo het volgende:
#DTV hebben ze ook die wrapup van xbox?
Ik heb schijnbaar ook 31 game sgespeeld.... maar ik zou echt niet weten welke dan in godsnaamquote:Op woensdag 14 december 2022 09:38 schreef Questular het volgende:
228 uur gespeeld verdeeld over 39 games, nee ik weet wel precies wat ik wil spelen....
Waar kan je die update vinden?quote:Op woensdag 14 december 2022 13:04 schreef StateOfMind het volgende:
Zo, The Witcher 3 upgrade gedownloojd
Vanavond aan beginnen
Ik ging op de game staan in het dashboard (of hoe dat heet) , en toen zag ik rechts in beeld de optie Free PS5 upgrade staan.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:14 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Waar kan je die update vinden?
Ik heb net wel versie 4.0 binnen geharkt maar nog het lijkt nog alsof ik niet de current gen update heb want de grafisch modi staan er niet tussen bij de opties...
Kan alleen kiezen om motion blur of blur uit of aan te zetten...
Ik zie wel een mogelijkheid om 17,99 neer te tellen voor de ps5 en ps4 versie...quote:Op woensdag 14 december 2022 13:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ging op de game staan in het dashboard (of hoe dat heet) , en toen zag ik rechts in beeld de optie Free PS5 upgrade staan.
En via de Store?quote:Op woensdag 14 december 2022 13:20 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik zie wel een mogelijkheid om 17,99 neer te tellen voor de ps5 en ps4 versie...
Maar aangezien ik eigenaar ben van de goty edition zou ik hem toch ook gratis moeten krijgen...
Zie nergens die mogelijkheid...
En jij hebt ook de goty edition?quote:Op woensdag 14 december 2022 13:20 schreef StateOfMind het volgende:
4.001.000 is de versie die ik nu heb.
Staat ook PS5 bij als je op de game gaat staan.
Jazeker, zat net in de game...quote:Op woensdag 14 december 2022 13:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En via de Store?
Heb je de PS4 versie wel geïnstalleerd staan momenteel?
Juist versie selecteren middels de (...). Degene die je in de store ziet is de standaard versie.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:20 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik zie wel een mogelijkheid om 17,99 neer te tellen voor de ps5 en ps4 versie...
Maar aangezien ik eigenaar ben van de goty edition zou ik hem toch ook gratis moeten krijgen...
Zie nergens die mogelijkheid...
Wel fysieke gehad, mijn huidige digitale versie weet ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:23 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
En jij hebt ook de goty edition?
Nooit gespeeld?quote:Op woensdag 14 december 2022 13:37 schreef Dopekoe het volgende:
Heb hem nu binnen idd
Beetje omslachtig wel...
Dan maar eens aan m'n 1e witcher ervaring beginnen, hoop echt dat de dlc ook goed is naar wat ik heb gehoord
De upgrade is overigens 3 x groter dan de goty edition
Nope, nooit echt gespeeld, wel gestart met de tutorial maar nooit verder gegaan (dat was 6 jaar geleden)quote:
Thanks! Ben erg benieuwdquote:Op woensdag 14 december 2022 13:50 schreef StateOfMind het volgende:
Have fun
Het is persoonlijk mijn favoriete game ooit.
En ik game al sinds het Commodore 64 tijdperk
Wie zegt dat?!quote:Op woensdag 14 december 2022 13:37 schreef Dopekoe het volgende:
....., hoop echt dat de dlc ook goed is naar wat ik heb gehoord
Menquote:
Samequote:Op woensdag 14 december 2022 17:22 schreef StateOfMind het volgende:
Ik had juist een teringhekel een dat Gwent
mensen zonder smaak!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Elden ring DLC?quote:
Welquote:Op woensdag 14 december 2022 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
verdorie is witcher 3 ps5 niet eens een free uprade
Je moet wel de PS4 versie geïnstalleerd hebben.quote:Op woensdag 14 december 2022 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
verdorie is witcher 3 ps5 niet eens een free uprade
Ah je moet het via de console doen dus. dank! asap eens bekijkenquote:Op woensdag 14 december 2022 21:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je moet wel de PS4 versie geïnstalleerd hebben.
Dan op de game gaan staan (niet fysiek natuurlijk), die 3 puntjes selecteren, versie kiezen, en dan kom je bij de PS5 versie automatisch bij de free upgrade uit.
Bij mij stond die optie ook erbij als je op de game ging staan, en dan rechts in beeld boven de de trophies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |